lefele biztos jobb, csak ez a mufaj nem errol (kellene hogy) szol(jon). a 8kg alatti sworks mindenesetre durva.
arn módosította - 2020. augusztus 19. - 14:28
lefele biztos jobb, csak ez a mufaj nem errol (kellene hogy) szol(jon). a 8kg alatti sworks mindenesetre durva.
arn módosította - 2020. augusztus 19. - 14:28
BMC szögei ijesztőek elsőre. Azért megpróbálnám, milyen. Osztrákoknál tudok helyet, ahol lesz szerintem tesztbringa ebből, Bécs mellett van már bolt, ahol élőben megnézhető.
Fejcsőszög / nyeregcső szöge / felsőcső (mm) / reach (mm):
Canyon Exceed 2021: 69°/ 75° / 620 / 455
Speci S-Works HT: 68.5°/ 74° / 633 / 455
Orbea Alma: 68° / 74.5° / 618 / 448
BMC 2stroke: 67° / 75° / 638 / 465
Stucnik rövidültek (60-80mm), kormányok szélesedtek mindenhol (740-760mm), villa offset 42/44mm már az 51mm helyett. Lehet, vállalhatóan kezesek ezek a lakos fejcsövek még talán felfelé is.
Nekem a Speci jön be a legjobban - no de ahogy alább írtátok, 3.000 EUR csak a váz!? Orbea vázszett merev villával + a spéci stucnival kijön ennyiből, pedig még ez is horror ár.
altalanos ht xc fejcsoszog most 68 fok korul van, a bmc 67 endurobringam volt ilyen fejcsoszoggel.
arn módosította - 2020. augusztus 19. - 09:38
Tl gumi kezzel elsore, nyomatek csuklobol, mintha a bovdenvago is csipofogo lenne, esi markolat szarazon egy mozdulattal... tetszikÓ, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
Nem karbonpasztat hasznal?
Nem hiszem, mert ugyanolyan piros valamit kent a hajtómű tengelyére meg a pedál menetére is. A tubust meg nem látni rendesen, talán valami muc-off cucc.
Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
Egy kis videó MVDP új exceedjéről:
Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)
Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
blash módosította - 2020. augusztus 18. - 22:45
Egy kis videó MVDP új exceedjéről:
Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)
osi22 módosította - 2020. augusztus 18. - 20:39
Az otromba dropper csőtől eltekintve tetszik a bringa.
Azt hittem drágább lesz.
Specialized, Cannondale stb ilyen felszereltséggel ugye ~10000 eur. Árban közel hozzá a Scott Scale a 6700 eur árával, de abban egy kő nehéz kerékszett van a Canyonhoz képest, ha lehet hinni az adatoknak.
Nagyon tetszik a CFR!
Azért építettem (n)agyon a bringámat mert arra gondoltam nem tudnak meglepni, és amin AXS szett van az így egyben nagyon drága (olyan helyeken is top of the line alkatrészek vannak ahol annyira nem tartom fontosnak). Egy részről ez igaz is, de az apró finomságok és részletek nagyon bejönnek a bringán.
A Sram AXS rendszer most külön (sor, lánc, váltó, kar, hajtókar) 1 600 €
Az a kormányrendszer legalább 300 € (lehet el is fogok csábulni ha normál rendszerrel is működik)
A villa 750 €
A fékek 400 €
stb. és még egy csomó minden hiányzik ami drága (kerék, váz, kiegészítők)
Az amúgy nagy kedvencem Niner Air9 RDO váz 1 900 € (és akkor ne beszéljünk egy Open vázról ami 3000+ és annyit biztosan nem a Canyon-hoz, Specialized Epic váz meg 1 milla). Ha egy komplett kerékpárt nézek onnan ennyi okosság nincsen benne és drágább! Számomra egyetlen előnye a Niner váznak, hogy merev villával is tesztelve van.
Szépek lettek.
Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem.
De ezen kívül mi történt?
Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?
A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni?
A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)
passz, csak jött egy német forum postról egy e-mail erről és gondolam megosztom. Majd este megnézegetem, persze a kérdésekre a választ kétlem, hogy én tudnám megadni. Inkább a Canyont kérdezd
zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 14:15
Szépek lettek.
Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem.
De ezen kívül mi történt?
Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?
A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni?
A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)
A CF 5 súlyát elsumákolják, de legalább a CF 6-nál megadták: 10,86 kg.
...és itt az új Exceed!
https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/
a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.
https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/
...és igen, integrált cockpit!
Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)
CP08 cockpit:
Szépek lettek.
Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem.
De ezen kívül mi történt?
Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?
A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni?
A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)
...és itt az új Exceed!
https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/
a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.
https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/
...és igen, integrált cockpit!
Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)
CP08 cockpit:
Akinek megy a német, az itt bővebben is olvashat róla:
https://www.mtb-news...ceed-2021-test/
...és itt az új Exceed!
https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/
a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.
https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/
...és igen, integrált cockpit!
Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)
CP08 cockpit:
zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 11:07
jah igen... meg a 80cmes kormany. ezek kellenek maszni marmint egyenesen, mert lassan az erdo keves hozza, hogy megfordulj.
en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere :) htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.
blash módosította - 2020. augusztus 14. - 20:55
en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.
idén jön az új Exceed, de még nem hivatalos az infó. Szóval, ha vásárolnál, érdemes várni kicsit, a régiek valószínűleg akciósak lesznek.
Puszta feltételezés a részemről: ha CFR lenne az Exceed-utód, valószínűleg az SLX verziót válthatja és a legdrágább kivitel lesz, a mostani SLX-ek pedig egy szinttel lejjebb kerülhetnek a portfólióban. Láttunk már erre példát a Canyonnál párszor.
zscs módosította - 2020. augusztus 14. - 17:58