Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12562 hozzászólás a témában

#12461
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nincs legjobb.
dt, sapim, wheelsmith, mach1, mind jó.
én dt-t vennék.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12462
Coldrock--->NRS

Coldrock--->NRS

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.291 hozzászólás
Melyik a legjobb küllõ (32) 5ezer körül merev(MTB)gépbe ?
Nem csak a deszkásoké a világ !
Amíg a Föld kerek,éljenek a rájderek !

Izé


#12463
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
olyat esztergáltass, hogy megmaradjon a távtartó.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12464
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.


nem, nem csapágycsere volt. kicsit bonyolultabb a helyzet.
az elsõagyban egy 2,5cm-es belsõ átmérõjû csapágy van. ahhoz akarok szûkítõt esztergáltatni, hogy 2cm-es átütõtengellyel lehessen használni.
most a két csapágy közt van távtartó, csak az a kérdés, hogy a szûkítõt olyanra esztergáltassam-e, hogy azok oldalról ne terheljék a csapágyat?!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#12465
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

az átütõtengelyes elsõ agynál a két csapágy közé kell tennem távtartót, hogy ne nyomodjon össze?
(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)


ha csapágyat cseréltél és nem szeretnéd visszatenni a távtartót akkor inkább felejtsd el hagyd benne.
én még nem találkoztam olyan átütõs aggyal miben nem lett volna valamilyen távtartó ( fix vagy kotyogós :D) minden esetre szerintem nem kel hülyére húzni az átütõs agyat sem.
én nem értek hozzá... :D

#12466
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
az átütõtengelyes elsõ agynál a két csapágy közé kell tennem távtartót, hogy ne nyomodjon össze?
(remélem nem túl hülyén fogalmaztam.)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#12467
abotika

abotika

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
Helló! Szerintetek mért húzza a Shimanó gyárilag úgy meg az agyacskáit, hogy az elsõ zúzásnál szétporladjanak. Már ha meghúzom gyorsszárral akkor is úgy akad, hogy már hallani rehet aa gyolyók darabos mozgását. Nekem nem god, mert seccperc alatt beállítom, de a lelkes hülyegyerek aki megveszi, használja majd egyszerre csak a golyócskák szénné égtek, csak arra emlékszik szegény, hogy shimano szar nem vegyél ilyet. Szóval ezt üzenem Shimano bácsinak.

#12468
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
wáááá...
vegyetek xlájt belsõt/mákszis 330 külsõt 25é'.
Meg egy rendes villát.
Cimbora SIDjével nem nagyon mertem komolyabban kanyarodni, mer aszfaltoson is csumszmákolta a fékpofát a felni.
Jó, 80< vagyok.


súlyban.

#12469
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
tehat azert 3 mert a kulloanya tavolabb van, mint az agy.
de miert 3?!

felalltam es kimentem.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12470
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás
Na nem azért mert bikemagos vagyok, de az én teóriám szerint csupán annyi, hogy az agytól kifelé haladva egyre nagyobb tömeg gyorsításához, egyre nagyobb erõ kell. Az küllõanya, mint olyan általában, az agytól távolabb, a felnihez van közelebb, ezért fontos, hogy könnyû legyen. Tehát a megoldás 3. Aki nem érti áljon fel és menjen ki!

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#12471
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a "háromszorozódik a súly" teória régi bikemagos megszokás. tessék megkérdezni valakit, aki ilyeneket irkál. ;) (nem engem, mert én nem irok az ujságba)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12472
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
biztos pi :D

#12473
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
az a 3 hogy jott ki?

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12474
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
amikor minden gram számít, akkor fontos egy küllõanya is, nemhogy 8 küllõ anyával, ami amugy simán van 20 gramm. (keréken háromszorozódik a súly)
ez a high-end piacra értelemszerûen.
hogy miért vannak low-end 24 küllõs kerekek? hát a kinézet miatt. ha már nem könnyû, legalább hasonlítson, hogy a vevõ azt higgye, jót vett....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#12475
Fory

Fory

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás
Miért jelentek meg a 20-24 küllõs kerekek?
Mi az elõnye? Gondolom nem a súly, mert az 8db küllõ+anya tényleg csak pár gramm lehet!
Csak mert jól néznek ki?
(mellesleg nekem is tetszenek)
Vagy a küllõ gyártóknak fontos mutogatni, h milyen erõs küllõik vannak?
Idióta kérdésre normális választ várok! :)
A hazád ott van, ahol nem kell magyarázkodnod.

#12476
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
hazifeladatkent mindenki leul egy bringa ele
es elkezdi a felnit a villaszar fele huzni.

a kullok feszessegenek valtozasarol es annak az idovel illetve a felni
oldaliranyu elteresevel esetleges kapcsolatat egy rovid, 30-40 oldalas
beadando feladatban prezenlatni sziveskedjek.

beadasi hatarido: 2006 februar 15
bikemag felsooktatasi intezmeny

konzulensek:
kullovaraljai bela
felni janos

temafelelos:
laszlo lorand

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12477
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Ilyenkor általában nem a kerék hajlik, hanem a villa.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#12478
Oko

Oko

    vendég

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás
A v-fékét tudja zavarni, akkor nem lehet egy túl stabil szerkezet - gondolom én. Tárcsafékkel oldalra fogja csavarni a kereket - megintcsak saját elméletem szerint - még ha a teló bírja is. Kicsit olyan vagyok mint egy éltes leányzó: a merevebbet részesítem elõnyben.
Ezért vagyok kíváncsi hogy hasonló keréken is tapasztalható-e a jelenség.

#12479
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
minden kereket lehet tepni oldal iranyba.
a felni oldal iranyu hajlasa nem ertem mikent befolyasolhatna a tarcsas mukodeset.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#12480
Oko

Oko

    vendég

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás
Egy kis indoklás, esetleg saját kereked viselkedése ilyen szempontból jobban megnyugtatné zilált idegeim. :-)))