Én is csak "gondolom", hogy kényelmesebb. Ha az sem akkor semmi értelme véleményem szerint.
Én az AL SLX-et nagyon szeretem. Az új AL SLX nagyon tetszik, lehet még mindig (ismét) ennél a fajtánál maradnék.
Én is csak "gondolom", hogy kényelmesebb. Ha az sem akkor semmi értelme véleményem szerint.
Én az AL SLX-et nagyon szeretem. Az új AL SLX nagyon tetszik, lehet még mindig (ismét) ennél a fajtánál maradnék.
Szerintem sem biztos, hogy kényelmesebb a CF. A régebbi vázaik tömegét meg az ő oldalukon egy kis trükkel megtekinthetitek. Csak ne direktben a canyon.com-ra, hanem az archive.org-ra menjetek és onnan canyon.com. Egy időben kapható volt külön a sima SL és az SLX vázuk (Di2 és új Shimano-váltással kompatibilis). Ha létezik egy fapados, mezei váz is a GC CF-ből (mert abban egyébként 90%-ban biztos vagyok, hogy 3 különböző modell készült belőle), szerintem az sem ilyen 1500, inkább egy 1200 gramm körüli.
Az új, Exceed kialakítására hajazó AL SLX aluvázukról annyit tudok, hogy szuperkönnyű és a piac egyik legkönnyebbje alu ötvözetben (kivéve talán Kona scandiumok), ha van időtök keresni és megtalálnátok valahol, mennyi az annyi, osszátok meg, plíz!
Apropó, Exceed! Vázban július második felére jegyzik elő. Majdnem a szezon vége, mire megkapná az ember, hát köszi... Egy L-es Exceed komplett bicajt meg június közepére kapnék - ha a csillagok is épp úgy állnak...
Update:
AL SLX komplett bicaj mérés itt: http://www.bikerumor...-tri-prototype/
11.11 kg a 9.9-es modell pedállal, aminek a katalógusadata 10.7 kg. https://www.canyon.c...al-slx-9-9.html
Vázra 1570 grammot írtak, az elég jó egy AL vázra.
zscs módosította - 2016. január 07. - 11:03
Lehet, hogy én vagyok eltévedve.
Az összehasonlító linken a sima CF vázas bringa van. Szerintem az maradt a régi. A váza ugyan abban a súlyban van nagyjából mint az AL SLX, csak gondolom kényelmesebb kell legyen az alunál.
nem biztos.
Bikertigger módosította - 2016. január 07. - 10:31
Lehet, hogy én vagyok eltévedve.
Az összehasonlító linken a sima CF vázas bringa van. Szerintem az maradt a régi. A váza ugyan abban a súlyban van nagyjából mint az AL SLX, csak gondolom kényelmesebb kell legyen az alunál. Én a CF modellt nem venném. Ez a modell csak jobb cuccokkal: http://bikescale.com...ar=384&art=6227
A CF SL modellek a volt csúcs vázra épülnek, azok helyett meg van az EXCEED.
https://www.canyon.c...-cf-sl-8-9.html
Nagyjából reális az árkülönbség a piac többi szereplője alapján is, súlyban is ott a különbség (van olcsóbb modell is CF SL vázra, a felszereltség miatt linkeltem ezt).
Munkatarsam most rendelte meg az ultegras inflitet, majd elguberom egy korre, kivancsi vagyok mennyivel tobb, mint a mezitlabas giantem.
Kb. majd semmivel. Azt is tekerni kell...
Az olajos fékek viszont tetszeni fognak. Meg fogni.
elírás vagy kozmetika. A karbon tippre kevesebb 200-300 grammal, szerintem a CF tömege nem helyes.
Az az AL SLX aluváz 1570 gramm. Ami egyébként nagyon jónak számít, hogy - ha minden igaz - nem scandium-ötvözet. Plusz infók: http://www.bikerumor...-tri-prototype/
2015-ös AL SLX (L-es), 10.87 kg: http://bikescale.com...ar=384&art=6223
ezért a linkért akkora pacsit kapsz, hogy nekitántorodsz a falnak!
nagoyn jó-hasznos, köszi szépen
Kedvet kaptam egy Inflite-ra
Akkor vmi santit a bringa tomegadatoknal
elírás vagy kozmetika. A karbon tippre kevesebb 200-300 grammal, szerintem a CF tömege nem helyes.
Az az AL SLX aluváz 1570 gramm. Ami egyébként nagyon jónak számít, hogy - ha minden igaz - nem scandium-ötvözet. Plusz infók: http://www.bikerumor...-tri-prototype/
2015-ös AL SLX (L-es), 10.87 kg: http://bikescale.com...ar=384&art=6223
A 2015-ös CF SL (ez az olcsóbb verzió volt) 1170 gramm volt M-es méretben. Az SLX 1080 g volt.
milyen nehez lehet a "Canyon Grand Canyon CF 29" vaz? gyanus, hogy 100-200gal nehezebb, mint a jobb alu vazak.
A 2015-ös CF SL (ez az olcsóbb verzió volt) 1170 gramm volt M-es méretben. Az SLX 1080 g volt.
milyen nehez lehet a "Canyon Grand Canyon CF 29" vaz? gyanus, hogy 100-200gal nehezebb, mint a jobb alu vazak.
https://www.canyon.c...3835&bike2=3837
Innen árulta valaki a kint vett 29-es fekete karbont 430-ért?Amin a fék cserélve lett XT-re.
arpi07 módosította - 2015. október 09. - 09:56
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Grand Canyon bringáknál mi a különbség a CF és a CF SL vázak között?
Válaszokat köszönöm!
A korábbi modellév csúcsvázával szerelt lett lett tavaly az SL, az akkori friss 2015-ös pedig az SLX. Itt a küönbségekről írtunk már alább. Csak pár ilyen: elektromos váltásra felkészítették a vázat és van a vázon kivezetés az új oldalhúzós Shimano átdobó számára. Tippre pedig a 2015-ben SL-ként jelölt vázszettes bicajok lettek a sima CF-ek, az idei SLX pedig 2016-ban az SL lesz - tehát így "csúsztatják" le a legújabbat mindig egy alsóbb árkategóriába. 2016-ban már nem Grand Canyon CF SLX, hanem Exceed CF SLX lesz, teljesen újratervezett vázzal. Erről bővebb információk itt: https://www.canyon.c...015/exceed.html
Számszerűsítve szerintem senki nem fogja tudni megmondani. Minőségbeli különbség van (merevség, komfort), súlyban is biztosan könnyebb valamivel. A csúcs karbon vázuk van nagyjából 1200 grammos súlyban (CF SLX). Ha jól emlékszem súlyban a CF 5.9 komplett bringa ugyan azt hozta mint a csúcs alu (AL SLX volt 2 éve, most a sima AL ugyan az, az új AL SLX még nem kapható), ami 1600 grammos vázzal volt szerelve, tehát ennél biztosan könnyebb de nem sokkal (mivel annak a felszereltsége jobb volt). Minden adott a CF vázban is egy jó bringához, az apróban hirdetett jó vételnek tűnik (sem ismerem az eladót!).
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Grand Canyon bringáknál mi a különbség a CF és a CF SL vázak között?
Válaszokat köszönöm!
Vannak itt jó cuccok. Egy Grand Canyon AL-t is elfogadnék, ez korrekt szerintem akár versenyezni is. https://www.canyon.c...al-slx-7-9.html
http://cyclingtips.c...on-projekt-3-7/
2004?
A jobb váltókar teljesen korrektül használhatónak tűnik, a balos sincs rossz helyre téve.
Érdekes elképzelés.
Igen én a sima AL szériáról írtam nem sz SLX-ről. Számomra van egy lélektani határ(1000€ környéke), ami fölött már nem adnék ki pénzt alumínium vázas bicajért, mert szerintem azok használtan csak nagyon nyomott áron adhatóak el a carbon-ok hypeolása miatt.
Kicsit értem is amit írsz és kicsit nem is
Nekem 2014-es AL SLX 9.9 van ami átütő tengelyes, ráadásul még X12. Neked a nem tudom melyik 6.9 ha nem az akkor az a sima AL modell lehet
.
A 2015-ös AL modellek átütő tengelyesek (SLX széria, nem foglalkoztak az alu modellekkel).
A régebbi vázakra épülnek a 2016-os AL modellek az 1000 Euró alatti kategóriában, gyorszárral.
Viszont lentebb linkeltem az új 2016-os alu modellt, ott természetesen tengely van, súlycsökkentés, és sok-sok marketing
, lényegesen jobb felszereltség a pár kép alapján. Az lett az AL SLX modell 2016-ra.