Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1601
Posted 2012. August 22. - 06:47
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1602
Posted 2012. August 22. - 06:06
fel lehet fújni co2-s patronnal és nem fagy össze, mint az autószelepesnél
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1603
Posted 2012. August 21. - 23:29
Most komolyabb fejtegetés nélkül... de nem hinném, hogy a szelep nyitásához kell az erõlködés a kompresszornak. Hiszen a szelepnek mondjuk ellentart 2bar nyomás. Annyira feltermeli a kompresszor a tömlõjét a szelep nyit és a kerékben egyre nõ a nyomás, ami ugye már rögtön nagyobb terhelés a kompresszornak mint a kezdeti 2bar.
Szerintem az alapvetõ gond ez autós ,,kompresszor", jellemzõen 2.0-2.5 bárt kell tudnia termelni ennyi kel az autó gumikba, ezt valahogy összeröfögi, a monti kerékben meg mivel nem UST van 3.0-3.5 bár ami már kicsit sok neki, ennyi tart ellent a szelep másik oldalán, erõlködnie kell, hogy ezt a nyomást összehozza, bármilyen 3000 Ft-os mûhelypumpa jobb megoldás...
#1604
Posted 2012. August 21. - 22:53
Ezt kipróbálom kíváncsi vagyok!
Ja csak egy szar VIAIR 85P, a legkomolyabbak hordozható, autós kompresszorok egyike. Senki nem mondta, hogy nem fújja fel, csak azt hogy erõlködik, míg megnyitja a szelepet.
Most komolyabb fejtegetés nélkül... de nem hinném, hogy a szelep nyitásához kell az erõlködés a kompresszornak. Hiszen a szelepnek mondjuk ellentart 2bar nyomás. Annyira feltermeli a kompresszor a tömlõjét a szelep nyit és a kerékben egyre nõ a nyomás, ami ugye már rögtön nagyobb terhelés a kompresszornak mint a kezdeti 2bar.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1605
Posted 2012. August 21. - 21:38
Mondok kettõt is. Erõsebb felni és könnyebb felfújni.
hm, 1 darab felnim repedt el, prestás volt....
2. elméletben lehet, gyakorlatban nem érzem , csak a prestás nekem macerásabb...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1606
Posted 2012. August 21. - 21:34
Ezt kipróbálom kíváncsi vagyok!Ki kell nyitni a szelepet, egyet nyomni rá, hogy szisszenjen. Ezután könnyû felfújni.
Ja csak egy szar VIAIR 85P, a legkomolyabbak hordozható, autós kompresszorok egyike. Senki nem mondta, hogy nem fújja fel, csak azt hogy erõlködik, míg megnyitja a szelepet.Eléggé ,,véres a torka" annak a kompresszornak ami nem bír belefújni a montis kerékbe. A mûhely pumpával simán fújom a 8 bárt az országúti kerékbe ott is csak a levegõ nyitja a szelepet.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1607
Posted 2012. August 21. - 21:30
Mondok kettõt is. Erõsebb felni és könnyebb felfújni.amúgy nem több csak1 db elõnyét meséljétek már el a prestának . köszi
A sebesség mindent megold.
#1608
Posted 2012. August 21. - 20:51
Van ilyenem és nyûg, mert erõlködik a kompresszor miatta, mivel nem mechanikusan nyílik a szelep, hanem a levegõ nyomásra.
Eléggé ,,véres a torka" annak a kompresszornak ami nem bír belefújni a montis kerékbe. A mûhely pumpával simán fújom a 8 bárt az országúti kerékbe ott is csak a levegõ nyitja a szelepet.
#1609
Posted 2012. August 21. - 20:33
már azon gondolkodom az ust-t hogy fogom felfúrni, és beleragasztani a kistraktor kerékbe való rövidebb autószelepet.
amúgy nem több csak1 db elõnyét meséljétek már el a prestának . köszi
fenti problémán kivûl, macerásabb löttyel tölteni -ritkább a szétszedhetõ-, s én még nem jöttem rá hogy nyomjam rá az digit nyomásmérõt pl.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1610
Posted 2012. August 21. - 20:30
Ki kell nyitni a szelepet, egyet nyomni rá, hogy szisszenjen. Ezután könnyû felfújni.
#1611
Posted 2012. August 21. - 20:29
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1612
Posted 2012. August 21. - 20:20
Ezek szerint lehet fúrni. Köszönöm a hasznos infókat!!!
Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
Veszel egy ilyen adaptert( fentrõl a 3. kép) és akkor nem nyûg a presta szelep: Joes Kiegészítõk - No-Flats
#1613
Posted 2012. August 21. - 20:05
Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1614
Posted 2012. August 21. - 19:37
ellenben ami soha többé nem lesz a birtokomban, -ha válogathatok- az sun felni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1615
Posted 2012. August 21. - 18:55
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1616
Posted 2012. August 21. - 00:53
#1617
Posted 2012. August 20. - 22:51
Eléggé nem világom ez a Presta szelepes dolog, amivel a gépet vettem. Fel lehet fúrni a felnit autószelepes belsõhöz vagy felejtsem el?
9-es csigafúró.
aztán kis tûreszelõ, és alapos takarítás
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1618
Posted 2012. August 20. - 19:47
#1619
Posted 2012. August 20. - 19:40
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1620
Posted 2012. August 16. - 00:27
A felni jól hajlítható anyag. Esésem után a Mavic felnimben olyan kanyar volt, hogy azt hittem, ez már kuka. Tökéletesre vissza lehetett hajlítani. Ha magad nem mered, vidd el egy szervizbe.