Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3241
Írta 2011. április 09. - 19:27

Egyik elõnye, hogy mindig ugyanannyira lehet meghúzni és a tárcsaféket nem kell piszkálni. Nincs vele semmi gondom, soha nem mozdult el vele a kerék, míg gyorszáránál már igen.
Miért erõsebb? Nem tudom hogy erõsebb-e, de szerintem alap a zsír a meneten. A gyorszárnál meg excenter van és nem a lehetõ legnagyobb erõvel tartja, mert a holtponton túlhúzzuk, plusz kisebb az erõkar, mint ennél. Mondjuk én rövid imbuszt használok a kerékhez, de a hosszúval sem lehet sokkal jobban meghúzni. Ja, és agyonveri súlyban az összes gyorszárt.
A sebesség mindent megold.
#3242
Írta 2011. április 09. - 19:16

mitol lenne gyengebb? o.O
amugy jo dolog de tuti akkor fogsz defektet kapni amikor nincs nalad imbusz
elkezded meghúzni imbusszal. Fellép a súrlódás a csavarfej alatt, a meneteknél, és csavarodik a csavarszár is. A meghúzási nyomaték nagy része itt el is ment.
Nekem ez a véleményem, de kíváncsi lennék hogy miért lenne erõsebb mint a gyorszár.
#3243
Írta 2011. április 09. - 19:08

amugy jo dolog de tuti akkor fogsz defektet kapni amikor nincs nalad imbusz

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3244
Írta 2011. április 09. - 19:05

jee mit talaltam - ez jobban merevithet, mint a hagyomanyos gyorsszar? szepen nez ki
Szerintem gyengébb. Ellenben nagyon csini.
#3245
Írta 2011. április 09. - 18:31



#3246
Írta 2011. április 08. - 23:55

szal ez is variálható viszonylag.
Hope is hasonló kategória mint a DT. de okosban nagyon jó árakat lehet kifogni, így nem is mondanám sokkal drágábbnak.
#3247
Írta 2011. április 08. - 23:45

Én maradok DT párti....
Bár elõl nekem is Novatec van.
lehet nincs olyan mint a dt, de arban sem ua

Novatec D881SB D882SB 4 In 1 MTB Hub,Red,Through QR | eBay UK
#3248
Írta 2011. április 08. - 23:39

#3249
Írta 2011. április 08. - 23:30

akkor nézd meg az XT-t például, az acél, mégsem 600g
enyém 310-330g, és masszívab a Nováknál...
~60g van kozottuk. meg azert ez a novanal a belepo szint, van ennel konnyebb aceltestes agyuk is. szvsz tobbet szamit, hogy mennyire tartos, es hogy milyen az alkatresz-utanpotlasa.
ha a sulyra mesz:
D712SB-AA
#3250
Írta 2011. április 08. - 23:17

acel kazettatesttel a tobbi sem lenne sokkal konnyebb...
akkor nézd meg az XT-t például, az acél, mégsem 600g
enyém 310-330g, és masszívab a Nováknál...

#3251
Írta 2011. április 08. - 22:40

amúgy nem néztem a súlyát, de 350 grammnál könyabb hátsó agyat akkor se vennék ha dagobert bá lennék.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3252
Írta 2011. április 08. - 21:49

jó-jó, de amilyen nehéz a hátsó agy, olyan súlyban találni már párban is agyat
amúgy meg kérdés, hogy hozza-e a hazai nagyker vagy harcolni kell a tajvanival, hogy elküldje
Naja, hát nem éppen versenycucc. Én ezeket használom, igaz még a sima 6 csavarost. Mondjuk sokat még nem tudtam menni vele, sárban meg fõleg nem, de eddig tetszenek.
#3253
Írta 2011. április 08. - 21:42

#3254
Írta 2011. április 08. - 21:36

jó-jó, de amilyen nehéz a hátsó agy, olyan súlyban találni már párban is agyatMár van cl-es nova agy.
D041SB-CL
D042SB-CL-SS

amúgy meg kérdés, hogy hozza-e a hazai nagyker vagy harcolni kell a tajvanival, hogy elküldje

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3255
Írta 2011. április 08. - 19:17

én simán cl-est vennék. (Maggi nem mérvadó, alatta minden széthullik)
saját kerekem is csak azér 6-os mert nincs cl-es novatech agy.
Már van cl-es nova agy.
http://www.novatec.c...show.php?sid=32
http://www.novatec.c...show.php?sid=34
#3256
Írta 2011. április 08. - 14:49

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3257
Írta 2011. április 08. - 14:30


„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#3258
Írta 2011. április 08. - 13:46

#3259
Írta 2011. április 08. - 13:40

#3260
Írta 2011. április 08. - 11:50


„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."