Mint már írtam, én a Cube karbon vázammal vagyok hasonló szituban, 3 hónapig tartott a vázam kiküldése Germániába és visszakapása - majd közölték hogy szerintük semmi baja. De hogy recseg-ropog hajtáskor arra sem jött (értelmes) válasz, szerintük a védőfólia a váz alsócsövén a hibás. Mindegy...Szóval elméletem szerint mi pont kifogtuk a nagy f...t, márpedig az időponttal. Mivel a vírus miatt valami oknál fogva megőrült az egész világ és rávetődött a kerékpárokra. Kb májusra-júniusra lerabolták a bringaboltokat és nagykereket, így szerintem idén szó szerint még a polcokat is lesöpörték a nagykerek, gyártói raktárak és azt is el tudták adni amit a lapáton találtak.
Én ebben (is) látom a garis problémánk + összeesküvés elméletem szerint a magyar piac nekik kb zéró, nulla. Ez nekik a Balkán, nem érdekli őket. Haverom Bécsben vett több felső kategóriás bringát és mikor garis gondja volt, az úgy működött, mint legmerészebb álmainkban. Repedt a fully hátsó háromszöge? Már nem is volt garis? Kicserélték az egész vázat! Gari után eltört a wcs nyeregcső később meg a stucni? Polcról cserélte, dobozost adott és azt mondta a vevő elégedettsége neki a fontosabb, majd miután mi elégedetten távoztunk ő leveszekszi a nagykerrel a dolgot. (Bécs, Mountainbiker)
Ok, drága bringák voltak boltból és nem interneten rendelt cuccok, mint az én vázam vagy a Canyon bringák. Ebben benne van hogy nyerünk a vételkor de sanszosabb a garis probléma ilyen kezelése.