Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12241
Írta 2006. április 20. - 23:09
#12242
Írta 2006. április 20. - 21:23
egyik tárcsás felni sem jó véfékkel. a mavic-okon külön matrica figyelmeztet erre.
Nekem a Remerx Jumbo felnin is volt ilyen matrica...
~2-3éve használom gond nélkül V-vel. /lecsiszoltam róla a festéket, és kész/
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12243
Írta 2006. április 20. - 21:21
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12244
Írta 2006. április 20. - 20:23
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#12245
Írta 2006. április 20. - 19:50
#12246
Írta 2006. április 20. - 19:46
#12247
Írta 2006. április 20. - 15:55
2. kerék párost épitek a bringámba, ami kiszolgálna engem a betonos turák alkalmával éves szinten 4-5ezer kilométeren. mivel "szép nagyra" nöttem (2m, 95kg) nem választhatok ki akármit a palettáról riziko mentesen, ezért kérem a segítségeteket.
a gyári kerekekröl van a garázsban egy XT agy/Sun Double track disk páros amiböl esetleg ki tudom mentenin a 0km-es agyakat (mivel ilyen súlyu kereket valoszínüleg soha nem fogok használni), illetve van egy szintén pár száz kilométeres deore páros ami a polcon áll. a kérdés: mege´ri-e szetszedni az amugy piacképes gyári kereket és betonon meg érezném e a külömbséget valamiben a deorevel szemben?
második kérdés a barátnöm bringáján felni csere esedékes és mivel van egy pár mavic117 disc felnim is, gondoltam megér egy kérdést hogy XT párhuzamos "V-fékkel" együtt tudom-e alkalmazni. (alapesetben tudom hogy nincs a disces felniken megfelelö fékezö felület, de azt is hallottam hogy a mavic egyes disc felnijein mégis ki van alakitva ez a felület, viszont nem találtam sehol erre valo utalást) ha erre lehetöség van akkor azért kihasználnám a lehetöséget.
köszi elöre is.
Bäron
#12248
Írta 2006. április 20. - 14:27
#12249
Írta 2006. április 20. - 14:20
kezd szétmenni a hátsó felnim,aztán kéne egy ujat öszerakni.
FR felhasználásra kellene,szal ne legyen nehéz.
32küllõs kell,az agy marad.
Súlyra se legyen sok,mert fölöslegesen nem cipelem.
Ösztelós vázba lessz tárcsafékkel.
Menyire lehet megérezni egy nehezebb felnit?
Mert a mostani kerék eléggé künyû,mondhatni alsó határ amit be merek vállalani,mégis 4-5éve bírja.
Acor iparis sokat cirregõ agy könyített agyperemmel,2mm sapim küllõk,ezüst rhino lite,vékony belsõ,kék oldalfalu space.
A mostani felni 550g szal ennél jó lenne ha nem lenne nehezebb sokkal
Szal 700g az már kõkerék!!
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#12250
Írta 2006. április 20. - 10:53
#12251
Írta 2006. április 18. - 21:22
#12252
Írta 2006. április 18. - 21:16
Valamikor 460 gr körüli tömeget mértem a CR18-ra. Ha nem ütöd akkor jó lehet.Van valakinek tapasztalata Sun Mach IV vagy CR18 felnikrõl? Mennyire reaális a 405/440 g tömegnek? Mennyire lenne tartós egy 80 kg-os ember alatt?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12253
Írta 2006. április 18. - 21:02
valszeg ki van kopva amig nem zavar tulkepp nem nagy gond de vmikor majd el kezd ragni a csapagy. amikor a csapagy futofelulete elfarad es kitoredezik belole.
egyszer szedd szet nezd emg milyen meretu csapagy kell bele. nem fontos kikapni hozza a csapit.
esetleg jelolest ami rajta van
majd szerezz belole parat amennyi kell az agyba erdemes egyszerre cserelni, hogy ha a masik kipurcan akkor ne kelljen megint szetszedni.
/a jobbik allapotban levot megtarthatod bonuszba otthonra, hatha egyszer ehtevegen purcan ki vmi/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12254
Írta 2006. április 18. - 20:52
Hali!
B+ iparis hátsóagyam van, és azt vettem észre, hogy az egyik "oldala" (nem a racsni felõli) egy ici-picit (de tényleg!) mozog [nem, nem a forgó mozgás a gondom ]. Ez az agy halálát jósoló jel, vagy normális, hogy teszemfel a zsír kimentbelõle és ezért ez a játék?
És ha ez a végét járja, akkor ha kiütöm belõle a csapágyat, akkor valsz. kapok bele újat (SKF)? És az jobb lesz, mint ami benne van?
Erre senkinek semmi?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12255
Írta 2006. április 18. - 20:28
mivel sun, kicsit nehezebb leszedni róla a gumit, mint egy mavicról
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12256
Írta 2006. április 18. - 20:15
#12257
Írta 2006. április 18. - 19:19
Súlyárol nem tudok nyilatkozni (Mach IV). Három keresztre van fûzve, 2-s DT küllõkkel, tárcsafékkel használtam 75 kg-s súllyal. Ha nem vagy durvulós típus, tehát max. CC/XC, és V-fékkel használod, akkor egész kellemes felni. A durva felhasználást nem szereti, hamar bele lehet tenni a nyolcast.
V-fék lenne, maraton, túra célokra...
#12258
Írta 2006. április 18. - 19:17
Súlyárol nem tudok nyilatkozni (Mach IV). Három keresztre van fûzve, 2-s DT küllõkkel, tárcsafékkel használtam 75 kg-s súllyal. Ha nem vagy durvulós típus, tehát max. CC/XC, és V-fékkel használod, akkor egész kellemes felni. A durva felhasználást nem szereti, hamar bele lehet tenni a nyolcast.Van valakinek tapasztalata Sun Mach IV vagy CR18 felnikrõl? Mennyire reaális a 405/440 g tömegnek? Mennyire lenne tartós egy 80 kg-os ember alatt?
#12259
Írta 2006. április 18. - 18:59
#12260
Írta 2006. április 16. - 16:58
Fõleg ha csak a Pótkerékig kell menni érte...(UFO-t lehet kapni, az vállalható? ~65kg körüli bicónak kell)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]