Nagyon tetszik a CFR!
Azért építettem (n)agyon a bringámat mert arra gondoltam nem tudnak meglepni, és amin AXS szett van az így egyben nagyon drága (olyan helyeken is top of the line alkatrészek vannak ahol annyira nem tartom fontosnak). Egy részről ez igaz is, de az apró finomságok és részletek nagyon bejönnek a bringán.
- A geora roppant kíváncsi lennék élesben
- A nyeregcső rögzítés tetszik
- Az egész front úgy ahogy van művészet (stucni-kormány kombó, nem a vázba mennek a madzagok, IPU átdolgozása)
- A legolcsóbb váz is könnyebb lett
- Nem újdonság de jó a hátsó tengely
- 2.4-es kerék dedikáltan is elfér (hozzáteszem én a CF SL-t 2.35-ös gumikkal használom 25 mm széles felnivel)
- Drága!? Igen...
A Sram AXS rendszer most külön (sor, lánc, váltó, kar, hajtókar) 1 600 €
Az a kormányrendszer legalább 300 € (lehet el is fogok csábulni ha normál rendszerrel is működik)
A villa 750 €
A fékek 400 €
stb. és még egy csomó minden hiányzik ami drága (kerék, váz, kiegészítők)
Az amúgy nagy kedvencem Niner Air9 RDO váz 1 900 € (és akkor ne beszéljünk egy Open vázról ami 3000+ és annyit biztosan nem a Canyon-hoz, Specialized Epic váz meg 1 milla). Ha egy komplett kerékpárt nézek onnan ennyi okosság nincsen benne és drágább! Számomra egyetlen előnye a Niner váznak, hogy merev villával is tesztelve van.