Simán L-es a méreted, hacsak nincsenek nagyon rövid lábaid.
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#1661
Írta 2017. március 28. - 12:12
#1662
Írta 2017. március 28. - 12:04
Szia!
A bringák nekem bejönnek. A "prémium" márkákhoz hasonló a minőség (talán az egyedi fejlesztések, újdonságok kevésbé jellemzőek), jól átgondolt szerintem a legtöbb bringa koncepciója. Adataik alapján (súly, felszereltség, stb.) erősen veri a prémium márkákat és ráülve ill. a kidolgozása alapján sincs az az érzésed, hogy ég és föld a difi. Nekem legalábbis nincs. Most már a színekkel is egyre bátrabban bánnak, korábban ez volt az egyik komoly panasz rájuk, hogy kissé unalmasok.
Amikor oda jutok, hogy kellene valami, általában legalább 10 itthon is ismertebb márkát hasonlítok össze és eddig egy alkalommal volt csak jobb másik (egy Rose), de az női monti volt 2014-ben.
Gyakran még a nagy téli, előző modellévi leértékeléseikkel együtt sincsenek pariban ár-érték arányban a többiek.
Nekem sok gari ügyem eddig nem volt velük. Az Endurace-ben találtam egy műanyag darabot, ami szemmel láthatóan a középcsapágy alatti bovden kivezetés része lehetett, küldtek egy új kivezetőt napok alatt. Mondták, hogy van szétszedem én magamnak, vagy ők állják a szervíz költséget (kb. 50 eur-ig ha jól emlékszem), de egyszerű a művelet. Megcsináltam magamnak, tényleg nem volt nehéz - ekkor kiderült, hogy a mi a vázban volt, az hibátlan, valszeg összeszereléskor egy korábbi darab eltört, ez a része benne maradt és azt nem találták meg a gyárban, később szabadult csak el.
Ez alapján nincs bajom a garis ügyintézésükkel. Újabban a chat-en egészen gyorsan elérhetőek és válaszolnak.
Szállítás: 4 bringát rendeltem eddig tőlük, 3 a kezdetben megadottnál valamivel hamarabb érkezett (1-2 héttel - 1 hónappal jöttek hamarabb), egy durván késett, majdnem fél évet. Utóbbi extrém példa volt, belehúztam 2015-ben a raktár átalakításba és az SAP (gondolom) hozzá okosításába. Ősszel rendeltem meg, akkor úgy látszott, hogy 2-3 hét múlva küldik (október végére adták meg), de kiderült, hogy téves volt az info a weboldalon és csak február végére lett bringa. Decemberben tudtak először reális küldési dátumot adni, annál azért 2 héttel korábban ideért, de összességében nem volt jó érzés. Igaz szerencsére éppen szezon elejére meglett.
Legutóbbi bringát január elején rendeltem, március közepére volt kiírva, kezemben volt február közepén.
A feladástól számítva pár munkanap (4-5) alatt megjön a jószág, végig szépen trackelve.
Rendelés: Könnyű, hacsak nincsenek extrém arányaid, vagy nagyon bevált geo-d, akkor a PPS- javaslom kiindulópontnak. Egyszer tértem el tőle, akkor sem kellett volna. Amiket én rendeltem (Yellowstone, Grand Canyon, Nerve, Endurace) nem annyira "divatos" versenyzős hasalós-nyúlós hosszú bringák, de nekem így öregesen megteszik. Mondjuk ezek egyike sem profi versenyre van tervezve.
Ha megjön és úgy néz ki nagyon el van mérve, akkor visszaküldheted - persze pl. montit ne nyakig érő sárban próbálj ki, mert abból nehéz lesz gyári tisztaságúra visszavakarnod.
Fú hát nehéz leírni mennyire köszönöm, hogy ilyen részletesen írtál róluk.
Egy GRAND CANYON AL SL 7.9-et néztem ki, montis vagyok. A festése nagyon-nagyon tetszik cián kékben. Tudom, hogy bárhol fogok vele tekerni, nem fog velem ilyen bringa szembejönni velem, ez igazán egyedi.
A szállításos részt nem igazán értem. Ha azt írja, hogy raktáron van a bringából, akkor csak nem tart pár hétnél tovább a szállítás, nem? 2017-es bringát vennék.
Ha hozza a futár a bringát akkor kérhetem mondjuk idős családtaghoz és majd oda berakják ahova kéri? (mivel idős, nem tudná emelgetni)
Méretezés:
PPS alapján mértem be magamat, elvileg pont az M és L határán vagyok a 184-es magasságommal, de az oldal L-eset ajánl, eddig L-es bringáim voltak 26-osból, 29-ből nincs tapasztalatom.
Az lenne a legjobb, ha itthon rá tudnék ülni egy ilyenre, de sajnos erre sok esélyt nem látok, jól sejtem?
Igazság szerint mivel 30 napon belül visszaküldhetem, ezért annyi idő alatt simán eldől majd, hogy jó-e a méret, vagy sem.
Köszi még egyszer!
#1663
Írta 2017. március 27. - 22:27
Public republic of china?
Inkább: People's Republic of China - és tényleg PRC -nek rövidítik.
Amúgy elvileg egy jó cég.
(legalábbis nagyon remélem, mert olyan carbon nyeregcsövön ülök (a nem éppen pille súlyommal )
Canyon-ról annyit, hogy havernak pont most repedt el a 2,5 éves carbon váza (Lux). Csak fotót kértek a repedésről és el is fogadták a problémát, most várja az új vázát.
Szerintem nagyon korrekt cég.
marton módosította - 2017. március 27. - 22:33
#1664
Írta 2017. március 27. - 19:09
Sziasztok!
Új kerékpár vásárlása előtt állok és erősen a Canyon márka felé hajlok.
Pár mondatban tudnátok írni, hogy mennyire ajánlott a márka, garanciáztatás, szállítás mennyire szokott gördülékenyen menni stb.?
Esetleg valami összefoglaló hozzászólás van erről?
Szia!
A bringák nekem bejönnek. A "prémium" márkákhoz hasonló a minőség (talán az egyedi fejlesztések, újdonságok kevésbé jellemzőek), jól átgondolt szerintem a legtöbb bringa koncepciója. Adataik alapján (súly, felszereltség, stb.) erősen veri a prémium márkákat és ráülve ill. a kidolgozása alapján sincs az az érzésed, hogy ég és föld a difi. Nekem legalábbis nincs. Most már a színekkel is egyre bátrabban bánnak, korábban ez volt az egyik komoly panasz rájuk, hogy kissé unalmasok.
Amikor oda jutok, hogy kellene valami, általában legalább 10 itthon is ismertebb márkát hasonlítok össze és eddig egy alkalommal volt csak jobb másik (egy Rose), de az női monti volt 2014-ben.
Gyakran még a nagy téli, előző modellévi leértékeléseikkel együtt sincsenek pariban ár-érték arányban a többiek.
Nekem sok gari ügyem eddig nem volt velük. Az Endurace-ben találtam egy műanyag darabot, ami szemmel láthatóan a középcsapágy alatti bovden kivezetés része lehetett, küldtek egy új kivezetőt napok alatt. Mondták, hogy van szétszedem én magamnak, vagy ők állják a szervíz költséget (kb. 50 eur-ig ha jól emlékszem), de egyszerű a művelet. Megcsináltam magamnak, tényleg nem volt nehéz - ekkor kiderült, hogy a mi a vázban volt, az hibátlan, valszeg összeszereléskor egy korábbi darab eltört, ez a része benne maradt és azt nem találták meg a gyárban, később szabadult csak el.
Ez alapján nincs bajom a garis ügyintézésükkel. Újabban a chat-en egészen gyorsan elérhetőek és válaszolnak.
Szállítás: 4 bringát rendeltem eddig tőlük, 3 a kezdetben megadottnál valamivel hamarabb érkezett (1-2 héttel - 1 hónappal jöttek hamarabb), egy durván késett, majdnem fél évet. Utóbbi extrém példa volt, belehúztam 2015-ben a raktár átalakításba és az SAP (gondolom) hozzá okosításába. Ősszel rendeltem meg, akkor úgy látszott, hogy 2-3 hét múlva küldik (október végére adták meg), de kiderült, hogy téves volt az info a weboldalon és csak február végére lett bringa. Decemberben tudtak először reális küldési dátumot adni, annál azért 2 héttel korábban ideért, de összességében nem volt jó érzés. Igaz szerencsére éppen szezon elejére meglett.
Legutóbbi bringát január elején rendeltem, március közepére volt kiírva, kezemben volt február közepén.
A feladástól számítva pár munkanap (4-5) alatt megjön a jószág, végig szépen trackelve.
Rendelés: Könnyű, hacsak nincsenek extrém arányaid, vagy nagyon bevált geo-d, akkor a PPS- javaslom kiindulópontnak. Egyszer tértem el tőle, akkor sem kellett volna. Amiket én rendeltem (Yellowstone, Grand Canyon, Nerve, Endurace) nem annyira "divatos" versenyzős hasalós-nyúlós hosszú bringák, de nekem így öregesen megteszik. Mondjuk ezek egyike sem profi versenyre van tervezve.
Ha megjön és úgy néz ki nagyon el van mérve, akkor visszaküldheted - persze pl. montit ne nyakig érő sárban próbálj ki, mert abból nehéz lesz gyári tisztaságúra visszavakarnod.
- Vasinger kedveli ezt
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1665
Írta 2017. március 27. - 16:22
lmgtfy.com, első találat?
https://www.bikerumo...lus-new-neuron/
"The hardtail mountain bike tech of the Exceed CF SLX trickles down too. Maybe it doesn’t have as far to go as the road bikes, because Canyon has still tagged this bike as the Exceed CF SL (frame weight is said to be about 1050g, up from 820g for the SLX). At first glance the frame looks identical to the race bike introduced last summer. Like the more expensive carbon bike the CF SL includes full internal routing for mechanical and electronic group sets, and uses a Di2 internal battery mount inside the downtube just in front of the bottom bracket to keep weight low."
#1666
Írta 2017. március 27. - 16:06
Teljesen más, mint a GC. Az SL az Exceed csúcs SLX váznak olcsóbb gyártási költségű, kicsit nehezebb verziója.
geo? suly?
mennyiben ter el az slxtol?
arn módosította - 2017. március 27. - 16:18
#1667
Írta 2017. március 27. - 15:09
Emailben megkerdeztem, hogy normalis-e hogy a telo bal becsuszoja jobban kotyog, mint a jobb oldali. Szerintuk sem volt az, es kertek, hogy kuldjem el, s megnezik. Vegul 2-3 het utan kuldtek egy majdnem ugyanolyan foxot (evolution valami), a gyari szama service karakterekkel kezdodik. 180-as tarcsaval hasznaltam, ekkora volt rajta alapbol is. Kotyog kisse az uj is, de legalabb egyforman a ket oldal. Es mar 5 km utan is kotyogott. Inkabb nem foglalkozom ezzel, amig csak egy kicsit.@Blash: neked miért cserélték vissza a telót?
Me'g annyi volt, hogy mikor mondtak, hogy kuldjem el nekik a telot, akkor kertem, hogy kerjenek csomagfelvetelt a szallitoceggel (talan ups-szel vannak szerzodve), mer nekik es nekem is egyszerubb, mint postan elkuldeni, majd sepa-s atutalassal visszafizetniuk a postazast. Kurva raifeisennel 1800 plusz nemtom me'g hany szazalek volt a sepa tranzakcio dija... O, es tanacsos elotte a cimet egyeztetni, mert mar nem volt aktualis az a cim, amit a bringarendeles miatt megadtam, igy kicsit kesett a telo elszallitas, meg me'g kerhettem ujra, de nem problemaztak ezen (:
#1668
Írta 2017. március 27. - 14:32
a mostani canyon exceed sl minek felel meg? a tavalyi grand canyonnak, vagy egy zsir uj vaz?
Teljesen más, mint a GC. Az SL az Exceed csúcs SLX váznak olcsóbb gyártási költségű, kicsit nehezebb verziója.
#1669
Írta 2017. március 27. - 14:15
a mostani canyon exceed sl minek felel meg? a tavalyi grand canyonnak, vagy egy zsir uj vaz?
#1670
Írta 2017. március 27. - 14:15
Sziasztok!
Új kerékpár vásárlása előtt állok és erősen a Canyon márka felé hajlok.
Pár mondatban tudnátok írni, hogy mennyire ajánlott a márka, garanciáztatás, szállítás mennyire szokott gördülékenyen menni stb.?
Esetleg valami összefoglaló hozzászólás van erről?
#1671
Írta 2017. március 25. - 18:18
Pontosan!
Neked a lefty még a gumiharangos, vagy már a műanyag védős?
Canyon. Nemrég szereztem alig 20e-ért egy vadi új, dobozos PRC Carbon kormányt, 720mm széles és elképesztően könnyű, 134 grammot mértem. A high-end Meridákat szerelik ezzel. Ez vajon használható merev villával?
A dobozán azt írják, 5-year warranty...
Public republic of china?
#1672
Írta 2017. március 24. - 20:56
Pontosan!
Neked a lefty még a gumiharangos, vagy már a műanyag védős?
Canyon. Nemrég szereztem alig 20e-ért egy vadi új, dobozos PRC Carbon kormányt, 720mm széles és elképesztően könnyű, 134 grammot mértem. A high-end Meridákat szerelik ezzel. Ez vajon használható merev villával?
A dobozán azt írják, 5-year warranty...
Hybrid, a műanyag védős.
#1673
Írta 2017. március 24. - 17:29
Pontosan!
Neked a lefty még a gumiharangos, vagy már a műanyag védős?
Canyon. Nemrég szereztem alig 20e-ért egy vadi új, dobozos PRC Carbon kormányt, 720mm széles és elképesztően könnyű, 134 grammot mértem. A high-end Meridákat szerelik ezzel. Ez vajon használható merev villával?
A dobozán azt írják, 5-year warranty...
#1674
Írta 2017. március 23. - 20:56
menet közben nem vészes, de a térdem közé fogtam, kormányt alig mozgattam jobbra-balra és csak úgy nyeklett-nyaklott! Merevsége fele vagy annyi sem, mint egy SID villáé, németek mérték. Ehhez jön, hogy olyan kerék kell előre, ami semmivel nem kompatibilis és nem adapterezhető. A merevség hiányával még csak-csak, de utóbbival nem tudnék kibékülni. Mozogni viszont szépen mozog. 2:1 a "nem kell" javára.
Nem mellesleg, ha bekapsz egy követ a védtelen, alul levő becsúszóra, nem lesz őszinte a mosolyod szerintem amikor a számlát az orrod elé tolják... Salz expon, mi is elvégeztük ezt a csavargatást, a barátom fogta be az első kereket a térdei közé, én meg majdnem körbe forgattam a kormányt, megmondom őszintén, kiröhögtük, mindkettőnknek Lefty van.
#1675
Írta 2017. március 23. - 19:00
menet közben nem vészes, de a térdem közé fogtam, kormányt alig mozgattam jobbra-balra és csak úgy nyeklett-nyaklott! Merevsége fele vagy annyi sem, mint egy SID villáé, németek mérték. Ehhez jön, hogy olyan kerék kell előre, ami semmivel nem kompatibilis és nem adapterezhető. A merevség hiányával még csak-csak, de utóbbival nem tudnék kibékülni. Mozogni viszont szépen mozog. 2:1 a "nem kell" javára.
zscs módosította - 2017. március 23. - 19:01
#1676
Írta 2017. március 23. - 18:52
Engem ez a veszély különösebben nem fenyeget, de érdekel, hogy mi nem tetszett az USD RS telóban.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1677
Írta 2017. március 23. - 18:42
Sok minden megvan még. Az XR1501 kerékszettet megtartottam tartalék szettként, ott a Fox Terralogic villa, ami annyira jó, hogy nem szándékozom eladni tán évekig sem, eredeti még a kormánycsapágy, a nyeregcső, a hátsó átütő tengely, a hátsó váltó + bowdenek és a váltókar. Ennyi.
Az érdekesség kedvéért kiszámolgattam, ha gyári állapotban vásároltam volna hasonló tömegű és felszereltségű verziót, akkor jóval többe került volna, mint így. Nem is beszélve arról, hogy USD-s RS villát kaptam volna, mi nálam no way. (Próbáltam)
#1678
Írta 2017. március 23. - 18:06
Én meg pont azt néztem, hogy mindent megtartanék a 3 éves Canyon bringámról (igaz nálam is csak a kerekek, villa, váz a gyári ) és cserélnék egy hasonló karbon vázra. Külön vázként csak a csúcs vázuk van de az 1800 €-t nem ér nekem, talán lemegy majd 1500-re de annyit sem: https://www.canyon.c...eed-cf-slx.html
Ennyi pénzből már megvenném ezt, viszont a jelenlegi kerékpárom utolsó csavarja is jobb mint ami ezen van, tehát csak a váz kellene belőle: https://www.canyon.c...-cf-sl-6-9.html
Mire mindent eladok róla megőszülök....
A Mesterbike-nál nagyon szenvednek egy elvileg új Canyon vázra épített kerékpár eladásával, de esélyét sem látom, hogy tisztességes áron átruháznák rám : http://apro.bikemag....ar-l382306.html
#1679
Írta 2017. március 23. - 17:23
A vazon es a hatsovalton kivul mi maradt rajta? Ugy tunik, hogy szinte mindent lecsereltel (:
#1680
Írta 2017. március 22. - 23:29
Srácok, már ne is haragudjatok, de elméletben tök jól nyomjátok, ennyi elég lesz! Itt a szép idő, menjetek és tekerjetek! :-)
Tekerek én is, itt a bizonyíték
https://www.facebook.com/bikeinbh/