Canyon factory tour: http://www.pinkbike....rmany-2016.html
Szevasztok! Rendelt már valaki a gyárból ill. annak az Outletjéből?
Canyon factory tour: http://www.pinkbike....rmany-2016.html
Más boltban kapható márkák sem sokkal különbek. Az ember szeptemberben megrendeli a kerékpárt és talán márciusra-áprilisra megkapja.
A sebesség mindent megold.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Sajnos én is beleestem a szórásba, október elején megrendelt Endurace CF-re eredetileg október végi szállítást írtak. Ebből lett a CEO levél meg október végén egy márciusi időpont. Ott jött el, hogy visszamondjam a rendelést, de még egyszer átfutva az alternatívákat, maradtam. Hasonló áron hasonló gépet nem találtam, vagy árban, vagy geometriában/felszereltségben/súlyban nem ott voltak. A Rose CGF még esélyes volt, de a kicsit kényelmesebb geometria fontosabb volt és télen Úgyis csak görgőn tekertem volna. Így maradt görgőzni az alumonti és remélem 1-1,5 hónapon belül megjön az Endurace...
Ezért ajánlanak fel valami compenzációt?
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Tegnap elfelejtettem megírni. Mindannyian átsiklottunk a tömegadatok felett, amit a "Rahmen" mellett található "+" jelre kattintva a sima CF és a CF SL-nél is egyből megláthattunk volna. Tehát a lista, M-es vázmérettel, túltárgyalva, "túltóva"; íme.
- 2016 AL SLX: 1620g
- 2016 CF: 1480g
- 2016 CF SL: 1184g
- 2016 Exceed: 870g
nem kapkodtak el a valaszt...
There are different aluminium and carbon fibre frames named Grand Canyon.
The Grand Canyon AL at 1900g and the Grand Canyon AL SL at 1750g.
The Grand Canyon CF at 1470g and the Grand Canyon CF SL at 1200g.
Unfortunately we don´t have an overview of iridium part weight.
arn módosította - 2016. január 15. - 14:46
Most van valami átállás a Canyon-nál de már lassan utolérik magukat. Nemrég láttam egy cikket a vezérükkel. Német cég, nagyon precízek, nagyon vásárlóközpontúak. Semmiképpen ne a magyaros hozzáálláshoz hasonlítsátok.
Havernak van egy Lux gépe, nagyon szép darab. Bármilyen gondja van/volt vele, egyből a segítőkészség és a kompromisszumkeresés volt minden mozdulatuk mögött. És pont EZ, ami a másik haver Bécsben vásárolt bringájánál volt tapasztalható. És pont EZ, ami csak nyomokban van meg a magyar forgalmazásban. Itt nagyon sokszor kell küzdened az igazadért. Persze, vannak jó példák is de azért még van mit tanulnunk itt Pannóniában.
Szerintem Stumpy sporttárs egyik legjobb döntése lesz ha mégis vesz tőlük egy bringát.
Ja !
Egy éve voltunk tekerni a Garda tó környékén. Az ott látott bringások (főleg németek persze de az olaszok is !!) hihetetlen mennyisége tekert Canyon géppel.
becsben is teljesen ellustultak... mar messze nem az a hozzaalas, mint akar 10 eve. bringanal speciel at se volt nezve, es en allitottam be mindent rajta, nem is tudom, aki nem ert hozza, mit csinalt volna. nem mondom, hogy nem jobb, mint otthon, de aki vmi nagy differenciara szamit az csalodni fog.
a keszletben van nagy kulonbseg - egy kisvarosi bringauzletben is volt, hogy a dragabb bringakbol is volt minden meretbol keszleten.
es otthon is tudnek jol peldaval jonni ketszer korbeugraltak, precizen beallitottak mindent, stb
arn módosította - 2016. január 14. - 14:12
Az átállás nagyobb problémákat okozott nekik mint ahogy legrosszabb rémálmukban gondolták volna. Én a régi rendszerük alatt rendeltem meg a gépet szeptember végén és akkor jött a váltás. Fogalmuk nem volt a rendelések állapotáról, hetente kétszer jött bocsánatkérô email a CEO-tól még azután is hogy a bicaj már megérkezett mindenféle értesítés nélkül. Októberben 2-3 hetet írtak amíg rendbe teszik a rendszert, most 4-6 hetet ígérnek ami érthetô hogy a rendelésükre azóta is váróknak nagyon komolytalan. Ha viszont végre 100%-on lesznek akkor remélhetôleg minden jobb lesz mint elôtte volt.
Nekem az elmút két évben a garis ügyintézésükkel az égvilágon semmi gondom nem volt, és vidékiként sokkal elônyösebb, olcsóbb és gyorsabb volt mint az itton Bp.-en vásárolt bicajom esetében, még a postakötséget is visszatérítették minden esetben. Ez is egy oka ami miatt fel sem merült bennem hogy itthon komolyabb bringát vegyek. Nem tudom meddig tartana pl egy RS Reverb garanciális ügyintézése, a Canyonnál ez annyi volt hogy a hibásat visszaküldtem és kaptam egy dobozos újat. Amikor a rugóstagom CTD-je szállt el akkor megegyeztem velük és küldtek egy újat, miután azt megkaptam és beépítettem visszaküldtem a régit. Asszem itthon körberöhögnének egy mezei vásárlót ilyen igénnyel. Nem mondom hogy ez a bicajt eladó bolt hibája, de azt se mondja nekem senki hogy az direct sales bicajok hátrányban vannak a boltihoz képest a garancia miatt mert ez tapasztalatom alapján nagyon nem igaz.
Most van valami átállás a Canyon-nál de már lassan utolérik magukat. Nemrég láttam egy cikket a vezérükkel. Német cég, nagyon precízek, nagyon vásárlóközpontúak. Semmiképpen ne a magyaros hozzáálláshoz hasonlítsátok.
Havernak van egy Lux gépe, nagyon szép darab. Bármilyen gondja van/volt vele, egyből a segítőkészség és a kompromisszumkeresés volt minden mozdulatuk mögött. És pont EZ, ami a másik haver Bécsben vásárolt bringájánál volt tapasztalható. És pont EZ, ami csak nyomokban van meg a magyar forgalmazásban. Itt nagyon sokszor kell küzdened az igazadért. Persze, vannak jó példák is de azért még van mit tanulnunk itt Pannóniában.
Szerintem Stumpy sporttárs egyik legjobb döntése lesz ha mégis vesz tőlük egy bringát.
Ja !
Egy éve voltunk tekerni a Garda tó környékén. Az ott látott bringások (főleg németek persze de az olaszok is !!) hihetetlen mennyisége tekert Canyon géppel.
marton módosította - 2016. január 14. - 00:59
Biztos hogy vannak problémák de nem hinném hogy szándékosan okozzák, és az SAP átállás meg a gyár költöztetés több galibát okozott mint amire számítottak ami kicsit fura, de ez van.
Nekem november közepén jött meg a gép, a shapeshifter két hét után elkezdett szarakodni. November 30-án jeleztem nekik és elôször februári idôpontot miondtak az újra, kérdeztem hogy kell-e addig kérdeznem, mondták hogy nem mert benne vagyok a rendszerben és küldik maguktól. Karácsony elôtt jelezték hogy úton van, a két ünnep között megkaptam. Közben a régit légtelenítettem és azóta nincs gond vele, az új meg itt van tartalékban. Érdekes hogy nem kellett a régit visszaküdeni.
Sajnos nagyon sok ember külföldön is azt hiszi, hogy 2-3000 euróért fényesre nyalják a hátsóját és neki azonnal és hirtelen lesz bringája.
Értelmes kommunikációval és megfelelő hozzáállással egyszerűbb előre jutni, mint pattogással, rinyálással - nem véletlen lett letiltva a felhasználói kommentelés ma a FB oldalukon.
Jó olvasni hogy van pozitív példa is főleg itthonról, én a hivatalos facebook oldalukat szoktam nézni és minden nap több problémás vásárló ír oda.
Tavaly mikor rendeltem nekem sem volt gondom velük de az átállás óta csak rosszat olvastam róluk.
Jó olvasni hogy van pozitív példa is főleg itthonról, én a hivatalos facebook oldalukat szoktam nézni és minden nap több problémás vásárló ír oda.
Tavaly mikor rendeltem nekem sem volt gondom velük de az átállás óta csak rosszat olvastam róluk.
Én most tuti nem vennék bringát tőlük, több mint fél éve csak szívatják a vásárlókat . Ígérgetnek fűt fát és persze nem tartják be, érdemes a facebook oldalukon elolvasni a sok negatív kommentet . Ha nem így lenne már megrendeltem volna a 2016os Grand Canyon CF SL 7.9-t . Luxot szerettem volna de az idei modellek túlárazottak szerintem.
Én most vettem tőlük, semmi gondom nem volt azon kívül hogy az átállás miatt egy hetet csúszott és nem kaptam értesítést amikor feladták, egyszercsak megjelent a UPS a dobozzal.
Az idei modellek árai minden gyártónál drágultak, a Lux a Cube AMS100 karbon modelljeivel egy áron van, nem tudom hogy az túlárazottnak számít-e...
van egy canyon bikes facebook csoport, érdemes ott is olvasgatni, vannak ám bőven pozitív példák is. van egy "törzsvásárlójuk", vele a CEO is személyesen találkozott és elmagyarázta, hogy az új üzem + informatikai rendszer még nem állt össze igazán és emiatt elsősorban a drágább, karbon vázas paripáknál vannak csúszások. más kérdés, hogy a customer support valóban botrány, szerintem az alkalmazottak se látnak semmit, hogy mikorra áll össze újra a normális ügymenet.
én is bizonytalan voltam, december elején írták, hogy dec 11-12 lesz "on stock" a kinézett bringa. pontosan ekkorra lett "on stock", 13-n megrendeltem és 23-n már a fa alá raktam be az új masinát. az "on stock" állapotok elvileg negyed óránként frissülnek, ha olyan bringát rendelsz 99%, hogy meg is kapod hamarosan...montiból nem ismerem most, mi a jó ár/érték, de azt lekopogom hogy az alu országúti vázuk kenterbe veri akármelyik elterjedt "bolti" márkáét minőségben.
Én most tuti nem vennék bringát tőlük, több mint fél éve csak szívatják a vásárlókat . Ígérgetnek fűt fát és persze nem tartják be, érdemes a facebook oldalukon elolvasni a sok negatív kommentet . Ha nem így lenne már megrendeltem volna a 2016os Grand Canyon CF SL 7.9-t . Luxot szerettem volna de az idei modellek túlárazottak szerintem.
Én most tuti nem vennék bringát tőlük, több mint fél éve csak szívatják a vásárlókat . Ígérgetnek fűt fát és persze nem tartják be, érdemes a facebook oldalukon elolvasni a sok negatív kommentet . Ha nem így lenne már megrendeltem volna a 2016os Grand Canyon CF SL 7.9-t . Luxot szerettem volna de az idei modellek túlárazottak szerintem.
Én most tuti nem vennék bringát tőlük, több mint fél éve csak szívatják a vásárlókat . Ígérgetnek fűt fát és persze nem tartják be, érdemes a facebook oldalukon elolvasni a sok negatív kommentet . Ha nem így lenne már megrendeltem volna a 2016os Grand Canyon CF SL 7.9-t . Luxot szerettem volna de az idei modellek túlárazottak szerintem.
ez tenyleg volt korabban? en egen foldon kerestem az oldalon, aztan amikor itt rakerdeztem, akkor irtam nekik egy levelet.
A Dude CF adatára emlékezem, hogy láttam pár napja, de a többinél nem rémlik ilyesmi. Valóban frissen közzétett adatok lehetnek.