Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#101
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

A Canyon válasza. erre már nem tudom mit mondani.

 

Hi Norbert,

thanks for your feedback.

Unfortunately, only the two options that my colleague Paul mentioned to you are available.
If you don't agree, we can still offer you a buy-back of your bike.
The current value of your bike will be determined by a buyback calculator.
For this we only need a copy of the invoice so that we can determine the current market value based on the exact date of purchase and purchase price.

We would be happy if you visit our online store at www.canyon.com again soon.

Best regards from the Canyon.home

Denny Pullmann
Service Center

Hát ha ennyire korlátozottak a lehetőségek, lehet jobban jársz az új vázzal. Arra átdobsz minden régi cuccot, és eladod a fenébe az egészet, és veszel valami mást. A visszavásárlás canyon részéről sztem nem biztos hogy jobb megoldás. Esetleg megpróbálhatsz kialkudni egy új cangára a régi beszámításával valami versenyképesebb árat.

 

Remélem sikerül valami tisztességes megoldást elérned, sok sikert!


  • ultio kedveli ezt

#102
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

A Canyon válasza. erre már nem tudom mit mondani.

 

Hi Norbert,

thanks for your feedback.

Unfortunately, only the two options that my colleague Paul mentioned to you are available.
If you don't agree, we can still offer you a buy-back of your bike.
The current value of your bike will be determined by a buyback calculator.
For this we only need a copy of the invoice so that we can determine the current market value based on the exact date of purchase and purchase price.

We would be happy if you visit our online store at www.canyon.com again soon.

Best regards from the Canyon.home

Denny Pullmann
Service Center


Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#103
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

Nekem a tapasztalatom Cannyonnal eddig pozitív. Baráti körben is cseréltek törött neuron vázat gond nélkül. Német fórumokban viszont azért hemzsegnek a negatív kritikák. Viszont eddig sehol nem olvastam/tapasztaltam, hogy vázat be kellett volna kötelezően küldeni. Én a helyedben a helpdeskkel beszélnék, és megpróbálnék valami kompromisszumos megoldást találni közösen velük. A kedvesség mindig segít, és talán most a téli szezonban is kevésbé vannak leterhelve, és tudnak a problémáddal jobban foglalkozni. Esetleg ha van pofakönyv accod, azon keresztül is írhatsz rájuk, ott állítólag jobban foglalkoznak az ügyekkel. Sok sikert!

 

Természetesen kedves vagyok!

Bejelentő oldal van, ahol jeleztem a hibát. Képekkel! - 2020. 10. 24.

Jött egy válasz. - 2020. 10. 30. Erre én 2 levelet írtam, egyikre se jött válasz!

Válaszolt a Service Center. - 2020. 11. 20.!!! Tehát 20 napig tartott, míg a képek alapján kitalálták, hogy adnak egy régi, női vázat, vagy S méretű vázat!!!

Válaszoltam aznap, azóta semmi.

És rövid, néhány mondatos levelek, semmi konkrétum, link, adatrok a vázakról, semmi.

 

Cseten semmiben nem tudnak segíteni, annyit látnak, hogy válaszoltak nekem, de nem látják a választ, nincsenek kapcsolatban más csoporttal, semmi infót nem tudnak adni.

 

Úgy gondolom, ez minősíthetetlen hozzáállás.

Ha nem pozitív lesz a végkicsengése ennek az ügynek, mindenképpen jelentem a német nem tudom hol.


Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#104
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

Nem hiszem. Az első levelet a Global Service Center, azt, amiben az ominózus mondat van, a Service Center küldte

 

Nekem a tapasztalatom Cannyonnal eddig pozitív. Baráti körben is cseréltek törött neuron vázat gond nélkül. Német fórumokban viszont azért hemzsegnek a negatív kritikák. Viszont eddig sehol nem olvastam/tapasztaltam, hogy vázat be kellett volna kötelezően küldeni. Én a helyedben a helpdeskkel beszélnék, és megpróbálnék valami kompromisszumos megoldást találni közösen velük. A kedvesség mindig segít, és talán most a téli szezonban is kevésbé vannak leterhelve, és tudnak a problémáddal jobban foglalkozni. Esetleg ha van pofakönyv accod, azon keresztül is írhatsz rájuk, ott állítólag jobban foglalkoznak az ügyekkel. Sok sikert!



#105
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

Ez nem csak egy standard aláírás, amit minden levél végére odatesznek?

 

Nem hiszem. Az első levelet a Global Service Center, azt, amiben az ominózus mondat van, a Service Center küldte.


Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#106
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Én is így tudom. De próbálkoznak.

Mindenesetre óriásit csalódtam a Canyonban.

Legszebb, miután felajánlja a Service Center levélben a női vázat, illetve nem tudom milyen vázat, ez az utolsó gondolata: We would be happy if you visit our online store at www.canyon.com soon again.

Azért ez elég cinikus.

Ez nem csak egy standard aláírás, amit minden levél végére odatesznek?



#107
horgasz-zsolti

horgasz-zsolti

    vendég

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

Szerintem tökmindegy milyen szabályozás volt/van, egy külföldi céggel szemben úgyis a jóindulatukra van bízva bárminemű garanciális ügyintézés.

Most őszintén, ki fog menni a helyi fogyasztóvédélemhez, ha bármi sérelme van.. 100000ból 1?

Nem mintha itthon nem ez lenne, csak itt talán egyel könnyebb pattogni meg jogszabályokkal dobálózni..

 

Nekem eddig 2x volt garis problémám, mind2 német webshopos rendelés volt, nálam simán ment minden, leírtam mi a nyűgöm, elküldtem, gariban jött vissza a csere darab, igaz ezek nem a cég saját termékei voltak, gondolom ők is tovább passzolták a helyi nagykernek.

Mondjuk azt sem értem egy Canyon mit szívózik egy váz problémán, ha egyértelmű a dolog. Garis, eltört. Mennyibe kerülhet nekik egy váz? 100eur? 200eur? nem fér bele egy ekkora cégnek? Azért ez szánalmas szerintem..

És akkor még leírja, hogy reméli, hogy vásárolsz újra.. persze, köszi..


  • Kisherceg kedveli ezt

#108
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

Ha ez ennyiben marad nagyjából (nagyjából: nem olyan vázat kapsz mint amilyen tönkrement, vagy újabbat) akkor elég szomorú a dolog. 

 

Van erre esély.

Van a vázra garancia, de most már minden plusz költség engem terhel.

Tehát ha bekéri a vázat a Canyon, akkor az én költségem a szétszedés, kiküldés, majd az összeszerelés akármilyen vázzal is.

Ezt nem hiszem, hogy vállalni fogom. Egy ilyen akció több hónap és a mostani hozzáállásukból kiindulva, simán kitalálnak valamit, hogy ne kelljen cserélniük, vagy visszaküldik az említett 2014-es női vázat.


ultio módosította - 2020. november 25. - 10:44

Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#109
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

jövöre szigorúbbak lesznek a szabályok (bár pl pont az elektromos kerékpár kivétel )

 

https://www.portfoli...-1-jevel-458454

https://www.pwc.com/...kedok-2021.html

 

ez vmi eus szabalyozas, vagy hogy van ez osszeszinkronizalva?

 

erdekes lenne az a felvetes, ha vki megjelenik egy orszagban, akkor annak a garancialis szabalyait kellene betartani, mert jelenleg nagyon nem igy mukodik, hanem leginkabb osszevissza, aztan az elado joindulatan mulik a siker. tehat, hogy buntetheto legyen a kereskedo a masik orszagbol, ha vmit nem tart be.



#110
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás

az atkosban meg utana egy darabig a fogyasztovedelem sokkal szigorubb volt - volt ket het a javitasra, negy het cserekeszulekkel, es utana ujrakezdodott a gar. hude messze kerultunk ettol smile.png

 

Ez jövőre, gyakorlatilag ebben a formában újra életbe lép. Értékhatártól függően a garancia ideje is változni fog (bár az a legtöbb esetben most sem 1 év már).

 

Edit: törölhető, megírtam a választ 2 perccel arn után de nem volt időm elküldeni.....


karakoram módosította - 2020. november 24. - 16:42


#111
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

jövöre szigorúbbak lesznek a szabályok (bár pl pont az elektromos kerékpár kivétel )
 
portfolio.hu/uzlet/20201121/uj-jotallasi-szabalyok-erkeznek-januar-1-jevel-458454

pwc.com/hu/hu/sajtoszoba/2020/jotallasi-igeny-szabalyok-kereskedok-2021.html


ez nem sokat fog szamitani kulfoldi vasarlasnal.

#112
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

nekem vhogy mas tapasztalatom van a becsi garozasrol... igaz nem bringa. routerrel harom honapig kb semmit se kezdtek, egyreszt reg vettem addigra masikat, illetve en leveleztem le a gyartoval a dolgot, ok kuldtek nekem egy cseredarabot. vagy az amazonos jatekkal kapcsolatban hiaba van ket ev gar, az amazonon nem lehet segitseget kerni, a gyarto meg az amazonra mutogat, hogy intezzem el ott. de irhatnam a giant hivatalos kereskedojet, aki nem igazan mozgatta magat, hogy segitsen az altala kepviselt brand garoltatasaban (igaz nem toluk volt a bringa), es a scottot is nemetorszagbol rendeltem, mert minimalis segitseget sem voltak kepesek nyujtani a bringa megvasarlasakor (rovidebb gyari stucnit akartam).

a 20-30 evvel ezelotti "elso a vasarlo" mentalitas mar itt is a habokban van, talan egy fokkal lelkesebbek az eladok, mint otthon - megvaltozott a vilag.

 

az atkosban meg utana egy darabig a fogyasztovedelem sokkal szigorubb volt - volt ket het a javitasra, negy het cserekeszulekkel, es utana ujrakezdodott a gar. hude messze kerultunk ettol smile.png

jövöre szigorúbbak lesznek a szabályok (bár pl pont az elektromos kerékpár kivétel )

 

https://www.portfoli...-1-jevel-458454

https://www.pwc.com/...kedok-2021.html


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#113
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Mint már írtam, én a Cube karbon vázammal vagyok hasonló szituban, 3 hónapig tartott a vázam kiküldése Germániába és visszakapása - majd közölték hogy szerintük semmi baja. De hogy recseg-ropog hajtáskor arra sem jött (értelmes) válasz, szerintük a védőfólia a váz alsócsövén a hibás. Mindegy...Szóval elméletem szerint mi pont kifogtuk a nagy f...t, márpedig az időponttal. Mivel a vírus miatt valami oknál fogva megőrült az egész világ és rávetődött a kerékpárokra. Kb májusra-júniusra lerabolták a bringaboltokat és nagykereket, így szerintem idén szó szerint még a polcokat is lesöpörték a nagykerek, gyártói raktárak és azt is el tudták adni amit a lapáton találtak.

Én ebben (is) látom a garis problémánk + összeesküvés elméletem szerint a magyar piac nekik kb zéró, nulla. Ez nekik a Balkán, nem érdekli őket. Haverom Bécsben vett több felső kategóriás bringát és mikor garis gondja volt, az úgy működött, mint legmerészebb álmainkban. Repedt a fully hátsó háromszöge? Már nem is volt garis? Kicserélték az egész vázat! Gari után eltört a wcs nyeregcső később meg a stucni? Polcról cserélte, dobozost adott és azt mondta a vevő elégedettsége neki a fontosabb, majd miután mi elégedetten távoztunk ő leveszekszi a nagykerrel a dolgot. (Bécs, Mountainbiker)

Ok, drága bringák voltak boltból és nem interneten rendelt cuccok, mint az én vázam vagy a Canyon bringák. Ebben benne van hogy nyerünk a vételkor de sanszosabb a garis probléma ilyen kezelése.

 

nekem vhogy mas tapasztalatom van a becsi garozasrol... igaz nem bringa. routerrel harom honapig kb semmit se kezdtek, egyreszt reg vettem addigra masikat, illetve en leveleztem le a gyartoval a dolgot, ok kuldtek nekem egy cseredarabot. vagy az amazonos jatekkal kapcsolatban hiaba van ket ev gar, az amazonon nem lehet segitseget kerni, a gyarto meg az amazonra mutogat, hogy intezzem el ott. de irhatnam a giant hivatalos kereskedojet, aki nem igazan mozgatta magat, hogy segitsen az altala kepviselt brand garoltatasaban (igaz nem toluk volt a bringa), es a scottot is nemetorszagbol rendeltem, mert minimalis segitseget sem voltak kepesek nyujtani a bringa megvasarlasakor (rovidebb gyari stucnit akartam).

a 20-30 evvel ezelotti "elso a vasarlo" mentalitas mar itt is a habokban van, talan egy fokkal lelkesebbek az eladok, mint otthon - megvaltozott a vilag.

 

az atkosban meg utana egy darabig a fogyasztovedelem sokkal szigorubb volt - volt ket het a javitasra, negy het cserekeszulekkel, es utana ujrakezdodott a gar. hude messze kerultunk ettol :) 



#114
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.873 hozzászólás
Canyontól függetlenül: egy gyártó valódi hozzáállása pont akkor válik igazán láthatóvá, mikor egy hasonlóan kis piacról érkezett vevőnek támad garis gondja. Persze érthető, ha a zsírosabb s_gget nyalja egy cég, csak nem kell meglepődni az esetleges következményeken. Már ha egyáltalán tudatosul...

Canyon: nekem sosem volt szimpatikus, nyilván ezután sem veszek tőlük semmit. 🤭

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#115
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

Mint már írtam, én a Cube karbon vázammal vagyok hasonló szituban, 3 hónapig tartott a vázam kiküldése Germániába és visszakapása - majd közölték hogy szerintük semmi baja. De hogy recseg-ropog hajtáskor arra sem jött (értelmes) válasz, szerintük a védőfólia a váz alsócsövén a hibás. Mindegy...Szóval elméletem szerint mi pont kifogtuk a nagy f...t, márpedig az időponttal. Mivel a vírus miatt valami oknál fogva megőrült az egész világ és rávetődött a kerékpárokra. Kb májusra-júniusra lerabolták a bringaboltokat és nagykereket, így szerintem idén szó szerint még a polcokat is lesöpörték a nagykerek, gyártói raktárak és azt is el tudták adni amit a lapáton találtak.

Én ebben (is) látom a garis problémánk + összeesküvés elméletem szerint a magyar piac nekik kb zéró, nulla. Ez nekik a Balkán, nem érdekli őket. Haverom Bécsben vett több felső kategóriás bringát és mikor garis gondja volt, az úgy működött, mint legmerészebb álmainkban. Repedt a fully hátsó háromszöge? Már nem is volt garis? Kicserélték az egész vázat! Gari után eltört a wcs nyeregcső később meg a stucni? Polcról cserélte, dobozost adott és azt mondta a vevő elégedettsége neki a fontosabb, majd miután mi elégedetten távoztunk ő leveszekszi a nagykerrel a dolgot. (Bécs, Mountainbiker)

Ok, drága bringák voltak boltból és nem interneten rendelt cuccok, mint az én vázam vagy a Canyon bringák. Ebben benne van hogy nyerünk a vételkor de sanszosabb a garis probléma ilyen kezelése.

Valóban kb az a magyar piac, de még a cseszkóhoz  viszonyitva is. Ettől független én már láttam olyat is (itthon) hogy 2 év múlva az eggyel jobb vázat kapta az ember meg még ami közben változott szabványilag azt is adták (még hajtóművet is). Többnyire nagyjából a kereskedőn múlik, (csak sajna ittho sok  a dilettáns a szarrágó meg a sóher ...vagy mind3 együtt)  én is cseréltem volna úgy vázat hogy szétbontok egy dobozost és majd levivom a nagykerrel, más kérdés a srác nem kérte mert már nem volt olyan színű. 

na on


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#116
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.636 hozzászólás

Mint már írtam, én a Cube karbon vázammal vagyok hasonló szituban, 3 hónapig tartott a vázam kiküldése Germániába és visszakapása - majd közölték hogy szerintük semmi baja. De hogy recseg-ropog hajtáskor arra sem jött (értelmes) válasz, szerintük a védőfólia a váz alsócsövén a hibás. Mindegy...Szóval elméletem szerint mi pont kifogtuk a nagy f...t, márpedig az időponttal. Mivel a vírus miatt valami oknál fogva megőrült az egész világ és rávetődött a kerékpárokra. Kb májusra-júniusra lerabolták a bringaboltokat és nagykereket, így szerintem idén szó szerint még a polcokat is lesöpörték a nagykerek, gyártói raktárak és azt is el tudták adni amit a lapáton találtak.

Én ebben (is) látom a garis problémánk + összeesküvés elméletem szerint a magyar piac nekik kb zéró, nulla. Ez nekik a Balkán, nem érdekli őket. Haverom Bécsben vett több felső kategóriás bringát és mikor garis gondja volt, az úgy működött, mint legmerészebb álmainkban. Repedt a fully hátsó háromszöge? Már nem is volt garis? Kicserélték az egész vázat! Gari után eltört a wcs nyeregcső később meg a stucni? Polcról cserélte, dobozost adott és azt mondta a vevő elégedettsége neki a fontosabb, majd miután mi elégedetten távoztunk ő leveszekszi a nagykerrel a dolgot. (Bécs, Mountainbiker)

Ok, drága bringák voltak boltból és nem interneten rendelt cuccok, mint az én vázam vagy a Canyon bringák. Ebben benne van hogy nyerünk a vételkor de sanszosabb a garis probléma ilyen kezelése.

 


Marci

#117
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás

Ha ez ennyiben marad nagyjából (nagyjából: nem olyan vázat kapsz mint amilyen tönkrement, vagy újabbat) akkor elég szomorú a dolog. Azt lenyeltem, hogy hosszas az átfutási időszak, de ez már nem az a kategória. Igaz ha megint repedne a vázam akkor többet nem vennék Canyon-t, bár nagyon csípem a cég termékeit. 

 

Már többször kattintottam AL Gravel modellre, arra mehetne a gyerekülés is.  



#118
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

ha cserelik, es nem javitjak, ugyanolyat kell kapnod, vagy elonyosebbet. ez van a torvenyben.

 

Én is így tudom. De próbálkoznak.

Mindenesetre óriásit csalódtam a Canyonban.

Legszebb, miután felajánlja a Service Center levélben a női vázat, illetve nem tudom milyen vázat, ez az utolsó gondolata: We would be happy if you visit our online store at www.canyon.com soon again.

Azért ez elég cinikus.


Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#119
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.232 hozzászólás
  • LocationSvájc

B2B cégek előnye és hátránya

 


  • ultio kedveli ezt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

#120
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ha cserelik, es nem javitjak, ugyanolyat kell kapnod, vagy elonyosebbet. ez van a torvenyben.