Megjelent a Lux "down country" verziója.
Faragtak a geon, kicsit változtattak a felszereltségen, és természetesen kapott egy magasabb árat, mint a hagyományos Lux.
Többet itt lehet olvasni:
https://bikerumor.co...oes-a-long-way/
Megjelent a Lux "down country" verziója.
Faragtak a geon, kicsit változtattak a felszereltségen, és természetesen kapott egy magasabb árat, mint a hagyományos Lux.
Többet itt lehet olvasni:
https://bikerumor.co...oes-a-long-way/
Sziasztok!
Emlékeitek szerint Exceed-ből ~2018 tájékán volt hasonló konfig?? Nekem nem rémlik.
Váz: boost
1x12 sram xo váltás
Sram eagle 30-as hajtómű
Fox 34
Rock shox reverb dropper
Shimano mt500 tárcsafék 180-as tárcsák
Sram sor 10-50
Mavic xa elite tubeless kerékszett
Conti crossking-mountainking 2.3 gumik
Nem hinném. Főleg a boost nem volt akkoriban standard, de az általad felsorolt cuccok se stimmelnek. Fox és Sram nem volt mixelve (főleg 34-es nem), az egész nekem egy furcsa összvérnek tűnik.
köszi! ha az beígért szállítási időt nem tudják tartani, arról jön levél?
Rákérdeznék a helyedben náluk, mikorra várható pontosan. 1-2 napon belül válaszolnak.
Jelen helyzet speciális persze, de anno mikor nekem csúszott egy bringám pár hetet az ígérthez képest, árengedményt kaptam.
Jön majd levél, amikor már összerszerlés alatt a canga. Elég lesz akkor is utalnod, nem kötelező előre megtenni.
köszi! ha az beígért szállítási időt nem tudják tartani, arról jön levél?
ritchey p29er custom
Szaisztok! Kb. 2 hónapja rendeltem egy bringát a canyontól. Közvetlenül rendelés leadása után jött az email, hogy a tervezett szállítási dátum előtt min. 2 héttel utaljam a pénzt, ami kb. most lenne esedékes. Ez volt az utolsó update tőlük, ill. a rendelésem státusza is ugyanúgy áll mint a legelején. Emiatt ill. az egész kerékpáripart érintő beszállítói csuszások miatt (amiről a canyon is cikkhez a weblapon, amiben van utalás a esetleges szállítási késésekről) egyenlőre hezitálok, hogy utaljam e a pénzt - nem szeretnék "befeketni" egy olyan bringába amit esetleg csak a szezon végén kapnék kézhez...
A kérdés: mi történik ha egyenlőre nem utalok? szól majd a canyon, hogy szálításra kész a bringa a és hogy utaljam a pénzt? Vagy egyszerűen stornózva lesz a rendelésem? Vagy ... ?
Van erről vmi tapasztalat? Köszi!
Jön majd levél, amikor már összerszerlés alatt a canga. Elég lesz akkor is utalnod, nem kötelező előre megtenni.
Szaisztok! Kb. 2 hónapja rendeltem egy bringát a canyontól. Közvetlenül rendelés leadása után jött az email, hogy a tervezett szállítási dátum előtt min. 2 héttel utaljam a pénzt, ami kb. most lenne esedékes. Ez volt az utolsó update tőlük, ill. a rendelésem státusza is ugyanúgy áll mint a legelején. Emiatt ill. az egész kerékpáripart érintő beszállítói csuszások miatt (amiről a canyon is cikkhez a weblapon, amiben van utalás a esetleges szállítási késésekről) egyenlőre hezitálok, hogy utaljam e a pénzt - nem szeretnék "befeketni" egy olyan bringába amit esetleg csak a szezon végén kapnék kézhez...
A kérdés: mi történik ha egyenlőre nem utalok? szól majd a canyon, hogy szálításra kész a bringa a és hogy utaljam a pénzt? Vagy egyszerűen stornózva lesz a rendelésem? Vagy ... ?
Van erről vmi tapasztalat? Köszi!
ritchey p29er custom
Ebben az évben nehéz lesz bármit is időben beszerezni.
Gravelre szerintem a 2x11 jobb, mint az 1x11. Legalábbis én biztos nem csak a klasszikus "gravel" utakat választanám, hanem montisokon is felmennék, oda meg a 40-42/11 túl sok lenne:)
Köszönjük, hasznos az írás!
Grail AL-t néztem mostanában, de 1x-es hajtásban nincs a zöld és az tetszene, továbbá egyik sem érkezik meg soha már....
Túl vagyunk a Lux 7.0-val az első egy éven és 2500km-en.
Felsorolom itt a tapasztalataim, hátha valakinek hasznos lehet.
Már az első tekerés után feltűnt, mennyire sportos és egyben kényelmes geometriát kaptam ezzel a bicajjal. Nem egy HT, de meglepően hasonlóan agilis. Felfele nagyon hatékony, a hátsó felfüggesztés egyáltalán nem a hintalovas kategória, de szerencsére a lockouttal könnyen blokkolható minden elől és hátul is. A Fox 34 Stepcast Elite egy kiváló villa, rettentő finoman mozog, jó a csillapítása, és a 34-es száraknak köszönhetően rettentő merev. A 8100-as XT szinte minden tekintetben egy kiváló szett. A váltás még a legnagyobb terhelés alatt is precízen működik, és a megtett kilométerek alatt se nyúlt meg a lánc 0,75-ig sem. A fékek kiválóan adagolhatóak, semmi nyomáspont-beli para nincsen, mint arra sokan panaszkodnak (minuszokban sem). Egyedül a fekete festés könnyen kopik, és lánc külső felülete hajlamos a rozsdásodásra, de hát ez nem egy vitrinbájk A KS LEV SI dropper szuper darab, fokozatmentesen állítható a 100mm, több XC-re nem is szükséges. A DT-Swiss X1700-as kerekek talán nem a legkönnyebb darabok (ca. 1750g), de rettentő stabilak, és a 25mm szélességgel pont megfelelőek. Tubelessként is hibátlanul funkcionálnak. Sajnos a gyári Maxxis Rekon/Aspen páros nekem egyáltalán nem jött be. Tapadásban nem volt túl meggyőző, nehéz is volt, és rövid idő alatt egy köves technikás részen sikerült fel is ütni. Így itt áttértem a már jól bevált Conti Crossking Protection 2.2 párosra, azzal súlyt is spóroltam, tapadást is kaptam és a defektek és felütések is elkerülnek.
Az egy év alatt szerencsére nem volt hosszú hibalistám:
Amiket pedig én cseréltem:
Összességében elmondható, hogy az én XC-s, túrázós vonalomon kiválóan használható, és a megtett egy év alatt télen-nyáron szinte hibamentesen futott. Remélem a következő évek is hasonló örömöt adnak majd!
osi22 módosította - 2021. április 11. - 14:28
mindenki méregeti a magáét?
unit: 26/20
on-one: 28/21*
(felsőcső teteje-pálca / nyeregcsőbilincs-pálca)
*Ez szerintem kicsi nekem, de a következő méret nagyon nagy lett volna. De kellett kis idő, míg megszoktam a látványt is és a menet közbeni "fílinget". Azóta imádom, nagyon szórakoztató.
karakoram: a tiéd inkább határeset (ez a 440-es Thomson valami egyedi darab? csak mert 410-ig vannak csöveik... )
ZolkoW: kicsi a váz, de ezt már mondtam
Mars: ha nem létezik nagyobb váz...
Egyébként szerintem egy ideje nagyon el vannak b_szva a vázméretezések, de ezt már mondtam. Az, hogy 2 colos ugrás van a méretek között, siralmas...
disclaimer: minden fentihez hozzáértve, hogy "szerintem"
Kisherceg módosította - 2021. január 22. - 20:11
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nyeregcső bilincstől nyeregpálca közepéig mérve nálam 29 cm lóg ki.
85,5 cm-en ülök, 195 cm vagyok, és XL-es (2019-es) Neuron-al-t használok.
480 mm-es a nyeregcsövem, bízom benne, hogy nem lesz baj.
(Ha pedig lesz, akkor sincs mit tenni, kisebb nem leszek, és XL-nél sincs nagyobb váz.. de legalább van 5 év garancia, ami vagy bejön vagy nem... )
én 27-28 centit mondanék, hogy ennyi lóg ki a nyeregpálcáig.
Nem veszem magamra
A nyeregpálca közepéig mérve, 25 cm-re van kihúzva. A sok vagy kevés?
nem sok az, csak jó gyártótól kell vázat választani....
(amúgy nekem is kb annyira van húzva (17,5 es váz, 75 centin ülök )
Bilincstől mértem. Ezt nem tudom egyébként mennyire "egészségtelen" (utána fogok olvasni), azt tudom, hogy 400-as csövem volt régen, 1X éve Thomsonok vannak és mind 440-es. Tehát annyi van a vázban, illetve a csövek találkozása alatt, hogy ez nem okozhat gondot szerintem. Nekem szemre sem túlzó. De ha ez is ott fogja megadni magát, akkor fejet hajtok és L-es cserét kérek ha kapok
. 181 cm-es magasságommal, átlagos lábhosszal (ezt fejből nem tudom) ha én L-es vázat veszek, akkor milyen magas emberre tökéletes egy XL-es váz? Mert a Canyon méretezés alapján nincs XXL a HT kategóriában.
karakoram módosította - 2021. január 22. - 11:27
kicsi is lett mindkettő, az egyik ugye el is tört...
(bocs, de naaagyon magas labda volt....)
Nem veszem magamra
A nyeregpálca közepéig mérve, 25 cm-re van kihúzva. A sok vagy kevés?