Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#161
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

lefele biztos jobb, csak ez a mufaj nem errol (kellene hogy) szol(jon). a 8kg alatti sworks mindenesetre durva.


arn módosította - 2020. augusztus 19. - 14:28


#162
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

BMC szögei ijesztőek elsőre. Azért megpróbálnám, milyen. Osztrákoknál tudok helyet, ahol lesz szerintem tesztbringa ebből, Bécs mellett van már bolt, ahol élőben megnézhető.

 

Fejcsőszög / nyeregcső szöge / felsőcső (mm) / reach (mm):

Canyon Exceed 2021: 69°/ 75° / 620 / 455

Speci S-Works HT: 68.5°/ 74° / 633 / 455

Orbea Alma: 68° / 74.5° / 618 / 448

BMC 2stroke: 67° / 75° / 638 / 465

 

Stucnik rövidültek (60-80mm), kormányok szélesedtek mindenhol (740-760mm), villa offset 42/44mm már az 51mm helyett. Lehet, vállalhatóan kezesek ezek a lakos fejcsövek még talán felfelé is.

 

Nekem a Speci jön be a legjobban - no de ahogy alább írtátok, 3.000 EUR csak a váz!? Orbea vázszett merev villával + a spéci stucnival kijön ennyiből, pedig még ez is horror ár.

 

image-fotoshowBig-b7aaed02-1692537.jpg

 

 

 

L232TTCC-L9-SIDE-ALMA_MLTD.jpg



#163
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

altalanos ht xc fejcsoszog most 68 fok korul van, a bmc 67 sad.png endurobringam volt ilyen fejcsoszoggel.

 

BMC-twostroke-01-one-d0b77cc-scaled.jpeg
R0aH31v.jpg


arn módosította - 2020. augusztus 19. - 09:38


#164
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.

Tl gumi kezzel elsore, nyomatek csuklobol, mintha a bovdenvago is csipofogo lenne, esi markolat szarazon egy mozdulattal... tetszik :)

A nyeregcso rogzites ha elterjedne finom lenne egy boltban ahol esetleg naponta 4x kell allitani a magasagot..
  • Rabbit kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#165
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Nem karbonpasztat hasznal?

 

Nem hiszem, mert ugyanolyan piros valamit kent a hajtómű tengelyére meg a pedál menetére is. A tubust meg nem látni rendesen, talán valami muc-off cucc.



#166
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.


Nem karbonpasztat hasznal?

#167
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
A cfr xtrel nagyon kene. Felszereltsegben, szinben bejon. Dragabbra szamitottam, ezzel a felszereltseggel jo ar. Bar hozza kell tenni, hogy a srammal nem szimpatizalom, osszesen ket bringa shimanos? Nincs xts bringa? Ilyen is regen volt...

A reach 10mmt nott, eggyel rovidebb a stucni, a villaszog fel fokot valtozott, es a kormany ket cmel szelesebb. Ezek szerencsere nem olyan elszallt ertekek, a kormanyszelesites tetszik a legkevesbe, de ki a fene vagdosna egy karbon integralt cockpitet?

Jo bringa lett, es plane jobb, mint a konkurencia trailesitett verdai.

#168
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Egy kis videó MVDP új exceedjéről:

https://youtu.be/MiqrO6BhF8A

 

Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)

 

Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.


blash módosította - 2020. augusztus 18. - 22:45


#169
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

Egy kis videó MVDP új exceedjéről:

https://youtu.be/MiqrO6BhF8A

 

Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)


osi22 módosította - 2020. augusztus 18. - 20:39


#170
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 687 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Az otromba dropper csőtől eltekintve tetszik a bringa.
Azt hittem drágább lesz.
Specialized, Cannondale stb ilyen felszereltséggel ugye ~10000 eur. Árban közel hozzá a Scott Scale a 6700 eur árával, de abban egy kő nehéz kerékszett van a Canyonhoz képest, ha lehet hinni az adatoknak. 



#171
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.540 hozzászólás

Nagyon tetszik a CFR!

Azért építettem (n)agyon a bringámat mert arra gondoltam nem tudnak meglepni, és amin AXS szett van az így egyben nagyon drága (olyan helyeken is top of the line alkatrészek vannak ahol annyira nem tartom fontosnak). Egy részről ez igaz is, de az apró finomságok és részletek nagyon bejönnek a bringán. 

  • A geora roppant kíváncsi lennék élesben
  • A nyeregcső rögzítés tetszik
  • Az egész front úgy ahogy van művészet (stucni-kormány kombó, nem a vázba mennek a madzagok, IPU átdolgozása)
  • A legolcsóbb váz is könnyebb lett
  • Nem újdonság de jó a hátsó tengely
  • 2.4-es kerék dedikáltan is elfér (hozzáteszem én a CF SL-t 2.35-ös gumikkal használom 25 mm széles felnivel)
  • Drága!? Igen...

A Sram AXS rendszer most külön (sor, lánc, váltó, kar, hajtókar) 1 600 €

Az a kormányrendszer legalább 300 € (lehet el is fogok csábulni ha normál rendszerrel is működik)

A villa 750 €

A fékek 400 €

stb. és még egy csomó minden hiányzik ami drága (kerék, váz, kiegészítők)

 

Az amúgy nagy kedvencem Niner Air9 RDO váz 1 900 € (és akkor ne beszéljünk egy Open vázról ami 3000+ és annyit biztosan nem a Canyon-hoz, Specialized Epic váz meg 1 milla). Ha egy komplett kerékpárt nézek onnan ennyi okosság nincsen benne és drágább! Számomra egyetlen előnye a Niner váznak, hogy merev villával is tesztelve van.   


  • dzsonhee kedveli ezt

#172
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)

passz, csak jött egy német forum postról egy e-mail erről és gondolam megosztom. Majd este megnézegetem, persze a kérdésekre a választ kétlem, hogy én tudnám megadni. Inkább a Canyont kérdezd smile.png


zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 14:15


#173
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)

 

A CF 5 súlyát elsumákolják, de legalább a CF 6-nál megadták: 10,86 kg.



#174
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 519 hozzászólás

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)



#175
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_

Akinek megy a német, az itt bővebben is olvashat róla:

https://www.mtb-news...ceed-2021-test/



#176
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_


zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 11:07


#177
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

jah igen... meg a 80cmes kormany. ezek kellenek maszni :D marmint egyenesen, mert lassan az erdo keves hozza, hogy megfordulj.



#178
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere :) htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.


hade mivan a 65 fokos fejcso szoggel? :DDD

blash módosította - 2020. augusztus 14. - 20:55


#179
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere :) htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.



#180
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

idén jön az új Exceed, de még nem hivatalos az infó. Szóval, ha vásárolnál, érdemes várni kicsit, a régiek valószínűleg akciósak lesznek.

Puszta feltételezés a részemről: ha CFR lenne az Exceed-utód, valószínűleg az SLX verziót válthatja és a legdrágább kivitel lesz, a mostani SLX-ek pedig egy szinttel lejjebb kerülhetnek a portfólióban. Láttunk már erre példát a Canyonnál párszor.


zscs módosította - 2020. augusztus 14. - 17:58