Nekem 2014-es 6.9-es grand canyonom van és ahhoz képest az idei, meg főleg a 2016-os konfig jobb lett ugyanazért az árért. 2014-hez képest be kellett áldozni a ritchey kormányt és a selle italia x1 nyerget (amúgy ezzel a nyereggel kínvallatni lehetne) de cserébe shimano-k lettek a fékek, slx a hajtómű és crossone helyett crossride került be a configba, így szerintem a konkurenciát nézve best buy ez a bicaj 1000€-ért.
Én a canyon sajátmárkás iridium kiegészítőivel teljesen meg vagyok elégedve, már ott megvettek kilóra, hogy rozsdamentes csavarokat használnak nem úgy mint az olcsóbb ritchey-kben ahol egy állítás után már csipázik minden csavar feje. Az kicsit zavar, hogy láthatóan idén is hozzányúltak a vázhoz(vázban vezetett váltó bowdenek) hátul mégsem váltottak átütő tengelyre.
Nagyon remélem, hogy 2017-re majd kijönnek az exceed-ből egy kicsit nehezebb, de elérhetőbb áru verzióval is mint ahogy idén bevezették a CF5.9-et, arra szívesen lecserélném a mostani bicajom.
Vegignezve a kinalatot, azt kell mondanom, hogy vege az olcso bringa dolognak, alig egyket modell van, amit vennek toluk:
Karbon 29erek dragak
Alubol a 6.9es viszont kifejezetten kellemes config az araert: 1000 eur, reba, slx-xt mix, alap mavic kerek
Tavaly baromi jo ara volt a legdragabb endurencenak, ultegra, konnyu kerek, karbon nyeregcso, etc, most talan a legkisebbet vennem: 105os szettel 1400ert.
A legdragabb inflite vegulis meg mindig jo ajanlat, de aranytalanul sokat kernek a cx bringakert a piacon. Pl karbonbol inkabb 3000 eur fele tendalna az ar olajos fekkel, amire acsongozom - ennyiert pedig inkabb megvennem az olcsobb alu 29er montit 1000ert, meg a 2000 euros aero radont karbon, ultegra, stb