Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2121
Írta 2011. december 01. - 12:59
Féket még mindig nem cserélünk?
#2122
Írta 2011. december 01. - 12:36
#2123
Írta 2011. december 01. - 11:53
ujra kell majd centirozni. felniszalag leszedes nelkul 2x annyi ideig fog tartani, es sokkal tobb szentsegeles fogja elhagyni a szadat.
nem lehet visszakuldeni, es kapnal egy ujat? vagy megcsinaljak es visszakuldik?
persze, alapbol en is leszednem - de ez a sarga stanes szalag van rajta, ami nem ket ft, es rendelhetem angliabol (+lotty, de mindegy.). a centirozas nem gond, csak ha gep fuzte, azt a kullofeszesseget szeretnem, ami optimalis a kerekhez. nincs feszessegmerom, es sok helyen nem is hasznaljak.
vissza akarom kuldeni, irtam a crcnek es a gyartonak - de ragaszkodom a cserehez. nekem ne javitgassak, sose lesz olyan, mint egy uj. ha minden kotel szakad, akkor megcsinalom inkabb magam. illetve az sem mindegy, hogy allnak hozza. mert ha nekem kell allni a szallitasi koltseget, innen magyarorszagrol ekkora csomagnal az horror.
Én lemaradtam ott, hogy valahogy be lehetett állítani a féknyerget úgy, hogy elforogjon ütközés nélkül a kerék. Vagy mégse?
a tarcsafekes forumba irtam tegnap, ahol beszeltunk rola.
#2124
Írta 2011. december 01. - 11:20
van itt ez az elb*szottul fuzott gyari kerek... az a cel, hogy keresztezzek egymast a kullok:
* a kivulrol bujtatott kulloket kell atfuznom a belso alatt?
* meg lehet ugy csinalni, hogy ne seruljon a felniszalag, es hogy ne is kelljen leszedni? kullokiszedes, atbujtatas, beallitas.
* a kullofeszesseg nem lesz tul sok, ha a belso kullok feszessegehez nem nyulok?
* a kullohossz nem lesz keves?
Én lemaradtam ott, hogy valahogy be lehetett állítani a féknyerget úgy, hogy elforogjon ütközés nélkül a kerék. Vagy mégse?
#2125
Írta 2011. december 01. - 11:16
nem lehet visszakuldeni, es kapnal egy ujat? vagy megcsinaljak es visszakuldik?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2126
Írta 2011. december 01. - 11:04
* a kivulrol bujtatott kulloket kell atfuznom a belso alatt?
* meg lehet ugy csinalni, hogy ne seruljon a felniszalag, es hogy ne is kelljen leszedni? kullokiszedes, atbujtatas, beallitas.
* a kullofeszesseg nem lesz tul sok, ha a belso kullok feszessegehez nem nyulok?
* a kullohossz nem lesz keves?
#2127
Írta 2011. november 30. - 21:06
Ez egy régi cr-mo monti váz. Van rajta féktüske, de még a régi fajta 7-es agyakhoz gyártották.
Ja, akkor jó. Azt hittem, valami tényleg régi, olyan SR-26 féle...
559-es felnibe országúti agy természetesen nem lehet gond, ahogy a többiek is mondták. (Bár amilyen baziszéles távtartója van némelyik monti agynak a bal oldalon, lehet, hogy le lehetne rövidíteni 132-re... A felnit úgyis hozzáigazítod.)
#2128
Írta 2011. november 30. - 14:20
#2129
Írta 2011. november 30. - 12:26
#2130
Írta 2011. november 30. - 12:15
Ha hetes (és országúti agy), akkor 126 mm a sarutávolság, míg a 8, 9, 10, 11-es agyaké 130. Itt leírtam, hogy kell szélesíteni; feszegetni, azaz szétfeszítve beletenni szvsz nem tanácsos (bár lehet), mert akkor a tengely állandóan feszül és egyszer csak eltörik(-het): Országútikról mindent #15860 (2011-08-26 08:13).Ez egy régi cr-mo monti váz. Van rajta féktüske, de még a régi fajta 7-es agyakhoz gyártották.
A hegyiagyak szabványát viszont nem ismerem (azaz mérd le a sarutávolságot).
#2131
Írta 2011. november 30. - 12:07
#2132
Írta 2011. november 30. - 11:35
#2133
Írta 2011. november 30. - 11:06
Igen, erre gondoltam.
Van azon a vázon egyáltalán féktüske? Vagy csak egy lyuk a hídon a patkóféknek?
Ez egy régi cr-mo monti váz. Van rajta féktüske, de még a régi fajta 7-es agyakhoz gyártották.
#2134
Írta 2011. november 29. - 19:15
Van azon a vázon egyáltalán féktüske? Vagy csak egy lyuk a hídon a patkóféknek?
#2135
Írta 2011. november 29. - 17:12
arra gondolt, hogy ha régebbi darab és 590-es kerékhez volt tervezve a váz akkor a féktüske magasabban van mint ami az 559-es kerékhez kell.
de így aztán végképp semmi probléma nem lesz.
Igen, közben én is rájöttem, hogy erre gondolhatott, köszi még egyszer!
#2136
Írta 2011. november 29. - 13:37
de így aztán végképp semmi probléma nem lesz.
#2137
Írta 2011. november 29. - 08:54
Melyik 26"? A monti-26 (559 mm felniperem-átmérõ), vagy a "régi" 26 (590mm felniperem-átmérõ)? Ha abroncsféket akarsz használni, a kettõ nem igazán kompatibilis egymással.
(Lehet egyébként 590-es felnit is kapni, alut is, meg hozzá gumit is.)
Szia!
559 monti felni + országúti agy. Mi lenne a gond fékkel?
#2138
Írta 2011. november 28. - 20:56
Sly78: ha még nincsenek meg a felnik, akkor ajánlom figyelmedbe:
Mavic XC717 « kerék « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
köszi a segítséget, de már lerendelték.
#2139
Írta 2011. november 28. - 19:59
Sziasztok!
Van egy régi 26-os acél vázam. Ebbe szeretnék új kereket, de a papucstávolsága 130-as. Csak aszfalton használom, városban. Van valamilyen akadálya, hogy országúti agyat használjak 26-os felnivel? Vagy felejtõs a dolog?
Melyik 26"? A monti-26 (559 mm felniperem-átmérõ), vagy a "régi" 26 (590mm felniperem-átmérõ)? Ha abroncsféket akarsz használni, a kettõ nem igazán kompatibilis egymással.
(Lehet egyébként 590-es felnit is kapni, alut is, meg hozzá gumit is.)