Jelentkezz be Regisztrálj
![Photo](http://forum.bikemag.hu/uploads/profile/photo-thumb-748.jpg?_r=1554182913)
Keréképítés
#3721
Posted 2010. December 03. - 01:05
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
meg a dt ratchet system-je jóval jobb mint a sima kalapácsos rendszerek....
csak az a kérdés mennyire használható az a kazitest még, mert ha elmegy még egy jódarabig akkor megvenném az agyat...
#3722
Posted 2010. December 03. - 00:58
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3723
Posted 2010. December 03. - 00:47
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
szoval lényeg h mennyire használtaó ez még? eddig mindig acél volt, nem tudom mennyire számit elhasználtnak
#3726
Posted 2010. December 03. - 00:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3727
Posted 2010. December 03. - 00:04
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Na most azt írják crc-n, hogy acé a kazettatest (stainless steel freehub body)
de neten találtam egy két csunán festõ kazitestet
![Feltöltött kép](http://sapaudia.files.wordpress.com/2010/11/p1000303.jpg)
vagy errõl csak a festék lenne lepattogva?
ennél valamivel szebben fest amit vennék, a tulaj állítási szerint nem sokat használta....
mi a véleményetek?
#3728
Posted 2010. November 30. - 22:52
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
de lehet abban van az igazság, hogy akkor tedd félre, kicsit még gyûjtögess
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3729
Posted 2010. November 30. - 22:44
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Köszi! Akkor gyüjtögetek és újat veszek a felújítás helyett. Meggyõztetek.
nem akarom továbbfeszíteni a húrt
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3730
Posted 2010. November 30. - 22:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3731
Posted 2010. November 30. - 22:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3732
Posted 2010. November 30. - 22:18
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
Viszont hol lehet venni piros nova agyakat? Sehol se láttam,csak apróban komplett kerékként,ami jó is lenne,ha nem double track-el lenne szerelve.
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
BTS rõl amúgy van valakinek tapasztalata?
#3733
Posted 2010. November 30. - 22:13
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3734
Posted 2010. November 30. - 21:37
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ha változtatni akarsz akkor szerintem add el egyben a mostani kerékszetted, rakj hozzá még ugyanannyit és vegyél újat.
piros nova agypár: 25ezer
2x en521: 22ezer
dt comp küllõ: nemvágom mennyi 8-10ezer?
alu anyák: párezer
#3735
Posted 2010. November 30. - 20:59
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Mellé én is kinéztem vagy nobby nic-et vagy 2.4-es conti mountain kinget. Csak mivel a szinterezéshez ki kell fûzni az agyakat,ezért gondolkoztam,hogy lehet-e valami ésszerû tuningot és arra jutottam,hogy talán még a küllõ lenne ár érték arányban megfizethetõ.
nyersz vele 30 grammot, és lesz egy(pár) rugalmasabb kereked....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3736
Posted 2010. November 30. - 20:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3737
Posted 2010. November 30. - 17:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Hátul most is novatech agyam van. Novatec D362SB (578g) Csak kicsit szerintem nehéz!
![]()
Elöl meg marzocchi qr 20-as agy,ami 248g netes adatok szerint.
De most akkor azon gondolkodok,hogy ha ezeket az agyakat meghagyom,akkor érdemes-e másik kereket építeni belõle. A 521-es mavic felninek 540 g darabja.
Ha az említett 2-1,8-2 mm-es küllõkkel fûzöm be,akkor abból 32 db küllõ 191g. A mostaniakból elvileg 220 gramm a 32 db.
De azon elmélkedek,hogy ár értékben lehet,h nem érné meg nekem a mavic felni,hiszen a single track is jól viseli a súlyom.
Így azon morfondírozok,hogy az agyak maradnak,csak le akarnám eloxáltatni/szintereztetni pirosra és a single track felnikbe fûzetem vissza a 2-1,8-2-es dt küllõkkel,piros küllõanyákkal. Így mondjuk kb kerekenként 25-29 grammot nyerek. Az az 50 gramm a felniknél nem tudom,h megér-e nekem 11ezret felninként(bár pénz hiányában nem).
Esetleg az elsõ agyat is kicserélem egy novatech-re,ami 190-210g,de azt is át kéne szineztetnem.
(Ha meg valahonnan rám szakad lóvé,akkor meg chris king vagy dt 440 fr agyakat fûzetek be mavic felnibe!)
igazából ilyen jellegû konfignál kb azt sem éreznéd ha 719-est fûzetnél a könyebb nova vagy xt aggyal (352g) . szal igazából ár/értékben nem jó.
egy könnyû alacsony gördülési ellenállású külsõ sokkal többet számít.
nekem most pl a 2,35-ös king jim egy szopás a 2,25-ös NN után a hátsó keréken. dobom is le gyorsan.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3738
Posted 2010. November 30. - 16:55
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Elöl meg marzocchi qr 20-as agy,ami 248g netes adatok szerint.
De most akkor azon gondolkodok,hogy ha ezeket az agyakat meghagyom,akkor érdemes-e másik kereket építeni belõle. A 521-es mavic felninek 540 g darabja.
Ha az említett 2-1,8-2 mm-es küllõkkel fûzöm be,akkor abból 32 db küllõ 191g. A mostaniakból elvileg 220 gramm a 32 db.
De azon elmélkedek,hogy ár értékben lehet,h nem érné meg nekem a mavic felni,hiszen a single track is jól viseli a súlyom.
Így azon morfondírozok,hogy az agyak maradnak,csak le akarnám eloxáltatni/szintereztetni pirosra és a single track felnikbe fûzetem vissza a 2-1,8-2-es dt küllõkkel,piros küllõanyákkal. Így mondjuk kb kerekenként 25-29 grammot nyerek. Az az 50 gramm a felniknél nem tudom,h megér-e nekem 11ezret felninként(bár pénz hiányában nem
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Esetleg az elsõ agyat is kicserélem egy novatech-re,ami 190-210g,de azt is át kéne szineztetnem.
(Ha meg valahonnan rám szakad lóvé,akkor meg chris king vagy dt 440 fr agyakat fûzetek be mavic felnibe!
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#3739
Posted 2010. November 29. - 15:00
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Akkor te milyen agyakat ajánlanál? Én is jobban szeretnék dt 440 fr agyakat vagy chris kinget,de sajna nem szakadt rám a nemzeti bank.
BTS-rõl vélemény?
novatech-et. kb annyiba kerülnek amennyit hajlandó vagyok agyért adni. (xt ár körül) és kb teljesen jók. nem a legkönyebb hanem amit régen disc light nak hívtunk. (hátsó pont xt súlyban is vna) (tipusszámokat + sose tudtam)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3740
Posted 2010. November 29. - 14:43
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
nem úgy értettem
úgy értettem hogy , olyan emberek akiknek alapvetõen adok a véleményére (és több tucat darab alapján van tapasztalatuk) mondták hogy nem kéne...egy keréképítésnél én is azt akartam
aztán egyáltalán nem bántam meg hogy nova lett
az hogy neked bírta Maggi, hát örülj neki
Akkor te milyen agyakat ajánlanál? Én is jobban szeretnék dt 440 fr agyakat vagy chris kinget,de sajna nem szakadt rám a nemzeti bank.
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
BTS-rõl vélemény?