Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11501
Írta 2006. augusztus 21. - 20:36
#11502
Írta 2006. augusztus 21. - 20:26
#11503
Írta 2006. augusztus 21. - 20:24
#11504
Írta 2006. augusztus 21. - 20:15
érdemesebb lenne megnézni, mint itt hallgatni bárkire is, hisz max látásból ismerhetjük valószinüleg.
nekem is csak a kezemben volt eddig ilyen felni, építve még nem láttam, bár terveztem, és továbbra is tervezem magamnak a kicsi bringába
#11505
Írta 2006. augusztus 21. - 20:14
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11506
Írta 2006. augusztus 21. - 18:07
#11507
Írta 2006. augusztus 21. - 17:37
#11508
Írta 2006. augusztus 21. - 15:55
A felni eredeti, Bontrager corvair.
Amúgy köszönöm a választ, megfogadom.
lehet tudni, hogy mennyibe kerult az a bringa akkor mikor megvetted?
probalom behatarolni hogy milyen minosegu kerek van benne. ha alap szintu, akkor eselyes, hogy 4 ev volt neki az elettartama. Az ilyen folyamatos kullotorest nem erdemes potolgatni, szet kell szepen vagni a kereket. Marmint a kulloket ki kell vagdosni. mehetnek kukaba. Aztan megnezed a felnit.
ha egyenes az oldalfal, nincsenek benne horpadasok, utodesek, es a fekpofa se koptatta el tulzottan, akkor maradhat. aztan megnezed az agyat. ha szepen fut a konusz, akkor azzal se lesz sok baj.
bemesz egy boltba, es mondod, hogy fuzzek neked oket ujra ossze. valami rozsdamentes kullot kerjel, kb 40 ft darabja.
es ennyi
nyilvan, ha az agy, vagy a felni halott [ a boltosok ugyis kiszurjak, mikor beviszed] akkor azok is csere.
#11509
Írta 2006. augusztus 21. - 14:45
sziasztok,
új vagyok itt, mint a névválasztásom is mutatja, hozzánemértõ..
Kb. 4 éve nyúzok egy MTB-t, szinte soha semmi gondom nem volt vele, ennek megfelelõen túlzottan karbantartva sem volt.. most viszont elkezdtek törni a küllõk.. vagyis egyelõre még csak a másodiknál tartok. A törések és a vele járó hatalmas 8-as a hátsókereket érintik és egy baromi meredek szerpentinen lefelé történtek.
Az elsõt még megjavítottam magam, találtam egy közeli boltban megfelelõ méretû küllõt, de kb. 150 km után ugyanazon a szerpentinen most megvan a második törés is.
Kérdésem, mi lehet az ok? Egyszerû anyagöregedés, vagy rosszul karbantartott kerék?
Már megfordult a fejemben egy új kerék beszerzése is, de mivel nem értek hozzá, elõször utánaolvasnék, ha tudtok vmi oldalt javasolni, megköszönném.
üdv,
dilettáns
lehet tudni, hogy mennyibe kerult az a bringa akkor mikor megvetted?
probalom behatarolni hogy milyen minosegu kerek van benne. ha alap szintu, akkor eselyes, hogy 4 ev volt neki az elettartama. Az ilyen folyamatos kullotorest nem erdemes potolgatni, szet kell szepen vagni a kereket. Marmint a kulloket ki kell vagdosni. mehetnek kukaba. Aztan megnezed a felnit.
ha egyenes az oldalfal, nincsenek benne horpadasok, utodesek, es a fekpofa se koptatta el tulzottan, akkor maradhat. aztan megnezed az agyat. ha szepen fut a konusz, akkor azzal se lesz sok baj.
bemesz egy boltba, es mondod, hogy fuzzek neked oket ujra ossze. valami rozsdamentes kullot kerjel, kb 40 ft darabja.
es ennyi
nyilvan, ha az agy, vagy a felni halott [ a boltosok ugyis kiszurjak, mikor beviszed] akkor azok is csere.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11510
Írta 2006. augusztus 21. - 14:01
a véleményeteket szeretném kérni a grossman dh felnirõl csak annyit tudok róla h 40mm széles semmi más legjobban a sulya érdekelne de nem találtam az oldalukon és ha vki használt v látott ilyet az nyugodtan leirhatja a tapasztalatait...
elõre is köszi:
Vitya
#11511
Írta 2006. augusztus 21. - 13:03
új vagyok itt, mint a névválasztásom is mutatja, hozzánemértõ..
Kb. 4 éve nyúzok egy MTB-t, szinte soha semmi gondom nem volt vele, ennek megfelelõen túlzottan karbantartva sem volt.. most viszont elkezdtek törni a küllõk.. vagyis egyelõre még csak a másodiknál tartok. A törések és a vele járó hatalmas 8-as a hátsókereket érintik és egy baromi meredek szerpentinen lefelé történtek.
Az elsõt még megjavítottam magam, találtam egy közeli boltban megfelelõ méretû küllõt, de kb. 150 km után ugyanazon a szerpentinen most megvan a második törés is.
Kérdésem, mi lehet az ok? Egyszerû anyagöregedés, vagy rosszul karbantartott kerék?
Már megfordult a fejemben egy új kerék beszerzése is, de mivel nem értek hozzá, elõször utánaolvasnék, ha tudtok vmi oldalt javasolni, megköszönném.
üdv,
dilettáns
#11512
Írta 2006. augusztus 20. - 22:26
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11513
Írta 2006. augusztus 20. - 22:18
ugye hegesztett tényleg? ugye?
viszonyitaskeppen odatettem robert 719-eset
honlapon az van, de nézzed meg jól a kicsi szemeddel, mert illesztett nem kell...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11514
Írta 2006. augusztus 20. - 19:41
+ 20 centi út
#11515
Írta 2006. augusztus 20. - 18:00
#11516
Írta 2006. augusztus 20. - 17:27
nagyon malac
de ez milyen nehéz? nem mintha venni akarnék, csak érdekel. (szerintem a double wide is pazarlás, fõleg súlyban de már megvan és nem dobom ki.)
#11517
Írta 2006. augusztus 19. - 21:26
ittena HED. felni. kukaerett, meg van gyurodve nem kicsit. nem hittem volna hogy egy EKKORA felnit ki lehet nyirni...
viszonyitaskeppen odatettem robert 719-eset
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11518
Írta 2006. augusztus 19. - 19:27
nem, én a Málna által mondottra gondoltam, hisz az nem egy villánál jobb volt, ami a pazzazról nem mondható el:)pazzaz usd
#11519
Írta 2006. augusztus 19. - 17:21
szépnek szépen mozgott, a súlya is megvolt
az usd villák a fékhíd hiánya miatt általában jóval kevésbé voltak merevek, mint a hagyományos villák és a kisebb "rugózatlan tömeg miatt szebben mozog" elv sem érvényesült lévén alig volt különbség súlyban. 2 becsúszó modnjuk 800 gramm, abból meg már egy elég izmos lábat lehet gyártani....
#11520
Írta 2006. augusztus 19. - 17:02
ahogy látom rob megelõzött