Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#1621
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.305 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szerinem erösen használat függô hogy kinek melyik a legjobb. Amikor én a Nerve-vel a hegyekben túrázok akkor örülök hogy tudok viszonylag pihentetôen mászni akármennyit a 22/36-al, de amikor felrakom az aszfaltos kerékszettet akkor nagyon jól jön a 40-es nagytányér. Tavaly nyáron nyomtam 200km-es aszfaltos túrát az 1x-es Strive-val mert nem volt más, és az élmény abban segített hogy megvegyem a Nerve-et. :)
Ha szükség van a 600-660%-os átfogásra - átfedés ide vagy oda - 3x10/11 kell, ha elég az ~500 akkor 2x vagy Eagle...

A tempóhoz csak pörgetni kell és kész! Nem értsetek félre, nem kötekedésképp, de 32-es első tányérom és 32 - 10-es áttételen alig 94-95-ös pedálfordulattal, ami oútisoknál kábé a normál fordulat, kereken 40 km/h-val haladok. Példa, 98-as átlag pedálfordulattal mentem itt 42+ -os átlagot. https://www.strava.c...706#17014975612

(Valószínűleg pofaszelem lehetett egyébként, így a 400+ Watt alapján. Villavállat fogva, előre hajolva szerintem menne ez sub-300 Watton is, szélcsendben)


zscs módosította - 2017. március 29. - 12:58

  • Vejne kedveli ezt

#1622
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

ez a kimerevitett lancfeszito a 11es xtn valoban darabosabb, mint a korabbi 10es. talan ritkabban esik le a lanc, bar ez nalam sose volt problema. sajnos egy ultregratol fenyevekre van a valtasteljesitmeny.

 

es tenyleg feleslegesen tul sok a 3x11 rendszereknel az atfedes... a regi 8, 9es rendszereknel nagyobb volt a tanyerok kozotti differencia. 44-32-22, a 11esnel meg 40-30-22, amit nagyon erezni. a ket tanyer az arany kozeput, bar az egy tanyernak megvan az az elonye, hogy konnyu eltolni az atteteleket a lanckerek cserevel, atdobos rendszernel problemas lehet, ha nem egymashoz tervezett tanyerok, es atdobo van.

Szerinem erösen használat függô hogy kinek melyik a legjobb. Amikor én a Nerve-vel a hegyekben túrázok akkor örülök hogy tudok viszonylag pihentetôen mászni akármennyit a 22/36-al, de amikor felrakom az aszfaltos kerékszettet akkor nagyon jól jön a 40-es nagytányér. Tavaly nyáron nyomtam 200km-es aszfaltos túrát az 1x-es Strive-val mert nem volt más, és az élmény abban segített hogy megvegyem a Nerve-et. :)
Ha szükség van a 600-660%-os átfogásra - átfedés ide vagy oda - 3x10/11 kell, ha elég az ~500 akkor 2x vagy Eagle...



#1623
Vasinger

Vasinger

    fórumtag

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

Biztos, hogy nem az XL-est nezted? Mert annak 877 mm az atlepesi magassaga. A 2017-es ferfi 6.9 es a 7.9-nek csak 841 mm, ami egy centivel magadsabb, mint az L-es noi 6.9-nek a 830 mm. Ne a jobb szelso oszlopot nezd, mer van XL-es meret is. Elhanyagolhato ennyi meretbeli elteres.

emiatt nem szednem szet (:

 

És tényleg, véletlenül az XL-eset néztem ott, így azért egyáltalán nem vészes a különbség: 830 vs 841. 1 centit szerintem senki nem fog megérezni :D Kérdés, hogy a 16-os 6.9-nél is ez a helyzet, vagy sem.



#1624
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Akkor megint egyben válaszolnék így mindenkinek.

 

2x10 vagy 3x10-es, ez kevésbé releváns számomra. Amivel jön, olyan lesz.

 

Ami fontosabb az az ár, kinézet és átütőtengely...

 

Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...

Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső. 

 

+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.

 

Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.

 

Vélemény?

Látom az SL-nél valóban ír különbséget az átlépési magasságban (szerintem a 100-110 Reba miatt) de nem 5cm az L-L között (te a férfi XL-t nézted a nôi L-hez) hanem 11mm aminél nem fogod észrevenni a "triálosságot", ha nem egymás mellett állnak azt sem fogod megmondani hogy melyik melyik.


950sm07 módosította - 2017. március 29. - 10:19


#1625
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...
Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső.

Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.

Biztos, hogy nem az XL-est nezted? Mert annak 877 mm az atlepesi magassaga. A 2017-es ferfi 6.9 es a 7.9-nek csak 841 mm, ami egy centivel magadsabb, mint az L-es noi 6.9-nek a 830 mm. Ne a jobb szelso oszlopot nezd, mer van XL-es meret is. Elhanyagolhato ennyi meretbeli elteres.

+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.

emiatt nem szednem szet (:

blash módosította - 2017. március 29. - 10:15


#1626
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ez a kimerevitett lancfeszito a 11es xtn valoban darabosabb, mint a korabbi 10es. talan ritkabban esik le a lanc, bar ez nalam sose volt problema. sajnos egy ultregratol fenyevekre van a valtasteljesitmeny.

 

es tenyleg feleslegesen tul sok a 3x11 rendszereknel az atfedes... a regi 8, 9es rendszereknel nagyobb volt a tanyerok kozotti differencia. 44-32-22, a 11esnel meg 40-30-22, amit nagyon erezni. a ket tanyer az arany kozeput, bar az egy tanyernak megvan az az elonye, hogy konnyu eltolni az atteteleket a lanckerek cserevel, atdobos rendszernel problemas lehet, ha nem egymashoz tervezett tanyerok, es atdobo van.



#1627
Vasinger

Vasinger

    fórumtag

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

Akkor megint egyben válaszolnék így mindenkinek.

 

2x10 vagy 3x10-es, ez kevésbé releváns számomra. Amivel jön, olyan lesz.

 

Ami fontosabb az az ár, kinézet és átütőtengely...

 

Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...

Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső. 

 

+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.

 

Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.

 

Vélemény?



#1628
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Háromszor tíznél, nagyon sok az átfedés az áttételek között, a végeket nézve pedig nincs nagy eltérés, 22/36 1.63, 24/36 1.5 ez utóbbi egy állagos 2x10, 40/11 3.63, 38/11 3.45. Egy 2x10-re is tehetsz simán 22-es kistányért vagy nagyobb nagytányért, az enyémen speciel 39/24 van.

Nincs nagy eltérés de mégis van annyi hogy van akinek számít. :) Nekem pont annyi, hogy amikor a bicaj 3x10-el jött akkor az égvilágon semmi értelme ne volt lecserélni. Az átfedés engem egyátalán nem zavar, ez leginkább az emberek fejében okoz problémát mert "nem optimális" és eggyel (vagy kettôvel) több lánctányért kell cipelni, cserében 70-80%-ban középsô tányéron használva az optimálisabb a láncvonal tartósabb hajtásláncot eredményez.
A Shimano szokásos 2x10 hajtásai 22/36, 24/38, 28/40 az új 2x11 meg 24/34, 26/36 - nem álltam neki vadászgatni másikat mert értelmetlennek találtam - és átfedés ide vagy oda, egyik sem nyújtja azt amit a 22/30/40. Nekem kellemes meglepetés volt mert már el is felejtettem hogy létezik 3x. Három montim van - kettô Canyon - 1x, 2x és 3x hajtással. Mindegyiket másra használom és mindegyikhez pont az a hajtás illik a legjobban ami van rajta. :) Amúgy az elsô váltó létjogosultságának a megôrzésén a Shimano "side swing" váltója sokat segített, gyors, pontos, kis erôvel mûködik.



#1629
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.305 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

2x10 nagyon pöpec volt, annál több, jobb nem kell. Már 1 éve használok 1x11-et, amit már megszoktam. Ennek ellenére +1 a 2x10-re.



#1630
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

3x10 átfogása verhetetlen, nekem tökéletes vele a 29-es Nerve. 22/36-al a falon is felmegyek, 40/11-el meg elég tempósan lehet haladni - fôleg ha van egy kis lejtô.

Enduróra csakis 1x de az más célra van, 50-es malomkereket meg sosem fogok rátenni... :)

Háromszor tíznél, nagyon sok az átfedés az áttételek között, a végeket nézve pedig nincs nagy eltérés, 22/36 1.63, 24/36 1.5 ez utóbbi egy állagos 2x10, 40/11 3.63, 38/11 3.45. Egy 2x10-re is tehetsz simán 22-es kistányért vagy nagyobb nagytányért, az enyémen speciel 39/24 van.


gaboca1 módosította - 2017. március 29. - 08:17


#1631
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Tobb ismeros is 3x10-et hasznal, s eszuk agaban sincs lecserelni. Nem is ertik ezt a lanctanyer csokkentos maniamat. Ja, micsoda hir, a Suntour csinalt 11 fokozatu 11-50-es fogsort, 100-110 euroba fog kerulni, a fekete dragabb, mint az ezust. Olyan a fogkiosztasa, mintha a 7-es 11-28-as sorhoz hozzapakoltak volna me'g negy lanckereket: 11-13-15-18-21-24-28-32-36-42-50, amit soha sem kedveltem, mert a kisebb lanckerekek kozt tul nagy volt az ugras.

3x10 átfogása verhetetlen, nekem tökéletes vele a 29-es Nerve. 22/36-al a falon is felmegyek, 40/11-el meg elég tempósan lehet haladni - fôleg ha van egy kis lejtô.

Enduróra csakis 1x de az más célra van, 50-es malomkereket meg sosem fogok rátenni... :)



#1632
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.637 hozzászólás

 

Egy GRAND CANYON AL SL 7.9-et néztem ki, montis vagyok. A festése nagyon-nagyon tetszik cián kékben. Tudom, hogy bárhol fogok vele tekerni, nem fog velem ilyen bringa szembejönni velem, ez igazán egyedi. :)

 

Ne szomorodj el de haveromnak is pont ilyen kék Canyon-ja van :D :P

Egyediség.....Majd ha a Merényitől rendelsz bringát, az valóban egyedi lesz. :) http://www.merenyi.eu/hu/

De nem egy jó árú, tömeggyártott bringánál. Csak a haveri körömben legalább 7-8 Canyon van. Tekertünk a Garda tónál, 60-70% volt a szembejövő bringák közül a Canyon-ok aránya.

De ettől még tökéletes választás a Canyon, ez nem is vitás.


Marci

#1633
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

Nem is ertik ezt a lanctanyer csokkentos maniamat. Ja, micsoda hir, a Suntour csinalt 11 fokozatu 11-50-es fogsort, 100-110 euroba fog kerulni, a fekete dragabb, mint az ezust.

 

 
 

 

Sunrace-t akartál írni :)

 

itthon 29 és 32 K lesz a listaáruk. pár hete van 11-46-os, engem is meglepett mennyire viszik.

11-50-et én sem vennék, (még látatlanba a franc se tudja egyáltalán mi viszi el) de a 11-46 már egész értelmes áttételt ad egy 34, erőseknek egy 36-os tányérral is.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1634
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Nerve-em 3x10-es, azt hittem lecserélem de a 22-30-40 teljesen jó. 70-80%-ban a 30-as tányéron hajtom ahonnan szinte az egész kazettát tudom használni keresztbeváltás nélkül, fölösleges pénzkidobás lenne hozzányúlni...

 

Tobb ismeros is 3x10-et hasznal, s eszuk agaban sincs lecserelni. Nem is ertik ezt a lanctanyer csokkentos maniamat. Ja, micsoda hir, a Suntour csinalt 11 fokozatu 11-50-es fogsort, 100-110 euroba fog kerulni, a fekete dragabb, mint az ezust. Olyan a fogkiosztasa, mintha a 7-es 11-28-as sorhoz hozzapakoltak volna me'g negy lanckereket: 11-13-15-18-21-24-28-32-36-42-50, amit soha sem kedveltem, mert a kisebb lanckerekek kozt tul nagy volt az ugras.

 

 

A gumi harang alatt mit értesz? Mi célt szolgál az?

 
Ami becsuszot vedte, hogy minden szar kozvetlenul rakeruljon a szimeringre, mint ezeken a '97-es Judykon. Persze lehet ratenni a hidra muanyag lapot, ami a sar egy reszet tavol is tartja. Mar a decathlonban is kapni, a rozsaszinut jol le is szoktak arazni. Canyon feliratosat is vehetsz 10 euroert, amit Muckynutz gyartmany. Vagy kivaghatod valami erosebb, de hajlekony muanyagbol (:
 
 

Ehh... nehéz kérdés ez a vétel. a 2016-os 6.9 női gyakorlatilag mindenben jobb a 2017-es 7.9-esnél, olcsóbb is, de a 7.9-es festése nagyon-nagyon tetszik... Hát nem tudom, nehéz szülés lesz...

 
Sok minden nem szol a 2017-es 6.9 es 7.9 mellett, de hogy me'g konnyebb legyen dontened, nezd meg a Radon ZR Team NX1-et (Reba, Sram NX1, ket kulonbozo kerekmerettel, elvileg 11,7 kilo es 1066 euro plusz szallitas, gyanus, hogy nem atutos a telo), vagy a Radon ZR Team 8.0-at (valami M30-as Manitouval, tobbnyire SLX-szel, de csak sima gyorszaras kerekekkel, ez is 1066 euro). Szoval csak a 2016-os noi 6.9 a jobb vetel (:

 

Jól látom, hogy Canyon bicikliket csak a honlapról lehet venni újonnan és nincs másik viszonteladója?

Itt bovebben kifejtik, bar nem teljesen ertem, hogy mirol is irnak ennyit, de miert is ne: index.hu/kerekagy/2017/03/21/online_kerekparvasarlas/



#1635
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

 

 

Jól látom, hogy Canyon bicikliket csak a honlapról lehet venni újonnan és nincs másik viszonteladója? 

 

ez a lényege a cuccnak, erre az üzleti modellre alapoztak 10en évvel ezelőtt.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1636
Vasinger

Vasinger

    fórumtag

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

Ugyanazok a vázak, a különbséget amiatt lehet csak látni hogy míg a férfi vázak honlapon levô képe M-es vagy L-es addig a nôi modelleké XS vagy S. Ezért tûnik "triálosabbnak" a nôi modell, a férfi ha XS vagy S-es ugyanolyan triálos mivel ugyanaz a váz. Ez minden modelljüknél így van.

 

Nerve-em 3x10-es, azt hittem lecserélem de a 22-30-40 teljesen jó. 70-80%-ban a 30-as tányéron hajtom ahonnan szinte az egész kazettát tudom használni keresztbeváltás nélkül, fölösleges pénzkidobás lenne hozzányúlni...

 

 

Ehh...nehéz kérdés ez a vétel. a 2016-os 6.9 női gyakorlatilag mindenben jobb a 2017-es 7.9-esnél, olcsóbb is, de a 7.9-es festése nagyon-nagyon tetszik... Hát nem tudom, nehéz szülés lesz...

 

Jól látom, hogy Canyon bicikliket csak a honlapról lehet venni újonnan és nincs másik viszonteladója? 

Egy ilyen lenne a legjobb: https://www.youtube....h?v=NnVHRch1XuI


Vasinger módosította - 2017. március 28. - 23:11


#1637
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

A gumi harang alatt mit értesz? Mi célt szolgál az?

 

2*10-zel tökéletesen elvagyok, 3x10 se lennne rossz, de 1x11-re nem igazán vágyok, nem szeretnék vétel után még valag pénzt és energiát fordítani átalakítgatásokra.

 

A 2016-os női váznak hol találtátok meg a geo táblázatát? Nekem egyébként az tűnik fel képről, hogy az üléscső sokkal alacsonyabban helyezkedik el, mint a férfi vázaknál. Kvázi "triálosabb" a geója. 

Ugyanazok a vázak, a különbséget amiatt lehet csak látni hogy míg a férfi vázak honlapon levô képe M-es vagy L-es addig a nôi modelleké XS vagy S. Ezért tûnik "triálosabbnak" a nôi modell, a férfi ha XS vagy S-es ugyanolyan triálos mivel ugyanaz a váz. Ez minden modelljüknél így van.

 

Nerve-em 3x10-es, azt hittem lecserélem de a 22-30-40 teljesen jó. 70-80%-ban a 30-as tányéron hajtom ahonnan szinte az egész kazettát tudom használni keresztbeváltás nélkül, fölösleges pénzkidobás lenne hozzányúlni...


950sm07 módosította - 2017. március 28. - 23:03


#1638
Vasinger

Vasinger

    fórumtag

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

 
Ahogy irta Szepy, latni a kepen, meg a 6.9 leirasaban sem emlitik a telonal, hogy atutos lenne, mig a 7.9-nel igen, szoval ha hallgatnak az ilyenrol, akkor biztos, hogy nem veletlenul.
 
 

 

A trendi fekete becsuszo helyett, jobb lett volna, ha megmarad a gumiharang, de azt mar a 2000-es evek kornyeken szamuztek az olcsobb villakra :/ A 3x10-et atalakithatja kettanyerosra, mert 2016-oson is 11-36-os fogsor lehet. Vagy lecserelheti az egeszet 1x11-re, amig uj minden, mert amit leszed, eladhatja: fogsor, lanc, valtokar, elsovalto, lanctanyerok, a hatsovaltoban nem vagyok biztos, de ugy remlik, hogy a 10-es es a 11-es dynasys bovdenhuzasa nem azonos...

 

 

 

Meglepne, hogy gyartattak volna kulon noi vazakat. Regebben itt a topikban is irta valaki, hogy rakerdezett a kulonbsegre a canyonnal, ha jol remlik, akkor azt valaszoltak, hogy csak a rovidebb a kormanyszar es noi a nyereg. De elnezve a geo tablazatot, lehet, hogy valamiben me'gis mas a vaz, de nem tunik hatalmas kulonbsegnek. Lenne kulon noi Reba? (: Ezt is ketlem, de ha igen, akkor is mi gond lenne, legfeljebb kell bele volume spacer (:

 

 

A gumi harang alatt mit értesz? Mi célt szolgál az?

 

2*10-zel tökéletesen elvagyok, 3x10 se lennne rossz, de 1x11-re nem igazán vágyok, nem szeretnék vétel után még valag pénzt és energiát fordítani átalakítgatásokra.

 

A 2016-os női váznak hol találtátok meg a geo táblázatát? Nekem egyébként az tűnik fel képről, hogy az üléscső sokkal alacsonyabban helyezkedik el, mint a férfi vázaknál. Kvázi "triálosabb" a geója. 


Vasinger módosította - 2017. március 28. - 22:31


#1639
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás

Meglepne, hogy gyartattak volna kulon noi vazakat. Regebben itt a topikban is irta valaki, hogy rakerdezett a kulonbsegre a canyonnal, ha jol remlik, akkor azt valaszoltak, hogy csak a rovidebb a kormanyszar es noi a nyereg. De elnezve a geo tablazatot, lehet, hogy valamiben me'gis mas a vaz, de nem tunik hatalmas kulonbsegnek. Lenne kulon noi Reba? (: Ezt is ketlem, de ha igen, akkor is mi gond lenne, legfeljebb kell bele volume spacer (:

 

Tudtommal nincsen külön női Reba, de  - különösebben a drágább bringáknál és alkatrészeknél - a bringa gyártója lehet igényes és kérhet egyedi hangolású telót/rugóstagot a beszállítótól. Anno asszem a FOX oldalán is olvastam, hogy milyen alap gyári hangolások vannak, de nagyobb tételben gondolom simán lehet egyedibbet is kérni. Egyik sem volt végleges, simán átszerelhető, tehát gondolom csak a szelepek mérete és a légkamra progresszivitása változhat. Az sem megoldhatatlan tényező és nem is csilliárdos tételek.


Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#1640
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Azt honnan veszitek, hogy a Recon Gold nem QR15-ös?

 
Ahogy irta Szepy, latni a kepen, meg a 6.9 leirasaban sem emlitik a telonal, hogy atutos lenne, mig a 7.9-nel igen, szoval ha hallgatnak az ilyenrol, akkor biztos, hogy nem veletlenul.
 
 

Bár az új Reba becsúszója fekete és a 2*10 trendibb mint a 3*10. :)
Ráadásul azt hittem végleg megváltak a Selle Italia X1-től, mert az enyémen egy "Iridium" saját márkás ülésük van, ami az első rövidke teszt alapján egészen használható.  Legalábbis az X1-nél sokkal jobb, bár mivel a múltkor vettem 2 használt Fizik ülést, ez is le fog róla kerülni és megy rá fel egy normálisabb. Erre most visszakerült a 2017-es modellre az X1... Megveszi azt az ülést valaki önszántából? :)

 

A trendi fekete becsuszo helyett, jobb lett volna, ha megmarad a gumiharang, de azt mar a 2000-es evek kornyeken szamuztek az olcsobb villakra :/ A 3x10-et atalakithatja kettanyerosra, mert 2016-oson is 11-36-os fogsor lehet. Vagy lecserelheti az egeszet 1x11-re, amig uj minden, mert amit leszed, eladhatja: fogsor, lanc, valtokar, elsovalto, lanctanyerok, a hatsovaltoban nem vagyok biztos, de ugy remlik, hogy a 10-es es a 11-es dynasys bovdenhuzasa nem azonos...

 

 

A női-férfi modell különbségre azért kérdezz rá a Canyonnál is. A geo-juk alapján a váz azonosnak látszik, bár a "Stand-over height" a nőinél alacsonyabb közel 1 cm-rel. Amit nem értek, talán a felsőcsövet meredekebben húzzák le. A villánál annyi látszik, hogy más a gyári hangolása "könnyebb" felhasználókra szánják a női modellen, ezért még kérdéses, hogy mennyi a max terhelhetősége.

 

Meglepne, hogy gyartattak volna kulon noi vazakat. Regebben itt a topikban is irta valaki, hogy rakerdezett a kulonbsegre a canyonnal, ha jol remlik, akkor azt valaszoltak, hogy csak a rovidebb a kormanyszar es noi a nyereg. De elnezve a geo tablazatot, lehet, hogy valamiben me'gis mas a vaz, de nem tunik hatalmas kulonbsegnek. Lenne kulon noi Reba? (: Ezt is ketlem, de ha igen, akkor is mi gond lenne, legfeljebb kell bele volume spacer (: