Nekem is volt ilyen tervem, de számolgattam és arra jutottam, hogy 1550g (mavic open pro: 2x435g, dt revo+ alu anya: 2x165g, könnyû agyak 350g) alatti kerékszettet nem tudok építeni, az meg még mindig nehéz.országútihoz milyen könnyû felnit javasoltok (32 küllõs)?
szeretnék egy nagyon könnyû kerékszettet építeni.
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2421
Posted 2011. September 19. - 21:54
A sebesség mindent megold.
#2422
Posted 2011. September 19. - 21:47
A Mavic Open Pro 435 g. Legalább 8 éve a „legjobb”. Erõs, tartós.országútihoz milyen könnyû felnit javasoltok (32 küllõs)?
szeretnék egy nagyon könnyû kerékszettet építeni.
(A „nagyon”-nak nem felel meg...)
#2423
Posted 2011. September 19. - 21:40
szeretnék egy nagyon könnyû kerékszettet építeni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2424
Posted 2011. September 17. - 19:50
A canyon a honlapján azt írta,h drift 2.1-es kerékszett jár a gépemhez,aminek 2530 grammot írtak a súlyához és a komplett géphez írtak 17,25 kg-t. Az utóbbi adat stimmelt is. A sunn honlapján is ez a súlyadat szerepelt,megdobva egy részletes alkatrész listával. A felnit viszont megmérve és a honlapon szereplõ adatokkal összevetve rájöttem,h a felni nem a megadott MTX33,hanem MTX 29 és most mértem le,h a két kerék is 2270 gramm.
De most azt nem értem,h ekkorát hibázott a sunn és két dolgot is elírt a honlapján,vagy a canyonnak szállítottak olyan kerékszettet,amin a matrica ugyan drift 2.1-es,de a felni nem a gyári drift 2.1-hez tartozó MTX33? (Szóljon,h ki érti még,h én mit nem értek! )
A canyon meg gondolom nem alkatrészenként számolta össze a súlyt,csak kitette a honlapra a sunn által megadott súlyt?
Ez amúgy csak azért szomorít el,mert papíron a 2530 grammos kerekek helyett kellett volna most 1980 grammos kerékszettet kapnom,de a valóságban ez 2270 g helyett lett 2062 g,ami így sem rossz,de azért na!
#2425
Posted 2011. September 16. - 22:01
#2426
Posted 2011. September 15. - 10:43
#2427
Posted 2011. September 14. - 22:26
#2428
Posted 2011. September 14. - 19:45
Elsõ kerék:
fekete sunn EQ29 felni + 36db fekete DT 2-1,8-2mm küllõ + piros bts nipli + piros hope pro 2 20mm agy + schwalbe felniszalag = 965 gramm
Hátsó kerék:
fekete sunn EQ29 felni + 36db fekete DT 2-1,8-2mm küllõ + piros bts nipli + piros hope pro 2 evo agy 142*12mm agy + schwalbe felniszalag = 1097 gramm
Szerintem nem lett rossz.
Ha kell képet tudok majd felrakni,vagy majd hétvégén,ha már bent lesz a gépben!
#2429
Posted 2011. September 13. - 17:51
M565ös kerekekbe való küllõt keresek. Egészen pontosan hátsót, hajtásoldalit. Ez egyenes 248as-at jelent, lapítottat.
Az általam kérdezett kerékpárbolt azt mondja, hogy szerezni/rendelni nem tud, Shimanoéknak sincs, stb. A neten én sem találtam - persze lehet, hogy béna vagyok :-/
Szóval tudtok valamit? Helyet, ahol találok, linket, ahol rendelhetek, vagy boltot/embert, akinek van ilyenje?
Köszönöm!
#2430
Posted 2011. September 12. - 08:52
#2431
Posted 2011. September 12. - 08:08
Crestet leginkább a nyomáslimit miatt nem mertem bevállalni. Az épülõ váltós gépemet sem eldobhatónak építem, így ahhoz is Arch felniket vettem, nem véletlen mutatott 4 különbözõ értéket a mérleg. A két nehezebb az SS-be megy, a könnyebbek a váltós/verseny gépbe.
#2432
Posted 2011. September 12. - 07:32
ps: jah, elolvastam a devianton nem csodalom, hogy a crestet nem merted bevallalni... eloszor sokalltam a 2kg koruli olcsobb gyariszetteket, de amennyi rosszat olvastam a konnyebb 29er felnikrol, nem erdemes tenyleg eroltetni. igy viszont nem fogok kereket cserelni, mert a 200-300g annyira nem mozgat sok penzert. nalam olyan 2.2kg korul lehet (nem csupaszitottam le, csak a kereksulyokbol saccoltam), ami furan soknak tunik, hogy vhol azt irtak, hogy 490g a felni. biztos a kullo/kulloanya miatt - remelem sose latok bennuk nyolcast.
#2433
Posted 2011. September 12. - 00:10
#2434
Posted 2011. September 11. - 23:42
#2435
Posted 2011. September 11. - 22:48
Hope Pro2 Evo agyak, DT Supercomp küllõk alu anyákkal, ZTR Arch 29er felnik, ZTR felniszalag
#2436
Posted 2011. September 10. - 13:49
dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).
nem rossz ötlet
de nekem sajnos minden kanyarban felrémlett ez a kép
#2437
Posted 2011. September 10. - 13:38
úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?
dehogy. Be van kenve szingó ragasztóval és úgy el van csomagolva. Ha defekted van, leszeded a régit és felteszed az újat. Mivel a felnin is van egy réteg, ezért elég biztonságosan tovább lehet menni vele (ha volt szingós kereked, akkor tudhatod, hogy az eredeti ragasztás sem egy sziklaszilárd kötés).
#2438
Posted 2011. September 10. - 13:32
És éppen ezért kell elõre ragasztózni.
úgy érted, hogy minden reggel, tekerés elõtt megragasztózód?
#2439
Posted 2011. September 10. - 13:26
Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...
És éppen ezért kell elõre ragasztózni.
#2440
Posted 2011. September 10. - 13:07
Szerintem szó szerint arra. Elõre fel van hordva a szövetre egy ragasztó réteg.
Szeirntrem akkor egyszerûbb lenne vinni egy kis tubus pálmatexet, de mivel úgysem szárad meg véglegesre, csak kb. 24 óra alatt...