Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12401
Írta 2006. március 18. - 22:25
ez van vagy 400 gramm....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12402
Írta 2006. március 18. - 22:03
ha még építek kereket ezt veszemitt a B+, idézek a márciusi shopping-ból:
Jellemzõk: tárcsafékes hátsóagy, erõs 10mm-es 7075 alu tengely, 5db ipari csapágy, CrMo kazettatest, 6 db CrMo acél kilincs, 30 reteszelés.
Súly: 339g + 59g gyorszár
Ára: 33.000 Ft
ahhoz képest, ami ebben van, a legjobb súlyú agy, a legjobb áron.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12403
Írta 2006. március 18. - 21:52
de asszem az nem az mert amit én írtam az 284 g a b+ meg ha jól tom nehezebb....
itt a B+, idézek a márciusi shopping-ból:
Jellemzõk: tárcsafékes hátsóagy, erõs 10mm-es 7075 alu tengely, 5db ipari csapágy, CrMo kazettatest, 6 db CrMo acél kilincs, 30 reteszelés.
Súly: 339g + 59g gyorszár
Ára: 33.000 Ft
ahhoz képest, ami ebben van, a legjobb súlyú agy, a legjobb áron.
#12404
Írta 2006. március 18. - 21:52
#12405
Írta 2006. március 18. - 21:44
de asszem az nem az mert amit én írtam az 284 g a b+ meg ha jól tom nehezebb....van már bike+ matricával quando hátsóagy, bruttó 33 ezerért....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12406
Írta 2006. március 18. - 21:39
#12407
Írta 2006. március 18. - 21:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12408
Írta 2006. március 18. - 21:26
sz@r.....Sziasztok! Ha jól vettem ki a (international) netes hozzászólásokból, akkor a tárcsás American Classic, a komolyabbik Zoggie, és a WTB Laser Disc Lite agyak ugyanazok? Súlyre és ránézésre nagyjából igen. Vélemény? Köszi a segítséget.
nagyon sok ment belõle garis cserére /hátsóból/ -többek közt enyém is- ricsi komplett kerék is ilyennel volt szerelve, õsz táján vissza is hívták....állítólag az idei már jó lesz , de én már nem bízom benne...
van nem sokkal nehezebb sun ringlé /dirty flea disc/ sztem magasan jobb - az meg quando gyártmány, nem lehetetlen hogy elõbb útóbb lesz b+ matricával is -
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12409
Írta 2006. március 18. - 20:33
Akkor nem kéne reszkírozni a 2,0-1,5 húzott küllõket, fõleg tárcsafék mellé.Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12410
Írta 2006. március 18. - 20:29
2-1.5, 80kg+ és tárcsafék veszélyes kombó.
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
Hát jelenleg 75-80 kg között mozgok, de remélem tavasszal sikerül lejjebb adnom belõle...
#12411
Írta 2006. március 18. - 12:21
#12412
Írta 2006. március 18. - 12:12
inkább 2-1.8, de ha csak 60 kiló vagy vasággyal, akkor mindegy
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12413
Írta 2006. március 18. - 11:26
pláne mivel sok fos van itthon mondjuk meglepõen rozsdás szokott lenni a lánca, lehet hogy be kéne neki mutatni a wd40-et (ami például remek ha d..gás közben nyikorog az ágy)ez csakis iljics lánca lehet
roger: kéne tudni a testsúlyodat is, de 80 kilóig nem lesz vele gondod ilyen jellegû felhasználás mellett. tf-hez meg csakis 3 keresztre fûzött kerék
#12414
Írta 2006. március 18. - 11:09
A kérdésem az lenne (mert a #2 topicban nem találtam számomra kielégítõ választ), hogy egy ilyen kellõen merev lenne 2-1.5 húzott felnikkel? Hogy érdemes egy ilyen kereket fûz(et)ni?
#12415
Írta 2006. március 17. - 22:17
#12416
Írta 2006. március 17. - 22:13
csak a szemléletesség kedvéért voltam pongyola, de elnézéstaz a csavar is csak 10-es
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12417
Írta 2006. március 17. - 18:44
legjobb megoldás. mondjuk le is kellett vennem, mert másik oldalra nem tettem váltót, lévén SS bringa, így a másik oldalra már rendes csavaranya került... de ilyet kéne valahonnan szerezni. mellesleg defektet kerék kiszedése nélkül is lehet ragasztani, sõt! ha meg cserélni kell, akkor úgyis ott a pumpa, és az új belsõ mellé pedig elfér a 15ös villáskulcs.
emellett ismerek olyat aki egyszerüen csak menetet vágott az agy tengelyébe, és imbuszcsavart beletekerte. mûködik a mai napig, és nem gyenge. ezt e megoldást viszont csak ejtõpapucsos vázba tenném személy szerint.
#12418
Írta 2006. március 17. - 15:57
de szerintem súlyt nem fogsz tudni ilyesmivel spórolni. ahoz meg hogy tényleg merevebb legyen új tengely is kell. nem elég csak megfúrni az eredetit, menetet vágni bele és imbuszt beletekerni. ha meg a gyorszárat akarod cserélni imbuszosra akkor van gyári megoldás, azért kár gányolni:
#12419
Írta 2006. március 17. - 15:50
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
ez is megoldhato imbuszol oldassal.
azon kivul nem fontos kivenni a kereket defekt javitas miatt.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12420
Írta 2006. március 17. - 13:10
A sebesség mindent megold.