Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12587 hozzászólás a témában

#2441
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
26os crestrol nagyon jokat irnak, de pl az mtbren a 29est szidjak mint a bokrot. allitolag ranezni sem szabad :)

#2442
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
A hátsóagy acélkazis és nincs lekönnyítve. Vagy azt a két brutális csavart cserélem le titánra, vagy szerzek hozzá gyorszáras kupakokat. A hangja miatt nekem mindenképpen megérte! :D Meg az a 40dkg sem kevés amit a gyári kerékszetthez képest fogytam, 20deka a kerék kerületén, a többi az agyakon és a küllõkön jött össze.
Crestet leginkább a nyomáslimit miatt nem mertem bevállalni. Az épülõ váltós gépemet sem eldobhatónak építem, így ahhoz is Arch felniket vettem, nem véletlen mutatott 4 különbözõ értéket a mérleg. A két nehezebb az SS-be megy, a könnyebbek a váltós/verseny gépbe.

#2443
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
a hatso agy hogyhogy ilyen nehez? atutos?

ps: jah, elolvastam a devianton :) nem csodalom, hogy a crestet nem merted bevallalni... eloszor sokalltam a 2kg koruli olcsobb gyariszetteket, de amennyi rosszat olvastam a konnyebb 29er felnikrol, nem erdemes tenyleg eroltetni. igy viszont nem fogok kereket cserelni, mert a 200-300g annyira nem mozgat sok penzert. nalam olyan 2.2kg korul lehet (nem csupaszitottam le, csak a kereksulyokbol saccoltam), ami furan soknak tunik, hogy vhol azt irtak, hogy 490g a felni. biztos a kullo/kulloanya miatt - remelem sose latok bennuk nyolcast.

#2444
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
858/1065

#2445
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Egesz kerek mennyi lett?

#2446
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Elkészült az új 29er singlespeed kerékszettem: Pimp My Ride | deviantmtb - egyszeregy

Hope Pro2 Evo agyak, DT Supercomp küllõk alu anyákkal, ZTR Arch 29er felnik, ZTR felniszalag

#2447
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).


nem rossz ötlet

de nekem sajnos minden kanyarban felrémlett ez a kép

Feltöltött kép

#2448
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?


dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).

#2449
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

És éppen ezért kell elõre ragasztózni.


úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?

#2450
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...


És éppen ezért kell elõre ragasztózni.

#2451
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Szerintem szó szerint arra. :) Elõre fel van hordva a szövetre egy ragasztó réteg.


Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...

#2452
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

ok :)

Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?


Szerintem szó szerint arra. :) Elõre fel van hordva a szövetre egy ragasztó réteg.

#2453
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

En ertekelem hogy megosztod a tapasztalatokat :) Mar fel eve izlelgetem a temat es nem hiszem hogy a tobbsegben lenne ez a velemeny ( ismetlem nem feltetlen itthon :) ), de en meg peldaul nem szeretem a borsofozeleket!

Microflate Nano
Azzal!
Pro3 Race + Latex kombinaciot tesztelgeteseim alapjan a 12 grammos patron 6,5-re fujja fel, a 16 grammos a vege elott vmivel elzarva, nagyjabol beloheto a 8 bar, szingoba ha beleeresztem az egesz puttonyt, akkor 9 baron fogom magam talalni kb, ezt meg nem tudom megerositeni, de mindenkeppen utanajarok ha felragasztottam a gumit. Valoszinuleg 9-10 baron fogok tekerni amugyis, szoval ez szamomra perfekt, masnapig meg ugyis elszelel a Co2, arra, hogy hazatekerjek tokeletes!


ok :)

Amúgy mire gondolsz, mikor azt írod, hiogy viszel magaddal ragasztott szingót?

#2454
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

hajtogatós gumira gondolok (kevlár peremes, nemkarbon, csak nem jutott eszembe :D )

amúgy a szingónak nagyobb a gördülési ellenállása, mint a peremes guminak

én egy évet szingóztam és igen nagy öröm volt, mikor átváltottam peremes gumira

de senkit nem akarok lebeszélni, csak megosztom a tapasztalataimat :)

Amúgy mit értesz az alatt, hogy co2 patronnal orvoslod a defektet? Azzal fújod fel 9-10 bar nyomásra?


En ertekelem hogy megosztod a tapasztalatokat :) Mar fel eve izlelgetem a temat es nem hiszem hogy a tobbsegben lenne ez a velemeny ( ismetlem nem feltetlen itthon :) ), de en meg peldaul nem szeretem a borsofozeleket!

Microflate Nano
Azzal!
Pro3 Race + Latex kombinaciot tesztelgeteseim alapjan a 12 grammos patron 6,5-re fujja fel, a 16 grammos a vege elott vmivel elzarva, nagyjabol beloheto a 8 bar, szingoba ha beleeresztem az egesz puttonyt, akkor 9 baron fogom magam talalni kb, ezt meg nem tudom megerositeni, de mindenkeppen utanajarok ha felragasztottam a gumit. Valoszinuleg 9-10 baron fogok tekerni amugyis, szoval ez szamomra perfekt, masnapig meg ugyis elszelel a Co2, arra, hogy hazatekerjek tokeletes!

#2455
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Co2 patronnal orvoslom a defektet, igy az altalad emlitett problema nem erint! Elore ragasztott potgumi alap!
Alacsonyabb gordulesi ellenallas, nagyobb kenyelem, magasabb nyomas, pinch-flat zero, legdurvabb defektnel is a felnin marad a gumi.

Es ezzel egyutt igy mar konnyen ertheto h miert hasznaljak megint egyre tobben a szingot ( nem feltetlen itthon ). Amit te es paran " macera " cimszo alatt emlitenek, az nem biztos, hogy mindenkinek az :)
" karbon peremes " alatt karbon peremes kerekszettre gondolsz? Ami ugyebar a mai napig egy kezelhetetlen problema ( nem mennek bele a szempontokba, akit kicsit erdekel a tema ugyis tudja ) minden gyarto szamara ( bevallottan ) es marad is valoszinuleg, arrol nem beszelve, hogy a Lightweight Standard III C kerekszetten kivul ma NINCS ultrakonnyu peremes karbonszett! Zipp 404 karbon peremes 1557g :)


hajtogatós gumira gondolok (kevlár peremes, nemkarbon, csak nem jutott eszembe :D )

amúgy a szingónak nagyobb a gördülési ellenállása, mint a peremes guminak

én egy évet szingóztam és igen nagy öröm volt, mikor átváltottam peremes gumira

de senkit nem akarok lebeszélni, csak megosztom a tapasztalataimat :)

Amúgy mit értesz az alatt, hogy co2 patronnal orvoslod a defektet? Azzal fújod fel 9-10 bar nyomásra?

#2456
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás
Co2 patronnal orvoslom a defektet, igy az altalad emlitett problema nem erint! Elore ragasztott potgumi alap!
Alacsonyabb gordulesi ellenallas, nagyobb kenyelem, magasabb nyomas, pinch-flat zero, legdurvabb defektnel is a felnin marad a gumi.

Es ezzel egyutt igy mar konnyen ertheto h miert hasznaljak megint egyre tobben a szingot ( nem feltetlen itthon ). Amit te es paran " macera " cimszo alatt emlitenek, az nem biztos, hogy mindenkinek az :)
" karbon peremes " alatt karbon peremes kerekszettre gondolsz? Ami ugyebar a mai napig egy kezelhetetlen problema ( nem mennek bele a szempontokba, akit kicsit erdekel a tema ugyis tudja ) minden gyarto szamara ( bevallottan ) es marad is valoszinuleg, arrol nem beszelve, hogy a Lightweight Standard III C kerekszetten kivul ma NINCS ultrakonnyu peremes karbonszett! Zipp 404 karbon peremes 1557g :)

#2457
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Nekem Vittoriák voltak. Annál a belsõ textilszalagot kellett lefejteni, a külsõt összetartó cérnát elvágni, utána ki lehetett húzni a belsõt. Ezt megragasztva összevarrni, majd visszaragasztani a textilszalagot.

#2458
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

A nem túl régi szingó megvarrható.


én úgy tudom, hogy pl. a tufó szingója már nem is tartalmaz belsõt, mert össze van vulkanizálva a külsõvel, na azt szerintem nem lehet javítani, csak max. tejjel. Én használtam tufó tejet, jól mûködik, de azért csodák nincsenek. Ha kicsit nagyobb a lyuk, akkr a 8-10 bar nyomás mellett már nem tudja tömíteni.

#2459
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
A nem túl régi szingó megvarrható.

#2460
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Nem olyan vészes a szingó téma, én 6000 km-ig bírtam. Nagyon jó vele menni, kényelmesebb az alacsony profilú felnivel, könnyen gurul. Az a baj, hogy a jó szingó drága, nehéz hozzájutni. A Vittoria edzõszingók meg 1500 km után kezdték beszedni a defekteket.


én is használtam szingót, de szívtam vele, drága, ha a tej nem segít, akkor defeklt esetén kuka, benzinkúton még a minimális nyomásra sem lehet fújni, kézi pumával meg..... alig van szingós gumi választék, ha cseréled menet közben a szingót, utána nem szabad vele gyorsan menni és kanyarodni, míg fel nem ragasztod, és azért pár éve a touron is leugrott valakinek a szingója

az elõnye.... talán, hogy nehéz felütni

és ezzel a mai karbon peremes, ultrakönnyû gumik világában ki is merült az elõnye