Shimano 520-as pedállal és egy kulacstartóval 11.3 kg - vagyis ők is csalnak. (Vagy a mérlegem nem jó.)
Időközben került rá egy nehezebb Ergon GP1 markolat, elől-hátul tubeless lett, viszont hátul egy erősebb külsőt kapott (X-King ProTection) - és most is 13.3 kg 
Az elöl meghagyott Conti RaceSport külső elvben nem igazán tubeless-nek van kitalálva, kicsit tartok is tőle. Műhelypumpával szárazon nem tudtam fölfújni, de szappanos vízzel pillanatok alatt sikerült. Az oldalfal mindenütt buborékolt (még rajta volt a szappanhab), de miután betöltöttem a lötyit, 1-2 perc után abbahagyta, és a mai tekerés során teljesen rendben volt, nem eresztett semmit. Nagyon kíváncsi vagyok, bejön-e ez, vagy hülyeséget csináltam.
Hogy sikerult ket egesz kiloval nehezitened? Ilyen nehez a lotty es a durvabb kulso?
Es hogy tetszik a Formula C1 fek?
Meglepett tavaly osszel, hogy osszedobtak ezt az 1500 euros
CF 5.9-et, ezzel kisse alakinalva a konkurencianak (Radon es tarsai). Raadasul egesz normalis alkatreszekkel, tetszett, hogy nem kotyogos Fox kerult bele, hanem Reba, bar ezt a harom tanyeros hajtomuvet elfelejthetnek, vagy kinalhatnak opcioban a kettanyerost, meg akkor mar a kozepkanalas hatsovaltot is (:
Nem is latok kozepkanalas hatsovaltoval szerelt bringakat, mintha nem is ismernek a gyartok, vagy csak olcsobb megvenni tipusonkent az egyfajta hatsovaltot, meg mert a hosszukanalas az jo ugyis minden hajtomu variaciohoz...
Bár ma még (a biztonság kedvéért) keményre fújva mentem vele, de még így is érződik, a járásán a tubeless-ség. Eleve a bringa finomabban, puhábban jár, de így már szinte mintha egy össztelós lenne.
Ezen jot mosolyogtam, par evvel ezelott, a nagy huszonkilences elterjedeskor voltak ilyen velemenyek, hogy az mar majdnem olyan, mint egy ossztelos es itthonra eleg mindenre. Akik ilyesmit mondtak, azok vagy nem mentek merevvazas 29-essel, vagy nem mentek ossztelossal, vagy egyikkel sem, csak olvastak, hallottak errol. Van olyan terep, ahol megerezni, hogy hatul is van csillapitas, peldaul megszaradt traktor nyom. Mas kerdes, hogy azert nem ez a jellemzo az osvenyekre, illetve, hogy valaki merevvazzal is joval jobban megy lefele (:
Milyen lesz ProCore-ral? Mármint ha lesz olyan egyáltalán?
Neztem korabban a Schwalbe Procross rendszerek arat, de csak az maradt meg, hogy jo draga. Most ujra megneztem, s me'g mindig az... Sot, ha tubelessitenek, akkor majd inkabb
gorilla tape-pel ragasztom korbe a felnit, es belsobol vagom ki a szelepet :DD
schwalbe.com/en/schwalbe-procore.html
- SET 29" Art-No. 16610003, € 179,-
- Procore Inner tire, 29" Art-No. 11600761, € 59,90
- Procore tube, 29" Art-No. 10400233, € 19,90
- AirGuide Art-No. 3671, € 2,90
blash módosította - 2015. május 03. - 01:48