![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Feltöltött kép](http://img718.imageshack.us/img718/1382/imag0119ca.jpg)
DT415-öt néztem, de borsos ára vanAkkor miért nem veszel hozzá egy könnyû OEM dt felnit? Ja mert hogy olyan nincs.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
köszi a válaszokat.
kicsit elbizonytalanítottatok.
lehet nincs szükségem ultrakönnyû kerékre, inkább kellene egy megbízható, amit cyclocrossra is tudnék használni
circus monkey agyakat néztem, tetszenek is, de ha minden jól megy, 240-es DT agyak köré "kell" építenem a kereket
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Jól nézne ki a puchomban egy karbonfelnis kerék.
Elõbb veszek egy karbonvázat, aztán majd utána egy ilyen kerék.
Jól nézne ki a puchomban egy karbonfelnis kerék.Egyszerû. Szingós felniben gondolkozz. potom összegekért vehetsz 500g-os felniket. Jah, párban 500g.
Agy pedig Monkey circus.
Felnik: 500g
Agyak: 302g
Küllõk+anyák: 330g
össz: 1132g.
Ez azért már barátiDe inkább építenék ilyen agyakból (vagy szereznék zipp agyakat) és taiwani carbon felnibõl szettet (két 50mm-es felni tömege 760g, szóval a kerékszett így 1392 lenne, és van nem kicsi aerodinamikai elõny...).
A sebesség mindent megold.
kivancsi lennek, hogy montinal szamit e
pl a gianten is eleg magasperemu felni van (persze montis mercevel), es baromi konnyen lehet vele nagyobb sebesseggel szakitani sik teruleten. persze lehet csak a nagy kerek, meg az aspen gumi miatt, mindenesetre meglepodtem, hogy milyeneket tudok vele 30 felett gyorsulni. a multkor egy kismotoros utan tekertem, lathatoan idegesitette, hogy majdnem 50el megyek utana. igaz hamar kifulladtam, de ez ment maskor szelarnyek nelkul is - egyszer majd kiprobalom kimerevitett villaval, mert a vegen az volt a legnagyobb gond, hogy a telo ugy pogozott minden csapasnal, mintha ugralnek rajta.
korabban probaltam sokszor utanaolvasni, hogy mi mennyit szamit, es a vegen mindig oda lyukadtak ki, hogy tenylegesen egy kozepes kerekhez kepest nem sok elonyt jelent a konnyu kerek, sokkal tobbet szamit az aerodinamika. azota inkabb ugy allok hozza, hogy ami bevalt, azon max ugy modositok, hogy nehezebb ne legyen. persze ez monti, de orszagutinal gondolom a suly/aerodinamika meg jobban eltolodik ez utobbi fele.
Nekem is volt ilyen tervem, de számolgattam és arra jutottam, hogy 1550g (mavic open pro: 2x435g, dt revo+ alu anya: 2x165g, könnyû agyak 350g) alatti kerékszettet nem tudok építeni, az meg még mindig nehéz.országútihoz milyen könnyû felnit javasoltok (32 küllõs)?
szeretnék egy nagyon könnyû kerékszettet építeni.
A sebesség mindent megold.
A Mavic Open Pro 435 g. Legalább 8 éve a „legjobb”. Erõs, tartós.országútihoz milyen könnyû felnit javasoltok (32 küllõs)?
szeretnék egy nagyon könnyû kerékszettet építeni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu