Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12576 hozzászólás a témában

#11481
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
asszem a dt oldalán van valami ilyesmi.
egyszer belinkelték már ebbe a topikba, olyan 4-5 oldallal ezelõtt szerintem.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#11482
gyurri87

gyurri87

    vendég

  • fórumtag
  • 239 hozzászólás
S.O.S naon sürgõs!!! kitudja h mekkora küllõ kell egy amclassic tárcsás agy és egy ds1xc felnihez?? 36lukas!!! küllõhossz számítót hol találok??

#11483
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás

hm, akkor majd megnézem hátha látok vmi ilyesmit

köszi


furcsa, szétszedtem és van egy menetes rész a végén, ám oda csak egy alukupakot lehet ráhúzni amin nincs is menet, csak egy tömítõgyûrû

mindenesetre igen jó cucc ez az agy, csak a kazettatest oldalon találtam 3 csapágyat, abból az egyik egy hengergörgõs 1cm hosszan, meg két nagy "sima ipari" csapágy
+ alu kazettatest, jó kis cucc ez:)
Autist Team:)



#11484
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
sziasztok
Egész idáig Am. Classic-ban gondolkodtam, de olvasva a fórumot inkább letettem róla.
Tudtok olyan csapágyat ami könnyebb mint a Shimano középkategória és kb. olyan árban van ?
Shimano RSX/105 agyak milyenek amúgy ?

#11485
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
hm, akkor majd megnézem hátha látok vmi ilyesmit

köszi
Autist Team:)



#11486
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nekem a hügi onyx-omon egy csavaros kis darabka, ami a tengelyre megy rá
a sima hügi agyamon meg csak egy kis bizbasz, ami nem is menetes, csak rá van dugva a tengely végére, és a gumitömítés szorítja.
novatec meg van spékelve egy pici csavarral, ami a tengelyre merõlegesen áll (hernyóimbusz) és azzal kell megszorítani a bizbaszt. (plusz asszem menetes is, mármint a tengelyre)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11487
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
az mitõl lehet hogy egy woodman agyról egyszercsak fogta magát a racsni és kézzel lejött mindenestül, kilátszottak a kalapácsok is

aztán visszanyomtam, most látszólag jó, csak azért nem jó ez így

mi rögzíti a kazettatestet az agytesthez?
Autist Team:)



#11488
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
ha látszik hol ér össze, akkor illesztett :)
a hegesztés az vagy randán látszik (uj mavic-ok) vagy csodaszépen el van csiszolva.
10 ezer alatt nem lehet hegesztett felnit venni amugy szerintem. ez jó viszonyítási alap ;)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11489
vitya_95

vitya_95

    vendég

  • fórumtag
  • 220 hozzászólás
Értem köszi!
annyi a gond h még nincs nálam meg egy darabig nem is lesz de ami késik az nem muik...:D

#11490
yanis

yanis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 577 hozzászólás

Köszönöm! azt nem tudja vki esteleg h hegesztett v ilesztett?

ezt te is latod az illesztesnel, hogy csak ossze van illesztve, vagy nincs lalhato hatar a talalkozasnal

#11491
vitya_95

vitya_95

    vendég

  • fórumtag
  • 220 hozzászólás

A geöst az szegecselt, a súlya a GMP DH 26"-s felninek 798 gramm.


Köszönöm! azt nem tudja vki esteleg h hegesztett v ilesztett?

#11492
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a crossride jo kis kerek, de nem hegesztett a felni. azert jok a mavic kerekek, mert ugy egeszbe mavic, es ez olyan mint hogy a forma1 ben is a ferrari jobb autokat csinal, mert ok csinaljak az egeszet. nem ugy hogy jon egy motor, meg jon egy kaszni, es akkor faragjuk oket egybe.

jo persze kullo es agy kozott nincs ilyen nagy kompatibilitasi problema, csak probalom szemlelteni mit gondolok.

viszont az epitett kerek az olcsobb, foleg ha kifogsz valami akcios dolgot, meg megveheted darabokban, nem kell egyszerre kiperkalni a nagy zsozsot.

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11493
sajtosp

sajtosp

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás

mavic xm719 (nekem is az lesz) hegesztett, véfékes, 25mm széles, van fekete is.
agyak tetszés szerint, nekem fekete 2-1.8 küllõkkel, fekete alu anyákkal és elöl hope, hátul hügi aggyal lesz belõle kerék.


Igen, az xm719 szimpatikus. Én is a dt340-es hátsó agyat nézegetem - mint azt Te is korábban írtad valahol. Úgyhogy ha meglesz lsz. véleményezd.
Mindenesetre úgy látom, hogy a CrossRide-nak nincsen nagy visszhangja, úgyhogy maradok az épített keréknél.

Köszi.

Sp

#11494
cor

cor

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 hozzászólás

Köszi! ezt az oldalt én is néztem már csak itt sajnos arrol irnak h szélesség hány lyukas stb... én meg még kiváncsi lennék a sulyára meg tapasztalatokra/véleményekre... jah szótárban sem találtam h miaz a ???geöst??? :D aki tudja plz...

A geöst az szegecselt, a súlya a GMP DH 26"-s felninek 798 gramm.

#11495
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
mavic xm719 (nekem is az lesz) hegesztett, véfékes, 25mm széles, van fekete is.
agyak tetszés szerint, nekem fekete 2-1.8 küllõkkel, fekete alu anyákkal és elöl hope, hátul hügi aggyal lesz belõle kerék.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11496
gyurri87

gyurri87

    vendég

  • fórumtag
  • 239 hozzászólás

Szasztok!

Mostanában kezdem kicsit erõteljesebben tekerni, és úgy néz ki, hogy az épített kerekeim nem a legjobbak számomra. Egy picit rugalmasak használat közben (vagy a váz az?). Ezért a kérdésem a követketõ: melyik érné meg jobban:
Építeni egy 36 küllõs (2mm) kereket hegesztett felnivel, vagy befektetni egy CrossRide-ba. Az elõzõ valszeg egy kicsit drágábban jönne ki, de az árszint 50-70 körül van elképzelve.

90kg körül vagyok, és szeretek hegynek felfelé és lefelé is menni. V-fékes verzióban gondolkodom.

Mi a véleményetek?

Sp



a crossride oldalirányban naon rugalmas /legalábbis a disces/ bár sztem felépítésben nemsokban különbözik a felnifékestõk..mutatós felni meg minden de az sem lesz merev egyáltalán...sõt egy épített tuti jobb ..csakhát azér ez mégis mavic meg gyári kerék:)

#11497
sajtosp

sajtosp

    vendég

  • fórumtag
  • 200 hozzászólás
Szasztok!

Mostanában kezdem kicsit erõteljesebben tekerni, és úgy néz ki, hogy az épített kerekeim nem a legjobbak számomra. Egy picit rugalmasak használat közben (vagy a váz az?). Ezért a kérdésem a követketõ: melyik érné meg jobban:
Építeni egy 36 küllõs (2mm) kereket hegesztett felnivel, vagy befektetni egy CrossRide-ba. Az elõzõ valszeg egy kicsit drágábban jönne ki, de az árszint 50-70 körül van elképzelve.

90kg körül vagyok, és szeretek hegynek felfelé és lefelé is menni. V-fékes verzióban gondolkodom.

Mi a véleményetek?

Sp

#11498
vitya_95

vitya_95

    vendég

  • fórumtag
  • 220 hozzászólás
Köszönöm!
Mostmár ezt is tudom:)!

#11499
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
de az, szegecselt.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#11500
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

jah szótárban sem találtam h miaz a ???geöst??? :D aki tudja plz...


nem az hogy szegecselt? :chin: nem tuti. de valami ilyen remlik nemet bike olvasasi emlekeimbol

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F