Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Canyon

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
3138 replies to this topic

#61
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 posts

Sziasztok!
Emlékeitek szerint Exceed-ből ~2018 tájékán volt hasonló konfig?? Nekem nem rémlik.

Váz: boost
1x12 sram xo váltás
Sram eagle 30-as hajtómű
Fox 34
Rock shox reverb dropper
Shimano mt500 tárcsafék 180-as tárcsák
Sram sor 10-50
Mavic xa elite tubeless kerékszett
Conti crossking-mountainking 2.3 gumik

Nem hinném. Főleg a boost nem volt akkoriban standard, de az általad felsorolt cuccok se stimmelnek. Fox és Sram nem volt mixelve (főleg 34-es nem), az egész nekem egy furcsa összvérnek tűnik.



#62
pajesz

pajesz

    fórumtag

  • jóváhagyásra váró
  • 74 posts
Sziasztok!
Emlékeitek szerint Exceed-ből ~2018 tájékán volt hasonló konfig?? Nekem nem rémlik.

Váz: boost
1x12 sram xo váltás
Sram eagle 30-as hajtómű
Fox 34
Rock shox reverb dropper
Shimano mt500 tárcsafék 180-as tárcsák
Sram sor 10-50
Mavic xa elite tubeless kerékszett
Conti crossking-mountainking 2.3 gumik

#63
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

DH pályán az Exceeddel. Nézni is fáj smile.png

https://www.youtube....h?v=bbw5mTAnaHU

 



#64
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Új gravel cajga: https://www.canyon.c...dventure/grizl/

 

canyon-bikes-grizl-family-11.jpg



#65
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

köszi! ha az beígért szállítási időt nem tudják tartani, arról jön levél?

Rákérdeznék a helyedben náluk, mikorra várható pontosan. 1-2 napon belül válaszolnak.

Jelen helyzet speciális persze, de anno mikor nekem csúszott egy bringám pár hetet az ígérthez képest, árengedményt kaptam.



#66
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts

Jön majd levél, amikor már összerszerlés alatt a canga. Elég lesz akkor is utalnod, nem kötelező előre megtenni.

 

köszi! ha az beígért szállítási időt nem tudják tartani, arról jön levél?


ritchey p29er custom


#67
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 posts

Szaisztok! Kb. 2 hónapja rendeltem egy bringát a canyontól. Közvetlenül rendelés leadása után jött az email, hogy a tervezett szállítási dátum előtt min. 2 héttel utaljam a pénzt, ami kb. most lenne esedékes. Ez volt az utolsó update tőlük, ill. a rendelésem státusza is ugyanúgy áll mint a legelején. Emiatt ill. az egész kerékpáripart érintő beszállítói csuszások miatt (amiről a canyon is cikkhez a weblapon, amiben van utalás a esetleges szállítási késésekről) egyenlőre hezitálok, hogy utaljam e a pénzt - nem szeretnék "befeketni" egy olyan bringába amit esetleg csak a szezon végén kapnék kézhez...

 

A kérdés: mi történik ha egyenlőre nem utalok? szól majd a canyon, hogy szálításra kész a bringa a és hogy utaljam a pénzt? Vagy egyszerűen stornózva lesz a rendelésem? Vagy ... ?

Van erről vmi tapasztalat? Köszi!

Jön majd levél, amikor már összerszerlés alatt a canga. Elég lesz akkor is utalnod, nem kötelező előre megtenni.



#68
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts

Szaisztok! Kb. 2 hónapja rendeltem egy bringát a canyontól. Közvetlenül rendelés leadása után jött az email, hogy a tervezett szállítási dátum előtt min. 2 héttel utaljam a pénzt, ami kb. most lenne esedékes. Ez volt az utolsó update tőlük, ill. a rendelésem státusza is ugyanúgy áll mint a legelején. Emiatt ill. az egész kerékpáripart érintő beszállítói csuszások miatt (amiről a canyon is cikkhez a weblapon, amiben van utalás a esetleges szállítási késésekről) egyenlőre hezitálok, hogy utaljam e a pénzt - nem szeretnék "befeketni" egy olyan bringába amit esetleg csak a szezon végén kapnék kézhez...

 

A kérdés: mi történik ha egyenlőre nem utalok? szól majd a canyon, hogy szálításra kész a bringa a és hogy utaljam a pénzt? Vagy egyszerűen stornózva lesz a rendelésem? Vagy ... ?

Van erről vmi tapasztalat? Köszi!


ritchey p29er custom


#69
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Stoic 3 teszt: https://www.pinkbike...o-have-fun.html

 

p6pb20474932.jpg



#70
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 posts

Ebben az évben nehéz lesz bármit is időben beszerezni.

Gravelre szerintem a 2x11 jobb, mint az 1x11. Legalábbis én biztos nem csak a klasszikus "gravel" utakat választanám, hanem montisokon is felmennék, oda meg a 40-42/11 túl sok lenne:)



#71
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

Köszönjük, hasznos az írás! 

 

Grail AL-t néztem mostanában, de 1x-es hajtásban nincs a zöld és az tetszene, továbbá egyik sem érkezik meg soha már....



#72
osi22

osi22

    vendég

  • fórumtag
  • 162 posts

Túl vagyunk a Lux 7.0-val az első egy éven és 2500km-en.

 

Felsorolom itt a tapasztalataim, hátha valakinek hasznos lehet.

 

Már az első tekerés után feltűnt, mennyire sportos és egyben kényelmes geometriát kaptam ezzel a bicajjal. Nem egy HT, de meglepően hasonlóan agilis. Felfele nagyon hatékony, a hátsó felfüggesztés egyáltalán nem a hintalovas kategória, de szerencsére a lockouttal könnyen blokkolható minden elől és hátul is. A Fox 34 Stepcast Elite egy kiváló villa, rettentő finoman mozog, jó a csillapítása, és a 34-es száraknak köszönhetően rettentő merev. A 8100-as XT szinte minden tekintetben egy kiváló szett. A váltás még a legnagyobb terhelés alatt is precízen működik, és a megtett kilométerek alatt se nyúlt meg a lánc 0,75-ig sem. A fékek kiválóan adagolhatóak, semmi nyomáspont-beli para nincsen, mint arra sokan panaszkodnak (minuszokban sem). Egyedül a fekete festés könnyen kopik, és lánc külső felülete hajlamos a rozsdásodásra, de hát ez nem egy vitrinbájk A KS LEV SI dropper szuper darab, fokozatmentesen állítható a 100mm, több XC-re nem is szükséges. A DT-Swiss X1700-as kerekek talán nem a legkönnyebb darabok (ca. 1750g), de rettentő stabilak, és a 25mm szélességgel pont megfelelőek. Tubelessként is hibátlanul funkcionálnak. Sajnos a gyári Maxxis Rekon/Aspen páros nekem egyáltalán nem jött be. Tapadásban nem volt túl meggyőző, nehéz is volt, és rövid idő alatt egy köves technikás részen sikerült fel is ütni. Így itt áttértem a már jól bevált Conti Crossking Protection 2.2 párosra, azzal súlyt is spóroltam, tapadást is kaptam és a defektek és felütések is elkerülnek.

Az egy év alatt szerencsére nem volt hosszú hibalistám:

  • a legelején a hátsó kazettasor kattogott, ezt meg kellett húzni
  • a Fox hátsó tag csiripelt 700km után, gariban javítva lett
  • harmadik első fékbetétet használom, úgy tűnik a resin betét nem túl tartós, de legalább halk és jól fog (hátul egyébként még mindig az eredeti van bent).
  • IPU kormánygátló eltört, gariban cserélték

Amiket pedig én cseréltem:

  • gyári Selle Italia nyereg helyett felkerült egy Ergon SM Comp nyereg, ez kényelmes hosszabb távokon is
  • Fox Lockout és KS Dropper kar helyett felkerült egy Bontager Droplock, így sokkal kényelmesebb lett ezek használata, és helyet is spóroltam
  • 18T helyett 36T ratchet került a hátsó agyba, sokkal jobb lett így a reteszelés

 

Összességében elmondható, hogy az én XC-s, túrázós vonalomon kiválóan használható, és a megtett egy év alatt télen-nyáron szinte hibamentesen futott. Remélem a következő évek is hasonló örömöt adnak majd!

 

QRiU8Zz.jpg


Edited by osi22, 2021. April 11. - 14:28.

  • karakoram, peppe and zscs like this

#73
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,025 posts

mindenki méregeti a magáét? biggrin.png

 

unit: 26/20 

on-one: 28/21* 

(felsőcső teteje-pálca / nyeregcsőbilincs-pálca)

 

*Ez szerintem kicsi nekem, de a következő méret nagyon nagy lett volna. De kellett kis idő, míg megszoktam a látványt is és a menet közbeni "fílinget". Azóta imádom, nagyon szórakoztató. wink.png

 

karakoram: a tiéd inkább határeset (ez a 440-es Thomson valami egyedi darab? csak mert 410-ig vannak csöveik... :P)

ZolkoW: kicsi a váz, de ezt már mondtam smile.png

Mars: ha nem létezik nagyobb váz... smile.png

 

Egyébként szerintem egy ideje nagyon el vannak b_szva a vázméretezések, de ezt már mondtam. Az, hogy 2 colos ugrás van a méretek között, siralmas... sad.png

 

disclaimer: minden fentihez hozzáértve, hogy "szerintem" wink.png


Edited by Kisherceg, 2021. January 22. - 20:11.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#74
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 posts

Nyeregcső bilincstől nyeregpálca közepéig mérve nálam 29 cm lóg ki. 

85,5 cm-en ülök, 195 cm vagyok, és XL-es (2019-es) Neuron-al-t használok.

480 mm-es a nyeregcsövem, bízom benne, hogy nem lesz baj. 

(Ha pedig lesz, akkor sincs mit tenni, kisebb nem leszek, és XL-nél sincs nagyobb váz.. de legalább van 5 év garancia, ami vagy bejön vagy nem... :D )


  • Kisherceg and zscs like this

#75
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,700 posts

én 27-28 centit mondanék, hogy ennyi lóg ki a nyeregpálcáig.



#76
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Nem veszem magamra  wink.png

A nyeregpálca közepéig mérve, 25 cm-re van kihúzva. A sok vagy kevés?

nem sok az, csak jó gyártótól kell vázat választani....:) 

(amúgy nekem is kb annyira van húzva (17,5 es váz, 75 centin ülök )


  • Kisherceg likes this
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#77
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

Bilincstől mértem. Ezt nem tudom egyébként mennyire "egészségtelen" (utána fogok olvasni), azt tudom, hogy 400-as csövem volt régen, 1X éve Thomsonok vannak és mind 440-es. Tehát annyi van a vázban, illetve a csövek találkozása alatt, hogy ez nem okozhat gondot szerintem. Nekem szemre sem túlzó. De ha ez is ott fogja megadni magát, akkor fejet hajtok és L-es cserét kérek ha kapok smile.png biggrin.png. 181 cm-es magasságommal, átlagos lábhosszal (ezt fejből nem tudom) ha én L-es vázat veszek, akkor milyen magas emberre tökéletes egy XL-es váz? Mert a Canyon méretezés alapján nincs XXL a HT kategóriában. 

 

IMG-20200418-082938.jpg


Edited by karakoram, 2021. January 22. - 11:27.


#78
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,025 posts

Nem veszem magamra  wink.png

A nyeregpálca közepéig mérve, 25 cm-re van kihúzva. A sok vagy kevés?

 

attól függ, honnan mérted. ;) ha a bilincstől, akkor szvsz sok.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#79
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

kicsi is lett mindkettő, az egyik ugye el is tört... rolleyes.gif

 

(bocs, de naaagyon magas labda volt....)

 

Nem veszem magamra  wink.png

A nyeregpálca közepéig mérve, 25 cm-re van kihúzva. A sok vagy kevés?



#80
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,025 posts

Nekem is fűrészelnem kellett anno. Nem volt jó érzés smile.png

 

 

Én is pont így vagyok a határon ahogy te (181 cm), 1 cm különbséggel L és M közt. Én eddig 2x is a kisebbet választottam merev vázak esetében, nem bántam meg. Valószínűleg mindkettő tökéletes mindkettőnknek. Én a kisebb-könnyebb, fickósabb váz mellett döntöttem talán eggyel hosszabb kormányszár használattal (de ezt nem tudom pontosan, hiszen nem is ültem L-es modelleken). 

 

kicsi is lett mindkettő, az egyik ugye el is tört... rolleyes.gif

 

(bocs, de naaagyon magas labda volt....)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"