ezt en sem gondoltam volna, csak meglepett, hogy mintha ratalaltak volna arra, hogy mennyit dicsered a tranzx nyeregcsovet (:
Ja, lehet
ezt en sem gondoltam volna, csak meglepett, hogy mintha ratalaltak volna arra, hogy mennyit dicsered a tranzx nyeregcsovet (:
Ja, lehet
Gondolom nem állnak neki üléscsövet fejleszteni, TranzX teljesen jó fôleg az új ami könnyebb is.
A Spectal AL 5.0 EX most épp 1800 euró. 150 mm-es Iridium nyeregcsővel, ami meglepett, hogy saját állítható nyeregcsövük is van már, de a manuálban említenek JD-YSP07 gyáriszámot, ami meg Tranz-X.
Igen, nézem folyamatosan, mert ilyet szeretnék venni.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
A Spectal AL 5.0 EX most épp 1800 euró. 150 mm-es Iridium nyeregcsővel, ami meglepett, hogy saját állítható nyeregcsövük is van már, de a manuálban említenek JD-YSP07 gyáriszámot, ami meg Tranz-X.
Gondolom nem állnak neki üléscsövet fejleszteni, TranzX teljesen jó fôleg az új ami könnyebb is.
Spectral modellt használ valaki?
Milyen a Sram 1 * 11-es rendszere?
A Spectal AL 5.0 EX most épp 1800 euró. 150 mm-es Iridium nyeregcsővel, ami meglepett, hogy saját állítható nyeregcsövük is van már, de a manuálban említenek JD-YSP07 gyáriszámot, ami meg Tranz-X.
Spectral-t nem, Sram 1x11-et igen - X01/X1 mix, teljesen jó.
Köszi.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Spectral modellt használ valaki?
Milyen a Sram 1 * 11-es rendszere?
Spectral-t nem, Sram 1x11-et igen - X01/X1 mix, teljesen jó.
Spectral modellt használ valaki?
Milyen a Sram 1 * 11-es rendszere?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Menetes csapágyakat érdemes kiszedni, bezsírozni a menetes részt, pedál meneteket szintúgy.
Edited by arn, 2017. April 17. - 08:53.
Azzal a muanyag tekerovel huzod ossze a ket oldalt, olyan, mint az ahead stucninal az osszehuzo sapka. A hajtomu rogzitese is pont ezen az elven mukodik. A csapagyak, ha menetesek felesleges kiszedni uj bringanal, a pressfithez meg szerszam kell.
Menetes csapágyakat érdemes kiszedni, bezsírozni a menetes részt, pedál meneteket szintúgy.
A 21-es valtotartofulet nem probalta valaki lecserelni direkt mountosra? Ezt:
Ilyen Syntace X-12-re:
Arra nem is sikerult rajonnom, hogy nekem most type 1 (117082) vagy 2 (116832) kene. Haszna nem sok lenne, csak annyi, hogy eggyel kevesebb csavar lenne a hatsovaltonal.
A Syntace oldalan talalt pdf szerint, a typ I-es lehet a 21-es ful.
Eloszor nem szednem, hanem csak megtorolnem ronggyal vagy papirtorlovel a hajtokar es a csapagyak kozt. Letisztitottad a nyeregcso legtetejen levo ket fuggoleges rest is? Es csak tekeres kozben hallod azt a hangot?
Egy 5-os imbuszkulcs kell csak a hajtokar kiszedesehez, az a muanyag bizbasz kitekero felesleges, mint ez a Shimano TL-FC16. Eleg csak egy ujjal betekerni, mer amugy sem jo, ha tul szorosra tekered. Ha kiszeded a kart, akkor letorolgetve es atzsirozva tedd vissza, olaj nem jo erre. Ja, meg ravan irva a hajtokarra, hogy 12-14 Nm-rel huzd meg a ket imbuszcsavart, ez annyit jelent, hogy jol huzd meg, de azert ne tord bele a csavart.
A csapagy kiszerelest kihagyhatod, nem talaltam olyan videot, amin csak a hollowtech 2-es hajtokart szedik ki:
Csak tekerés közben hallom igen. Kiálltam a nyeregből akkor is sikerült kicsikarnom, de akkor nehezebben tudtam. Nem mindegy a hajtókarra adott nyomaték mértéke sem.
nekem volt olyan hogy bringánál a szerelő kolléga nyomatékkulccsal meghúzta a hajtómű csavarjait előírás szerint, pár tíz kilcsi után veszettül katogott, utána kellett húzni utána rendben volt.
100 PSI vel amúgy megmozdul a reba ?
A hajtómű csavarjai alatt azokra gondolsz amivel a középcsapágyra vannak rögzítve és imbusszal lehet szorítani?
A kattogast ezer dolog okozhatja... azert nem egyszeru tema, mert a vaz jol vezeti a hangot, es nem tudod a forrasat. csekkold vegig a nyomatekokat az egesz bringan.
Köszi, megnézem amit tudok. Egyedül tényleg ez a középrész ami nem igazán egyszerű számomra..
nekem volt olyan hogy bringánál a szerelő kolléga nyomatékkulccsal meghúzta a hajtómű csavarjait előírás szerint, pár tíz kilcsi után veszettül katogott, utána kellett húzni utána rendben volt.
100 PSI vel amúgy megmozdul a reba ?
Edited by Bikertigger, 2017. April 16. - 19:39.
- Hajtókar/középcsapágy közé ment valami porszem és az súrlódik.
A nyeregcsőt gyorsan kikaptam és letisztítottam, sajnos nem oldotta meg a problémát, így a második, kicsit bosszantóbb eset állhat fent.
SLX hajtókar és SLX integrált középcsapágy van a bringán.
Ilyet még soha nem szedtem szét. Kell-e ehhez bármilyen különleges szerszám, hogy szétszedjem és összerakjam?
Gondolom újra is kéne zsíroznom az ottani részt mikor áttörölgetem, mivel kéne azt bekenni? Jelenleg csak TF2 és Rohloff olajom van itthon, gondolom ezek közül egyik se jó oda.
Eloszor nem szednem, hanem csak megtorolnem ronggyal vagy papirtorlovel a hajtokar es a csapagyak kozt. Letisztitottad a nyeregcso legtetejen levo ket fuggoleges rest is? Es csak tekeres kozben hallod azt a hangot?
Egy 5-os imbuszkulcs kell csak a hajtokar kiszedesehez, az a muanyag bizbasz kitekero felesleges, mint ez a Shimano TL-FC16. Eleg csak egy ujjal betekerni, mer amugy sem jo, ha tul szorosra tekered. Ha kiszeded a kart, akkor letorolgetve es atzsirozva tedd vissza, olaj nem jo erre. Ja, meg ravan irva a hajtokarra, hogy 12-14 Nm-rel huzd meg a ket imbuszcsavart, ez annyit jelent, hogy jol huzd meg, de azert ne tord bele a csavart.
A csapagy kiszerelest kihagyhatod, nem talaltam olyan videot, amin csak a hollowtech 2-es hajtokart szedik ki:
A 21-es valtotartofulet nem probalta valaki lecserelni direkt mountosra? Ezt:
Ilyen Syntace X-12-re:
Arra nem is sikerult rajonnom, hogy nekem most type 1 (117082) vagy 2 (116832) kene. Haszna nem sok lenne, csak annyi, hogy eggyel kevesebb csavar lenne a hatsovaltonal.
Edited by blash, 2017. April 16. - 19:15.
A teleszkóppal kapcsolatban teljesen igazatok volt, csak nem tekertem rá teljesen a teló pumpát. Mai nap semmi se vesztett a nyomásból, minden perfekt volt e téren.
Ellenben kijött egy újabb probléma.
Pedálozáskor minden csapás esetén kattog valami. 1 vagy 2 kattanás, magas hangú oylan aluminiumféle kattogás. Előző bringámon is hallottam ilyet, ott 2 lehetőség állt fent:
- A nyeregcső szedett össze valami porszemet és az ment a váz és a nyeregcső közé. Esetleg a nyeregpálca szedett össze valami koszt.
- Hajtókar/középcsapágy közé ment valami porszem és az súrlódik.
A nyeregcsőt gyorsan kikaptam és letisztítottam, sajnos nem oldotta meg a problémát, így a második, kicsit bosszantóbb eset állhat fent.
SLX hajtókar és SLX integrált középcsapágy van a bringán.
Ilyet még soha nem szedtem szét. Kell-e ehhez bármilyen különleges szerszám, hogy szétszedjem és összerakjam?
Gondolom újra is kéne zsíroznom az ottani részt mikor áttörölgetem, mivel kéne azt bekenni? Jelenleg csak TF2 és Rohloff olajom van itthon, gondolom ezek közül egyik se jó oda.
És tényeg igazad volt Most betekertem és rendesen mutatta a 100 PSI-t. Reméljük holnapi nap végére és ennyit fogok látni.
Szuper!
Tekerd csak, azt kézzel nem fogod megszakítani az tuti.
És tényeg igazad volt Most betekertem és rendesen mutatta a 100 PSI-t. Reméljük holnapi nap végére és ennyit fogok látni.