![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://forum.bikemag.hu/uploads/profile/photo-thumb-748.jpg?_r=1554182913)
Keréképítés
#2441
Írta 2011. szeptember 12. - 08:52
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#2442
Írta 2011. szeptember 12. - 08:08
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Crestet leginkább a nyomáslimit miatt nem mertem bevállalni. Az épülõ váltós gépemet sem eldobhatónak építem, így ahhoz is Arch felniket vettem, nem véletlen mutatott 4 különbözõ értéket a mérleg. A két nehezebb az SS-be megy, a könnyebbek a váltós/verseny gépbe.
#2443
Írta 2011. szeptember 12. - 07:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ps: jah, elolvastam a devianton
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#2444
Írta 2011. szeptember 12. - 00:10
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#2445
Írta 2011. szeptember 11. - 23:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#2446
Írta 2011. szeptember 11. - 22:48
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Hope Pro2 Evo agyak, DT Supercomp küllõk alu anyákkal, ZTR Arch 29er felnik, ZTR felniszalag
#2447
Írta 2011. szeptember 10. - 13:49
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).
nem rossz ötlet
de nekem sajnos minden kanyarban felrémlett ez a kép
![Feltöltött kép](http://21.media.tumblr.com/tumblr_ksjxb1XORN1qa9b8ro1_400.jpg)
#2448
Írta 2011. szeptember 10. - 13:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?
dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).
#2449
Írta 2011. szeptember 10. - 13:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
És éppen ezért kell elõre ragasztózni.
úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?
#2450
Írta 2011. szeptember 10. - 13:26
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...
És éppen ezért kell elõre ragasztózni.
#2451
Írta 2011. szeptember 10. - 13:07
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Szerintem szó szerint arra.
Elõre fel van hordva a szövetre egy ragasztó réteg.
Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...
#2452
Írta 2011. szeptember 10. - 13:05
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ok
Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?
Szerintem szó szerint arra.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#2453
Írta 2011. szeptember 10. - 12:49
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
En ertekelem hogy megosztod a tapasztalatokat
Mar fel eve izlelgetem a temat es nem hiszem hogy a tobbsegben lenne ez a velemeny ( ismetlem nem feltetlen itthon
), de en meg peldaul nem szeretem a borsofozeleket!
Microflate Nano
Azzal!
Pro3 Race + Latex kombinaciot tesztelgeteseim alapjan a 12 grammos patron 6,5-re fujja fel, a 16 grammos a vege elott vmivel elzarva, nagyjabol beloheto a 8 bar, szingoba ha beleeresztem az egesz puttonyt, akkor 9 baron fogom magam talalni kb, ezt meg nem tudom megerositeni, de mindenkeppen utanajarok ha felragasztottam a gumit. Valoszinuleg 9-10 baron fogok tekerni amugyis, szoval ez szamomra perfekt, masnapig meg ugyis elszelel a Co2, arra, hogy hazatekerjek tokeletes!
ok
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?
#2454
Írta 2011. szeptember 10. - 09:59
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
hajtogatós gumira gondolok (kevlár peremes, nemkarbon, csak nem jutott eszembe
)
amúgy a szingónak nagyobb a gördülési ellenállása, mint a peremes guminak
én egy évet szingóztam és igen nagy öröm volt, mikor átváltottam peremes gumira
de senkit nem akarok lebeszélni, csak megosztom a tapasztalataimat
Amúgy mit értesz az alatt, hogy co2 patronnal orvoslod a defektet? Azzal fújod fel 9-10 bar nyomásra?
En ertekelem hogy megosztod a tapasztalatokat
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Microflate Nano
Azzal!
Pro3 Race + Latex kombinaciot tesztelgeteseim alapjan a 12 grammos patron 6,5-re fujja fel, a 16 grammos a vege elott vmivel elzarva, nagyjabol beloheto a 8 bar, szingoba ha beleeresztem az egesz puttonyt, akkor 9 baron fogom magam talalni kb, ezt meg nem tudom megerositeni, de mindenkeppen utanajarok ha felragasztottam a gumit. Valoszinuleg 9-10 baron fogok tekerni amugyis, szoval ez szamomra perfekt, masnapig meg ugyis elszelel a Co2, arra, hogy hazatekerjek tokeletes!
#2455
Írta 2011. szeptember 10. - 09:43
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Co2 patronnal orvoslom a defektet, igy az altalad emlitett problema nem erint! Elore ragasztott potgumi alap!
Alacsonyabb gordulesi ellenallas, nagyobb kenyelem, magasabb nyomas, pinch-flat zero, legdurvabb defektnel is a felnin marad a gumi.
Es ezzel egyutt igy mar konnyen ertheto h miert hasznaljak megint egyre tobben a szingot ( nem feltetlen itthon ). Amit te es paran " macera " cimszo alatt emlitenek, az nem biztos, hogy mindenkinek az![]()
" karbon peremes " alatt karbon peremes kerekszettre gondolsz? Ami ugyebar a mai napig egy kezelhetetlen problema ( nem mennek bele a szempontokba, akit kicsit erdekel a tema ugyis tudja ) minden gyarto szamara ( bevallottan ) es marad is valoszinuleg, arrol nem beszelve, hogy a Lightweight Standard III C kerekszetten kivul ma NINCS ultrakonnyu peremes karbonszett! Zipp 404 karbon peremes 1557g
hajtogatós gumira gondolok (kevlár peremes, nemkarbon, csak nem jutott eszembe
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
amúgy a szingónak nagyobb a gördülési ellenállása, mint a peremes guminak
én egy évet szingóztam és igen nagy öröm volt, mikor átváltottam peremes gumira
de senkit nem akarok lebeszélni, csak megosztom a tapasztalataimat
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Amúgy mit értesz az alatt, hogy co2 patronnal orvoslod a defektet? Azzal fújod fel 9-10 bar nyomásra?
#2456
Írta 2011. szeptember 10. - 08:34
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Alacsonyabb gordulesi ellenallas, nagyobb kenyelem, magasabb nyomas, pinch-flat zero, legdurvabb defektnel is a felnin marad a gumi.
Es ezzel egyutt igy mar konnyen ertheto h miert hasznaljak megint egyre tobben a szingot ( nem feltetlen itthon ). Amit te es paran " macera " cimszo alatt emlitenek, az nem biztos, hogy mindenkinek az
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
" karbon peremes " alatt karbon peremes kerekszettre gondolsz? Ami ugyebar a mai napig egy kezelhetetlen problema ( nem mennek bele a szempontokba, akit kicsit erdekel a tema ugyis tudja ) minden gyarto szamara ( bevallottan ) es marad is valoszinuleg, arrol nem beszelve, hogy a Lightweight Standard III C kerekszetten kivul ma NINCS ultrakonnyu peremes karbonszett! Zipp 404 karbon peremes 1557g
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#2457
Írta 2011. szeptember 10. - 07:46
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#2458
Írta 2011. szeptember 10. - 07:04
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
A nem túl régi szingó megvarrható.
én úgy tudom, hogy pl. a tufó szingója már nem is tartalmaz belsõt, mert össze van vulkanizálva a külsõvel, na azt szerintem nem lehet javítani, csak max. tejjel. Én használtam tufó tejet, jól mûködik, de azért csodák nincsenek. Ha kicsit nagyobb a lyuk, akkr a 8-10 bar nyomás mellett már nem tudja tömíteni.
#2459
Írta 2011. szeptember 10. - 01:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#2460
Írta 2011. szeptember 09. - 21:56
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Nem olyan vészes a szingó téma, én 6000 km-ig bírtam. Nagyon jó vele menni, kényelmesebb az alacsony profilú felnivel, könnyen gurul. Az a baj, hogy a jó szingó drága, nehéz hozzájutni. A Vittoria edzõszingók meg 1500 km után kezdték beszedni a defekteket.
én is használtam szingót, de szívtam vele, drága, ha a tej nem segít, akkor defeklt esetén kuka, benzinkúton még a minimális nyomásra sem lehet fújni, kézi pumával meg..... alig van szingós gumi választék, ha cseréled menet közben a szingót, utána nem szabad vele gyorsan menni és kanyarodni, míg fel nem ragasztod, és azért pár éve a touron is leugrott valakinek a szingója
az elõnye.... talán, hogy nehéz felütni
és ezzel a mai karbon peremes, ultrakönnyû gumik világában ki is merült az elõnye