
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#3681
Írta 2010. december 10. - 00:48


#3682
Írta 2010. december 09. - 01:46



#3683
Írta 2010. december 09. - 01:11

#3684
Írta 2010. december 09. - 00:34

#3685
Írta 2010. december 08. - 02:01

#3686
Írta 2010. december 08. - 00:42

Van egy novatec dh41sb elsõ agyam. 20mmes átütõs, mindkét oldalon van 1-1 hézagoló. Hogyan tudnám ezeket kivenni? A csapágyak nem forognak, csupa rozsda mind a kettõ, és ki szeretném cserélni. Elõre is köszi!
#3687
Írta 2010. december 07. - 19:29

Egyébként nyilván középre van centrírozva.Akárhogy teszem a vázba,középen lesz a felni.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3688
Írta 2010. december 07. - 19:20

szerintem arra gonol, hogy a kerék a tengely középvonalától oddébb van centrírozva pl. a kazetta miatt
Szerintem meg egy rendes kerék középre van centrírozva. Beteheted a hátsókereked fordítva is, a felni ugyanott lesz a vázhoz képest.
Félrehúzni a küllõperemekhez képest lehet, aszimmetrikus a hátsóagy, ugye.
A félrefûzés szimplán hibás fûzést jelenthet.
#3689
Írta 2010. december 07. - 17:42

#3690
Írta 2010. december 07. - 17:17

#3691
Írta 2010. december 07. - 16:24

igen, arra gondoltam, nekem is a kazetta miatt lett félrefûzve
Jobb a szimmetrikus kerék, de csak agyváltóval oldható meg ha egynél több sebességet szeretnél.
A sebesség mindent megold.
#3692
Írta 2010. december 07. - 16:22

#3693
Írta 2010. december 07. - 16:21

szerintem arra gonol, hogy a kerék a tengely középvonalától oddébb van centrírozva pl. a kazetta miatt
Ez alapján az összes hátsó kerék "félre van fûzve". De így meg nem értem a probléma lényegét?
A sebesség mindent megold.
#3694
Írta 2010. december 07. - 15:55

#3695
Írta 2010. december 07. - 15:40

Egy kerék ,,félrefûzése" mennyire biztonságos? Az enyémet pl. szakember/szerelõ csinálta, de azon gondolkoztam, vajon ronthat-e a kerék stabilitásán/strapabírásán, ha mondjuk valaki olyan kezd neki aki nem ért hozzá. Vagy kis tapasztalattal bárki meg tudja a félrefûzést csinálni úgy, hogy stabil legyen?
Mi az hogy félrefûzés? Nem a lyukakba dugta be a küllõket vagy hogyan?
A sebesség mindent megold.
#3696
Írta 2010. december 07. - 15:38

#3697
Írta 2010. december 05. - 23:30

az hogy mire van ajánlva az gyakorlatilag a papucsszélességet jelöli. (135 vs 130)
ha belefér akkor vegyed. értelemszerûen a 32 lyukas változatot.
Aha, ertem, koszi a segitseget.
#3698
Írta 2010. december 05. - 22:55

ha belefér akkor vegyed. értelemszerûen a 32 lyukas változatot.
#3699
Írta 2010. december 05. - 21:49

biztos vagy te abban a 135miliben? az egy 130as outi váz. csak a lyukszámnak kell stimmelni, más megkötés nincs (nagy vonalakban).
bármilyen outi kazettás agy jó, kihézagolt lánckerékkel.
Igen, igen, en is ugy hittem, azonban mielott nekialltam agyat keresni, lemertem es meglepodtem. 135 (pontosabban 134,5 mm) jott ki. Az emlitett agyat viszont mtb-re ajanlja a gyarto, ezert kerdeztem, hogy mehet-e orszaguti felnibe/vazba... ronda lesz, mert nem tarcsafekes a vaz, de gurul

Tehat nem lesz gond? Koszonom a valaszt egyebkent.
#3700
Írta 2010. december 05. - 18:23

Akkor gyenge vagy.
![]()
A viccet félretéve, jó agyakat használsz. Mind mavic volt vagy novatec, igaz? (Persze ezeket is tönkre lehet tenni, de nehezebb).
.
:
így van
dt-m meg ck-n nem volt és nem is lesz....
ja volt még wtb matricás ac-m, de annak olyan hamar széthullott a belseje, hogy ideje sem volt bemaródni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való