Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12421
Írta 2006. március 18. - 22:50
1 kérdésem van.
Mekkora a legnagyobb külsõ, amit 1 Sun single track-be belelehet tenni?
Elõre is köszi
Üdv
#12422
Írta 2006. március 18. - 22:47
sz@r.....
nagyon sok ment belõle garis cserére /hátsóból/ -többek közt enyém is- ricsi komplett kerék is ilyennel volt szerelve, õsz táján vissza is hívták....állítólag az idei már jó lesz , de én már nem bízom benne...
van nem sokkal nehezebb sun ringlé /dirty flea disc/ sztem magasan jobb - az meg quando gyártmány, nem lehetetlen hogy elõbb útóbb lesz b+ matricával is -
És a DT 240s tárcsás változatai milyenek? Meg egyáltalán ilyet lehet itthon kapni?
#12423
Írta 2006. március 18. - 22:29
#12424
Írta 2006. március 18. - 22:25
ez van vagy 400 gramm....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12425
Írta 2006. március 18. - 22:03
ha még építek kereket ezt veszemitt a B+, idézek a márciusi shopping-ból:
Jellemzõk: tárcsafékes hátsóagy, erõs 10mm-es 7075 alu tengely, 5db ipari csapágy, CrMo kazettatest, 6 db CrMo acél kilincs, 30 reteszelés.
Súly: 339g + 59g gyorszár
Ára: 33.000 Ft
ahhoz képest, ami ebben van, a legjobb súlyú agy, a legjobb áron.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12426
Írta 2006. március 18. - 21:52
de asszem az nem az mert amit én írtam az 284 g a b+ meg ha jól tom nehezebb....
itt a B+, idézek a márciusi shopping-ból:
Jellemzõk: tárcsafékes hátsóagy, erõs 10mm-es 7075 alu tengely, 5db ipari csapágy, CrMo kazettatest, 6 db CrMo acél kilincs, 30 reteszelés.
Súly: 339g + 59g gyorszár
Ára: 33.000 Ft
ahhoz képest, ami ebben van, a legjobb súlyú agy, a legjobb áron.
#12427
Írta 2006. március 18. - 21:52
#12428
Írta 2006. március 18. - 21:44
de asszem az nem az mert amit én írtam az 284 g a b+ meg ha jól tom nehezebb....van már bike+ matricával quando hátsóagy, bruttó 33 ezerért....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12429
Írta 2006. március 18. - 21:39
#12430
Írta 2006. március 18. - 21:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12431
Írta 2006. március 18. - 21:26
sz@r.....Sziasztok! Ha jól vettem ki a (international) netes hozzászólásokból, akkor a tárcsás American Classic, a komolyabbik Zoggie, és a WTB Laser Disc Lite agyak ugyanazok? Súlyre és ránézésre nagyjából igen. Vélemény? Köszi a segítséget.
nagyon sok ment belõle garis cserére /hátsóból/ -többek közt enyém is- ricsi komplett kerék is ilyennel volt szerelve, õsz táján vissza is hívták....állítólag az idei már jó lesz , de én már nem bízom benne...
van nem sokkal nehezebb sun ringlé /dirty flea disc/ sztem magasan jobb - az meg quando gyártmány, nem lehetetlen hogy elõbb útóbb lesz b+ matricával is -
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12432
Írta 2006. március 18. - 20:33
Akkor nem kéne reszkírozni a 2,0-1,5 húzott küllõket, fõleg tárcsafék mellé.Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12433
Írta 2006. március 18. - 20:29
2-1.5, 80kg+ és tárcsafék veszélyes kombó.
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12434
Írta 2006. március 18. - 12:21
#12435
Írta 2006. március 18. - 12:12
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12436
Írta 2006. március 18. - 11:26
pláne mivel sok fos van itthon mondjuk meglepõen rozsdás szokott lenni a lánca, lehet hogy be kéne neki mutatni a wd40-et (ami például remek ha d..gás közben nyikorog az ágy)ez csakis iljics lánca lehet
roger: kéne tudni a testsúlyodat is, de 80 kilóig nem lesz vele gondod ilyen jellegû felhasználás mellett. tf-hez meg csakis 3 keresztre fûzött kerék
#12437
Írta 2006. március 18. - 11:09
A kérdésem az lenne (mert a #2 topicban nem találtam számomra kielégítõ választ), hogy egy ilyen kellõen merev lenne 2-1.5 húzott felnikkel? Hogy érdemes egy ilyen kereket fûz(et)ni?
#12438
Írta 2006. március 17. - 22:17
#12439
Írta 2006. március 17. - 22:13
csak a szemléletesség kedvéért voltam pongyola, de elnézéstaz a csavar is csak 10-es
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12440
Írta 2006. március 17. - 18:44
legjobb megoldás. mondjuk le is kellett vennem, mert másik oldalra nem tettem váltót, lévén SS bringa, így a másik oldalra már rendes csavaranya került... de ilyet kéne valahonnan szerezni. mellesleg defektet kerék kiszedése nélkül is lehet ragasztani, sõt! ha meg cserélni kell, akkor úgyis ott a pumpa, és az új belsõ mellé pedig elfér a 15ös villáskulcs.
emellett ismerek olyat aki egyszerüen csak menetet vágott az agy tengelyébe, és imbuszcsavart beletekerte. mûködik a mai napig, és nem gyenge. ezt e megoldást viszont csak ejtõpapucsos vázba tenném személy szerint.