Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#2081
Posted 2011. December 03. - 01:10

#2082
Posted 2011. December 03. - 00:23

Az egyiken, nem is olyan rég...
Keresõre a megoldás, hogy olvasol folyamatosan és megjegyzed a fontos dolgokat.
elolvastam... amiket irtok, illetve sajat kutfobol (lehet marhasag):
* szerintem az osszeeres nelkuli keresztezes kozelebb all a radialis fuzeshez: meroleges terhelesre merevebb, kevesbe rugalmas, kisebb sulyhatart visel el
* gyengebb oldaliranyu teherviseles a felni szempontjabol: egy adott pontra eso terhelesnel az osszeero kullos megoldasnal szvsz nagyobb gorbuleten oszlik szet a terheles, mintha nem erne ossze
* a kullo kozepso resze is nagyobb oldaliranyu terhelesnek van kiteve, mert nem tamaszkodik ra a masikra, nagyobb az erokar
amiket irtatok, mekkora sulyu bringasra irtatok? sulyhataron jonne ki szerintem a kulonbseg.
#2083
Posted 2011. December 02. - 21:19

de a kullofeszesseget miota magyarazom hogy felejtsd mar el? mikor kiszedsz 7 kullot a 28bol, szerinted a masik 21 nem lazul ki? akkor nem a kerek komplett ujrafuzeserol van szo?
plusz ez az ara annak ha kulfoldi webshopbol vasarolsz. az ar jo, de ezzel a pozitivumok rovid listajanak igen hamar a vegere is ertunk. ha barmi baj van, a visszakuldes ara altalaban a vevot terheli, szerintem ha atbogaraszod a "terms and conditions" reszt, akkor megtalalod ezt naluk is. es onnantol csinalhatsz barmit, szopoagon vagy. mert vagy az kerul penzbe hogy rendbehozod, vagy a postazas.
rohadek magyar kiskerek, igaz?
gyorbol ugyanugy webshopbol vasarolok... mert itt kb semmit sem lehet kapni, ill a magyar webshopos arakhoz kepest is ilyen 30-50% tobbletert. onnantol meg tokmindegy, hogy honnan rendeltem. sot, a kulfoldi gariztatassal sokkal jobbak a tapasztalataim, idoben meg agyrem, amit itthon muvelnek (a specihez a cuccok honapok alatt jottek meg).
#2084
Posted 2011. December 02. - 19:36

Arn, most neked mi a problémád pontosan, az hogy nem elég merev a kerékszett, mert úgy fest, nem jól fûzték? Fogadjunk, hogy sokan elmennénk vele így is 10-15e km-t, gond nélkül? ;-)
#2085
Posted 2011. December 02. - 17:55

plusz ez az ara annak ha kulfoldi webshopbol vasarolsz. az ar jo, de ezzel a pozitivumok rovid listajanak igen hamar a vegere is ertunk. ha barmi baj van, a visszakuldes ara altalaban a vevot terheli, szerintem ha atbogaraszod a "terms and conditions" reszt, akkor megtalalod ezt naluk is. es onnantol csinalhatsz barmit, szopoagon vagy. mert vagy az kerul penzbe hogy rendbehozod, vagy a postazas.
rohadek magyar kiskerek, igaz?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2086
Posted 2011. December 02. - 16:40

kiprobaltam egy regi kereken a muveletet, amit a sunringlen kellene elvegezni. felniszalaggal szvsz kb remenytelen kategoria, mert benyomja a kulloanyat a felnibe, meg ahogy szorakazik vele az ember, jo esellyel beesik a ket fal koze. illetve a kullofeszesseg is kizart, hogy jo legyen, ha az egyikhez igazodom. gyk felniszalag, sealant kuka, es olyan mintha kereket epitene az ember a befuztestol kezdve. ha magam csinalom, akkor is vagy ~13-14e ftomba faj. ha nem, akkor meg tobbe. a valaszolgatast nem kapkodjak el... szerda ota semmi.
#2087
Posted 2011. December 02. - 15:37

es az 525 oldalbol melyiken?
a keresojet en meg sose tudtam hatekonyan hasznalni.
Az egyiken, nem is olyan rég...
Keresõre a megoldás, hogy olvasol folyamatosan és megjegyzed a fontos dolgokat.
A sebesség mindent megold.
#2088
Posted 2011. December 02. - 15:23

#2089
Posted 2011. December 02. - 13:47

valszeg nem - de ezert kerdeztem, hogy mennyire befolyasolja a kereszt a merevseget, rugalmassagot. jozan paraszti esszel ugy gondolnam, hogy az osszeero kullokben nagyobb a feszultseg, de mivel megtamasztjak egymast ellenallobbak az oldaliranyu hatasokkal szemben.
A választ megtalálod ebben a topikban.
A sebesség mindent megold.
#2090
Posted 2011. December 02. - 12:55

#2091
Posted 2011. December 02. - 12:54

Ha nem ér bele a fékbe, akkor nem tök mindegy?
valszeg nem - de ezert kerdeztem, hogy mennyire befolyasolja a kereszt a merevseget, rugalmassagot. jozan paraszti esszel ugy gondolnam, hogy az osszeero kullokben nagyobb a feszultseg, de mivel megtamasztjak egymast ellenallobbak az oldaliranyu hatasokkal szemben.
#2092
Posted 2011. December 02. - 12:49

#2093
Posted 2011. December 02. - 12:03

#2094
Posted 2011. December 02. - 11:17

#2095
Posted 2011. December 02. - 11:01

Én meg most nézem, hogy nálam egyik küllõ sem keresztezi a másikat, sem elöl, sem hátul, egyik oldalon sem. Akkor most ez jó vagy nem?
a cb, vagy mas kerek?

#2096
Posted 2011. December 02. - 10:42

Én meg most nézem, hogy nálam egyik küllõ sem keresztezi a másikat, sem elöl, sem hátul, egyik oldalon sem. Akkor most ez jó vagy nem?
Még mindig igaz, amit írtam az elõbb írtam.
Nem kell összeérnie, de összeérhet.
A sebesség mindent megold.
#2097
Posted 2011. December 02. - 10:31


#2098
Posted 2011. December 01. - 21:08


http://www.sun-ringl...white_black.jpg
amugy hasznalom a kereket, mert a tarcsat alateteztem, igy nem er hozza. ugy nez ki, hogy a tubeless is kezd beerni, mert mar nem veszem eszre, hogy eresztene. kar, hogy most szet kell majd barmolni mindent.
#2099
Posted 2011. December 01. - 21:03

a 26os 24 kullos a 29es 28 kullos. de akkor most ossze kell ernie vagy nem?
Nem kell összeérnie, de összeérhet. Nálad viszont össze kell érnie, hogy ne érjen bele a fékbe.
A sebesség mindent megold.
#2100
Posted 2011. December 01. - 20:59

Ez 24 küllõs. Ennél 2 keresztnél ugyanúgy állnak a küllõk, mint egy 36osnál a 3 keresztnél. Ezért lehet normálisan megcsinálni.
a 26os 24 kullos a 29es 28 kullos. de akkor most ossze kell ernie vagy nem?

ez a legkozelebbi kep, amit talaltam masik ilyen kerekrol - szvsz itt sem ernek ossze a kullok. es szinten nagyon kozel van a fektesthez.
