Dual Duty XC-t használok már 2 éve, eddig semmi extra, bár nagy dagonyákban nem voltam vele. Jól futnak, beépítés után 2 hónappal érdemes utánhúzatni a küllõket, egyébként ok. Ereje megfelelõ, a gyári katalógussal ellentétben nem szegecselt, de nekem jó így is (Hobby MX). Viszonylag könnyû és erõs, és bár tavaly egy frontális karambol (nem én voltam a hunyó) után eltört a felni, de ismét ilyet vettem (olcsóbb volt megvenni a komplett kereket, mint a régi agyat újrafûzetni+felni).
2 ngatívum: az agy nem tárcsafékes (ez spec. nekem nem hátrány, egyenlõre még V-fékem van, és marad is egy ideig), másrészt a felni fékezõfelületének be kell kopnia, mert az elsõ 1000 kilométeren elég rosszul fog. Érdemes elõször egy "karcolósabb" pofát rátenni, hogy a hosszanti marásokat lereszelje az oldaláról, aztán mehet rá puhább.
X.
szia,
köszi a kimerítõ választ.
nekem muszály sajnos mihamarabb kicserélni a hátsó kerekem, több okból is. én a 3. használoja vagyok ennek a keréknek, ami áll egy Specialized BX25 szimpla falu felnibõl, valami X agyból és egyenes küllõkbõl. a felniben van már minden (8as, tojás), az aggyal nemtom van-e baj és hát az egyenes küllõkbõl egy már törött és nem is igazán elérhetõek itthon.
a WTB Dual Duty FR-t néztem ki magamnak hátra és majd elõre is. ezek tárcsás aggyal vannak szerelve, igaz nekem most még csak elöl van tárcsám, de majd idõvel talán hátra is futja majd. amúgy CC-re, freeride-ra és minimális DH-ra kell majd. 75-80kg vagyok és 181 cm, remélem bírja majd a "megpróbáltatásokat". a másik érv az, hogy a komplett kerék, újonnan 12 ezer, ami nem rossz, ismerve az anyagihelyzetem.