dolgozd el a felületet, jó lesz utána. olcsóbb felnik hátránya a vacak illesztés.Most fûzettem a kereket. Új Dt küllõkkel és Nova aggyal. Szerinted veszek új felnit?
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12281
Írta 2006. április 11. - 19:18
#12282
Írta 2006. április 11. - 16:26
#12283
Írta 2006. április 11. - 09:00
#12284
Írta 2006. április 11. - 08:58
Mit gondoltok? Lehet ezt javítani, vagy hagyam a fenébe, aztán gyakrabban cseréljek fépofát? Essek neki csiszolópappírral, és polírozzam össze a felületeket (amik eredetileg nem köszörültek!) ?
Megpróbálkozhatsz a csiszolópapírral, de szerintem hagyd a fenébe az egészet, és vegyél egy köszörült felnit.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#12285
Írta 2006. április 11. - 08:38
Felmerült egy problémám. A segítségeteket kérem.
Egy új kerék van a kerómban, Mach1-MX felnikkel. V-fékes. Az elsõ keréknél az illesztés meglehetõsen szépen sikerült, és azzal nincs is gondom, ám a hátsó keréknél nem tökéletes, és fékezésnél fordulatonként kattan egyet, ahogy a betétbe beleharap. Nem hiszem, hogy túl jót tesz az élettartamnak.
Mit gondoltok? Lehet ezt javítani, vagy hagyam a fenébe, aztán gyakrabban cseréljek fépofát? Essek neki csiszolópappírral, és polírozzam össze a felületeket (amik eredetileg nem köszörültek!) ?
Köszi,
Sp
#12286
Írta 2006. április 10. - 22:00
(b+ máig használat alatt van)
#12287
Írta 2006. április 10. - 21:59
#12288
Írta 2006. április 06. - 14:54
#12289
Írta 2006. április 06. - 14:27
#12290
Írta 2006. április 06. - 14:13
szia,Dual Duty XC-t használok már 2 éve, eddig semmi extra, bár nagy dagonyákban nem voltam vele. Jól futnak, beépítés után 2 hónappal érdemes utánhúzatni a küllõket, egyébként ok. Ereje megfelelõ, a gyári katalógussal ellentétben nem szegecselt, de nekem jó így is (Hobby MX). Viszonylag könnyû és erõs, és bár tavaly egy frontális karambol (nem én voltam a hunyó) után eltört a felni, de ismét ilyet vettem (olcsóbb volt megvenni a komplett kereket, mint a régi agyat újrafûzetni+felni).
2 ngatívum: az agy nem tárcsafékes (ez spec. nekem nem hátrány, egyenlõre még V-fékem van, és marad is egy ideig), másrészt a felni fékezõfelületének be kell kopnia, mert az elsõ 1000 kilométeren elég rosszul fog. Érdemes elõször egy "karcolósabb" pofát rátenni, hogy a hosszanti marásokat lereszelje az oldaláról, aztán mehet rá puhább.
X.
köszi a kimerítõ választ.
nekem muszály sajnos mihamarabb kicserélni a hátsó kerekem, több okból is. én a 3. használoja vagyok ennek a keréknek, ami áll egy Specialized BX25 szimpla falu felnibõl, valami X agyból és egyenes küllõkbõl. a felniben van már minden (8as, tojás), az aggyal nemtom van-e baj és hát az egyenes küllõkbõl egy már törött és nem is igazán elérhetõek itthon.
a WTB Dual Duty FR-t néztem ki magamnak hátra és majd elõre is. ezek tárcsás aggyal vannak szerelve, igaz nekem most még csak elöl van tárcsám, de majd idõvel talán hátra is futja majd. amúgy CC-re, freeride-ra és minimális DH-ra kell majd. 75-80kg vagyok és 181 cm, remélem bírja majd a "megpróbáltatásokat". a másik érv az, hogy a komplett kerék, újonnan 12 ezer, ami nem rossz, ismerve az anyagihelyzetem.
#12291
Írta 2006. április 06. - 13:00
sziasztok,
WTB (agy, küllõ, felni) kerekrõl mi a véleményetek? WTB Dual Duty. hátra kéne nekem, de aztán majd elõre is. rögtön azután, hogy megnyertem a lottót. 150-160K-s kerekek? az egész bringám nincs annyi.. :wtf:
Dual Duty XC-t használok már 2 éve, eddig semmi extra, bár nagy dagonyákban nem voltam vele. Jól futnak, beépítés után 2 hónappal érdemes utánhúzatni a küllõket, egyébként ok. Ereje megfelelõ, a gyári katalógussal ellentétben nem szegecselt, de nekem jó így is (Hobby MX). Viszonylag könnyû és erõs, és bár tavaly egy frontális karambol (nem én voltam a hunyó) után eltört a felni, de ismét ilyet vettem (olcsóbb volt megvenni a komplett kereket, mint a régi agyat újrafûzetni+felni).
2 ngatívum: az agy nem tárcsafékes (ez spec. nekem nem hátrány, egyenlõre még V-fékem van, és marad is egy ideig), másrészt a felni fékezõfelületének be kell kopnia, mert az elsõ 1000 kilométeren elég rosszul fog. Érdemes elõször egy "karcolósabb" pofát rátenni, hogy a hosszanti marásokat lereszelje az oldaláról, aztán mehet rá puhább.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#12292
Írta 2006. április 06. - 11:34
dt hügi onyx-szal szerintetek jól járok ? valaivel nehezebb... mert tudok most olcsón szerezni, aztán ha majd végleg elegem lesz a kotyogásból, akkor ki lesz cserélve.
#12293
Írta 2006. április 05. - 11:09
WTB (agy, küllõ, felni) kerekrõl mi a véleményetek? WTB Dual Duty. hátra kéne nekem, de aztán majd elõre is. rögtön azután, hogy megnyertem a lottót. 150-160K-s kerekek? az egész bringám nincs annyi.. :wtf:
#12294
Írta 2006. április 05. - 10:52
#12295
Írta 2006. április 05. - 10:29
#12296
Írta 2006. április 05. - 10:27
Milyen átütõs hátsó tárcsafékes 12mm vastag tengelyû 135 mm-es agyat ayánlanátok??
a FUNN Huru Guru aszem 35 ezerFT
meg van Novatec ami nem tudom menyi...
de van még valami más márka ami szóbayöhet?
és a kettõ közül meyik?
#12297
Írta 2006. április 05. - 08:28
van egy vágás az anyán menettel merõlegesen igaz?
pontosan! csak a vágásnál rá van hajlítva a menetre...próbálkozom, amint le zh-ztam mikroökonómiából , aztán írok !
#12298
Írta 2006. április 04. - 20:33
a menetes anyán nem lehet állítani, mert oda van vhogy "sajtolva", szal csak roncsolással lehetne megoldani. a másik, ohgy hogyan fogod meg a tengelyt ?
150-160 jelenleg nagyon sok ...
van egy vágás az anyán menettel merõlegesen igaz?
nekem attól még lehet csavargatni simán. simán kézzel. egyébként a tárcsa felfogatásánál jó fogás esik rajt
ha nem megy próbálj egy csavarhúzót beerõltetni az anyán a résbe, hátha
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12299
Írta 2006. április 04. - 16:31
az egyik oldalon van egy menetes anya, azzal lehet tudsz állítani rajt egy kicsit. nekem eddig nem volt problémám vele, (kb 2000-3000 km van benn) de mégegyszer nem vennék ilyet. olscó volt és könnyû, de csapágyat nem lehet hozzá szerezni, ha tönkre megy. ez az egy hátránya van
arra nem gondoltál még, hogy egy komplatt kereket vegyél? Mavic CrossMax SL disc-et már lehet kapni párban 150-160 ért. és az valóban könnyû és tartós is. bár kicsit drága.
a menetes anyán nem lehet állítani, mert oda van vhogy "sajtolva", szal csak roncsolással lehetne megoldani. a másik, ohgy hogyan fogod meg a tengelyt ?
150-160 jelenleg nagyon sok ...
#12300
Írta 2006. április 04. - 14:33
(Zoogie) . Nekem is az lett. 0 km-es és kotyog. Most egy naiv kérdés jön: lehet ezzel csinálni vmit is?
az egyik oldalon van egy menetes anya, azzal lehet tudsz állítani rajt egy kicsit. nekem eddig nem volt problémám vele, (kb 2000-3000 km van benn) de mégegyszer nem vennék ilyet. olscó volt és könnyû, de csapágyat nem lehet hozzá szerezni, ha tönkre megy. ez az egy hátránya van
arra nem gondoltál még, hogy egy komplatt kereket vegyél? Mavic CrossMax SL disc-et már lehet kapni párban 150-160 ért. és az valóban könnyû és tartós is. bár kicsit drága.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu