Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#161
Posted 2020. August 28. - 15:27
#162
Posted 2020. August 27. - 11:42
Kijöttek az új Luxok:
https://www.canyon.c...ntry-bikes/lux/
Persze nem történtek egetrengető változások, csak új színek meg dropperek jöttek, és picit magasabb árak. Talán 1-2 év múlva ebből is lesz majd új CFR változat és geo.
#163
Posted 2020. August 21. - 17:38
Azzal kéne felrakni de ugy nezett ki a videon hogy csak szarazon rahuzza.Isopropil alkohol lesz az, simán felmegy vele (meg le is jön ha alá nyomod fecskendőből).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#165
Posted 2020. August 19. - 18:34
Tl gumi kezzel elsore, nyomatek csuklobol, mintha a bovdenvago is csipofogo lenne, esi markolat szarazon egy mozdulattal... tetszik
A nyeregcso rogzites ha elterjedne finom lenne egy boltban ahol esetleg naponta 4x kell allitani a magasagot..
A jobb markolatból csepeg valami, 20:14-nél látni. Talán vízzel rakta fel:
Edited by blash, 2020. August 19. - 18:35.
#166
Posted 2020. August 19. - 18:10
Nálam most 67,5 fejcsőszög és 74,5 nyeregvázcsőszög van, és felfelé, kanyarokban sem érzem azt, hogy lassabb lenne, sőt.
Ennek előtte egy 69 fejcsőszög és 73 nyeregvázcsőszög felállású scott scale volt, és lefele nyilván sokkal rosszabb volt, de felfele is inkább rosszabb/ugyanolyan volt mint a fenti kombó sebességre.
Pedig nagyon más kávéház a két bringa, a canyon egy egyszerű alu, trail, a scott pedig egy csúcs karbon XC. Súlyban is volt köztük vagy 5 kiló, a scott javára...
Ó, hát a nervem is jól meghízott velem együtt. Kb. 13 kiló körülinek írták, de múltkor rátettem a mérlegre, és 14,6 volt, mer persze nehezebb gumik, dropper, másik teló került rá. Pár hete emelgettem kicsit egy Giant Anthem Advanced Pro 29 1-et, aszem 11 kiló. Tényleg jó könnyű meg minden, csak ennyire sohasem érdekelt a súly.
#167
Posted 2020. August 19. - 18:05
Srácok, segítenétek?
A csajomnak szeretnék venni egy bringát, nézegettem a Grand Canyon WMN verziókat, tetszenek. Nem akarok túl drágát, nem versenyezni kell, de elegem van a szerelésből, inkább nézek egy rendes újat, hogy ne kelljen vele b.sz.dni, csak használni boldogan.Van esetleg tapasztalatotok velük?
Én két éve egy akkor 800 eurós Grand Canyon 4.0-át vettem a páromnak. Azon még 2x10 Deore szett volt Racing Ralph gumikkal, Rock Shox Recon telóval, harapós alap Shimano fékekkel. Szeretek vele menni én is, bevállalnék vele egy maraton hosszútávot is. Ettől jóval gyengébb bringákkal kezdtünk el annak idején terepezni és bírták azok is.
- mgy likes this
#168
Posted 2020. August 19. - 17:01
Srácok, segítenétek?
A csajomnak szeretnék venni egy bringát, nézegettem a Grand Canyon WMN verziókat, tetszenek. Nem akarok túl drágát, nem versenyezni kell, de elegem van a szerelésből, inkább nézek egy rendes újat, hogy ne kelljen vele b.sz.dni, csak használni boldogan.
Van esetleg tapasztalatotok velük?
#169
Posted 2020. August 19. - 15:00
lefele biztos jobb, csak ez a mufaj nem errol (kellene hogy) szol(jon). a 8kg alatti sworks mindenesetre durva.
Nálam most 67,5 fejcsőszög és 74,5 nyeregvázcsőszög van, és felfelé, kanyarokban sem érzem azt, hogy lassabb lenne, sőt.
Ennek előtte egy 69 fejcsőszög és 73 nyeregvázcsőszög felállású scott scale volt, és lefele nyilván sokkal rosszabb volt, de felfele is inkább rosszabb/ugyanolyan volt mint a fenti kombó sebességre.
Pedig nagyon más kávéház a két bringa, a canyon egy egyszerű alu, trail, a scott pedig egy csúcs karbon XC. Súlyban is volt köztük vagy 5 kiló, a scott javára...
#170
Posted 2020. August 19. - 14:27
lefele biztos jobb, csak ez a mufaj nem errol (kellene hogy) szol(jon). a 8kg alatti sworks mindenesetre durva.
Edited by arn, 2020. August 19. - 14:28.
#171
Posted 2020. August 19. - 10:18
BMC szögei ijesztőek elsőre. Azért megpróbálnám, milyen. Osztrákoknál tudok helyet, ahol lesz szerintem tesztbringa ebből, Bécs mellett van már bolt, ahol élőben megnézhető.
Fejcsőszög / nyeregcső szöge / felsőcső (mm) / reach (mm):
Canyon Exceed 2021: 69°/ 75° / 620 / 455
Speci S-Works HT: 68.5°/ 74° / 633 / 455
Orbea Alma: 68° / 74.5° / 618 / 448
BMC 2stroke: 67° / 75° / 638 / 465
Stucnik rövidültek (60-80mm), kormányok szélesedtek mindenhol (740-760mm), villa offset 42/44mm már az 51mm helyett. Lehet, vállalhatóan kezesek ezek a lakos fejcsövek még talán felfelé is.
Nekem a Speci jön be a legjobban - no de ahogy alább írtátok, 3.000 EUR csak a váz!? Orbea vázszett merev villával + a spéci stucnival kijön ennyiből, pedig még ez is horror ár.
#172
Posted 2020. August 19. - 09:38
altalanos ht xc fejcsoszog most 68 fok korul van, a bmc 67 endurobringam volt ilyen fejcsoszoggel.
Edited by arn, 2020. August 19. - 09:38.
#173
Posted 2020. August 19. - 00:07
Tl gumi kezzel elsore, nyomatek csuklobol, mintha a bovdenvago is csipofogo lenne, esi markolat szarazon egy mozdulattal... tetszikÓ, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
A nyeregcso rogzites ha elterjedne finom lenne egy boltban ahol esetleg naponta 4x kell allitani a magasagot..
- Rabbit likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#174
Posted 2020. August 18. - 23:45
Nem karbonpasztat hasznal?
Nem hiszem, mert ugyanolyan piros valamit kent a hajtómű tengelyére meg a pedál menetére is. A tubust meg nem látni rendesen, talán valami muc-off cucc.
#175
Posted 2020. August 18. - 23:38
Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
Nem karbonpasztat hasznal?
#176
Posted 2020. August 18. - 23:37
A reach 10mmt nott, eggyel rovidebb a stucni, a villaszog fel fokot valtozott, es a kormany ket cmel szelesebb. Ezek szerencsere nem olyan elszallt ertekek, a kormanyszelesites tetszik a legkevesbe, de ki a fene vagdosna egy karbon integralt cockpitet?
Jo bringa lett, es plane jobb, mint a konkurencia trailesitett verdai.
#177
Posted 2020. August 18. - 22:45
Egy kis videó MVDP új exceedjéről:
Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)
Ó, és még mindig pressfit közepházas, engem nem zavarna, csak meglepett, mikor ez már egyáltalán nem menő!!11!1 De az meg, hogy egyszerre nyomja be mindkét középcsapágyat, az viszont már nem tetszik. Meg minek bezsírozni a fékkar bilincsét belülről? Vagy a villanyakat? Nem hiszem, hogy ezeken a részeken úgy össze tudna rohadni az alu és a karbon, de legalább jobban meggyűlik a por.
Edited by blash, 2020. August 18. - 22:45.
#178
Posted 2020. August 18. - 20:36
Egy kis videó MVDP új exceedjéről:
Szerintem szép lett a forma, nekem pölö az új BMC-nél jobban tetszik, de ez is persze kinek a pap, kinek a paplan esete:)
Edited by osi22, 2020. August 18. - 20:39.
#179
Posted 2020. August 18. - 17:00
Az otromba dropper csőtől eltekintve tetszik a bringa.
Azt hittem drágább lesz.
Specialized, Cannondale stb ilyen felszereltséggel ugye ~10000 eur. Árban közel hozzá a Scott Scale a 6700 eur árával, de abban egy kő nehéz kerékszett van a Canyonhoz képest, ha lehet hinni az adatoknak.
#180
Posted 2020. August 18. - 16:20
Nagyon tetszik a CFR!
Azért építettem (n)agyon a bringámat mert arra gondoltam nem tudnak meglepni, és amin AXS szett van az így egyben nagyon drága (olyan helyeken is top of the line alkatrészek vannak ahol annyira nem tartom fontosnak). Egy részről ez igaz is, de az apró finomságok és részletek nagyon bejönnek a bringán.
- A geora roppant kíváncsi lennék élesben
- A nyeregcső rögzítés tetszik
- Az egész front úgy ahogy van művészet (stucni-kormány kombó, nem a vázba mennek a madzagok, IPU átdolgozása)
- A legolcsóbb váz is könnyebb lett
- Nem újdonság de jó a hátsó tengely
- 2.4-es kerék dedikáltan is elfér (hozzáteszem én a CF SL-t 2.35-ös gumikkal használom 25 mm széles felnivel)
- Drága!? Igen...
A Sram AXS rendszer most külön (sor, lánc, váltó, kar, hajtókar) 1 600 €
Az a kormányrendszer legalább 300 € (lehet el is fogok csábulni ha normál rendszerrel is működik)
A villa 750 €
A fékek 400 €
stb. és még egy csomó minden hiányzik ami drága (kerék, váz, kiegészítők)
Az amúgy nagy kedvencem Niner Air9 RDO váz 1 900 € (és akkor ne beszéljünk egy Open vázról ami 3000+ és annyit biztosan nem a Canyon-hoz, Specialized Epic váz meg 1 milla). Ha egy komplett kerékpárt nézek onnan ennyi okosság nincsen benne és drágább! Számomra egyetlen előnye a Niner váznak, hogy merev villával is tesztelve van.
- dzsonhee likes this