Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3138 hozzászólás a témában

#181
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)

passz, csak jött egy német forum postról egy e-mail erről és gondolam megosztom. Majd este megnézegetem, persze a kérdésekre a választ kétlem, hogy én tudnám megadni. Inkább a Canyont kérdezd smile.png


zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 14:15


#182
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)

 

A CF 5 súlyát elsumákolják, de legalább a CF 6-nál megadták: 10,86 kg.



#183
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_

Szépek lettek. 

Lehet, hogy könnyebbek is, bár szerintem nem. 

De ezen kívül mi történt?

Kicsit más a nyeregcső rögzítés (szerintem rosszabb), kicsit más a bovdenvezetés, van integrált kormány (szerintem szép/jó lett), de ennyi?

A geometria is maradt, ami volt. Nem látom az újítást.... hol kellene keresni? 

A cfr nyilván drága, de az slx meg az sl mintha nem drágult volna szignifikánsan. (persze a felszereltség lehet gyengébb, még nem néztem át mindet, egyesével.)



#184
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_

Akinek megy a német, az itt bővebben is olvashat róla:

https://www.mtb-news...ceed-2021-test/



#185
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

...és itt az új Exceed!

https://www.canyon.c...y-bikes/exceed/

 

canyon-exceed-04.jpg

 

a megérzésem is jó volt, a CFR lett a csúcs itt is.

https://www.canyon.c...eed/exceed-cfr/

 

...és igen, integrált cockpit!

Tavaly írogattunk itt róla, akkor abban maradtunk, lehet, a városi cajga integrált kormánya volt, de nmet fórumokon megerősítették - már tavaly készen volt a kormány és véletlenül felkerült a weboldalukra. (leszedték akkor gyorsan)

 

exceed-cfr-12.jpg

 

CP08 cockpit:

COM-2_2644_Cockpit_exceed-cfr-ltd_bk-mc_


zscs módosította - 2020. augusztus 18. - 11:07


#186
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

jah igen... meg a 80cmes kormany. ezek kellenek maszni :D marmint egyenesen, mert lassan az erdo keves hozza, hogy megfordulj.



#187
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere :) htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.


hade mivan a 65 fokos fejcso szoggel? :DDD

blash módosította - 2020. augusztus 14. - 20:55


#188
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

en biztos nem cserelek, most koltottem ra egy csomo penzt a 8000-8100 cserere :) htben olyan sok ujdonsagot nem tudnak mutatni.



#189
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

idén jön az új Exceed, de még nem hivatalos az infó. Szóval, ha vásárolnál, érdemes várni kicsit, a régiek valószínűleg akciósak lesznek.

Puszta feltételezés a részemről: ha CFR lenne az Exceed-utód, valószínűleg az SLX verziót válthatja és a legdrágább kivitel lesz, a mostani SLX-ek pedig egy szinttel lejjebb kerülhetnek a portfólióban. Láttunk már erre példát a Canyonnál párszor.


zscs módosította - 2020. augusztus 14. - 17:58


#190
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

jah es ezutan jon, hogy majd sok ficsor az alsobb szinten nem erheto el, mert vedd meg a cfrt, ami mar semmivel sem olcsobb, mint akarmelyik brand.

Elég sok márkánál ez történik mostanság. Évről évre látni, mennyit változik az ár/érték arány, sajnos ezzel nem sok mindent lehet már kezdeni.

Btw. Alban Lakata ezévi futásteljesítménye se semmi 40 felett:

Distance     19,350.4 km     
Time     732h 3m     
Elev Gain     341,942 m     
Rides     231

 

Nem tudom még meddig fogja nyomni versenyszinten, de remélem lesz még pár maradandó eredménye az utóbbi 1-2 év csapnivaló teljesítménye után!



#191
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

jah es ezutan jon, hogy majd sok ficsor az alsobb szinten nem erheto el, mert vedd meg a cfrt, ami mar semmivel sem olcsobb, mint akarmelyik brand.



#192
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Jó esély van rá, hogy hamarosan a már 5 éves, 2015-ben bemutatott Exceedből szintén egy CFR verzió érkezhet.

 

Érdekességképp, itt debütált fotón az Exceed, egyik első megjelenés volt Lakata jóvoltából: https://www.strava.c...ities/369855704

 

(szerintem szép volt a váz ebben a fehér színben)

zZNZeJFkS5VX4PpmsKliNJ2-Tzj4m2HGzqGMS_Pj


zscs módosította - 2020. augusztus 14. - 10:09


#193
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Ezzel a cfrel asszem vegleg vege a joarasitott de magas szinvonalu canyonoknak.

#194
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekik az a modern, amikor az xc bringa egy trailbike.



#195
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

Azért nevetséges 2 éves fejlesztést már öregnek nevezni. Ennek ellenére szerintem ár/érték arányban még mindig egy nagyon jó vétel. Mi földi halandók meg garantáltan nem éreznénk nagyon nagy különbségeket a tesztelt modellek között:)


  • Kisherceg kedveli ezt

#196
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

https://www.pinkbike...fc185-106815817



#197
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 687 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Amíg a bolhafingnyi magyar piacon úgy fogynak a 3-4 milliós Speci Turbo Levo SL-ek, mint a cukor és országúti fronton is tele vagyunk Pinarello, Colnago, Cipollini stb csodákkal addig kár csodálkozni az árakon. 
Nyugati kánaánba rossz is belegondolni. Tucatszám jelennek meg a kis műhelyek karboncuccokra specializálódva és van rá kereslet... arany áron. 

Canyonra rátérve.

Visszanéztem mit kaptam 2008-ban és 2013-ban az 1900 euroért vásárolt Nerve fullykon és mit kapok most az éppen ennyiért kapható Neuronon.
Teleszkóp: Fox Talas RLC  ---> Fox Float 29 Evolution ---> Rock Shox Judy
Nyeregcső: Thomson Elite ---> Iridium --->Iridium
Fék: Avid Juicy 7 ---> Elixir 3---> Shimano MT200
Stucni: Syntace F119 ---> Crankbrothers---> Iridium
Kormány: Easton ---> Crankbrothers ---> Iridium
Gumik: Snakeskin ---> Performance ---> performance
Váltás/hajtás: Full XT vagy X9 ---> XT/SLX vegyes ---> XT/SLX/Deore vegyes

 



#198
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

tavaly a scott addict total hasonlo arban volt, mint a hasonlo felszereltsegu canyon, csak eppen atgondoltabb egyket ponton :) a cube kinalataban is talalni hasonloan jo ar/ertek aranyu cuccot (van ami olcsobb is). nem beszelve a szezonvegi learazasokrol, ami a canyonnal nagyjabol ismeretlen, de a giant, trek es tsi jelentosen olcsobbak ilyenkor.

 

az egesz palettat meg mindig a jobb ar/ertek aranyu brandekhez tartozik, de erdemes korulnezni - mert mar nagyon nem egyertelmu, mint akar par eve.

 

kivancsi leszek, hogy hosszutavon hol lesznek, mert bringas korokben elertek azt hiszem a csucsot, de kicsit is laikusabb felhasznalok, akik nem kovetik a bringas trendeket, "csak" vesznek egy bringat masnak ajanlasara - naluk azert meg mindig joreszt ismeretlen.



#199
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás

Mindkét dolgot hasonlóan gondolom.

Ellenben van egy már elavult vázra épített, de top és modern alkatrészekkel szerelt, évekig tökéletesítgetett és könnyű bicajom (~8.5 kg pedállal most, SID teleszkóppal), speciel egy váznál többre nincsen szükségem. Szerintem lehetünk ezzel így egy páran. smile.png Ha csúcsmodellt is vásárolnék, akkor szinte mindent lecserélnék a bicajon. Adni-venni viszont se időm, se kedvem...

 

A gondom az, hogy szétnéztem a piacon, egy új S-Works vagy Scott Scale és társai vázak 3k EUR, de vannak durvább árak is (lásd Opencycle vagy Stoll Bikes). Már ha épp lehet kapni ezeket. Horror árak vannak. (Jogos a panaszkodás, hogy 8-10 éve kompletten XT felszereltségű fully-t vehettünk akár 1500-1700 EUR áron. Most meg...)

Igen, burtálisak lettek az árak. Speckó nálam már a nevetséges kategóriát súrolja, de sajnos egy Orbea Alma is 2,5k EUR, ami szintén sok(k). Én továbbra is a komplett bringa beszerzését tartom a legköltséghatékonyabbnak, még ha az alkatrészek eladása plusz teher is.



#200
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Maradt még raktáron, amitől valahogy meg akarnak szabadulni:) Érdemes inkább kompletten egy bringát venni, és azon fejleszteni, mint egy ilyen vázat venni!

Mindkét dolgot hasonlóan gondolom.

Ellenben van egy már elavult vázra épített, de top és modern alkatrészekkel szerelt, évekig tökéletesítgetett és könnyű bicajom (~8.5 kg pedállal most, SID teleszkóppal), speciel egy váznál többre nincsen szükségem. Szerintem lehetünk ezzel így egy páran. :) Ha csúcsmodellt is vásárolnék, akkor szinte mindent lecserélnék a bicajon. Adni-venni viszont se időm, se kedvem...

 

A gondom az, hogy szétnéztem a piacon, egy új S-Works vagy Scott Scale és társai vázak 3k EUR, de vannak durvább árak is (lásd Opencycle vagy Stoll Bikes). Már ha épp lehet kapni ezeket. Horror árak vannak. (Jogos a panaszkodás, hogy 8-10 éve kompletten XT felszereltségű fully-t vehettünk akár 1500-1700 EUR áron. Most meg...)