Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
				
                    
                    #12481
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 28. - 18:55
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				tobbnyire babak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #12482
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 28. - 18:44
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
				
                    
                    #12483
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 28. - 17:50
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
				
                    
                    #12484
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 28. - 09:46
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Mavic XC717-es felni V-fékkel kinek mennyire kopik? Mert nekem a bordás felület már-már elûnt hátul
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
				
                    
                    #12485
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 28. - 09:43
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Van egy jó példa: PL.:mûkorcsolyázó. Ha egy helyben forog kinyújtott karokkal, akkor van egy fordulatszáma. Ha a karjait behúzza, sokkal gyorsabban kezd el forogni, mivel csökken az eredõ tetája. (a perdületmegmaradás miatt)
!NEM VÁLLALOK FIZIKA KORREPETÁLÁST! (Még mielõtt valaki megkérdezné
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
				
                    
                    #12486
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 25. - 22:38
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Bocs, de a teóriád inkább a blikkben publikáld.
A tengelyre számított tehetetlenségi nyomaték függ:
Teta=m*l*l, ahol l a kponttól mért távolság. TFh, a küllõanya pontszerû.
És l általában nem gyök3.
Te vagy az én emberem
mi az a tehetetlenségi nyomaték? hogyan kell elképzelni?
a tanár azt válaszolta hogy ha valaki megérti akkor elmondhatná neki is...
szal mijez? cm¢4 ?! hogyan?
				
                    
                    #12487
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 25. - 22:27
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Tanácsot szeretnék kérni,hogy WTB Speed Disc felni vásárlásán töröm a fejem,tudtok-e valamit róla?
CC-re használnám!
Elõre is köszi!
				
                    
                    #12488
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 21. - 18:12
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				de mostmar midegy...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
				
                    
                    #12489
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 21. - 18:06
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Na nem azért mert bikemagos vagyok, de az én teóriám szerint.... a megoldás 3.
Bocs, de a teóriád inkább a blikkben publikáld.
A tengelyre számított tehetetlenségi nyomaték függ:
Teta=m*l*l, ahol l a kponttól mért távolság. TFh, a küllõanya pontszerû.
És l általában nem gyök3.
				
                    
                    #12490
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 21. - 17:59
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12491
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 21. - 17:12
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				A masik megoldas hogy beviszed a szervizbe hogy ott szivjanak vele
I`m as fast as nobody!
				
                    
                    #12492
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 21. - 16:13
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Nem egészen keréképítés téma, de az a problem, hogy van egy pár Mavic crossland kerekem és hát elég nehéz rá felhúzni a külsõt. Sõt, ez még nem is elég mert pontosana helyére kell tenni mivel tubelles-es a felni. Van erre valami trükk, vagy bármiféle megoldás, hogy ne kelljen kerekenként fél órát szívni a gumicserével? :S
Köszi a válaszokat!
				
                    
                    #12493
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 17. - 20:55
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12494
			
                    
                
                
				
				
				
					
	vendég_nhunor_*
				
				
					Írta 2006. február 17. - 19:39
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
	vendég_nhunor_*
				
				
                    
                    #12495
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 16. - 19:09
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				dt, sapim, wheelsmith, mach1, mind jó.
én dt-t vennék.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
				
                    
                    #12496
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 16. - 18:39
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
				
                    
                    #12497
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 14. - 13:35
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
				
                    
                    #12498
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 14. - 13:02
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.
nem, nem csapágycsere volt. kicsit bonyolultabb a helyzet.
az elsõagyban egy 2,5cm-es belsõ átmérõjû csapágy van. ahhoz akarok szûkítõt esztergáltatni, hogy 2cm-es átütõtengellyel lehessen használni.
most a két csapágy közt van távtartó, csak az a kérdés, hogy a szûkítõt olyanra esztergáltassam-e, hogy azok oldalról ne terheljék a csapágyat?!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
				
                    
                    #12499
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 14. - 10:08
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				az átütõtengelyes elsõ agynál a két csapágy közé kell tennem távtartót, hogy ne nyomodjon össze?
(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)
ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.
én még nem találkoztam olyan átütõs aggyal miben nem lett volna valamilyen távtartó ( fix vagy kotyogós
én nem értek hozzá...
				
                    
                    #12500
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2006. február 14. - 08:48
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu

 Belépés
 Felhasználó létrehozása
			
			
			
				
 Ugrás az oldal tetejére
				
				
			
				
				
			





