ezt Te sem gondolod komolyan, ugye?
De, igen. Ez a fizika.
Tudom, a grammmániásokat rosszul érinti
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
ezt Te sem gondolod komolyan, ugye?
A sebesség mindent megold.
ezt Te sem gondolod komolyan, ugye?40-50mp, max 1perc + placebo az elején.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
40-50mp, max 1perc + placebo az elején.
40-50mp, max 1perc + placebo az elején.A két keréken összesen 520gr könnyítés (felni+belsõ) mennyire érezhetõ az életben? Itt arra gondolok, pl. középtávon ugyanannyi energiával, hozzávetõlegesen milyen különbségek lehetnek. XM321 felniket lehetséges, hogy kevés ráfizetéssel letudnám cserélni 717re, de ha valakinek van új 717 felnije jutányos áron, nyugodtan küldjön egy üzenetet.
~520 gramm keréken azért már érezhetõ szerintem. Emlékszem, amikor megvettem az American Classic kerekeimet... fúú, gyorsult ám a bringa!
Viszont a belsõkön történõ könnyítést meggondolnám.
Én is kérdeznék: Történt ugyanis, hogy volt egy hátsó kerekem, amibõl kellett a felni egy új kerék építéséhez, így most van egy kerekem felni nélkül. Nem szeretnék másik küllõket venni, mert teljesen jók ezek, csak egy felnit szeretnék. Mit kell lemérni a felhasznált felnin, hogy tudjak keresgélni?
szerk.: gondolom, a magasságot, de hol, hogy, értitek...
A sebesség mindent megold.
Sziasztok!
Segítsetek légyszi! Már régóta szemezek a Mavic CrossRide kerékszettel, de nem tudom megéri-e rá lecserélni a jelenlegi kerékszettemet. Most SLX aggyal szerelt Mavic XM317-esem van. Szerintetek?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!
Segítsetek légyszi! Már régóta szemezek a Mavic CrossRide kerékszettel, de nem tudom megéri-e rá lecserélni a jelenlegi kerékszettemet. Most SLX aggyal szerelt Mavic XM317-esem van. Szerintetek?
Ha berozsdált a golyó, akkor beázott, annak nincs sok köze a tárcsafékhez.
Shimano agyak nálunk jól bírják, még az olcsóbb is. Igaz, volt amelyikben gyárilag nem volt komoly tömítés (acera) és abba kellet 10 ezer után új kónusz (mindkét párba), de az kb. 500 Ft volt.
A régi lx agyakban 10 ezer került bele, csak nálam, és eddig hibátlan.
Csak gondoltam, mert nem nagyon láttam Mavic alkatrészeket itthoni kínálatban. Pl. a Mavic 819-hez nem láttam szelepet, csak kint. Amúgy nem tudom, hogy mi mennyire szerezhetõ be hozzá itthon, lehet hülyeséget írtam.
Shimano alkatrészt szinte minden biciklibolt árul. Így értettem.
A Kona-mhoz volt gyárilag (M475 agy, Alex ACE-18 felni, a felni még egész tûrhetõ).
ezt már megint honnan vetted ?
shimano gyari kerek? az oem agyak olyanok amilyenek...
Igen, tanultam is és elviekben értem a mûködését. Gyakorlatilag a szóban forgó alvionál (legjobb ismereteim szerint jól volt beállítva) a fék oldalon bemaródtak, rozsdáltak a golyók, a kónusz és a csapágyház, amíg a hajtás felõl úgy nézett ki minden, mint új korában. Érdekeségképpen írom, nem szeretnék belemenni, illetve az alviotól nem is vártam többet. Remélem, hogy egy SLX-tõl már valamit el lehet várni.
Gondolom a Shimano olyan szempontból is megéri, hogy nagyon sokáig van alkarész utánpótlás, Mavicnál ha kell valami szívás van.
, Mavicnál ha kell valami szívás van.