Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12421
Írta 2006. március 18. - 21:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12422
Írta 2006. március 18. - 21:26
sz@r.....Sziasztok! Ha jól vettem ki a (international) netes hozzászólásokból, akkor a tárcsás American Classic, a komolyabbik Zoggie, és a WTB Laser Disc Lite agyak ugyanazok? Súlyre és ránézésre nagyjából igen. Vélemény? Köszi a segítséget.
nagyon sok ment belõle garis cserére /hátsóból/ -többek közt enyém is- ricsi komplett kerék is ilyennel volt szerelve, õsz táján vissza is hívták....állítólag az idei már jó lesz , de én már nem bízom benne...
van nem sokkal nehezebb sun ringlé /dirty flea disc/ sztem magasan jobb - az meg quando gyártmány, nem lehetetlen hogy elõbb útóbb lesz b+ matricával is -
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12423
Írta 2006. március 18. - 20:33
Akkor nem kéne reszkírozni a 2,0-1,5 húzott küllõket, fõleg tárcsafék mellé.Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12424
Írta 2006. március 18. - 20:29
2-1.5, 80kg+ és tárcsafék veszélyes kombó.
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12425
Írta 2006. március 18. - 12:21
#12426
Írta 2006. március 18. - 12:12
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12427
Írta 2006. március 18. - 11:26
pláne mivel sok fos van itthon mondjuk meglepõen rozsdás szokott lenni a lánca, lehet hogy be kéne neki mutatni a wd40-et (ami például remek ha d..gás közben nyikorog az ágy)ez csakis iljics lánca lehet
roger: kéne tudni a testsúlyodat is, de 80 kilóig nem lesz vele gondod ilyen jellegû felhasználás mellett. tf-hez meg csakis 3 keresztre fûzött kerék
#12428
Írta 2006. március 18. - 11:09
A kérdésem az lenne (mert a #2 topicban nem találtam számomra kielégítõ választ), hogy egy ilyen kellõen merev lenne 2-1.5 húzott felnikkel? Hogy érdemes egy ilyen kereket fûz(et)ni?
#12429
Írta 2006. március 17. - 22:17
#12430
Írta 2006. március 17. - 22:13
csak a szemléletesség kedvéért voltam pongyola, de elnézéstaz a csavar is csak 10-es
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12431
Írta 2006. március 17. - 18:44
legjobb megoldás. mondjuk le is kellett vennem, mert másik oldalra nem tettem váltót, lévén SS bringa, így a másik oldalra már rendes csavaranya került... de ilyet kéne valahonnan szerezni. mellesleg defektet kerék kiszedése nélkül is lehet ragasztani, sõt! ha meg cserélni kell, akkor úgyis ott a pumpa, és az új belsõ mellé pedig elfér a 15ös villáskulcs.
emellett ismerek olyat aki egyszerüen csak menetet vágott az agy tengelyébe, és imbuszcsavart beletekerte. mûködik a mai napig, és nem gyenge. ezt e megoldást viszont csak ejtõpapucsos vázba tenném személy szerint.
#12432
Írta 2006. március 17. - 15:57
de szerintem súlyt nem fogsz tudni ilyesmivel spórolni. ahoz meg hogy tényleg merevebb legyen új tengely is kell. nem elég csak megfúrni az eredetit, menetet vágni bele és imbuszt beletekerni. ha meg a gyorszárat akarod cserélni imbuszosra akkor van gyári megoldás, azért kár gányolni:
#12433
Írta 2006. március 17. - 15:50
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
ez is megoldhato imbuszol oldassal.
azon kivul nem fontos kivenni a kereket defekt javitas miatt.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12434
Írta 2006. március 17. - 13:10
A sebesség mindent megold.
#12435
Írta 2006. március 17. - 13:02
#12436
Írta 2006. március 17. - 12:59
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12437
Írta 2006. március 17. - 12:54
Ugyanez a 10mm-es gyorszárnál szerintetek müködik úgy, hogy a gyorszár helyére egy 10mm-es alutengelyt teszünk, amibe mindkét oldalról egy 6-os imbusz megy be(a shamanracing headlock pont ilyen, ha vágunk belõle egy kicsit). A gyorszárnál biztos könnyebb lesz.
A másodiknál nem vagyok meggyõzõdve hogy jobb megoldás, szerintetek?
A sebesség mindent megold.
#12438
Írta 2006. március 14. - 09:42
milyen UST-s felniket lehet most kapni bolti/nembolti forgalmazásban, és ezeknek kb milyen áruk van?
nagy bringába kéne, dh-ra.
köszi.
UST-be csak ezek:
kicsit lájtosabb:
XM 819: 19.400 Ft 465g
legdurvább:
EX 823 22.000Ft 580g
bolti árak, a súlyok nem mért adatok, sztem mindkettõ több ennél.
Sun-t szerintem se!