Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5581
Posted 2009. July 16. - 11:34

a kulloanyabol kilogo kulloveg okozhat defektet? ha igen, mekkora "kilogas" veszelyes mar szerintetek?
#5582
Posted 2009. July 16. - 11:16

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5583
Posted 2009. July 16. - 10:36

#5584
Posted 2009. July 16. - 09:30

ez mondjuk igaz
csak lehet-é egetverõ különbség egy alap DT 1800 szetthez képest :scratchhe
ha jól tudom abban a 370-es agyak vannak
akkor tuti jobb a fulcrum:)
#5585
Posted 2009. July 16. - 08:43

ez mondjuk igaznagyon rossz nem lehet. [campagnolo elvegre] es szerintem szuperszexi mind
csak lehet-é egetverõ különbség egy alap DT 1800 szetthez képest :scratchhe
ha jól tudom abban a 370-es agyak vannak
#5586
Posted 2009. July 16. - 01:26


RAUH-Welt
B E G R I F F
#5587
Posted 2009. July 16. - 00:09

#5588
Posted 2009. July 15. - 16:59

#5589
Posted 2009. July 15. - 16:41

A probléma oka a felniszalag alatt rejtõzött, megrepedt a felni.XC717. Végleg használhatatlanná vált, az oldalfal kifelé hajlik ha felfújom a kereket és messze nem kopott el.
A sebesség mindent megold.
#5590
Posted 2009. July 15. - 15:01

#5591
Posted 2009. July 15. - 14:45

XC717. Végleg használhatatlanná vált, az oldalfal kifelé hajlik ha felfújom a kereket és messze nem kopott el.Nálam 9e km után nem kör formájú és körbe van repedve és idén csak 78kg vagyok. Az edzések alatt ment tönkre, nem bírja ha nem fékezel lefelé.
A sebesség mindent megold.
#5592
Posted 2009. July 15. - 13:43

kb. 85kg-ot nyomok, de 192cm-re nõttem, szóval nem vagyok dagi:)
Akkor ha belepusztulok sem lehet radiális kerekem?
Én azzal nyugtatnám magam, hogy elég jóféle alkatrészekbõl épült a kerék, bíznék benne annyira, hogy elbír.
Más miatt nem fûzetném radiálisra: a kényelem miatt.
Ha pályán használod csak, akkor ez nem szempont annyira.
Ellenben, ha városiasított országútiról van szó (gondolom), mint az én bicajom is, akkor így kapod a lehetõ legkeményebb "elsõ felfüggesztést": merev villa, radiális fûzés, 23-as (vagy vékonyabb) külsõ, 10 bar nyomás. Ezzel úgy fogsz pattogni mint kecskeszar a deszkán.
Ha kicsit puhább futást szeretnél, akkor két dolgon tudsz változtatni: fûzésminta (ajánlott 3X), gumiköpeny szélesség (25-ös és felfelé). A nyomást csökkenthetõ 7bar-ig, de ezzel nõ a defektveszély, illetve eszkábálhatsz még teleszkópot a elõre:) Mondjuk láttam már ilyet.
#5593
Posted 2009. July 14. - 20:44

#5594
Posted 2009. July 14. - 11:46

jól néz ki nagyon.
Tervezem az elsõt átfûzni másik aggyal, és akkor már ilyenre.
Mondjuk agyat kellene szerezni hozzá elõször...
#5595
Posted 2009. July 14. - 00:09

#5596
Posted 2009. July 13. - 14:52

#5597
Posted 2009. July 12. - 10:10

valószinûleg egyszerre gyártják mindkét helyen. azán épp melyik vn a szállítmányban.Ma kézhez kaptam a csere SLR felnimet, és lehidaltam... Küldtek hozzá egy garnitúra küllõt!!!
Szóval van egy új felnim, garnitúra küllõvel, nem tudja valaki mibe fájhat egy SLR hátsó agy? És érdekesség ként a felnin már nem a Made in Romania, hanem Made in France matrica virít... Vagy a gyártást helyezték visssza vagy csak a matrica feliratát cserélték át, mindegy engem most elvarázsolt a Mavic-Megabike páros!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5598
Posted 2009. July 12. - 08:18

ennyi pénzt megérhet, ha jó formában van.
ilyen áron nem tudom milyen alternatívája lenne...
Alternatívát tudnék még néhányat mutatni a piactérrõl, legalábbis árban.
Csak közben találtam itthon néhány havi befizetetlen vízdíj-résszámlát, úgyhogy megint csak azt hittem, hogy van rá pénzem... Azért köszi a tanácsokat.
#5599
Posted 2009. July 12. - 02:37

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5600
Posted 2009. July 12. - 00:31


