Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#1621
Posted 2012. August 22. - 06:47

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1622
Posted 2012. August 22. - 06:06

fel lehet fújni co2-s patronnal és nem fagy össze, mint az autószelepesnél
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1623
Posted 2012. August 21. - 23:29

Most komolyabb fejtegetés nélkül... de nem hinném, hogy a szelep nyitásához kell az erõlködés a kompresszornak. Hiszen a szelepnek mondjuk ellentart 2bar nyomás. Annyira feltermeli a kompresszor a tömlõjét a szelep nyit és a kerékben egyre nõ a nyomás, ami ugye már rögtön nagyobb terhelés a kompresszornak mint a kezdeti 2bar.
Szerintem az alapvetõ gond ez autós ,,kompresszor", jellemzõen 2.0-2.5 bárt kell tudnia termelni ennyi kel az autó gumikba, ezt valahogy összeröfögi, a monti kerékben meg mivel nem UST van 3.0-3.5 bár ami már kicsit sok neki, ennyi tart ellent a szelep másik oldalán, erõlködnie kell, hogy ezt a nyomást összehozza, bármilyen 3000 Ft-os mûhelypumpa jobb megoldás...
#1624
Posted 2012. August 21. - 22:53

Ezt kipróbálom kíváncsi vagyok!
Ja csak egy szar VIAIR 85P, a legkomolyabbak hordozható, autós kompresszorok egyike. Senki nem mondta, hogy nem fújja fel, csak azt hogy erõlködik, míg megnyitja a szelepet.
Most komolyabb fejtegetés nélkül... de nem hinném, hogy a szelep nyitásához kell az erõlködés a kompresszornak. Hiszen a szelepnek mondjuk ellentart 2bar nyomás. Annyira feltermeli a kompresszor a tömlõjét a szelep nyit és a kerékben egyre nõ a nyomás, ami ugye már rögtön nagyobb terhelés a kompresszornak mint a kezdeti 2bar.
#1625
Posted 2012. August 21. - 21:38

Mondok kettõt is. Erõsebb felni és könnyebb felfújni.
hm, 1 darab felnim repedt el, prestás volt....

2. elméletben lehet, gyakorlatban nem érzem , csak a prestás nekem macerásabb...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1626
Posted 2012. August 21. - 21:34

Ezt kipróbálom kíváncsi vagyok!Ki kell nyitni a szelepet, egyet nyomni rá, hogy szisszenjen. Ezután könnyû felfújni.
Ja csak egy szar VIAIR 85P, a legkomolyabbak hordozható, autós kompresszorok egyike. Senki nem mondta, hogy nem fújja fel, csak azt hogy erõlködik, míg megnyitja a szelepet.Eléggé ,,véres a torka" annak a kompresszornak ami nem bír belefújni a montis kerékbe.
A mûhely pumpával simán fújom a 8 bárt az országúti kerékbe ott is csak a levegõ nyitja a szelepet.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1627
Posted 2012. August 21. - 21:30

Mondok kettõt is. Erõsebb felni és könnyebb felfújni.amúgy nem több csak1 db elõnyét meséljétek már el a prestának . köszi
A sebesség mindent megold.
#1628
Posted 2012. August 21. - 20:51

Van ilyenem és nyûg, mert erõlködik a kompresszor miatta, mivel nem mechanikusan nyílik a szelep, hanem a levegõ nyomásra.
Eléggé ,,véres a torka" annak a kompresszornak ami nem bír belefújni a montis kerékbe.

#1629
Posted 2012. August 21. - 20:33

már azon gondolkodom az ust-t hogy fogom felfúrni, és beleragasztani a kistraktor kerékbe való rövidebb autószelepet.
amúgy nem több csak1 db elõnyét meséljétek már el a prestának . köszi
fenti problémán kivûl, macerásabb löttyel tölteni -ritkább a szétszedhetõ-, s én még nem jöttem rá hogy nyomjam rá az digit nyomásmérõt pl.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1630
Posted 2012. August 21. - 20:30

Ki kell nyitni a szelepet, egyet nyomni rá, hogy szisszenjen. Ezután könnyû felfújni.
#1631
Posted 2012. August 21. - 20:29

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1632
Posted 2012. August 21. - 20:20

Ezek szerint lehet fúrni. Köszönöm a hasznos infókat!!!
Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
Veszel egy ilyen adaptert( fentrõl a 3. kép) és akkor nem nyûg a presta szelep: Joes Kiegészítõk - No-Flats
#1633
Posted 2012. August 21. - 20:05

Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1634
Posted 2012. August 21. - 19:37


ellenben ami soha többé nem lesz a birtokomban, -ha válogathatok- az sun felni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1635
Posted 2012. August 21. - 18:55


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1636
Posted 2012. August 21. - 00:53

#1637
Posted 2012. August 20. - 22:51

Eléggé nem világom ez a Presta szelepes dolog, amivel a gépet vettem. Fel lehet fúrni a felnit autószelepes belsõhöz vagy felejtsem el?
9-es csigafúró.
aztán kis tûreszelõ, és alapos takarítás
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1638
Posted 2012. August 20. - 19:47

#1639
Posted 2012. August 20. - 19:40

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1640
Posted 2012. August 16. - 00:27

A felni jól hajlítható anyag. Esésem után a Mavic felnimben olyan kanyar volt, hogy azt hittem, ez már kuka. Tökéletesre vissza lehetett hajlítani. Ha magad nem mered, vidd el egy szervizbe.