Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3138 hozzászólás a témában

#1781
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

a csillapitas tesztelesere ugyanaz a modszer, mint amit irtam :) de amugy erezni is, hogy rendesen ossze van e hangolva az eleje es a hatulja, ha keresel egy gyokeret, vagy vmi kiallo dolgot, es athajtasz rajta ulve tobbszor - erezni, hogy mennyire "ut" az eleje es a hatulja. ha hasonlo erzest ad, akkor lesz jo. en ezekkel a modszerekkel szoktam finomhangolni (a sagbeallitas utan). csak epp ez a fura, hogy az elejere jo saget, kapok, a hatuljara ezzel a modszerrel kapott sag egyszeruen nincs osszhangban a bringa mozgasaval - legalabbis az eddigi tapasztalataim szerint.

 

mivel az utobbi idokben merev bringakat hasznalok lehet amugy is hianyolom a tobb visszajelzest a bringatol, hogy mi van a kerekek alatt, illetve azt is utalom, ha pogozik feleslegesen. menet kozben meg a 175 is kevesnek tunt.

 

de majd probalgatom tobbet.



#1782
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

tudom hogyan kellene beallitani, mar volt par fele ossztelosom - 110en hintalo lenne az egesz, a hatulja mozogna el mindent. 110es psi kb 50 kilos embereknek jo kiindulasi alap, a fox ennel a beallitasnal szinte teljesen nyitott reboundot javasol. nem veletlenul skalazzak 100-300ig, a mi sulyunknal vhol kozepen lenne a megoldas.

 

DPS-rebound-setup.jpg

110psi-nál van 25% sag, ennyi, ezért oda állítom, a Strive-omon a Monarch Plus-al 300psi-nál van 25% sag. Mivel nagy a légkamra ezért lineáris és végigszalad az útján amihez nem kell túl nagy erôhatás, itt jönnek be a "bottomless token"-ek, azokkal lehet hangolni hogy az összenyomás hogyan változzon, keményedjen fel a rugóút hosszában. Ettôl függetlenül mindenki oda állítja ahova akarja, nekem 175-nél kb merevhátú lenne, annak nem látom értelmét. A csillapításnál ha kissebb a rugóerô kevesebb csillapításnak is elégnek kell lenni, ezt mutatja a táblázat is.

 

A legjobb videók a témában amit eddig láttam
progresszivitás:
https://www.youtube....h?v=l8VGEh3IbO8

 

csillapítás:
https://www.youtube....h?v=BiHQd4mzl3Y



#1783
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

tudom hogyan kellene beallitani, mar volt par fele ossztelosom - 110en hintalo lenne az egesz, a hatulja mozogna el mindent. 110es psi kb 50 kilos embereknek jo kiindulasi alap, a fox ennel a beallitasnal szinte teljesen nyitott reboundot javasol. nem veletlenul skalazzak 100-300ig, a mi sulyunknal vhol kozepen lenne a megoldas.

 

szerintem probald ki tobbel, terepen.

 

DPS-rebound-setup.jpg


arn módosította - 2016. szeptember 12. - 17:34


#1784
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

erdekes, amit irsz... en 175re fujtam alapbol, de ugy ereztem, hogy keves, tul progressziv a hatulja az elejehez kepest, akarmekkora is a sag.  gyk, en most ugy allitottam be, hogy a villa a gyari ajanlas alapjan van - a hatuljat meg hozzaigazitom. a hatso resz csillapitasa nekem ugy a legjobb, ha rahuppanva nem hintazik. tehat egyszer mozog le, nagyjabol fel.

 

szerintem epp ezert nem tudod rendesen beallitani, mert a visszacsillapitassal akarod ellensulyozni, hogy tulmozogja a dolgokat.

Háát az nem egészen úgy van ahogy írtad. A sag-ot nem "akármekkorára" kell állítani hanem 20-30% közé a kompresszió teljesen nyitott állapotában, hogy közte hová az személyes preferencia. Én 25-re állítom, és a 110psi-nál van. Ha 175-re fújnám szerintem 5% sag sem lenne, kb merevhátúvá válna. :) A visszarugózási csillapítás esetében is az ellenkezôje lenne, mert a nagyobb nyomáson az erôsebb "rugó" még gyorsabban rúgná vissza a hátulját ugyanannál a csillapítási beállításnál, és nekem teljesen lelassítva túl gyors.

A progresszivításnak amúgy a nyomáshoz nincs sok köze, illetve a progresszió hiányát nagyobb nyomással/kissebb sag-al tudod kompenzálni de ilyenkor a rugóút elején nem fog semmit kimozogni. Gyárilag a rugóstagokat és a villákat inkább lineárisra csinálják - ez nagy térfogatú légkamrát jelent -  mert azt tudod hangolni a "bottomless token"-ekkel. Ha raksz bele megfelelô mennyiségût akkor kissebb nyomással a rugóút elején finomabban, érzékenyebben mozog de ahogy megy mélyebbre a rugóútban a kissebb légkamra térfogat miatt egyre jobban felkeményedik és nehezebben koppan be. Így a lieárisból lehet progresszívet csinálni ha azt akarsz, fordítva viszont nem lenne lehetséges, csak a légkamra cseréjével.



#1785
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Nerve 7.9 2016 - én is 80 kiló vagyok és nekem a tagban 110psi-al van 25% sag (az enduróban rs monarch plus debonair 300psi) , azt mondjuk nem is néztem mennyit ajánl a Fox. A gondom csak ott van hogy a tag nagyon lineáris, pedálon állva lazán bekoppantom, de ha keméyebbre fújom akkor meg nem dolgozik rendesen az elején. Ha otthon leszek rakok bele légkamra térfogat csökkentôt ami progresszívabbá teszi - csak ~45€ a szett hozzá. A villa 70-72psi-al OK de lehet hogy abba is megy egy token, abba legalább olcsó.

 

Ami viszont jelenleg megoldhatatlan problémának tûnik az az, hogy a visszarugózási csillapítást nem tudom lelassítani annyira amennyire szeretném. A két végállás között érezhetô a különbség, de a leglassabb állásban is túl gyorsan jön vissza, nem tudom hogy mindenkinek ilyen-e vagy hibás a rugóstag?

erdekes, amit irsz... en 175re fujtam alapbol, de ugy ereztem, hogy keves, tul progressziv a hatulja az elejehez kepest, akarmekkora is a sag.  gyk, en most ugy allitottam be, hogy a villa a gyari ajanlas alapjan van - a hatuljat meg hozzaigazitom. a hatso resz csillapitasa nekem ugy a legjobb, ha rahuppanva nem hintazik. tehat egyszer mozog le, nagyjabol fel.

 

szerintem epp ezert nem tudod rendesen beallitani, mert a visszacsillapitassal akarod ellensulyozni, hogy tulmozogja a dolgokat.



#1786
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

kinlodok a sag beallitassal... olyan valoszinutlenul alacsony ertekek adnak megfelelo saget, hogy az gyanus.

 

80 kilo melle - 110psi a tagban? ti mennyire allitjatok a nervet tagjat?

a villa kb jo (80-90 psi) - korabban is ennyi remlik, a tagra viszont 170 korul.

Nerve 7.9 2016 - én is 80 kiló vagyok és nekem a tagban 110psi-al van 25% sag (az enduróban rs monarch plus debonair 300psi) , azt mondjuk nem is néztem mennyit ajánl a Fox. A gondom csak ott van hogy a tag nagyon lineáris, pedálon állva lazán bekoppantom, de ha keméyebbre fújom akkor meg nem dolgozik rendesen az elején. Ha otthon leszek rakok bele légkamra térfogat csökkentôt ami progresszívabbá teszi - csak ~45€ a szett hozzá. A villa 70-72psi-al OK de lehet hogy abba is megy egy token, abba legalább olcsó.

 

Ami viszont jelenleg megoldhatatlan problémának tûnik az az, hogy a visszarugózási csillapítást nem tudom lelassítani annyira amennyire szeretném. A két végállás között érezhetô a különbség, de a leglassabb állásban is túl gyorsan jön vissza, nem tudom hogy mindenkinek ilyen-e vagy hibás a rugóstag?



#1787
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Nem teszel fel inkabb valami narrow wide lanctanyert? Akkor kihasznalhatnad a teljes fogsort. 27,5-esen a 11-40-es fogsorral bevallalnek egy 32-es tanyert. Igaz, egy picit combosabb lenne a legkonnyebb attetel, vagy talan egy 30-as tanyer me'g jobb lenne, ha nem cel az 50 km/h feletti tekeres (:

Mar a 10-es rendszeren sem tudtam mit kezdeni azzal, hogy a 11-36-os fogsor melle tettek egy 40/30/22 fogszamu hajtomuvet a Nerve AL 7.9-re. Azt a hajtomuvet rogton lecsereltem egy 38/26-os XT-re, bar igy utolag jobb lett volna csak ket lanctanyert ratenni, egy 24-est es egy 38-ast. Neha azert soknak erzem ezt a 26-os kistanyert, foleg ha olyannal megyek egyutt, akinek ennel konnyebb attetele is van, mert akkor vagy kevesebb fordulattal porgethetek a legkonnyebb fokozatomban, vagy nyomhatom ahogy nekem kenyelmes, de akkor meg gyorsabb leszek... Ja, meg a kormanyra rafekvos emelkedokon keves a 26x36-os legkonnyebb attetel, persze erosodhetnek is.

Nekem is pont az van, 2016-os Nerve 7.9. Azt hittem egybôl ledobom mert már 3 éve 1x10/11-el nyomom az endurókon de meglepetésemre semmi gondom vele, az új side swing elsô váltó kegyetlen jól vált és kevesebbet váltok vele mintha 2x10 lenne. A 30-as középsô tányérat használom 80%-ban, durvább felfeléken néha jól jön a 22, aszfalton meg a 40 és az egész illik a gép karakterisztikájához. Gyakorlatijlag ugyanaz azt az áttételt adja mint a 24-32-42 a 26"-osokon.



#1788
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

megneztem, hogy skalazodtak sebessegre az utobbi bringaim (80as pedalfordulat):

 

specialized stumpjumper fsr 2010 (140mm ossztelos)

3x9

7.0km/h - 40.6km/h

 

giant xtc 1 29er 2011 (ht)

2x10

6.8km/h - 36.3km/h

 

fixie inc floater 2013

ss

27.7km/h

 

giant tcx slr 2 2014 (cx)

2x10

12.5km/h - 43.6km/h

 

giant tcx slr 1 2015 (cx)

2x11

10.8km/h - 43.6km/h

 

canyon nerve al 8.0 (120mm ossztelos)

3x11

5.8km/h - 38.2km/h

 

ez alapjan valoban kicsit tullottek a dolgot... talan a regi 3x9 volt a legegeszsegesebb atfogas montin.



#1789
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

a terepezes montival a sebessegrol szol, cxel meg arrol, hogy el tudsz e menni :)

 

amugy en minden montisnak kotelezoen eloirnam, baromi sokat lehet fejlodni altala. hajtastechnikaban, es lefele is - sokkal fokuszaltabbnak kell lenni, nem oldja meg a bringa helyetted a dolgokat. vagyis irom ugy, hogy montival joval nagyobb sebesseg kell a hasonlo elmenyfaktorhoz.

 

most furcsa is volt, hogy szinte pontosan az tortenik lefele, amit en szeretnek - arra megy a bringa, es csak rajtam mulik, hogy merre :D egy ideig szerintem jegelem is a droppos temat, mert annyira csuklobol old meg mindent, hogy meg nagyon messze a hatar a masik utan. foleg, hogy cx bringan semislicket hasznalok, itt ahhoz kepest vegtelennek tunik a tapadas, es tenyleg az iranyitasra fokuszalhat az ember, nem arra, hogy megmaradjon a bringan a koves-gyokeres reszeken. majd ha kicsit visszarazodom, majd megcsinalom megint a tesztet.

de nem mindenki akar fejlődni :)

csak szimplán örömből bringázni

nekem pl rophadtul nem lenne élvezet hogy elpattogó hátsó kerékkel tudom e abszolválni az etapot vagy lefejelem az öreg tölgyet

 

így majd egy év kihagyás utáni első bringázás ,  ismét arra jutottam, ha pénz nem számít helyzetbe kerülök, sose lesz többet merevfarú bringám még aszfaltra sem

 

na on


Bikertigger módosította - 2016. szeptember 12. - 09:38

  • Kisherceg és 950sm07 kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1790
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Az ujabbakon mar kettanyeros hajtomu van. Nem akarom cserelgetni, bar azt preferalnam - erdemben ugyse lenne jobb, max kevesebbet valtogatok.

De igazabol itt a sebesseg irrelevans - nem arrol szol a bringa, inkabb azon lepodtem meg, hogy olyan atetelek vannak rajta, aminel szerintem gyorsabban tolom, nevetseges ero kell hozza (foleg a masikhoz - vagy a 2.7es varosimhoz kepest, amivel az 5%os emelkedokon ugyanugy kozlekedem)... Igy arra szamitottam, hogy ha lassan is, de alacsony pulzussal felcsorlozom magam, a masik oldalon meg legurulok. De ugyanugy az egekben volt a pulzusom, mintha vmi brutal atetellel nyomtam volna. remelem csak allapotfuggo volt a dolog, rossz napot fogtam ki :)

A gumicseret lehet megejtem hamarosan, ha nincs valtozas, mert egy rocketron tl felallasban kb fele akkora gordulesi ellenallasu, ami hatalmas differencia. epp azert vettem, hogyha faraszto a cx, felgozzel is tudok tekerni az erdoben, es elvezem a lefeleket.

arn módosította - 2016. szeptember 12. - 07:28


#1791
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

A Nerve kb. a fullyk Endurace-e. Nem versenygép, geometriája sem nyújtózkodós. Talán van belőle agresszívabb is, az összes modellt nem néztem, de amúgy amolyan túrázgatós all-rounder a magamfajta kényelmes és öreg egyedeknek. :)
Gondolom erre a célcsoportra lőtték be az áttételt is, nem a tempó volt az elsődleges.
Erre tippelek a koncepciója miatt.


Azert a 11-es fogsor melle boven eleg lenne egy ket tanyeros hajtomu, mert most komolyan, hova kellhet a 22x40-es legkonnyebb attetel? Me'g 29"-on is tul konnyu, nemhogy kisebb kerekkel. Valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy rugalmasabbak lehetnenek a Canyonnal, megoldhatnak, hogy cserelgetni lehessen par alkatreszt bizonyos keretek kozt. Ha jol remlik regebben lehetett orszagutiknal VCLS 2.0-as nyeregcsovet valasztani, ha nem az volt benne, most mar nem latok ilyen opciot. Sot, most az alkatreszek kozt sem talaltam.

Persze megvan ra a magyarazatuk, hogy igy tudjak olyan aron adni, ahogy, bar ez evrol evre azzal jar, hogy igaz, megmarad az elozo evi modell ara, de par alkatreszen sporolnak.

Abban viszont pozitivan csalodtam, hogy a 27%-os afa miatti kulonbozetet lenyelik. Most, hogy igy nezegettem, lehet-e nyeregcsovet vagy barmi mast valasztani a rendeles vegen.

#1792
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
A Nerve kb. a fullyk Endurace-e. Nem versenygép, geometriája sem nyújtózkodós. Talán van belőle agresszívabb is, az összes modellt nem néztem, de amúgy amolyan túrázgatós all-rounder a magamfajta kényelmes és öreg egyedeknek. :)
Gondolom erre a célcsoportra lőtték be az áttételt is, nem a tempó volt az elsődleges.
Erre tippelek a koncepciója miatt.

Nem teszel fel inkabb valami narrow wide lanctanyert? Akkor kihasznalhatnad a teljes fogsort. 27,5-esen a 11-40-es fogsorral bevallalnek egy 32-es tanyert. Igaz, egy picit combosabb lenne a legkonnyebb attetel, vagy talan egy 30-as tanyer me'g jobb lenne, ha nem cel az 50 km/h feletti tekeres (:

Mar a 10-es rendszeren sem tudtam mit kezdeni azzal, hogy a 11-36-os fogsor melle tettek egy 40/30/22 fogszamu hajtomuvet a Nerve AL 7.9-re. Azt a hajtomuvet rogton lecsereltem egy 38/26-os XT-re, bar igy utolag jobb lett volna csak ket lanctanyert ratenni, egy 24-est es egy 38-ast. Neha azert soknak erzem ezt a 26-os kistanyert, foleg ha olyannal megyek egyutt, akinek ennel konnyebb attetele is van, mert akkor vagy kevesebb fordulattal porgethetek a legkonnyebb fokozatomban, vagy nyomhatom ahogy nekem kenyelmes, de akkor meg gyorsabb leszek... Ja, meg a kormanyra rafekvos emelkedokon keves a 26x36-os legkonnyebb attetel, persze erosodhetnek is.


Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1793
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás
[quote name="arn" post="1224871" timestamp="1473612829"azt hittem, hogy a cxszel leszek hatranyban, mert ott 33:32 a legkisebb attetelem (montin 22:40 - ami eleg vicces)[/quote]

Nem teszel fel inkabb valami narrow wide lanctanyert? Akkor kihasznalhatnad a teljes fogsort. 27,5-esen a 11-40-es fogsorral bevallalnek egy 32-es tanyert. Igaz, egy picit combosabb lenne a legkonnyebb attetel, vagy talan egy 30-as tanyer me'g jobb lenne, ha nem cel az 50 km/h feletti tekeres (:

Mar a 10-es rendszeren sem tudtam mit kezdeni azzal, hogy a 11-36-os fogsor melle tettek egy 40/30/22 fogszamu hajtomuvet a Nerve AL 7.9-re. Azt a hajtomuvet rogton lecsereltem egy 38/26-os XT-re, bar igy utolag jobb lett volna csak ket lanctanyert ratenni, egy 24-est es egy 38-ast. Neha azert soknak erzem ezt a 26-os kistanyert, foleg ha olyannal megyek egyutt, akinek ennel konnyebb attetele is van, mert akkor vagy kevesebb fordulattal porgethetek a legkonnyebb fokozatomban, vagy nyomhatom ahogy nekem kenyelmes, de akkor meg gyorsabb leszek... Ja, meg a kormanyra rafekvos emelkedokon keves a 26x36-os legkonnyebb attetel, persze erosodhetnek is.

#1794
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

a terepezes montival a sebessegrol szol, cxel meg arrol, hogy el tudsz e menni :)

 

amugy en minden montisnak kotelezoen eloirnam, baromi sokat lehet fejlodni altala. hajtastechnikaban, es lefele is - sokkal fokuszaltabbnak kell lenni, nem oldja meg a bringa helyetted a dolgokat. vagyis irom ugy, hogy montival joval nagyobb sebesseg kell a hasonlo elmenyfaktorhoz.

 

most furcsa is volt, hogy szinte pontosan az tortenik lefele, amit en szeretnek - arra megy a bringa, es csak rajtam mulik, hogy merre :D egy ideig szerintem jegelem is a droppos temat, mert annyira csuklobol old meg mindent, hogy meg nagyon messze a hatar a masik utan. foleg, hogy cx bringan semislicket hasznalok, itt ahhoz kepest vegtelennek tunik a tapadas, es tenyleg az iranyitasra fokuszalhat az ember, nem arra, hogy megmaradjon a bringan a koves-gyokeres reszeken. majd ha kicsit visszarazodom, majd megcsinalom megint a tesztet.



#1795
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
Ugyanez a tapasztalata más ismerőseimnek is. A túl nagy áttétel sem jó feltételenül, ahol a CX-szel felmész ott a montival lassabb leszel pontosan az általad is említettek miatt. A CX hajtása hatékonyabb. Ahol felfelé előnyös a vastag gumi, az összteló és az ilyen rövid áttétel ott viszont már komoly gondban lennél a CX-szel. Ilyen pl. Szentendre mellett a Kő-hegyre vivő út. Nekem legalábbis az nem tűnik CX barátnak, de én nem tudok terepen tekerni. :)

Szepy_lc8 módosította - 2016. szeptember 11. - 19:18

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1796
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

osszevetettem a stravan a ket bringas teljesitmenyemet... hat cxel felfele joval gyorsabb, az ilyen enyhen lankas csikicsukikon is a cx gyorsabb, egyedul a meredekebb lejtokon voltam a montival jobb :) persze ezek lightosabb terepek, csak nehol van nemi technikasabb resz (marmint cxel az, montival csak atrongyolok rajta).

 

bar ma nagyon az egekben volt a pulzusom, ha emelkedore neztem, 80% felett volt. azt hittem, hogy a cxel leszek hatranyban, mert ott 33:32 a legkisebb attetelem (montin 22:40 - ami eleg vicces), de meglepo modon a kisebb attetelekkel csak a sebessegem lett kisebb, a pulzusom nem. cxet lehet erobol tekerni alacsony fordulaton (40rpm), montit nem igazan, mert elmozogja a felfuggesztes/gumi.



#1797
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

90/190nel jarok :) ez egy rombolo, igy a cx utan.


  • Szepy_lc8 kedveli ezt

#1798
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Persze, nem az elso ossztelosom (ha jol szamolom az otodik), es eleg haklis is vagyok az osszehangolasra. csillapitas es kompresszio nelkul allitom. Mindegy, egyelore beallitottam a fox sulyajanlasara - 90/175, aztan meglatom.


arn módosította - 2016. szeptember 11. - 15:32


#1799
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

A merevhátúmra meg a Nerve-re TranzX-et vettem ami nehezebb mint a Reverb de megbízhatóan mûködik és csak 109€ volt.
Súly egy bizonyos mértékig nem zavar, pedállal 14kg nekem teljesen megfelel, jobban erôsödök :)

Neztem en is azt a tranzx nyeregcsovet, de tul sok infot nem talaltam, igy inkabb nem mertem bevallalni. Tenyleg semmi gond nincs egyikkel sem?


megjott! hude elszoktam rola, hogy ezen ennyimindent kell allitgatni.
 
hat ezek hulyek :D
 
http://www.ridefox.c...bike&c=sagsetup

Tenyleg, hogy-hogy szombaton erkezett meg a bringad? Ausztriaban szombaton is kiszallit a UPS?

(dejo, hogy addig szerkesztgettem az elozo hozzaszolasom, mig sikerult a valaszra nyomnom...)

blash módosította - 2016. szeptember 11. - 15:18


#1800
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Kar, hogy a 2017-esek joval dragabbak :)

Dragabbak, nem is ertem, hogy miert erne meg. Inkabb azt sajnalom, hogy az uj Fox Transfer nyeregcsovek dragak Europaban, pedig az Usaban kb. 265 + 65 dollarba kerulnek. Az uj Reverb helyett, akkor inkabb az a 110 euros Tranzx (:

kinlodok a sag beallitassal... olyan valoszinutlenul alacsony ertekek adnak megfelelo saget, hogy az gyanus.

80 kilo melle - 110psi a tagban? ti mennyire allitjatok a nervet tagjat?
a villa kb jo (80-90 psi) - korabban is ennyi remlik, a tagra viszont 170 korul.

A beulest inkabb meroszalaggal allitsd, aszem 15-20% kozti erteket ajanl a fox. Ehhez nekem is jol tul kellett fujnom a fox altal ajanlott nyomasertekekhez kepest, pedig csak 65 kilo vagyok. Elol is, hatul is.

Tekergetted a visszaut gyorsasagat is?

Ezt a videot nezted?

ridefox.com/sagsetup

blash módosította - 2016. szeptember 11. - 15:09