+1
gyujts egy uj bringara, a regi maradekat meg add el. en ezert szeretek 3 evente cserelgetni, onnantol mar mindig nyugos vmi, ha meg cserelni kell, van hogy az sem egyszeru, mert uj szabvany, modell, stb van azota.
+1
gyujts egy uj bringara, a regi maradekat meg add el. en ezert szeretek 3 evente cserelgetni, onnantol mar mindig nyugos vmi, ha meg cserelni kell, van hogy az sem egyszeru, mert uj szabvany, modell, stb van azota.
Én szimplán bontanám a helyedben, annak tudatában is, hogy lesz ami megmarad a végén. Viszont a fődarabok eladásával bejön az az összeg, a mit a fent vázolt tervben nyereségként jelentkezne, mínusz az átépítés nem várt költségei. A ráfordított idő legyen egál, hogy összeépíted, vagy külön adogatod el a dolgaid.
A hosszútávú tapasztalat az, hogy több kisebb eladásból könnyebb a kevésbé pofátlan vevőket megtalálni (értem itt a mennyit enged a feléből mester, mi az alja barétom típusú ügyfeleket.)
Egyébként pedig, ha marad az eredeti ötlet, a sima villanyak én úgy emlékszem nem akadály a tapered vázakban, vannak átalakítós csapágyak. Kérdezz rá a megfelelő topikban.
Így a vázméret nem köt, csak annyi a kritérium, hogy gyorszáras legyen hátul, az első kerék marad a villával. Még a monoblokkra kell figyelned, hogy passzoljon.
Köszi a tippet. Valóban ha az új bowdenezéssel, kormánycsapággyal is számolok, akkor tuti nem éri meg, hogy valaki elvigye 100-150k között a végén.
29-es, nem tapered, gyorszáras, 100mm rugóút. Olyan 100-170€ euróig mennék el szívesen, mert alapvetően átszerelés után megszabadulnék a kerékpártól. Ha ennél többet költök rá, azt szinte biztosan nem hozza vissza eladáskor.
Én szimplán bontanám a helyedben, annak tudatában is, hogy lesz ami megmarad a végén. Viszont a fődarabok eladásával bejön az az összeg, a mit a fent vázolt tervben nyereségként jelentkezne, mínusz az átépítés nem várt költségei. A ráfordított idő legyen egál, hogy összeépíted, vagy külön adogatod el a dolgaid.
A hosszútávú tapasztalat az, hogy több kisebb eladásból könnyebb a kevésbé pofátlan vevőket megtalálni (értem itt a mennyit enged a feléből mester, mi az alja barétom típusú ügyfeleket.)
Egyébként pedig, ha marad az eredeti ötlet, a sima villanyak én úgy emlékszem nem akadály a tapered vázakban, vannak átalakítós csapágyak. Kérdezz rá a megfelelő topikban.
Így a vázméret nem köt, csak annyi a kritérium, hogy gyorszáras legyen hátul, az első kerék marad a villával. Még a monoblokkra kell figyelned, hogy passzoljon.
https://bolha.testbi...md9-29er-382182
https://bolha.testbi...vaz-m-es-380483
Rabbit módosította - 2020. november 03. - 11:43
Nem fog vigasztalni, nekem kb. 2-3 évvel ezelőtt repedt el a vázam ami akkor nagyjából 4 éves volt. Igaz nem túrázásra használtam, AL SLX.
Erre pont merőlegesen volt a repedés. Szerencsére még gariban kaptam másikat, igaz mire megérkezett rendeltem egy karbon Canyon bringát. Az is merev, és merev villával tesztelem bírja-e .
Szerintem a megjelölt összegért nem találsz sajnos vázat. Egy kicsit mintha a cr-mo után most az alu kezdené a másodvirágzását amiért komoly pénzeket el is kérnek (Trek pl). Nicolai persze ezt tudta előre .
2013-as grand canyon al 6.9, idén ősszel adta meg magát. 80kg-os rider kb 5-6000km túra használat után.
Próbálok cserevázat találni, amire át lehetne szerelni, de kicsit olyan mintha senki se akarna alap alu vázat árulni. Csak horror áron lenne lenne másik váz.
29-es, nem tapered, gyorszáras, 100mm rugóút. Olyan 100-170€ euróig mennék el szívesen, mert alapvetően átszerelés után megszabadulnék a kerékpártól. Ha ennél többet költök rá, azt szinte biztosan nem hozza vissza eladáskor.
Mik az igények az új vázzal kapcsolatban? És mi a számodra elfogadható ár?
Az évjáratból gondolva 26"-os, nem taperedes fejcsővel, kb ez lenne a fő paraméter?
hermfer módosította - 2020. november 03. - 10:15
Igaz, az már 29es. Akkor mi a gond? Nem lehet 29es alu vázat kapni?
https://www.poison-b...uge.html#vrg707
Mondjuk tényleg nem olcsók, ennél csak drágábbat találtam.
Mik az igények az új vázzal kapcsolatban? És mi a számodra elfogadható ár?
Az évjáratból gondolva 26"-os, nem taperedes fejcsővel, kb ez lenne a fő paraméter?
Szerintem elnézted 10 évvel, 29-es lesz az bőven.
Rabbit módosította - 2020. november 02. - 18:44
2013-as grand canyon al 6.9, idén ősszel adta meg magát. 80kg-os rider kb 5-6000km túra használat után.
Próbálok cserevázat találni, amire át lehetne szerelni, de kicsit olyan mintha senki se akarna alap alu vázat árulni. Csak horror áron lenne lenne másik váz.
Mik az igények az új vázzal kapcsolatban? És mi a számodra elfogadható ár?
Az évjáratból gondolva 26"-os, nem taperedes fejcsővel, kb ez lenne a fő paraméter?
2013-as grand canyon al 6.9, idén ősszel adta meg magát. 80kg-os rider kb 5-6000km túra használat után.
Próbálok cserevázat találni, amire át lehetne szerelni, de kicsit olyan mintha senki se akarna alap alu vázat árulni. Csak horror áron lenne lenne másik váz.
Igen, most repedt el egy grand canyon aluváz egyik barátomnál, de az már egy 2012-es szerkezet, úgyhogy a garanciális intézés szempontjából nem releváns.
Mondjuk, az aggasztó, ha 3 év után elrepedt, remélem ez nem általános jelenség az aluvázaiknál.
Az említett grand canyon 8 év után repedt el egy 130+ kilós bringás alatt, szóval ott teljesen elégedettek voltunk a teljesítménnyel/élettartammal.
Én is remélem, hogy nem általános.
Felszereléssel bő 85 kg vagyok és egyébként nagyon rendben van a bicaj, pedig használom.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Valakinek repedt már el Canyon váza?
2017-es Canyon Spectral AL 5.0 EX, kis repedés jelent meg a tag alatt. Már intézem, de kíváncsi lennék, mire számíthatok. Nagyon hosszadalmas az ügyintézés.
Igen, most repedt el egy grand canyon aluváz egyik barátomnál, de az már egy 2012-es szerkezet, úgyhogy a garanciális intézés szempontjából nem releváns.
Mondjuk, az aggasztó, ha 3 év után elrepedt, remélem ez nem általános jelenség az aluvázaiknál.
Az említett grand canyon 8 év után repedt el egy 130+ kilós bringás alatt, szóval ott teljesen elégedettek voltunk a teljesítménnyel/élettartammal.
Valakinek repedt már el Canyon váza?
2017-es Canyon Spectral AL 5.0 EX, kis repedés jelent meg a tag alatt. Már intézem, de kíváncsi lennék, mire számíthatok. Nagyon hosszadalmas az ügyintézés.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
a rolleremen epp igy lehet kiszedni a ket kormany veget
Régen a fécsöves bmx-eken volt cserélhető a kormány vége, de az rendes acélból volt, és menetes szárat kellett betekerni. Ha nem jött össze egy trükk, lehetett cserélni az elgördült elemeket, illetve a szélességgel is így variáltak.
Rabbit módosította - 2020. október 07. - 11:54
Szerintem Lockout/dropper megoldásban ez a legjobb jelenleg:
https://www.trekbike...colorCode=black
Kár hogy nincs ispec-ev felfogatás hozzá, úgy tökéletesen letisztult lenne a kormányom.
az franko ha szepen beleintegraljak a felfuggesztes lockolast a gripbe... mar csak a dropperre kellene vmit kitalalni, aztan szep letisztult cockpit lenne.
A csaj az 53 kg. azt bezzeg írják .
Nem semmi, tetszik az egész, persze nem az én színvilágom. A grip shift lockout-ról nem is hallottam még, le vagyok maradva.
Itt egy kép, hátha valaki lusta kattintani.
Bikeporn (sajnos nem irjak hany kg)