Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12562 hozzászólás a témában

#12521
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

oké, csak azt nem találtad ki hogy megéri, vagy nem? :D
igazából a 25 mm vastag hegesztett felni ingerel, másban nem nagyon van ilyesmi. és magában sem kifejezetten árulják, tán az xm719 tudja ugyanezt.. (azt hiszem hegesztett, de nem vagyok benne biztos)


az (a welded a hegesztett ugye ?)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#12522
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
oké, csak azt nem találtad ki hogy megéri, vagy nem? :D
igazából a 25 mm vastag hegesztett felni ingerel, másban nem nagyon van ilyesmi. és magában sem kifejezetten árulják, tán az xm719 tudja ugyanezt.. (azt hiszem hegesztett, de nem vagyok benne biztos)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12523
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
br. kk. árak:
crossland fekete:
e: 30.700
h: 36.600
crossland ezüst:
e: 27.900
h: 33.900

#12524
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

44k-ba hirdette valaki bikemag aprón. (ujonnan párban) nem tudom ennyiért hozza a forgalmazó.

kint 200 euro...az xl-bõl meg az sl -bõl kiindulva nem sokkal lehet 50 fölött a kisker ára....

én meg az xl-en gondolkodom erõsen.....hogy xtr agy, 717-es, meg könnyû küllõk,,,,,vagy a crossmax xl...... gumit is számolva kb 400 gramm plusz súly a két keréken....viszont valszeg sokkal merevebb
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#12525
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
44k-ba hirdette valaki bikemag aprón. (ujonnan párban) nem tudom ennyiért hozza a forgalmazó.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12526
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
de mennyi az ára cica? ;)

#12527
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
professzorom: mavic crossland. 970/1103 gramm, 24 küllõ/kerék, ust, 25 mm széles, 21 mm magas felniprofil, hegesztett (!) meg egy valag csoda-mavic feature az agyakban.
megéri az árát, vagy nem?
(csak sima tengelyesben van elöre)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12528
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
tárcsást minimum 3-asra, azt se mindegy ki csinálja.

#12529
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
3 kereszttel fûzessed.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12530
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Üdv! Most fûznék egy elsõ kereket, tárcsásat. Kérdés: hány keresztes legyen? Én 1-2-re gondoltam. (gondoljak inkább 3-ra? :Ð)


Én a 3-ra tippelek, sokkal nagyobb húzóerõ hat a küllõkre, így az agyperemre is.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#12531
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
Üdv! Most fûznék egy elsõ kereket, tárcsásat. Kérdés: hány keresztes legyen? Én 1-2-re gondoltam. (gondoljak inkább 3-ra? :Ð)

#12532
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Ja, ja vágom. A crxel való egyesülés nem rendeltetés szerû használat. :P
Nem rendeltetésszerû használatból eredõ hibákért.....
Szóval az nem ér!

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#12533
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Azt hogyan fárasszák? 980000 meg mittommennyi kerékfordulat? Terhetlten? Ha igen hogyan terhelik? Mivel meg mikor mérik a szakito szilárdságot. ÁÁÁÁ én ezt nem értem... Egyetlen dolog ami számít hogy mennyi a szakítószilárdság a küllõ hajlatában, és milyen minõségben van rámángolrolva a menet. Láttatok már középen szétszakadt küllõt?


Amikor a hátsó kerekemet szétszakította egy CRX, a küllõk középen szakadtak el. A kereket a tengelynél befogják egy teleszkópos tartóba amit különbözõ dobokkal hajtanak meg. Szerintem sokan láttak már, hogy hogyan tesztelik az autók felfüggesztését a próbapadod.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#12534
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Azt hogyan fárasszák? 980000 meg mittommennyi kerékfordulat? Terhetlten? Ha igen hogyan terhelik? Mivel meg mikor mérik a szakito szilárdságot. ÁÁÁÁ én ezt nem értem... Egyetlen dolog ami számít hogy mennyi a szakítószilárdság a küllõ hajlatában, és milyen minõségben van rámángolrolva a menet. Láttatok már középen szétszakadt küllõt?

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#12535
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Sosem próbáltam, sosem vehettem, sosem hozták be, legalábbis én még nem láttam. Nincs tapasztalatom.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#12536
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

32 darab rendesen befûzött 2.0-1.5-2.0 küllõ mellet, normális használat alatt elõbb adja meg magát a 400 gr alatti felni mint bármelyik küllõ. A 32-es es fûzés küllõi 12.5 százalékkal kapnak nagyobb terhelést mint a 36-os.

Sapim Strong
- Használhatóság: MTB-DH, Trekking, Tandem, BMX
- Súly (64 x 260mm): 430g
- Fárasztópróba: 1600000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1400 N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Leader
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB, Tandem, Moped, Sulky
- Súly (64 x 260mm): 424g
- Fárasztópróba: 870000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1080 - 1180N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Race
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC, Trekking
- Súly (64 x 260mm): 360g
- Fárasztópróba: 980000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1350 N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Laser
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC
- Súly (64 x 260mm): 279g
- Fárasztópróba: 1250000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1500 N/mm a középsõ szakaszon

Cruxos...ha már...sapim cx-ray -rõl vélemény ? kösz elõre is
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#12537
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni


32 darab rendesen befûzött 2.0-1.5-2.0 küllõ mellet, normális használat alatt elõbb adja meg magát a 400 gr alatti felni mint bármelyik küllõ. A 32-es es fûzés küllõi 12.5 százalékkal kapnak nagyobb terhelést mint a 36-os.

Sapim Strong
- Használhatóság: MTB-DH, Trekking, Tandem, BMX
- Súly (64 x 260mm): 430g
- Fárasztópróba: 1600000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1400 N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Leader
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB, Tandem, Moped, Sulky
- Súly (64 x 260mm): 424g
- Fárasztópróba: 870000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1080 - 1180N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Race
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC, Trekking
- Súly (64 x 260mm): 360g
- Fárasztópróba: 980000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1350 N/mm a középsõ szakaszon

Sapim Laser
- Használhatóság: Országút, Triatlon, MTB-CC
- Súly (64 x 260mm): 279g
- Fárasztópróba: 1250000 kerékfordulat
- Szilárdság: 1500 N/mm a középsõ szakaszon

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#12538
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás

ezzel kapcs, általánosítás,
de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid
mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni
a montis hiperkönnyû felniket is vajh' miért nyomják fõként 36 likkal?
az országúti más téma,mert ott sokkal nagyobb szerepet kap a légellenállás.

mennyi 1 AC agy élettartama versenyszerû igénybevétel mellett?


Ebben teljesen egyetértek, fõleg tárcsás kerekek esetében. Én is így állítottam össze a kerekeim. XC717 Disc felnik 36 DT2.0-s küllõvel, mondjuk én réz anyákkal kértem, mert azt jobban meg lehet húzni, erõsebb mint az alu

#12539
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Ezért irtam, hogy vékonyitott küllõvel kb annyit nyer mintha lenne 2 folt a belsõn vagy nem. 2.0mm DT alu niplivel nagyon jó választás cc/marathon/o.uti-ra.

kalaius: igen! IGEN! IGEEEN! te egy okos gyerek vagy :D inkább legyen könnyû feni sok küllõvel mint.... bár nekem sok küllõ és nehéz felni is kevés :D

J: nekem 521 elöl 321 hátul. De sajnos nincs mibe beleraknom :( valaki adjon 1 bighitet plsplspls. És igen tudok már fûzni, és nem csak kereket.... ;D

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#12540
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

mondjuk ez nem igaz, mert a küllõk tömege sokkal jobban számít mint az agyé.


ezzel kapcs, általánosítás,
de sztem inkább legyen több,erõsebb küllõvel egy pillekönnyû felnid
mint gyengébb/kevesebb küllõvel nehezebb felni
a montis hiperkönnyû felniket is vajh' miért nyomják fõként 36 likkal?
az országúti más téma,mert ott sokkal nagyobb szerepet kap a légellenállás.

mennyi 1 AC agy élettartama versenyszerû igénybevétel mellett?