Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#1801
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

hat ez gyors volt ^_^

 

 

Your order was handed over to our logistics partner DHL Vertriebs GmbH & Co. OHG earlier today and will be delivered to you within the next few days.

 


  • Szepy_lc8 kedveli ezt

#1802
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás

Az új RS Reverb (B1) állítólag megbízhatóbb mint a régi. Az enyémnek (A2) már új korában is volt fél centi sag-je, majd idény végén visszaküldöm. A merevhátúmra meg a Nerve-re TranzX-et vettem ami nehezebb mint a Reverb de megbízhatóan mûködik és csak 109€ volt.
Súly egy bizonyos mértékig nem zavar, pedállal 14kg nekem teljesen megfelel, jobban erôsödök :)

Kösz a tippet, 100 euro már simán megérheti az alkalmi használatra is. Pláne Nerve-re. :)
Meglátom mennyit kezdek montizni, ha összejön idén legalább 30 óra, akkor lehet, hogy karácsonyra meglepem magamat vele.


Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1803
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Nincsen ejtős nyeregcsövem (tervezem, hogy veszek), ezért én minden lejtő előtt megállok és kézzel letolom a csövet, majd a ha leértem, akkor kézzel vissza. Ez számomra soha nem volt kérdés.

Mások számára igen, sokan kérdezték miért csinálom. Így érzem biztonságban magam és a gyorsaság. Utóbbit szinte senki nem hitte el, míg el nem mentem mellette lefelé. Ezt csak azért írtam, hogy tényleg sokan nem tudják, mennyire jó és gyors egy komolyabb lejtőn leengedett nyeregcsővel menni.

 

szimpla fizika - sokkal hatrebb es lejjebb van a sulypontod. ez nem csak ott erdekes, hogy nem esel at a kormanyon, hanem kanyarodaskor is joval stabilabb a poziciod.



#1804
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.167 hozzászólás

 

Aki még nem használt ejtős nyeregcsövet, szerintem nem is tudja, miről marad le.

 

Nincsen ejtős nyeregcsövem (tervezem, hogy veszek), ezért én minden lejtő előtt megállok és kézzel letolom a csövet, majd a ha leértem, akkor kézzel vissza. Ez számomra soha nem volt kérdés.

Mások számára igen, sokan kérdezték miért csinálom. Így érzem biztonságban magam és a gyorsaság. Utóbbit szinte senki nem hitte el, míg el nem mentem mellette lefelé. Ezt csak azért írtam, hogy tényleg sokan nem tudják, mennyire jó és gyors egy komolyabb lejtőn leengedett nyeregcsővel menni.


Canyon Spectral 29 AL 5
 
rasti rusti


#1805
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

OFF környékbeli vagy vagy látogató?


Most egy darabig Vacon lakom. Az a gondom, hogy a kornyeket nem ismerem, a Borzsonyben meg egyedul nincs kedvem tekerni. Te is a kornyeken laksz? Mert szivesen csatlakoznek.

#1806
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ismerősök körében van sok RS Reverb, stealth és az új is. Van ismerősöm, aki egyet már 4. éve nyúz és még működik szépen. Az utóbbi 1-2 hónapban páran KS Lev-et vettek, kíváncsi leszek, mennyire válik be.

Nekem 2 éve van RS Reverb, kellett légtelenítenem már és van egy 4-5mm SAG-je, tudtommal az első szériáknál volt ez hiba. Nem zavaró vészesen.

 

Kis túlzással szinte mindenhol lemegyek vele, ahol kihúzott nyereggel nem mertem. Aki még nem használt ejtős nyeregcsövet, szerintem nem is tudja, miről marad le. Ismerősök sokan ódzkodtak tőle, aztán mikor megvették mégis, már az sem érdekes, hogy bizony érzékeny műszer és szervizelgetni kell néha.

Nekem 29er merev farúban van, ami úgy fordul így, hogy ihaj - menet közben fel sem tűnik, csak később a Strava logot nézve látom általában, mennyivel gyorsabb vagyok vele.

 

Egy béna, de friss fotó (ez van csak róla):

CFSL_dropper.jpg

 

 

...hja igen, hogy mekkora királyság a dropper:

tavaly Árpád-kilátó DH-n mentem ezt az időt úgy, hogy nem mertem megugrani az első ugratót + merev villával :) mentem (fotó is bizonyítja!), csak ugye dropper volt a bringában. Ennyit jelent a dropper. ;)

https://www.strava.c...ents/9684293511


zscs módosította - 2016. szeptember 07. - 13:45


#1807
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

bocs, hogy belevau, de: a szíjhajtás igazi komoly öngól lenne. nekem is tetszik, nézegettem is, hogy nem olyan veszett drága, meg megoldható meg minden, de mondj egyetlen valós előnyt a lánccal szemben... :)

 

Nem veszem belevaunak, részben igazad van. Öngólnak nem érzem, de valós és igazán komoly érv nem szól mellette. Tetszik maga a megoldás és az, hogy nem kell semmit piszkálni a hajtás környékén, legfeljebb lemosni. Mondom ezt úgy, hogy nem zavar az olajozás és a lánctisztítás, a feszesség állítást is túl lehet élni. Ha szépen be van állítva a láncvonal és olaj is van rajta akkor még a csendesség sem szól a szíj mellett. Tetszik, ennyi.  


  • Kisherceg kedveli ezt

#1808
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Arn gratulálok, jó választás! 

Több mint ideális kiegészítője a cx bringádnak!

 

Off: Én is gondolkoztam rajta de elvetettem, felnőtt létemre iszonyatos a kavarodás a fejemben a kerékpárjaim kapcsán, szégyellem is magam :). CX/adventure féle kerékpár kell, hatalmas a mosoly mikor azzal megyek terepen. Ez most nálam egy egyedi egysebességes gép amit mondjuk váltósra átépíteni nem akarok és sokba is kerülne (elektromos lehetne az Ultegra gyorsgombokkal, 1x11), felesleges lenne a merev 29-es 1x11 mellé. Jó sok pénzbe van, eladni nem lenne egyszerű. Egy Canyon Inflite jó lenne helyette.

Akkor még cserélhetném a mtb-t is valamire, ami jó lenne ha fully lenne ha már váltós lenne a cx :). Na de a SS is nagyon tetszik és erősít is rendesen ahogy azt kell. Értitek már? :)

Most marad minden mert jók a paripák nagyon. A ss cx-et fejleszthetném még szíjhajtással, és egy 29-es Canyon karbon váz is jöhetne ha marad a jelenlegi felállás :). Persze azt nem akciózzák és nem is olcsó, egy CF SL bringát mire kiárusítok ha a váz miatt megveszem....    

On

 

koszi! en sem tudtam igazan, hogy merre mozduljak, mert eredetileg egy karbon 29ert terveztem, kb egy paraszthajszal es ez az ar valasztott el tole, hogy az legyen :) abban az esetben az volt a terv, hogy hasznalom parhuzamosan a ket bringat, aztan megnezem egy ev utan, hogy melyiket mennyit es hol hasznaltam. ha nem terepeztem volna tul sokat a cx bringaval, akkor lehet csereltem volna egy endurance outira.

 

igy tobb az erv a cx mellett... az marad a fitnesszelos, "kemeny vagyok" terepezos bringa vegyes terepre, a montival meg turazgatok, es lejtozok olyan helyeken, ahol a cx mar nem megy el. vagy csak szimplan unom az egyiket. ha egy bringa lehetne, csakis a cx lenne.

 

van egy ss varosi bringam 2.7es attetellel, nah azzal kemeny felmenni az 5-10%os emelkedokon, ami becsben nem ritka. nekem ennyi eleg is a ss dologbol. :D

 

Reverbbol nem vennek nem Stealth verziot, mert a taviranyito vezeteke a nyeregcso fejenel csatlakozik a csohoz, igy le-fel mozog a kivul vezetett vezetek. Van par olyan, amin a nyeregcso also reszenek a tetejenel csatlakozik a vezetek, peldaul a KS Lev.

Most nyaron egy Reverb Stealth-et vettem a Nerve 7.9-be. Egesz konnyu volt a taviranyito bedugdosasa a vazba, de szerencsere ezen a vazon me'g nem mentek ra arra, hogy minden bovden rejtve legyen vezetve. Mivel Connectmajig-os, a taviranyito levalasztasa es visszatevese sem tul bonyolult, bar a Sram hasznalati utmutatoban azt irjak, hogy a harmadik utan mar legteleniteni kell. A cso meretre vagasa es a taviranyito visszacsavarasa sem volt nehez, nem kellett utana legtelenitenem. Persze bovdenvagofogoval csinaltam, amit tenyleg nem tul szepen vagja el, mert megnyomja a csovet, ovalis lesz kisse. Jobb lett volna egy eles pengevel. Szoval egyszeru a beszereles, joval, mint ahogy gondoltam.

De a szervizelestol mar most irtozom, kezdve azzal, hogy milyen huje meretu villaskulcsok kellenek hozza (7, 9, 34 mm, persze allithatoval kivalthato, ha epp elfer, ja meg egy bitfejes nyomatekkulcs, hogy villaskulcs fejeket lehessen ratenni). Ajanlja a Sram, hogy ne zsirral kend be a nyeregcso vazban levo reszet, hanem friction paste-tel, amit idehaza leginkabb karbon zsirnak hivnak, de a Canyon is kuldott ilyet a bicajjal. A kis szurke zacsko, rajta az assembly paste szoveggel. Mikor osszeraktam a bringat, akkor nem tudtam mire hasznalni, mert egy szal karbon cuccom sincs, igy jol elraktam valahova, de most megtalaltam.

A reverb getto szerelesrol egy finn srac tapasztalatai: t3mppu.kapsi.fi/2016/01/04/rockshox-reverb-rebuild-without-reverb-bleed-tools/

A 420 mm hosszut valasztottam, bar epp eleg lett volna a 380-as is, de akkor epp csak 8 centi resz maradt volna a vazban, ami epp a minimum. Erdekes, a tobbi allithato nyeregcsonel 10 centis minimumot adtak meg.

Eddig nem mentem tul sokat az uj nyeregcsovel, sot ahol jottem meredek es sziklas lefelen (Naszaly tetejerol a banya fele a sarga kor jelzesen), ott nem ereztem, hogy hu, de megbatorodtam volna, igaz eloszor jartam arra. De mar egy rovidebb ut utan is latni osszegyult olajat a nyeregcso felso becsuszo reszen. A kotyogasa me'g minimalis, menetkozben nem tunik fel.

A taviranyitoval viszont jol beszopattam magamat, mert bal oldalit vettem, hogy majd ott jo lesz, mert az elso valtot kevesebbet nyomkodom, de azt elfelejtettem, hogy ha a kar kormany felett van, akkor nagyon kicsavart nagyujjal lehet csak benyomni es serulekenyebb egy esesnel. Vegul attettem jobb oldalra, a markolat es a fekkar koze, de az slx valtokart kicsit beljebb kellett tolnom es feljebb all a taviranyito kabele miatt. Sokkal egyszerubb egyszer akarhanyas rendszeren, elso valto nelkul, de mivel nem kopott me'g el a mostani 2x10-es rendszerem, minek cserelnem le.

Igy utolag inkabb 9point8 nyeregcsovet vennek, sokkal jobban varialhato a taviranyito karja, meg kurvara dicserik a pinkbike-on: m.pinkbike.com/news/9point8-fall-line-dropper-post-review-2015.html. Kar, hogy a bike24-en 500 euro korul van, mig Kanadaban 400 dollar.

 

hosszabb tavon sem kezd el kotyogni, forogni kicsit? a korai droppos csoveknel ez tipikus es megszuntethetetlen jelenseg volt. nem volt teljesen fix a nyereg.


arn módosította - 2016. szeptember 07. - 13:20


#1809
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.888 hozzászólás

....ahol jottem meredek es sziklas lefelen (Naszaly tetejerol a banya fele a sarga kor jelzesen), ...

OFF környékbeli vagy vagy látogató?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1810
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Egyébként dropper posttal milyen tapasztalatok vannak? Vannak ajánlott/kerülendő típusok, vagy a nevesebb gyártók (RockShox, Fox, stb.) már nem hibáznak?


Az új RS Reverb (B1) állítólag megbízhatóbb mint a régi. Az enyémnek (A2) már új korában is volt fél centi sag-je, majd idény végén visszaküldöm. A merevhátúmra meg a Nerve-re TranzX-et vettem ami nehezebb mint a Reverb de megbízhatóan mûködik és csak 109€ volt.
Súly egy bizonyos mértékig nem zavar, pedállal 14kg nekem teljesen megfelel, jobban erôsödök :)
  • Szepy_lc8 kedveli ezt

#1811
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Egyébként dropper posttal milyen tapasztalatok vannak? Vannak ajánlott/kerülendő típusok, vagy a nevesebb gyártók (RockShox, Fox, stb.) már nem hibáznak?


Reverbbol nem vennek nem Stealth verziot, mert a taviranyito vezeteke a nyeregcso fejenel csatlakozik a csohoz, igy le-fel mozog a kivul vezetett vezetek. Van par olyan, amin a nyeregcso also reszenek a tetejenel csatlakozik a vezetek, peldaul a KS Lev.

Most nyaron egy Reverb Stealth-et vettem a Nerve 7.9-be. Egesz konnyu volt a taviranyito bedugdosasa a vazba, de szerencsere ezen a vazon me'g nem mentek ra arra, hogy minden bovden rejtve legyen vezetve. Mivel Connectmajig-os, a taviranyito levalasztasa es visszatevese sem tul bonyolult, bar a Sram hasznalati utmutatoban azt irjak, hogy a harmadik utan mar legteleniteni kell. A cso meretre vagasa es a taviranyito visszacsavarasa sem volt nehez, nem kellett utana legtelenitenem. Persze bovdenvagofogoval csinaltam, amit tenyleg nem tul szepen vagja el, mert megnyomja a csovet, ovalis lesz kisse. Jobb lett volna egy eles pengevel. Szoval egyszeru a beszereles, joval, mint ahogy gondoltam.

De a szervizelestol mar most irtozom, kezdve azzal, hogy milyen huje meretu villaskulcsok kellenek hozza (7, 9, 34 mm, persze allithatoval kivalthato, ha epp elfer, ja meg egy bitfejes nyomatekkulcs, hogy villaskulcs fejeket lehessen ratenni). Ajanlja a Sram, hogy ne zsirral kend be a nyeregcso vazban levo reszet, hanem friction paste-tel, amit idehaza leginkabb karbon zsirnak hivnak, de a Canyon is kuldott ilyet a bicajjal. A kis szurke zacsko, rajta az assembly paste szoveggel. Mikor osszeraktam a bringat, akkor nem tudtam mire hasznalni, mert egy szal karbon cuccom sincs, igy jol elraktam valahova, de most megtalaltam.

A reverb getto szerelesrol egy finn srac tapasztalatai: t3mppu.kapsi.fi/2016/01/04/rockshox-reverb-rebuild-without-reverb-bleed-tools/

A 420 mm hosszut valasztottam, bar epp eleg lett volna a 380-as is, de akkor epp csak 8 centi resz maradt volna a vazban, ami epp a minimum. Erdekes, a tobbi allithato nyeregcsonel 10 centis minimumot adtak meg.

Eddig nem mentem tul sokat az uj nyeregcsovel, sot ahol jottem meredek es sziklas lefelen (Naszaly tetejerol a banya fele a sarga kor jelzesen), ott nem ereztem, hogy hu, de megbatorodtam volna, igaz eloszor jartam arra. De mar egy rovidebb ut utan is latni osszegyult olajat a nyeregcso felso becsuszo reszen. A kotyogasa me'g minimalis, menetkozben nem tunik fel.

A taviranyitoval viszont jol beszopattam magamat, mert bal oldalit vettem, hogy majd ott jo lesz, mert az elso valtot kevesebbet nyomkodom, de azt elfelejtettem, hogy ha a kar kormany felett van, akkor nagyon kicsavart nagyujjal lehet csak benyomni es serulekenyebb egy esesnel. Vegul attettem jobb oldalra, a markolat es a fekkar koze, de az slx valtokart kicsit beljebb kellett tolnom es feljebb all a taviranyito kabele miatt. Sokkal egyszerubb egyszer akarhanyas rendszeren, elso valto nelkul, de mivel nem kopott me'g el a mostani 2x10-es rendszerem, minek cserelnem le.

Igy utolag inkabb 9point8 nyeregcsovet vennek, sokkal jobban varialhato a taviranyito karja, meg kurvara dicserik a pinkbike-on: m.pinkbike.com/news/9point8-fall-line-dropper-post-review-2015.html. Kar, hogy a bike24-en 500 euro korul van, mig Kanadaban 400 dollar.

#1812
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.888 hozzászólás

Arn gratulálok, jó választás! 

Több mint ideális kiegészítője a cx bringádnak!

 

Off: Én is gondolkoztam rajta de elvetettem, felnőtt létemre iszonyatos a kavarodás a fejemben a kerékpárjaim kapcsán, szégyellem is magam :). CX/adventure féle kerékpár kell, hatalmas a mosoly mikor azzal megyek terepen. Ez most nálam egy egyedi egysebességes gép amit mondjuk váltósra átépíteni nem akarok és sokba is kerülne (elektromos lehetne az Ultegra gyorsgombokkal, 1x11), felesleges lenne a merev 29-es 1x11 mellé. Jó sok pénzbe van, eladni nem lenne egyszerű. Egy Canyon Inflite jó lenne helyette.

Akkor még cserélhetném a mtb-t is valamire, ami jó lenne ha fully lenne ha már váltós lenne a cx :). Na de a SS is nagyon tetszik és erősít is rendesen ahogy azt kell. Értitek már? :)

Most marad minden mert jók a paripák nagyon. A ss cx-et fejleszthetném még szíjhajtással, és egy 29-es Canyon karbon váz is jöhetne ha marad a jelenlegi felállás :). Persze azt nem akciózzák és nem is olcsó, egy CF SL bringát mire kiárusítok ha a váz miatt megveszem....    

On

 

bocs, hogy belevau, de: a szíjhajtás igazi komoly öngól lenne. nekem is tetszik, nézegettem is, hogy nem olyan veszett drága, meg megoldható meg minden, de mondj egyetlen valós előnyt a lánccal szemben... :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1813
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

Arn gratulálok, jó választás! 

Több mint ideális kiegészítője a cx bringádnak!

 

Off: Én is gondolkoztam rajta de elvetettem, felnőtt létemre iszonyatos a kavarodás a fejemben a kerékpárjaim kapcsán, szégyellem is magam :). CX/adventure féle kerékpár kell, hatalmas a mosoly mikor azzal megyek terepen. Ez most nálam egy egyedi egysebességes gép amit mondjuk váltósra átépíteni nem akarok és sokba is kerülne (elektromos lehetne az Ultegra gyorsgombokkal, 1x11), felesleges lenne a merev 29-es 1x11 mellé. Jó sok pénzbe van, eladni nem lenne egyszerű. Egy Canyon Inflite jó lenne helyette.

Akkor még cserélhetném a mtb-t is valamire, ami jó lenne ha fully lenne ha már váltós lenne a cx :). Na de a SS is nagyon tetszik és erősít is rendesen ahogy azt kell. Értitek már? :)

Most marad minden mert jók a paripák nagyon. A ss cx-et fejleszthetném még szíjhajtással, és egy 29-es Canyon karbon váz is jöhetne ha marad a jelenlegi felállás :). Persze azt nem akciózzák és nem is olcsó, egy CF SL bringát mire kiárusítok ha a váz miatt megveszem....    

On



#1814
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

mindenhol azt olvasom, hogy a "reverb" a standard mostanaban.



#1815
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás

Egyébként dropper posttal milyen tapasztalatok vannak? Vannak ajánlott/kerülendő típusok, vagy a nevesebb gyártók (RockShox, Fox, stb.) már nem hibáznak?


Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1816
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Arn, jó választás! Az az MK II gumi elég pöpec ám, ha szeretsz meredek, technikás traileken DH-zni. Kár, hogy nem ProTection, hanem a papír oldalfalú RaceSport.

+1 a dropper postra. ;)

Kerékszetten a tubeless szalagból 2 vagy akár 3 kört is tekerj körbe, mert a stiftes, nem hegesztett DT-k sajnos hajlamosak kicsit engedni a levegőt + nem eléggé passzentos a felni. +1 vagy +2 réteg szalaggal viszont a tubeless install is könnyebb.

 

no ez az, hogy nem szeretek meredek lejtokon dhzni :D eleg beszari vagyok lefele, a technikas resze nem gond, csak a meredekseg - altalaban ugy vagyok vele, hogy ahol fel tudok menni, ott le is. vagyis irom ugy, hogy szeretek joparszor vegigmenni ugyanott, mire rendesen engedem neki. nekem anno a dropper cso megvaltas volt.

 

azt hittem ez tobbszori korbetekeres inkabb nagy nyomasnal jon jol - cxen ugy kellett.

 

amugy schwalbenal meg mindig a snakeskin valo tubelessre? a rocket ron es a racing ralph is "komolyodott" annyit, hogy szerintem nekem jo lenne. az aktualis ralph mintat probaltam 29eren, a ron+ralph kombobol viszont csak a regirol van tapasztalat. de ha mar a continentallal jon, adok neki egy eselyt, a tubelesst sem eroltetem addig.


arn módosította - 2016. szeptember 07. - 10:24


#1817
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Arn, jó választás! Az az MK II gumi elég pöpec ám, ha szeretsz meredek, technikás traileken DH-zni. Kár, hogy nem ProTection, hanem a papír oldalfalú RaceSport.

+1 a dropper postra. ;)

Kerékszetten a tubeless szalagból 2 vagy akár 3 kört is tekerj körbe, mert a stiftes, nem hegesztett DT-k sajnos hajlamosak kicsit engedni a levegőt + nem eléggé passzentos a felni. +1 vagy +2 réteg szalaggal viszont a tubeless install is könnyebb.



#1818
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Én még mindig nem tudok montizni, idei év is az országútiról szólt idáig, bár most vasárnap mentünk a Pilisben egy kört 2 haverommal. Persze ők csak kirándultak, nekem meg ezek a kövesebb terepek meglehetősen újak és szokatlanok, így bőven volt idejük várni rám. :)
Ezzel együtt nekem a 29-es Nerve nagyon bejött (2014-es 8.9). Így öregesen és ügyetlenül is egészen "látványos" helyeken el tudok menni vele. Ami kellene rá, az a kormányról piszkálható CTD kapcsoló párhuzamosan előre és hátra bekötve, bár most is csak kétszer nyúltam hozzá - elején közepesen volt, átraktam puhábbra később. A másik a szintén kormányról állítható dropper post. Mondjuk ha nem megyek vele évente 1000km-t sem terepen, addig felesleges kiadásnak érzem ezeket, de amikor ráülök akár csak 40km-re is, akkor ezek nagyon hiányoznak. :)
No majd ha látok rájuk valahol valami jó (50%-nál jobb) akciót, akkor talán... :)
A stealth szín nekem anno tetszett és most is bejön (nem kell csilivili), de ez a mostani kék teccősebb, azt kell mondjam.

Nem is árt, ha most már pontosan szállítanak, van mit behozni. Azért kell egy kis idő, amíg a tavalyi rendelésemet "elfelejtem". Bár nem egy szezonomat tették tönkre, de azért a szeptember végén feladott rendelés, amit 3 hétre ígérnek február végén megérkező bringával kissé meredek volt. Persze sem valami kis kedvezmény, sem semmi más "jóvátétel". Jól megy nekik...

 

akkor visszamondom - van bringam terepre, amugy is kiserleti jelleggel ulok vissza montira :)

a pdfen jovohet szerepel, remelem igy is lesz, mert en osszel is hasznalni szeretnem. a venasszonyok nyara az egyik legszebb bringas idoszak az erdoben.

 

jah, szep az a kek, de a feketevel sose lehet melleloni.


arn módosította - 2016. szeptember 07. - 10:02


#1819
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás

Én még mindig nem tudok montizni, idei év is az országútiról szólt idáig, bár most vasárnap mentünk a Pilisben egy kört 2 haverommal. Persze ők csak kirándultak, nekem meg ezek a kövesebb terepek meglehetősen újak és szokatlanok, így bőven volt idejük várni rám. :)
Ezzel együtt nekem a 29-es Nerve nagyon bejött (2014-es 8.9). Így öregesen és ügyetlenül is egészen "látványos" helyeken el tudok menni vele. Ami kellene rá, az a kormányról piszkálható CTD kapcsoló párhuzamosan előre és hátra bekötve, bár most is csak kétszer nyúltam hozzá - elején közepesen volt, átraktam puhábbra később. A másik a szintén kormányról állítható dropper post. Mondjuk ha nem megyek vele évente 1000km-t sem terepen, addig felesleges kiadásnak érzem ezeket, de amikor ráülök akár csak 40km-re is, akkor ezek nagyon hiányoznak. :)
No majd ha látok rájuk valahol valami jó (50%-nál jobb) akciót, akkor talán... :)
A stealth szín nekem anno tetszett és most is bejön (nem kell csilivili), de ez a mostani kék teccősebb, azt kell mondjam.

Nem is árt, ha most már pontosan szállítanak, van mit behozni. Azért kell egy kis idő, amíg a tavalyi rendelésemet "elfelejtem". Bár nem egy szezonomat tették tönkre, de azért a szeptember végén feladott rendelés, amit 3 hétre ígérnek február végén megérkező bringával kissé meredek volt. Persze sem valami kis kedvezmény, sem semmi más "jóvátétel". Jól megy nekik...


Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1820
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Melyiket rendelted meg?

 

https://www.canyon.c...rve-al-8-0.html

 

ot... nekem igazabol tokeletes, csak harom dologba tudnek belekotni, illetve lehet valtoztatas lesz (majd proba utan):

- droppos cso

- mountain king gumi - nekem kicsit traktorgumi

- 3 tanyer elol - kettot preferalom regota

 

ami plusz, es nagyon orulok:

+ uj, 11es valtas-hajtas

+ slx fek a bugos xt helyett

+ 1700gos tubeless kerekszett


arn módosította - 2016. szeptember 07. - 09:36