
akkor legyen a qr15-ös fox talas meg a maxle 20-as revelation xx mint plda
Konkrétan ez nincs benne, de valamelyik Bike-ban volt egy teszt a különbözõ tengelyekrõl. Röviden: A QR15 pontosan egy hangyaf@sznyival volt merevebb a gyorszárnál, de a 20as tengely is talán 15-20%-al volt csak jobb. Mondjuk IRL lehet hogy jobban kijön a különbség, mint egy laborban.
...
...
igen mert imbusszal tul lehet huzni esz nelkul johogy elpattan. sok idiota. akinek extra erosseg kell vegyen atutotengelyes villat.
Alastair from United Kingdom Owner 16 September 2010 22:21
Instructions say to tighten to "approx 7 ft lbs", which is 9.4Nm. So I set the torque wrench to 9Nm and tightened them up. PING! The threaded end of the skewer broke and the nut went shooting across the shed. Might work at a lower torque, or they might break.
Nem a gatorra gondolsz? Az a gyorszár. A deathgrip nyeregcsõbilincs.
Egyébként jónak tûnik az a bronz alátét, biztos erõsebb és tartósabb is lesz tõle, mint az átlag gyorszárak. De nem hiszem, hogy teljesen a holtponton zár, az õröltség lenne, mert bármikor kinyílhat úgy. Meg ez is csak egy külsõ mechanikás gyorszár, a shimanonál szerintem biztos nem jobb.
nah asszem ezzel sem kiserletezgetek... jopar hozzaszolas szol arrol, hogy elpattant a gyorsszar.
Review Halo Hex Key Skewer Set | Chain Reaction Cycles Reviews
RAUH-Welt
B E G R I F F
Konkrétan ez nincs benne, de valamelyik Bike-ban volt egy teszt a különbözõ tengelyekrõl. Röviden: A QR15 pontosan egy hangyaf@sznyival volt merevebb a gyorszárnál, de a 20as tengely is talán 15-20%-al volt csak jobb. Mondjuk IRL lehet hogy jobban kijön a különbség, mint egy laborban....
nincs valahol teszt, ahol szamszeruen tamasztjak ala, hogy melyik megoldas milyen merevseget ad?
...
majd beállítom a féknyerget újra, ha azon múlik
elkezded meghúzni imbusszal. Fellép a súrlódás a csavarfej alatt, a meneteknél, és csavarodik a csavarszár is. A meghúzási nyomaték nagy része itt el is ment.
Nekem ez a véleményem, de kíváncsi lennék hogy miért lenne erõsebb mint a gyorszár.
Nem lesz tõle bajod.
Csak kicsit súrolni fog a tárcsa.
Kipróbálom majd, egyszer élünk.
A sebesség mindent megold.
Pedig van, próbáld ki tárcsaféknél, ahol a tizedek is számítanak, hogy mennyit számít mennyire húzod meg a gyorszárat. Ezzel nem kell játszani, hogy pont annyira húzd meg.
ejtõpapucsban van ennek az egész kérdéskörnek értelme?
meg ez nem is gyorsszár ha úgy nézem, funkciója szerint ez inkább közelebb van a sima csavaros tengelyhez
Nekem legfõképpen az nem tetszik ebben a megoldásban, hogy az az 5ös pálca csavarásra van igénybevéve. A gyorszár esetében pedig csak húzásra.
Amúgy elhiszem én hogy jobb, ha tapasztalatból mondjátok, nem vonok semmit kétségbe, csak elsõ ránézésre nekem fura ez a megoldás. Mondjuk alább valaki azt írta, hogy ezzel a megoldással mindig ugyanoda kerül vissza a kerék, de hát nem látom a különbséget ebbõl a szempontból a qr és ez között.
A sebesség mindent megold.
nem igazan ertem hogy mit mondasz. amugy en arra gondoltam hogy mindegy hogy kezzel huzod meg vagy imbusszal, a szar amit atdugsz rajta az ugyanaz. szal nem erosebb es nem gyengebb. ha van is kulonbseg az marginalis.
Jani: A WOOdman deathgrip QR az a holtponton zar.
Singlespeedeknél gyorszár helyett szokták ezt használni. Gyorszárral elmászik a kerék a papucsban, ezzel nem. Most akkor erõsebb, vagy nem?
Jani: A WOOdman deathgrip QR az a holtponton zar.
A sebesség mindent megold.
nem igazan ertem hogy mit mondasz. amugy en arra gondoltam hogy mindegy hogy kezzel huzod meg vagy imbusszal, a szar amit atdugsz rajta az ugyanaz. szal nem erosebb es nem gyengebb. ha van is kulonbseg az marginalis.
Jani: A WOOdman deathgrip QR az a holtponton zar.
elkezded meghúzni imbusszal. Fellép a súrlódás a csavarfej alatt, a meneteknél, és csavarodik a csavarszár is. A meghúzási nyomaték nagy része itt el is ment.
Nekem ez a véleményem, de kíváncsi lennék hogy miért lenne erõsebb mint a gyorszár.
RAUH-Welt
B E G R I F F