Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#12561
Írta 2006. január 27. - 21:28

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12562
Írta 2006. január 27. - 18:55

Üdv! Most fûznék egy elsõ kereket, tárcsásat. Kérdés: hány keresztes legyen? Én 1-2-re gondoltam. (gondoljak inkább 3-ra? :Ð)
Én a 3-ra tippelek, sokkal nagyobb húzóerõ hat a küllõkre, így az agyperemre is.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12563
vendég_kerekeske_*
Írta 2006. január 27. - 18:34

#12564
Írta 2006. január 20. - 17:44


Nem rendeltetésszerû használatból eredõ hibákért.....
Szóval az nem ér!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#12565
Írta 2006. január 18. - 18:29

Azt hogyan fárasszák? 980000 meg mittommennyi kerékfordulat? Terhetlten? Ha igen hogyan terhelik? Mivel meg mikor mérik a szakito szilárdságot. ÁÁÁÁ én ezt nem értem... Egyetlen dolog ami számít hogy mennyi a szakítószilárdság a küllõ hajlatában, és milyen minõségben van rámángolrolva a menet. Láttatok már középen szétszakadt küllõt?
Amikor a hátsó kerekemet szétszakította egy CRX, a küllõk középen szakadtak el. A kereket a tengelynél befogják egy teleszkópos tartóba amit különbözõ dobokkal hajtanak meg. Szerintem sokan láttak már, hogy hogyan tesztelik az autók felfüggesztését a próbapadod.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12566
Írta 2006. január 18. - 18:13

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#12567
Írta 2006. január 17. - 12:52

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12568
Írta 2006. január 17. - 10:12

Cruxos...ha már...sapim cx-ray -rõl vélemény ? kösz elõre is32 darab rendesen befûzött 2.0-1.5-2.0 küllõ mellet, normális használat alatt elõbb adja meg magát a 400 gr alatti felni mint bármelyik küllõ. A 32-es es fûzés küllõi 12.5 százalékkal kapnak nagyobb terhelést mint a 36-os.
Sapim Strong
- Használhatóság: MTB-DH, Trekking, Tandem, BMX
- Súly (64 x 260mm): 430g
- Fárasztópróba: 1600000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1400 N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Leader
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB, Tandem, Moped, Sulky
- Súly (64 x 260mm): 424g
- Fárasztópróba: 870000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1080 - 1180N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Race
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC, Trekking
- Súly (64 x 260mm): 360g
- Fárasztópróba: 980000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1350 N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Laser
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC
- Súly (64 x 260mm): 279g
- Fárasztópróba: 1250000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1500 N/mm a középsõ szakaszon
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12569
Írta 2006. január 17. - 09:38

de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni
32 darab rendesen befûzött 2.0-1.5-2.0 küllõ mellet, normális használat alatt elõbb adja meg magát a 400 gr alatti felni mint bármelyik küllõ. A 32-es es fûzés küllõi 12.5 százalékkal kapnak nagyobb terhelést mint a 36-os.
Sapim Strong
- Használhatóság: MTB-DH, Trekking, Tandem, BMX
- Súly (64 x 260mm): 430g
- Fárasztópróba: 1600000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1400 N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Leader
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB, Tandem, Moped, Sulky
- Súly (64 x 260mm): 424g
- Fárasztópróba: 870000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1080 - 1180N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Race
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC, Trekking
- Súly (64 x 260mm): 360g
- Fárasztópróba: 980000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1350 N/mm a középsõ szakaszon
Sapim Laser
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC
- Súly (64 x 260mm): 279g
- Fárasztópróba: 1250000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1500 N/mm a középsõ szakaszon
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12570
Írta 2006. január 17. - 08:45

ezzel kapcs, általánosítás,
de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid
mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni
a montis hiperkönnyû felniket is vajh' miért nyomják fõként 36 likkal?
az országúti más téma,mert ott sokkal nagyobb szerepet kap a légellenállás.
mennyi 1 AC agy élettartama versenyszerû igénybevétel mellett?
Ebben teljesen egyetértek, fõleg tárcsás kerekek esetében. Én is így állítottam össze a kerekeim. XC717 Disc felnik 36 DT2.0-s küllõvel, mondjuk én réz anyákkal kértem, mert azt jobban meg lehet húzni, erõsebb mint az alu
#12571
Írta 2006. január 17. - 07:50

kalaius: igen! IGEN! IGEEEN! te egy okos gyerek vagy


J: nekem 521 elöl 321 hátul. De sajnos nincs mibe beleraknom

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#12572
Írta 2006. január 17. - 02:26

mondjuk ez nem igaz, mert a küllõk tömege sokkal jobban számít mint az agyé.
ezzel kapcs, általánosítás,
de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid
mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni
a montis hiperkönnyû felniket is vajh' miért nyomják fõként 36 likkal?
az országúti más téma,mert ott sokkal nagyobb szerepet kap a légellenállás.
mennyi 1 AC agy élettartama versenyszerû igénybevétel mellett?
#12573
Írta 2006. január 17. - 00:11

Szerintem 2.0 dt alu küllõanya. alattam igaz monti méretben már 1 éve birja.Országúti, kevés küllõs (mondjuk 16) kerékhez milyen küllõt válasszak?

#12574
Írta 2006. január 16. - 22:52

#12575
Írta 2006. január 16. - 22:47

legalábbis én így gondolom
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12576
Írta 2006. január 16. - 22:44

amíg a kõnehéz XT agyaid vannak, addig tök mindegy milyen küllõt teszel bele.
mondjuk ez nem igaz, mert a küllõk tömege sokkal jobban számít mint az agyé.
#12577
Írta 2006. január 16. - 22:40

Sziasztok
A készülõ új kerekeimbe, 2-1,8-2-es húzott küllõt szerettem volna, de DT-bõl, csak a 2-1,5-2 a beszerezhetõ. Van érdemi különbség a kettõ között? Nem árban, inkább tartósságban. Felni Mavic XC 717 (32L), XT agyak, 70 kg körül vagyok. Maraton, túra XC jellegû felhasználásra készül.
amíg a kõnehéz XT agyaid vannak, addig tök mindegy milyen küllõt teszel bele.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12578
Írta 2006. január 16. - 22:18

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12579
Írta 2006. január 16. - 20:58


J: majd befûzhetem neked???
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#12580
Írta 2006. január 16. - 19:44

ebike, 9k a régi 11k az uj cd nélkül. fékhatás v fékkel simán jobb, mint cd-sen.Az mennyibe kerül?Mert csak a Ride Bikeban láttam 13ért az meg már sok de CDs mondjuk meg a mavic honlapon is CDs van csak.Lehet hogy az lesz de azért nekem sok egyelõre.Azzal csak jó lenne a fékhatás meg zudom hogy jól néz ki elöl hátul is(Józsién)
régi és uj közt különbség: elnevezés
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.