Valamikor 460 gr körüli tömeget mértem a CR18-ra. Ha nem ütöd akkor jó lehet.Van valakinek tapasztalata Sun Mach IV vagy CR18 felnikrõl? Mennyire reaális a 405/440 g tömegnek? Mennyire lenne tartós egy 80 kg-os ember alatt?
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#12261
Írta 2006. április 18. - 21:16

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12262
Írta 2006. április 18. - 21:02

valszeg ki van kopva amig nem zavar tulkepp nem nagy gond de vmikor majd el kezd ragni a csapagy. amikor a csapagy futofelulete elfarad es kitoredezik belole.
egyszer szedd szet nezd emg milyen meretu csapagy kell bele. nem fontos kikapni hozza a csapit.
esetleg jelolest ami rajta van
majd szerezz belole parat amennyi kell az agyba erdemes egyszerre cserelni, hogy ha a masik kipurcan akkor ne kelljen megint szetszedni.
/a jobbik allapotban levot megtarthatod bonuszba otthonra, hatha egyszer ehtevegen purcan ki vmi/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12263
Írta 2006. április 18. - 20:52

Hali!
B+ iparis hátsóagyam van, és azt vettem észre, hogy az egyik "oldala" (nem a racsni felõli) egy ici-picit (de tényleg!) mozog [nem, nem a forgó mozgás a gondom]. Ez az agy halálát jósoló jel, vagy normális, hogy teszemfel a zsír kimentbelõle és ezért ez a játék?
És ha ez a végét járja, akkor ha kiütöm belõle a csapágyat, akkor valsz. kapok bele újat (SKF)? És az jobb lesz, mint ami benne van?
Erre senkinek semmi?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12264
Írta 2006. április 18. - 20:28

mivel sun, kicsit nehezebb leszedni róla a gumit, mint egy mavicról

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12265
Írta 2006. április 18. - 20:15

#12266
Írta 2006. április 18. - 19:19

Súlyárol nem tudok nyilatkozni (Mach IV). Három keresztre van fûzve, 2-s DT küllõkkel, tárcsafékkel használtam 75 kg-s súllyal. Ha nem vagy durvulós típus, tehát max. CC/XC, és V-fékkel használod, akkor egész kellemes felni. A durva felhasználást nem szereti, hamar bele lehet tenni a nyolcast.
V-fék lenne, maraton, túra célokra...
#12267
Írta 2006. április 18. - 19:17

Súlyárol nem tudok nyilatkozni (Mach IV). Három keresztre van fûzve, 2-s DT küllõkkel, tárcsafékkel használtam 75 kg-s súllyal. Ha nem vagy durvulós típus, tehát max. CC/XC, és V-fékkel használod, akkor egész kellemes felni. A durva felhasználást nem szereti, hamar bele lehet tenni a nyolcast.Van valakinek tapasztalata Sun Mach IV vagy CR18 felnikrõl? Mennyire reaális a 405/440 g tömegnek? Mennyire lenne tartós egy 80 kg-os ember alatt?
#12268
Írta 2006. április 18. - 18:59

#12269
Írta 2006. április 16. - 16:58

Fõleg ha csak a Pótkerékig kell menni érte...(UFO-t lehet kapni, az vállalható? ~65kg körüli bicónak kell)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12270
Írta 2006. április 16. - 16:53

haverom kereket épít, de belefutottunk egy problémába...
Keresne 400gr körüli/alatti CC felnit, jó is lenne a Mavic X717, de egy nagykeres szerint nem lehet kapni itthon (és nem is fognak hozni). A második jelölt az X517 lenne, de ugye az sem gyakori már. Mindenképp 32 lyukas felnit keres.
Van valakinek valami ötlete? (UFO-t lehet kapni, az vállalható? ~65kg körüli bicónak kell)
A Speedmetal-ban fûztek nekem kb 3 hete (ezüst) ... hozták valahonnan, nem volt raktáron. Kérdezd meg Õket.
#12271
Írta 2006. április 16. - 16:45

persze azt azert ne gondoljuk komolyan, hogy a regi nem parallax agyak nem adtak at a csavaro nyomatekot.


#12272
Írta 2006. április 16. - 15:28

B+ iparis hátsóagyam van, és azt vettem észre, hogy az egyik "oldala" (nem a racsni felõli) egy ici-picit (de tényleg!) mozog. Ez az agy halálát jósoló jel, vagy normális, hogy teszemfel a zsír kimentbelõle és ezért ez a játék?
És ha ez a végét járja, akkor ha kiütöm belõle a csapágyat, akkor valsz. kapok bele újat (SKF)? És az jobb lesz, mint ami benne van?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12273
Írta 2006. április 16. - 11:26


"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#12274
Írta 2006. április 15. - 21:34

Küllõhossz-számító progit hol találok?
Hasznald azt, ami regen volt a bikemagban, az jo.
#12275
Írta 2006. április 15. - 21:19

Egy barátomnak van egy Grimeca 3 küllõs alukereke. Van benne 8-as, de mivel ez tömör kerék, a hagyományos módon nem centírozható.
Tud-e valaki rá kiegyengetõ módszert, vagy valakit aki foglalkozik ilyennel, vagy egyszerûen dobja ki, mert nem érdemes vele foglalkozni.
Elõre is köszi a válaszokat!
#12276
Írta 2006. április 15. - 14:17

Arra gondoltam, h ez a másik oldalt füzzük radiálba még abból az idõbõl származik amikor az agy középen szép kis vékony volt így biztos nem bírhatta annyira a csavaró erõhatást. Viszont a mai agyak középsõ traktusa vastag igy szinte mindegy merrõl sugár, hiszen a nagy átmérõ átviszi azt az erõt amit kell. Továbbá ahogy már említettem meg tudjátok is a radiális küllõt feszesebbre kell húzni és ezt csak a racsni felõl lehet megvalósítani..
Tehát a mai trendnek megfelelõ agyakat én így fûzném illetve fûzöm is.
Te nagyon el vagy tévedve szerintem. Pedig a kerék fizikája nem olyan bonyolult.
Amiatt én nem aggódnék, hogy egy hátsó agy megcsavarodik. Nem fog.
Miért kéne a radiális küllõket jobban meghúzni? Ha egy szimetrikus kereket felemásan fûznél, akkor a radiális oldalt talán még lazábbra is kellene hagyni (elvileg nagyobb oldalmerevséget ad, tehát jobban húzza magafelé a felnit)
A "nagyobb feszesség" csak azt jelenti, hogy a radiális küllõ merõlegesen lép ki az agyperembõl, és emiatt hajlamosabb kiszakítani, azonos feszesség mellett is.
Mi az, hogy csak a racsni felõl lehet jobban megfeszíteni a küllõt? Itt már végképp ezoterikusba mentél át.
Ha valóban igaz, hogy a radiális fûzés nagyobb oldalmerevséget nyújt, akkor a radiális hajtásoldal talán csökkenti kicsit a félrefûzött kerekek õsi baját, a nagyon eltérõ küllõfeszességet.
Az viszont biztos, hogy nagyon komoly rizikót vállalsz (-nál). Írtam már hogy az agyperem extrém terhelést kapna. Radiális elsõ kerekek is szakadnak szét, hátra meg rájön a testsúlyod, a hajtás energiája, meg hajtásoldalon az amúgy is extra küllõfeszesség.
Ha a baloldal radiális, akkor lehet hogy hajlamosak lesznek kilazulni a küllõk, de errõl itt biztos sokaknak van tapasztalata. Legföljebb menetrögzítõ kell neki.
#12277
vendég_nhunor_*
Írta 2006. április 15. - 10:25

csak ezt találtam:
http://ebike.hu/term...otengelyes/2329
Köszi.
jah, hátsóagyaknál votl, én meg úgy emlékeztem elsõt láttam...
thx
#12278
Írta 2006. április 14. - 21:37

haverom kereket épít, de belefutottunk egy problémába...
Keresne 400gr körüli/alatti CC felnit, jó is lenne a Mavic X717, de egy nagykeres szerint nem lehet kapni itthon (és nem is fognak hozni). A második jelölt az X517 lenne, de ugye az sem gyakori már. Mindenképp 32 lyukas felnit keres.
Van valakinek valami ötlete? (UFO-t lehet kapni, az vállalható? ~65kg körüli bicónak kell)
Navic forgalmazó a Probike. Õket kérdezd felni ügyben. Azt nem hiszem hogy a Noé Balázs ne tudna szerezni bármikor X717-t.
#12279
Írta 2006. április 14. - 21:06

vki nem tudja hol lehet kapni Novatec 2in1 elsõ agyat (átütõs és gyorsszáras; régebben az ebike-on láttam, de most nem találom... mi a pontos neve, ha van? )
Ezt az átalakítót be lehet rakni más átütõs agyakba, ha gyorsszárast akarok abból csinálni? szal szabvány?
thx
csak ezt találtam:
http://ebike.hu/term...otengelyes/2329
#12280
Írta 2006. április 14. - 20:48

Keresne 400gr körüli/alatti CC felnit, jó is lenne a Mavic X717, de egy nagykeres szerint nem lehet kapni itthon (és nem is fognak hozni). A második jelölt az X517 lenne, de ugye az sem gyakori már. Mindenképp 32 lyukas felnit keres.
Van valakinek valami ötlete? (UFO-t lehet kapni, az vállalható? ~65kg körüli bicónak kell)