Én szimplán bontanám a helyedben, annak tudatában is, hogy lesz ami megmarad a végén. Viszont a fődarabok eladásával bejön az az összeg, a mit a fent vázolt tervben nyereségként jelentkezne, mínusz az átépítés nem várt költségei. A ráfordított idő legyen egál, hogy összeépíted, vagy külön adogatod el a dolgaid.
A hosszútávú tapasztalat az, hogy több kisebb eladásból könnyebb a kevésbé pofátlan vevőket megtalálni (értem itt a mennyit enged a feléből mester, mi az alja barétom típusú ügyfeleket.)
Egyébként pedig, ha marad az eredeti ötlet, a sima villanyak én úgy emlékszem nem akadály a tapered vázakban, vannak átalakítós csapágyak. Kérdezz rá a megfelelő topikban.
Így a vázméret nem köt, csak annyi a kritérium, hogy gyorszáras legyen hátul, az első kerék marad a villával. Még a monoblokkra kell figyelned, hogy passzoljon.
Köszi a tippet. Valóban ha az új bowdenezéssel, kormánycsapággyal is számolok, akkor tuti nem éri meg, hogy valaki elvigye 100-150k között a végén.