Van köztünk olyan Budapesti akinek S vagy M-es Endurace-e van és megnézhetném ? Picit félek az Canyon oldalán ajánlott S-es mérettől nehogy pici legyen .
Nem lesz az, olyan homlokcsöve van, hogy 180 centivel is simán használható
Van köztünk olyan Budapesti akinek S vagy M-es Endurace-e van és megnézhetném ? Picit félek az Canyon oldalán ajánlott S-es mérettől nehogy pici legyen .
Nem lesz az, olyan homlokcsöve van, hogy 180 centivel is simán használható
Van köztünk olyan Budapesti akinek S vagy M-es Endurace-e van és megnézhetném ? Picit félek az Canyon oldalán ajánlott S-es mérettől nehogy pici legyen .
Na ez az én formám, rávettem magam a 9.0ra, kártyalimit átállít , canyon oldalra felmegyek és feketében S-es méretben out of stock , vajon átmeneti ?
Délután még volt available as bike to go
Edited by Stumpy, 2016. July 13. - 19:00.
Ha a derekaddal nincs gondod és nem igényled a kényelmes, országútihoz képest "repülő szőnyeges" érzést és a jobb kereket akkor tényleg nincs szükséged a drágábbra. Nem tudom, hogy a drágább kerék hogy viseli a rossz utakat, alattam (90kg körül vagyok) a 24-es Spline egészen komoly durva kátyúkat is rezzenéstelenül bírt. Ide a végekre (Bp-től 20km, csak nem a civilizált irányba) nem is vennék napi használatra drágábbat, de ha a Duna másik oldalán ill. értelmes útminőségen tudsz tekerni, akkor nem hiszem, hogy sokat kockáztatsz vele. Aksiumot nem ismerem.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Nekem L-es van, ha az a méret jó neked BP környékén szívesen megmutatom, ki tudod próbálni.
Köszi a felajánlást de szerintem az nagy lenne nekem (175cm vagyok) .
Budapesti "szar" utakra nem volna jobb az Aksium ? Lehet kezdésnek berendelem a CF 7.0 ......
Megint akcióznak a Canyonnál , két országúti között vacillálok 300euró különbség van a kettő között, megéri?
Canyon Endurace CF 7.0 SL vagy Canyon Endurace CF 9.0
A kerékszett jóval jobb a drágábbikban de hogy ezt én mennyire érezném meg ......
Én nagyon szeretem a könnyebb kerékszettet tehát biztosan azt választanám. Gyorsabb nem leszek tőle (illetve lehet, de nem érdekel), viszont számomra nagyban növeli az élvezeti faktort . Könnyedebb hajtani, barátságosabb mindenhol, stb. Hangsúlyozom nem a súly és a 3 tizedmásodperc miatt! A nyeregcsőről mindenhol csak jókat írnak! Szóval nálam a 9.0 lenne a nyerő és az a 300 € plusz nem olyan rossz tekintve, hogy a 9.0-ban nem egy olcsó kerék van (a nyeregcső is drága).
A kerékszett és az üléscső a difi, ha jól látom. Utóbbit erősen tudom javasolni ha gyakran tekersz vacak-rázós-kátyús utakon. Nekem L-es van, ha az a méret jó neked BP környékén szívesen megmutatom, ki tudod próbálni.
A kerékszett okozhatja a 0,6kg-mal kisebb súlyt, erre azt mondanám, hogy a lehető legolcsóbb súlytuning, már azon kívül, hogy te fogysz le - szóval ha ez utóbbi nem valószínű, pl. mert már nincsen honnan, akkor szerintem megéri a különbözetet.
Ha a mostani fejemmel venném kifizetném a 8.0 és a 9.0 között árkülönbözetet, nem is annyira a tömege miatt (jelentős fogyásom ellenére azért még van pár leadható kg rajtam), mint inkább az Ultegra szett miatt - de ez téged nem érint, az van az SL-ben is. Az üléscsőről viszont nem mondanék le.
Megint akcióznak a Canyonnál , két országúti között vacillálok 300euró különbség van a kettő között, megéri?
Canyon Endurace CF 7.0 SL vagy Canyon Endurace CF 9.0
A kerékszett jóval jobb a drágábbikban de hogy ezt én mennyire érezném meg ......
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Megint akcióznak a Canyonnál , két országúti között vacillálok 300euró különbség van a kettő között, megéri?
Canyon Endurace CF 7.0 SL vagy Canyon Endurace CF 9.0
A kerékszett jóval jobb a drágábbikban de hogy ezt én mennyire érezném meg ......
Endusok, ha szeretnétek alacsonyabb beállításokat, anélkül, hogy 17 fok mínuszig mennétek:
http://www.probikeki...m/11239755.html
a hozzá tartozó kormánnyal szerintem nagyon jó kis felállás hozható össze, OLCSÓN (igaz, szerintem ezt a stucnit-kormányt idehaza olcsóbban megkapja az ember boltban..)
http://www.probikeki...r/11239739.html
igen, valószínűleg 12 órát kellett hozzá a webshopot böngésznem, vagy, csak ráklikkelni a hírlevelükre és kilistázni ár szerint a kormány-stucni kategóriát.. lehet tippelni, melyik módszerrel találtam
Edited by Vejne, 2016. July 02. - 20:11.
Egyébként az Endu valóban egy kényelmesebb komfort outi kategória, de minőségre nagyon pöpec, minden tesztet és összehasonlítást megnyert az 1000 euró környéki outiknál, és nem kevés előnnyel.
Nekem most teljesen le vannak pakolva a spacerek, így elég nagy gumó lett a stucni tetején, de úgy sem volt gond, bár a Mesterbike-ban ma vágnak belőle egy kicsit. Én beraktam hosszabb stucnit, negatívban, így egész sportos lett, amikor a pakkban tekerek, simán tudok tartani bárkit, 70-75-ös tempókat megyünk lefelé, de szerintem versenyen meglesz a 80 is. Egyáltalán nem érzem, hogy bármi hátránya lenne komolyabb amatőr mezőnyben sem. Amíg fennt volt a spacereken a stucni, nagy oldalszélben idegesebb volt az eleje, de az XS extrém rövid 8cm-es eleve, 38-as kormánnyal. (Amit viszont szeretek). Az S 40-es kormánnyal, 9-es stucnival van.
Hegyen felfele meg szuper jó, és könnyű a gép, az enyém full Ultegrás 7.0 AL modell, ez pedállal, tokkal vonóval 8.1 kiló. Az Aksium kerékszett meglepően jó, de ha betennék egy komolyabbat, akkor 7.5kg is kihozható a gépből, ami a "belépő" kategóriát figyelembe véve nem rossz. Hétvégén kipróbáltam egy 1 milliós Speci Tarmac karbont, nem volt rossz, de nem éreztem túl nagy különbséget, pedig az elvileg egy extrém sportos váz.
Egyébként a Canyon Ultimate CF is inkább komfort outis (geóra), 1.45-ös stack/reach aránnyal. A Speci 1.36-os volt, amit próbáltam, az Endu 1.5-1.55 közötti, de a stucni/spacer beállítással sokat lehet variálni.
egyébként, meg, ha túl magasnak érezné valaki az elejét, nem nehéz orvosolni: sima 1.125-ös a villanyak fölső része, így 6ezer ft körül kaphat rá 17 fokos stucnit (ami még mindig vízszintes, ha 73 fok a homlokcsőszög )
pl. kisebb váz, meg ilyesmi szörny:
http://bikemarkt.mtb...rx-pro-140mm-17
...
Az 1.36 stack-reach arányról nekem valahogy már ránézésre a számban van a térdem...
Egyébként most néztem, hogy canyonnál a kiegészítők közül a kormány is mérethez van igazítva: keskenyebb kormány kisebb drop-reach értékű, mint a szélesebb. Ez mindenképp előnyt jelent, mert különít a lapátkezű és kismancsú közt.
Ami még pluszpont nálam: a q-bik nyereg. volt olyanom, és nagyon jónak találtam. 140mm széles, szerintem, több emberrel kompatibilis, mint a 130-as kukibotok.
Edited by Vejne, 2016. April 22. - 06:22.
Egyébként az Endu valóban egy kényelmesebb komfort outi kategória, de minőségre nagyon pöpec, minden tesztet és összehasonlítást megnyert az 1000 euró környéki outiknál, és nem kevés előnnyel.
Nekem most teljesen le vannak pakolva a spacerek, így elég nagy gumó lett a stucni tetején, de úgy sem volt gond, bár a Mesterbike-ban ma vágnak belőle egy kicsit. Én beraktam hosszabb stucnit, negatívban, így egész sportos lett, amikor a pakkban tekerek, simán tudok tartani bárkit, 70-75-ös tempókat megyünk lefelé, de szerintem versenyen meglesz a 80 is. Egyáltalán nem érzem, hogy bármi hátránya lenne komolyabb amatőr mezőnyben sem. Amíg fennt volt a spacereken a stucni, nagy oldalszélben idegesebb volt az eleje, de az XS extrém rövid 8cm-es eleve, 38-as kormánnyal. (Amit viszont szeretek). Az S 40-es kormánnyal, 9-es stucnival van.
Hegyen felfele meg szuper jó, és könnyű a gép, az enyém full Ultegrás 7.0 AL modell, ez pedállal, tokkal vonóval 8.1 kiló. Az Aksium kerékszett meglepően jó, de ha betennék egy komolyabbat, akkor 7.5kg is kihozható a gépből, ami a "belépő" kategóriát figyelembe véve nem rossz. Hétvégén kipróbáltam egy 1 milliós Speci Tarmac karbont, nem volt rossz, de nem éreztem túl nagy különbséget, pedig az elvileg egy extrém sportos váz.
Egyébként a Canyon Ultimate CF is inkább komfort outis (geóra), 1.45-ös stack/reach aránnyal. A Speci 1.36-os volt, amit próbáltam, az Endu 1.5-1.55 közötti, de a stucni/spacer beállítással sokat lehet variálni.
79cm, tényleg rosszul mértem
az új mérés alapján S-est ajánl de picit félek hogy kicsi lenne
Az S biztos, hogy tökéletes lenne, az 53-as váz. Nekem 76 cm, de csak 167 vagyok, és az XS jó (50-es). Az Enduból az M-es biztos, hogy nagy lenne, meg magas.
79cm, tényleg rosszul mértem
az új mérés alapján S-est ajánl de picit félek hogy kicsi lenne
Edited by Stumpy, 2016. April 21. - 16:46.
Köszönöm a sok választ, sajnos rövid a lábam de lehet picit elmértem 1-2 centivel. Hogy kell pontosan mérni ?
https://youtu.be/Nw_SAdVffek?t=54s
Edited by 950sm07, 2016. April 21. - 16:28.
Köszönöm a sok választ, sajnos rövid a lábam de lehet picit elmértem 1-2 centivel. Hogy kell pontosan mérni ?
Az outletjükkel az a gond, hogy országútiból vagy csak xs-es, vagy csak xxl-es van. Az értelmes méret elég ritka. Tour de France-kor is szoktak akciózni, kb. 100-200 eurót. És nemcsak országútikat.
Magamnak Endurance-t választanék, nem jön be már a nyakamnak a nagyon alsó fogás, meg a görnyedés.
Edited by blash, 2016. April 21. - 13:31.
Nézegettem a geo különbségeket de ha őszinte akarok lenni nem nagyon láttok akkora különbséget . Vagy talán nem is igazán tudom hogy ezek a pár millis különbségek mennyit számítanak .
175cm magas vagyok és inseam :75cm, ezt beütve a pps nekem xs vázat adott ki amit kétlek . Szerintem az M-s méret lenne jó de ha nem kérlek javítsatok ki.
azt szerintem félremérted, nem vagyok egy hosszú lábú, de 173 cm mellett nekem 78 cm a belső lábhosszam. a PPS tool elsősorban ez alapján javasol.
79 cm-től javasol S-t, én azt vettem, az XS elég kicsi és tökéletesen bevált az Endurace Al. a geoból annyit érezni, hogy 55-60 km/h környékén kissé instabilabb, mint a korábbi, versenyzős geojú Trekem, de gyárilag 2.5 cm spacerel érkezik, bőven van hova lepakolni a kormányt és akkor kicsit stabilabb lesz...de kifejezetten kényelmes váz, élmény vele tekerni, semmi hát vagy derékfájás, mint korábban, a nyeregcső kb félig van kihúzva nekem, egy hosszabb stucnit majd alkalomadtán azért belerakok, mert ezek tényleg rövidecske, komfort vázak.
az M-es alu enduraceket olyan 177-180cm magasságnál kezdik venni emberek, a karbon váz meg egy kicsit sportosabb, szóval én a helyedben az S-est venném. erről a vázról nagyon sokan írják a márka facebook csoportjában, hogy a szinte tökéletes hobbista-amatőr geometria, semmiképp sem rossz választás. kérdezz be itt is, hogy mi lehet a te méreted, kapni fogsz egy csomó kommentet konkrét adatokkal és be tudod lőni magad. XS-t semmiképp ne vegyél, ha 170 felett vagy.
https://www.facebook...s/138954291670/
az Ultimate geo már a klasszikus versenyzősebb, nyilván merevebb, kevésbé kényelmes geometria, stb. én nem bántam meg, hogy Endurace-t vettem, ezt is be lehet állítani kellemesen sportosra, mégis nagyon kényelmes.
az akciókról: most volt ez a canyon factory days akciózás, a factory outletben szokott lenni 1-2 darab viszonylag jó áron. karácsony előtt szokott lenni nekik nagy akciózás még, meg tavasz elején mikor jönnek az új modellek és a régit ki kell szórni.