ok
Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?
Szerintem szó szerint arra. Elõre fel van hordva a szövetre egy ragasztó réteg.
ok
Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?
En ertekelem hogy megosztod a tapasztalatokat Mar fel eve izlelgetem a temat es nem hiszem hogy a tobbsegben lenne ez a velemeny ( ismetlem nem feltetlen itthon ), de en meg peldaul nem szeretem a borsofozeleket!
Microflate Nano
Azzal!
Pro3 Race + Latex kombinaciot tesztelgeteseim alapjan a 12 grammos patron 6,5-re fujja fel, a 16 grammos a vege elott vmivel elzarva, nagyjabol beloheto a 8 bar, szingoba ha beleeresztem az egesz puttonyt, akkor 9 baron fogom magam talalni kb, ezt meg nem tudom megerositeni, de mindenkeppen utanajarok ha felragasztottam a gumit. Valoszinuleg 9-10 baron fogok tekerni amugyis, szoval ez szamomra perfekt, masnapig meg ugyis elszelel a Co2, arra, hogy hazatekerjek tokeletes!
hajtogatós gumira gondolok (kevlár peremes, nemkarbon, csak nem jutott eszembe )
amúgy a szingónak nagyobb a gördülési ellenállása, mint a peremes guminak
én egy évet szingóztam és igen nagy öröm volt, mikor átváltottam peremes gumira
de senkit nem akarok lebeszélni, csak megosztom a tapasztalataimat
Amúgy mit értesz az alatt, hogy co2 patronnal orvoslod a defektet? Azzal fújod fel 9-10 bar nyomásra?
Co2 patronnal orvoslom a defektet, igy az altalad emlitett problema nem erint! Elore ragasztott potgumi alap!
Alacsonyabb gordulesi ellenallas, nagyobb kenyelem, magasabb nyomas, pinch-flat zero, legdurvabb defektnel is a felnin marad a gumi.
Es ezzel egyutt igy mar konnyen ertheto h miert hasznaljak megint egyre tobben a szingot ( nem feltetlen itthon ). Amit te es paran " macera " cimszo alatt emlitenek, az nem biztos, hogy mindenkinek az
" karbon peremes " alatt karbon peremes kerekszettre gondolsz? Ami ugyebar a mai napig egy kezelhetetlen problema ( nem mennek bele a szempontokba, akit kicsit erdekel a tema ugyis tudja ) minden gyarto szamara ( bevallottan ) es marad is valoszinuleg, arrol nem beszelve, hogy a Lightweight Standard III C kerekszetten kivul ma NINCS ultrakonnyu peremes karbonszett! Zipp 404 karbon peremes 1557g
A nem túl régi szingó megvarrható.
Nem olyan vészes a szingó téma, én 6000 km-ig bírtam. Nagyon jó vele menni, kényelmesebb az alacsony profilú felnivel, könnyen gurul. Az a baj, hogy a jó szingó drága, nehéz hozzájutni. A Vittoria edzõszingók meg 1500 km után kezdték beszedni a defekteket.
átgondoltad te ezt a szingós dolgot? kevés elõnye mellett rengeteg a szívás vele
Meg csak most fogok nekilatni a projectnek, mivel ma jott meg a felni, vegul felnibol modellt valtottam igy a kovetkezo lesz vegul..
Ambrosio Nemesis
Campagnolo Record 32H fekete
Sapim CX-Ray
Elso szingos szettem lesz..kivancsi vagyok Majd ha kesz van remelem tudok dobni kepet
A felirat nem a zömítõ szerszámban van? Csak kérdem csak.
Vidra Úr,
Shimano Tiagra szerintem jó lesz. Nem kell "iparis", nem attól lesz erõs az agy. De ha szórni akarod a pénzed, csak nyugodtan
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."