2016-os maradékok akcióban:
https://www.canyon.c...dad43c3ad631ec1
az ilyet nem mindig egyszeru kinyomozni, mert a vaz jol felerositi a hangot, es lehet nem is onnan hallod, ahol a problema van. egy ossztelosnal meg kulon elmeny
Sziasztok,
Két hete hajtok egy Nerve AL 8.0 típusú Canyont, ami 250 kilométerrel a pedáljaiban baromira elkezdett recsegni hajtás közben.
Először a nyeregszárra gyanakodtam, kitisztítottam, újrazsíroztam, de nincs változás, reccs-reccs-reccs , félek kettétörik alattam a váz.
Valamit elfelejtettem utánahúzni, esetleg a középcsapágy körül kellene nézelődnöm?
Tudom, még azért pár dolgot kipróbálhatnék, mielőtt itt picsogok, de nekem nagyon gyanús ez a két darabból álló nyeregcső, csak ma már nem volt időm nyereg nélkül is megtekerni.
Tapasztaltatok hasonlót?
Amúgy a bringa egy álom, új dimenziókat nyitott a kerékpározásban minden tekintetben...
itt az eurobike... az europai gyartok viritjak az uj modelleket canyon, cube, etc... ma frissitettek az oldalakat.
@zscs: Jók ezek a cangák,egységes az istálló! A szénalapú, nagykerekű On-One-nal mi a terv?
Nincs terv, pihen a garázsban.
Érdekelne? Megvannak a singlespeed papucsok hozzá.
Hogy jó-e? Míg nem előzi meg 1-2 hónap használat, nem nyilatkozom.
Ultegra Di2-n gondolkoztam még, de egy nap bogarászás után kicsit elment tőle a kedvem, amit a műszaki leírásokban tettem. Próbáltam élőben előtte azt is, használat közben nagyon pöpec. Szóval, inkább a SRAM Red eTap lett.
Ez meg a másik cajga, tegnap mértem, pedállal kulacstartókkal 9.7 kg volt (kampós Kern halmérleggel mértem, ez +/- 50g pontosságú). Terralogic villa szervizre vár, így visszatettem a jó öreg fehér Rebát. Egész pofás azzal is szerintem.
Most mit nézzek egy eTAP-on vagy egy TRP HY/RD-n egy Canyon CX bringán? Nagyon király, jó is?
Nálad a hajtókar mindig kilóg a sorból
A TRP-n én is agyaltam mikor építkeztem/fejlesztettem de inkább megvettem Hylex-et. Ha valami oknál fogva váltó kellene, abba a Di2 rendszert lehet beleaplikálni hátra.
Gratulálok!
Elég egyedi cuccot építettem, úgy érzem. A hajtókar piros színe kilóg sajnos, anno a fekete/stealth színű kart csak 30mm-es tengellyel lehetett kapni. Azóta már tudom, az is jó lett volna a spéci 4130-as méretű pressfit csapágyakkal (Hope, Acros stb. kínál ilyet).
Edited by Szepy_lc8, 2016. August 09. - 11:51.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
sok kulonbseg nincs a mukodesben... en a monti utan a cx bringat is ripityomra szedtem, sok ujdonsag nem volt benne. csak a fekvalto komplikaltsaga lenyugozo - olajos fekkel, vmi elkepeszto szerkezet.
Meg volt az első kis kör a géppel (26km). Tetszik nagyon tetszik :-) , a méret nem lett kicsi sőt az M-es valószínű nagy lenne. Örülök hogy rábeszéltettek a drágábbikra , tényleg elég komfortos még rossz utakon is. Az összeszerelésnél siethettek a fiúk mert szerintem jobban be lehetne állítani a váltót (kistányéron trim ellenére is beleér a 2 legkisebb fogaskeréknél ) , a hátsó kerék is néha mintha akadna ha megpörgetem kézzel , lehet hogy a fékpofa van túl közel hozzá vagy a freehub lenne hibás? Nem mindig jelentkezik a probléma.
Lehet elviszem egy helyi boltba nézzék át mert országútihoz nem értek .
Edited by Stumpy, 2016. August 04. - 19:03.
Neki, talán 1.5 éve vehette, ha jól rémlik. Maratonokon is ment vele és nagyon halad.
Köszi. Az nem kifejezés, hogy halad.....
nem hangoztatom hogy tökéletes megoldás, mert akkor kevesebb kormányra szerelhetőt tudnék eladni
Nem is kell mert messze a tökéletestől Arra jó hogy mérjen/elérhető légy/zenét hallgass ha órákon keresztül mész ismert útvonalon viszont barangolásnál rendszeres navigációra túl macerás egyfolytában elővenni/kibugyolálni/visszabugyolálni a telót. A záras/keményebb műanyagos megoldások meg még megnagyítják a már így is alig elférő, egyre nagyobb átmérőjű okostelókat.
A következő nagy lyuk a piacban ezen a téren szerintem a szemüvegre, későbbiekben a szembe vetített "augmented reality" HUD. Csak idő kérdése mert most megint halad a VR, csak megint miniatürizálni kell és költséghatékonnyá tenni. Ez megoldaná a visszapillantótükröt is
Srácok, bármelyik boltban kaptok zipzáras zacskót, ha abban van a telefon, nem lesz gond! Például: http://www.pack-cent...aras_tasakok/37
Legalább 2 éve csúsztatom ilyenbe a telefonjaimat, a nylonon keresztül még kezelhető maradt mind a Samsung, mind az iPhone menüje SMS vagy üzenet írásához - persze telefonáláshoz, fotózáshoz érdemes kivenni.
Több tucatnyiszor áztam el vagy áztattam el, sosem érte víz a telefont ezekben. Szinte fillérekbe kerül és innentől kezdve pont teljesen mindegy, vízálló-e a telefon vagy sem...
nem hangoztatom hogy tökéletes megoldás, mert akkor kevesebb kormányra szerelhetőt tudnék eladni
de én is ilyet szoktam
igazából csak azért veszek már hagypmányos km órát mert nem tudok együtt élni a gps alapú cuccok rettenet pontatlan magasságmérésével.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Megjött a bicaj :-) , seatpostra szoktattok kenni pasztát? Mekkora nyomatékkal kell meghúzni ?
Edited by Stumpy, 2016. August 03. - 18:19.
Srácok, bármelyik boltban kaptok zipzáras zacskót, ha abban van a telefon, nem lesz gond! Például: http://www.pack-cent...aras_tasakok/37
Legalább 2 éve csúsztatom ilyenbe a telefonjaimat, a nylonon keresztül még kezelhető maradt mind a Samsung, mind az iPhone menüje SMS vagy üzenet írásához - persze telefonáláshoz, fotózáshoz érdemes kivenni.
Több tucatnyiszor áztam el vagy áztattam el, sosem érte víz a telefont ezekben. Szinte fillérekbe kerül és innentől kezdve pont teljesen mindegy, vízálló-e a telefon vagy sem...
Haver izzad mint egy állat de 2 éve csakis a mez zsebében hordja a Samsung S5-öst, a nap végén meg lemossa.
De tudom, csak véletlen szerencséje volt.
Igen pontosan, ezt úgy hívják hogy anekdotális bizonyíték: "én ismerek 2 embert tehát úgy van". A statisztika szerint viszont a vízkár a második leggyakoribb (40% iPhone-nál, 33% más okostelóknál). Bár az S5-ös IP67, ha rákeresel a "water damage samsung s5"-ra 433000 találatot kapsz. Az S7-es élvileg még jobb (IP68), de arról is most derült ki hogy még se vízálló.
Egyébként az IP rating vízsugár, merülés illetve csöpp formájú (eső) érintkezéssel kapcsolatos, amelyeknél a víz felületi feszültsége akadályozza meg a beázást, a pára jóval kissebb molekula csoportosulásokból áll. Így az izzadtság is lehet veszelytelen ha folyik rólad, viszont ahogy párolog a mezedből az pont károsabb lehet.