Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142.
Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni.
DE
Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni...
https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html
VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere.
(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)
exceednel emlekeim szerint amugyis 2.25 a max szelesseg, ahhoz meg talan lenne eleg hely a szelessebb felnivel is (mennyit szelesedik igy egyaltalan a gumi?) - tavaly meg elolhatul 22.5ossel jott. 22.5os felnin kb kijon az elvart szelesseg a guminal, vagy picivel kisebb csak. reszukrol igazabol csak egy pipa a berendelesi listan, amugy meg kuka lenne a sajat legyartott vaz plusz uj vazat is kellene tervezniuk.
masik oldalrol - maskor is gyakran csinaltak a gyartok, hogy elobbre szelesebb gumit tettek, mint hatra (elol jobb tapadas, hatul kevesebb pogo).