Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3138 hozzászólás a témában

#841
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Jó, akkor tegyük ezt tisztába !

A Newmen céget 2016-ban csinálta meg Michi Grätz, a Syntace egyik alapítója, aki személyes okokból kilépett a cégből.

Szóval én kb lesz@arom a nevet ha tudom, hogy egy évtizede minden alkatrész törésteszt győztes márkájának egyik korábbi vezére csinálta azt az új márkát. Biztos vagyok benne, hogy itt is a minőséggel akar majd kitűnni a sok-sok tucat alkatrész közül.

 

A Canyon meg olyan, mint kezdetben volt nálunk pl. a Tesco. Bevezették a márkát csak online kereskedelmükkel és kiváló ár-érték arányukkal. Bejött nekik, kedveltek lettek, így szép lassan lehet az árakat is emelni. Persze vigyáznak, hogy ár-értékben még mindig jók legyenek de rajtuk kívül sok más cég is elkezdte ugyan ezt a vonalat - több-kevesebb sikerrel.

Ma már tucatnyi ilyen cég van, Radon is erős, Transalp Bike, YT Bikes,.....Hát körbe kell nézni, úgy választani.

Tôlem lehet akár a világon a legjobb a Newmen, "lesz@rom" hogy ki csinálja, nekem beváltak a Renthal meg a Hope cuccai, elvagyok velük.

 

Valahol mindegyik gyártó elkezdte, a Specialized pl. gumit gyártott elôször. Valóban tucatnyi direct sales márka van, nem is állítottam hogy a Canyon az egyetlen, csak azt hogy jelenleg globálisan a legismertebb. A Radon nagyrészt csak az áraival erôs, a YT gépei viszont teljesen rendben vannak, csak a kulacstartó problémás náluk, a Capra-ra nem lehet rakni, a Jeffsy-re meg csak kicsit... :)



#842
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.662 hozzászólás

a newmen cuccoknak nezz utana, valoban jonak tunnek. 2006os, igy sok reputacioja nem lehet. 

 

Semmi bajom a Cube-bal, de manapság a marketing sokat számít egy márka ismertségében, megítélésében. A Cube (világszinten) ebben sehol sincs a Canyonhoz, szerintem ez tény, de cáfolj meg nyugodtan. Ettôl még nem fog a Sram/Shimano fék/hajtáslánc, Fox/RockShox villa jobban mûködni egyikben sem és bármelyik bicaj lehet jobb a másiknál, de ez szinte mérhetetlen... A "newmen" nekem már a névnél elbukik, nekem olyan mint a "baddog" meg a "badcat". Lehet hogy fantasztikus az összes de nem akarnám a bicajomon látni, akkor legyen inkább márkajelzés nélküli. :)

 

Jó, akkor tegyük ezt tisztába !

A Newmen céget 2016-ban csinálta meg Michi Grätz, a Syntace egyik alapítója, aki személyes okokból kilépett a cégből.

Szóval én kb lesz@arom a nevet ha tudom, hogy egy évtizede minden alkatrész törésteszt győztes márkájának egyik korábbi vezére csinálta azt az új márkát. Biztos vagyok benne, hogy itt is a minőséggel akar majd kitűnni a sok-sok tucat alkatrész közül.

 

A Canyon meg olyan, mint kezdetben volt nálunk pl. a Tesco. Bevezették a márkát csak online kereskedelmükkel és kiváló ár-érték arányukkal. Bejött nekik, kedveltek lettek, így szép lassan lehet az árakat is emelni. Persze vigyáznak, hogy ár-értékben még mindig jók legyenek de rajtuk kívül sok más cég is elkezdte ugyan ezt a vonalat - több-kevesebb sikerrel.

Ma már tucatnyi ilyen cég van, Radon is erős, Transalp Bike, YT Bikes,.....Hát körbe kell nézni, úgy választani.


marton módosította - 2018. február 03. - 20:10

Marci

#843
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Visszaneztem, maga a valasz sebessege eleg hektikusan valtozik, egyket naptol kb 10 napig. A legpozitivabb tapasztalatom az volt veluk kapcsolatban, hogy kuldtek a vazhoz atalakitot ingyen.

Nekem az utolsó garis ügyem egy Fox villa volt, csütörtöki napon írtam nekik és hétfôn válaszoltak. Paul-Lange hoz akartak küldeni amit én nem kértem, az elsô emailtôl számítva másfél hét után kaptam meg a UPS-tôl a cimkét a csomaghoz. A feladástól számított 20.-ik napon érkezett vissza a villa de úgy hogy nem jelezték hogy feladták. Az itthoni garanciális ügyintézéssel sincs jobb tapasztalatom, egyszer másfél hónapot vártam egy CTD patron cserére.


950sm07 módosította - 2018. február 03. - 18:23


#844
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

amelyiket olcsobban adjak, azt veszem. nalam semmit sem jelent, hogy canyon vagy vmi mas nemet marka van rairva. bar igaz, engem mindig a mogottes ertek erdekelt, es sose a brand. a cannondale sem azert erdekelne, mert cannondale, hanem mert szuper geo, lefty, etc... az exceed vegre megmozditott vmit, a nervenel viszont ha lecserelik a logot, en siman elhiszem, hogy ez az, egy abszolut sotlan bringa.

 

a canyon inkabb annak koszonheti az ismertseget, hogy eddig joval olcsobb volt, es az emberek mar ugy allnak hozza, bevalt, meg tuti olcsobb meg - azt keresik. kicsit a hasonlatod nekem olyan, mintha a f1es szereples alapjan hasonlitanad a peugeot, renault es mercedes autokat. most hiaba sikeresebb es hiresebb a renault ezen a teren mint a masik francia brand, az utcai autoikat mashogy itelik meg.  a canyon akkor fog felnoni arra a szintre, amit irsz, ha ok diktaljak a trendeket. egyelore ugyanolyan ovatoskodo trendkovetok, mint a tobbi nemet marka, kesobb vezetnek be dolgokat. a speci, cannondale, stb vegigtud nyomni olyan dolgokat is, amik addig az emberek fejeben meg se fordult, hogy jo lehet. de valszeg ez osszefugg a piacukkal is, az amerikai piac mindig sokkal nyitottabb volt ilyesmikre, nem veletlenul onnan jonnek az ujitasok. ha majd amerikaban is tarolnak, akkor elobbutobb ok is kenytelenek lesznek erre, de meg nem tartanak ott. 

 

a newmen cuccoknak nezz utana, valoban jonak tunnek. 2006os, igy sok reputacioja nem lehet. 

Értem, ezzel sokan hasonlóan vannak sokan nem. Én pl a sosem vennék lefty-t kategóriába tartozok, de attól még lehet überszuper. A logo lecserélését sok bringánál el lehetne játszani az túl sokat nem jelent a szememben, de tény hogy pl a Cube a gémeskutat idézô himbáival igen egyedi, de a Haibike übereli. :)

A hasonlatommal semmi bajt nem látok, a tiedével viszont igen. Pár kattintással meg tudsz rendelni egy Aeroad/Exceed/Inflite/Strive/Sender stb.-t amivel Quintana, Lakata, Prevot, MvdP, Barnes, Brosnan stb. versenyzik, próbáld meg ugyanezt egy renault vagy mercedes F1-es kocsival... sok sikert hozzá.

Nem tudom milyen szintrôl beszéltem amire a Canyon még nem nôtt fel, azt mondtam hogy a versenysportban támogatott csapatok/versenyzôk, által globálisan egy jóval ismertebb márka mint a Cube... (ehhez még hozzáadhatjuk a GMBN/GCN youtube csatornájának szponzorálását is), nem azt állítottam hogy trendeket diktálnak. :)

A Cube más üzleti és marketing stratégiát követ, és mint cég az is eredményesen mûködik, tehát semmi baj sincs vele. Pinkbike-on olvastam egy interjút az alapítóval/tulajjal, nagyon szimpatikus a fickó.
https://www.pinkbike...rview-2016.html



#845
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

No egy egészen közeli új Canyon fully fotó (a képen C. Hynek):

DVGCf_HDW4_AAFF29.jpg



#846
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Visszaneztem, maga a valasz sebessege eleg hektikusan valtozik, egyket naptol kb 10 napig. A legpozitivabb tapasztalatom az volt veluk kapcsolatban, hogy kuldtek a vazhoz atalakitot ingyen.
  • sisqo kedveli ezt

#847
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Akkor az en 50 euros fekcseremen nem tudom miert ultek a bejelentestol masfel honapot, ugy hogy lepattintottak az elejen azzal hogy vigyem el becsbe egy uzletbe, ahol meg kirohogtek, hogy csinaljak amit akarok a netes bringammal. A telolock bugos, a hatsofelnin csalen fut a gumi, de ezeket a fek utan inkabb vissza se kuldom, mert ki tudja mikor latom, es hogy tortenne e vele vmi. Majd megoldom magam... en nem tapasztaltam sajnos azt a hozzaallast, amit itt irogattok. A valaszt sem szoltak elkapkodni ez a 24 oran beluli valasz es egy heten beluli alkatresz nekem az alom kategoria.

Amugy miert nem vitted vissza az uzletben ahol vetted? Van par hetuk kijavitani...

arn módosította - 2018. február 03. - 17:51


#848
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 687 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Van vki itt, aki nem cserelne el az exceedjet egy hasonlo felszereltsegu cannondale fsire pl? 

Én szívesen visszamennék az időben, hogy az F-Si helyett egy top Exceedet vagy Jealoust vegyek.
Nagyon szép a Cannondale, nagyon egyedi, de sok gond volt vele eddig úgy is, hogy alig használom.
Lefty 2.0 egy hulladék. Majdnem fél kilóval több az elődjénél, az első szériánál garantált típushiba 600-800 km között, utána lehet küldeni szervizbe.
Fél év alatt hoztak ki hozzá két javítást, jól átgondolt prémium termék :D 
2016-ban nem tudok indulni a Trophyn, ha nincs a németországi dr.cannondale és nem küldenek extra gyorsan pótalkatrészt.
2017-ben Lefty szerviz miatt ugrott a Mátra Maraton. Még itt Ausztriában is nehézkes a javítása, küldik Kitzbühelbe egy vagyonért 2-3 hét átfutási idővel.

Kerékcsere ááá nehogy egyszerű legyen, csak szimmetrikus felnivel lesz jó, az egész piacon létezik egy ilyen karbonfelni (newmen), amit be lehet szerezni.
A BB30-as csapágy állandóan kattog, tele a youtube ezzel is. 
Gyárilag nem tudják megoldani, hogy a fék- és váltókábelek ne tegyék tönkre a vázat vagy a villát. 

Supportjuk gyakorlatilag NULLA, alig lehet beszerezni gyári kiegészítőt, csak fél éves várakozásokkal. 

Ezzel szemben, ha a Canyonnak írok válaszolnak 24 órán belül és legutóbb is megjött a cserealkatrész egy héten belül.
  


dzsonhee módosította - 2018. február 03. - 17:18


#849
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

Off:
Karakoram: fekete tetőkárpit? Ez létező dolog, vagy viccelsz? Sose láttam ilyet, el se tudom képzelni, milyen klausztrofób beltere lehet egy autónak vele?!
On

 

Off:

Természetesen létező dolog (valójában nagyon sötétszürke általában és nem fekete). Önmagában lehet "klausztrofób", de mondjuk elhúzható panoráma tetőablakkal már nagyon nem az  ;)  B)

Direkt nem BMW, Audi, VW vagy Merci  példát mutatnék (Fábiához valószínűleg nem rendelhető):

http://www.autoguide...Hunting-004.jpg

 

On



#850
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Az hogy neked vagy nekem mi tetszik és mi a véleményed/véleményem csak egy dolog, nekem a Cube talán a legfantáziátlanabb amit valaha láttam de attól a többségnek még lehet akár a legszebb a világon. Gondolom vannak eladási statisztikák, és látatlanban az lenne a tippem hogy ebike-on és cross/trekkingen kívül a Canyon többet adott el mindenbôl.

Miért árulnák az amerikai top brandek szintjén a bringáikat? Ha tennék akkor a Cube-al nem ugyanaz történne - csak kicsit elôbb?

 

Szerinted hányan cserélnének el egy Canyon Strive-ot egy Cube Stereo-ra vagy egy Sendert a Cube DH gépére? Menj egy egy bikeparkba vagy egy endúró vagy DH versenyre és nézz körül mibôl mennyit látsz. Az árak közelsége miatt akár 50/50 is lehetne az arány de valahogy nem az.

Hány országútisnak csorog a nyála egy Aeroad/Ultimate CF-re és hánynak egy Cube-ra?

 

Semmi bajom a Cube-bal, de manapság a marketing sokat számít egy márka ismertségében, megítélésében. A Cube (világszinten) ebben sehol sincs a Canyonhoz, szerintem ez tény, de cáfolj meg nyugodtan. Ettôl még nem fog a Sram/Shimano fék/hajtáslánc, Fox/RockShox villa jobban mûködni egyikben sem és bármelyik bicaj lehet jobb a másiknál, de ez szinte mérhetetlen... A "newmen" nekem már a névnél elbukik, nekem olyan mint a "baddog" meg a "badcat". Lehet hogy fantasztikus az összes de nem akarnám a bicajomon látni, akkor legyen inkább márkajelzés nélküli. :)

 

amelyiket olcsobban adjak, azt veszem. nalam semmit sem jelent, hogy canyon vagy vmi mas nemet marka van rairva. bar igaz, engem mindig a mogottes ertek erdekelt, es sose a brand. a cannondale sem azert erdekelne, mert cannondale, hanem mert szuper geo, lefty, etc... az exceed vegre megmozditott vmit, a nervenel viszont ha lecserelik a logot, en siman elhiszem, hogy ez az, egy abszolut sotlan bringa.

 

a canyon inkabb annak koszonheti az ismertseget, hogy eddig joval olcsobb volt, es az emberek mar ugy allnak hozza, bevalt, meg tuti olcsobb meg - azt keresik. kicsit a hasonlatod nekem olyan, mintha a f1es szereples alapjan hasonlitanad a peugeot, renault es mercedes autokat. most hiaba sikeresebb es hiresebb a renault ezen a teren mint a masik francia brand, az utcai autoikat mashogy itelik meg.  a canyon akkor fog felnoni arra a szintre, amit irsz, ha ok diktaljak a trendeket. egyelore ugyanolyan ovatoskodo trendkovetok, mint a tobbi nemet marka, kesobb vezetnek be dolgokat. a speci, cannondale, stb vegigtud nyomni olyan dolgokat is, amik addig az emberek fejeben meg se fordult, hogy jo lehet. de valszeg ez osszefugg a piacukkal is, az amerikai piac mindig sokkal nyitottabb volt ilyesmikre, nem veletlenul onnan jonnek az ujitasok. ha majd amerikaban is tarolnak, akkor elobbutobb ok is kenytelenek lesznek erre, de meg nem tartanak ott. 

 

a newmen cuccoknak nezz utana, valoban jonak tunnek. 2006os, igy sok reputacioja nem lehet. 



#851
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Off.

A Newmen cuccai technikailag és megbízhatóságban is a csúcsot képviselik. Még nem túl ismert márka, ennyi.

On.

Mint megannyi más ismert márka... nem kételkedem benne.



#852
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Off.

A Newmen cuccai technikailag és megbízhatóságban is a csúcsot képviselik. Még nem túl ismert márka, ennyi.

On.



#853
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Hat nemtom... ha az ar nem lenne, lehet meg se fordulna a fejemben, hogy canyont valasszak. Mitol jobb? A canyon nekem egy ugyanolyan ingerszegeny, de tisztesseges iparosmunka mint a nemet brandek jo resze. Arfuggetlenul elobb neznem meg a “klasszik” brandek topbringait.

Szerintem a canyon meg mindig az araval szerzi a vevoit es nem a nevevel. Probalnak meg mongy az amerikai brendek arszintjen arulni a bringaikat... par even belul foldbeallnanak.

Van vki itt, aki nem cserelne el az exceedjet egy hasonlo felszereltsegu cannondale fsire pl? De a lentebb emlitett jobb felszereltsegu cubeokra is barmikor... ennyit er kb. A cube uj newmen kiegeszitoi igenyesebbnek tunnek, mint amikkel a canyonokat szerelik.

Az hogy neked vagy nekem mi tetszik és mi a véleményed/véleményem csak egy dolog, nekem a Cube talán a legfantáziátlanabb amit valaha láttam de attól a többségnek még lehet akár a legszebb a világon. Gondolom vannak eladási statisztikák, és látatlanban az lenne a tippem hogy ebike-on és cross/trekkingen kívül a Canyon többet adott el mindenbôl.

Miért árulnák az amerikai top brandek szintjén a bringáikat? Ha tennék akkor a Cube-al nem ugyanaz történne - csak kicsit elôbb?

 

Szerinted hányan cserélnének el egy Canyon Strive-ot egy Cube Stereo-ra vagy egy Sendert a Cube DH gépére? Menj egy egy bikeparkba vagy egy endúró vagy DH versenyre és nézz körül mibôl mennyit látsz. Az árak közelsége miatt akár 50/50 is lehetne az arány de valahogy nem az.

Hány országútisnak csorog a nyála egy Aeroad/Ultimate CF-re és hánynak egy Cube-ra?

 

Semmi bajom a Cube-bal, de manapság a marketing sokat számít egy márka ismertségében, megítélésében. A Cube (világszinten) ebben sehol sincs a Canyonhoz, szerintem ez tény, de cáfolj meg nyugodtan. Ettôl még nem fog a Sram/Shimano fék/hajtáslánc, Fox/RockShox villa jobban mûködni egyikben sem és bármelyik bicaj lehet jobb a másiknál, de ez szinte mérhetetlen... A "newmen" nekem már a névnél elbukik, nekem olyan mint a "baddog" meg a "badcat". Lehet hogy fantasztikus az összes de nem akarnám a bicajomon látni, akkor legyen inkább márkajelzés nélküli. :)



#854
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
Off:
Karakoram: fekete tetőkárpit? Ez létező dolog, vagy viccelsz? Sose láttam ilyet, el se tudom képzelni, milyen klausztrofób beltere lehet egy autónak vele?!
On

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#855
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Hat nemtom... ha az ar nem lenne, lehet meg se fordulna a fejemben, hogy canyont valasszak. Mitol jobb? A canyon nekem egy ugyanolyan ingerszegeny, de tisztesseges iparosmunka mint a nemet brandek jo resze. Arfuggetlenul elobb neznem meg a “klasszik” brandek topbringait.

Szerintem a canyon meg mindig az araval szerzi a vevoit es nem a nevevel. Probalnak meg mongy az amerikai brendek arszintjen arulni a bringaikat... par even belul foldbeallnanak.

Van vki itt, aki nem cserelne el az exceedjet egy hasonlo felszereltsegu cannondale fsire pl? De a lentebb emlitett jobb felszereltsegu cubeokra is barmikor... ennyit er kb. A cube uj newmen kiegeszitoi igenyesebbnek tunnek, mint amikkel a canyonokat szerelik.

arn módosította - 2018. február 03. - 10:58


#856
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Ha mindent egybeveszek, meg mindig jobbak ar/ertek aranyban, de mar nincs tul nagy differencia. Az elso linkelt monti kb canyon arszintjen van, a masodik meg jobb. A canyon 4000 eur kornyeken kinal hasonlot, amit a cube 3500ert. Es ez jobban le fogjak arazni, mint a canyonokat szoktak.

Nekem igy ket bringa utan vegyes a roluk kialakult kep.

A Canyon már nagyon nem a Cube (meg a Radon) szintje, egy "nevesebb" márka lett amit meg kell valahol fizetni (hogy ez kinek mit ér meg azt mindenki eldönti). Minden szakágban a világ élvonalában levô csapatokat, versenyzôket támogatnak (Movistar, Alban Lakata, Pauline Prevot, Mathieu van der Poel, Troy Brosnan stb.) míg a Cube ehhez képest sehol sincs. Nem mondom hogy a bicajai ettôl bármivel rosszabbak lennének mert akár lehetnek ugyanolyan jók vagy jobbak is, de erre nincs mértékegység, a versenysportban fejlôdô image van leginkább. A Canyon erre költ többet, míg a Cube egy "féldiszkont" márka jóval kissebb marketinggel, versenyképes árakkal, gyakorlatilag image nélkül...



#857
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Drágult a Canyon, de a piacon minden más is, csak különböző mértékben. Nekem nem tűnt fel, hogy pl. a Cube-okkal nagyon változott volna az árkülönbség, bár tény, hogy nem is követem rendszeresen. A top amerikai márkákat valamennyire közelítette (lehet, hogy éppen a Canyon és a többi webes bringa áruda okozta a versenyt, hogy kevésbé tudtak emelni), de hasonló felszereltségben és súlyban azért még mindig kell legalább egy 50-60%-os diszkont belőlük, hogy egyáltalán érdemes legyen nézegetni őket.


Ha mindent egybeveszek, meg mindig jobbak ar/ertek aranyban, de mar nincs tul nagy differencia. Az elso linkelt monti kb canyon arszintjen van, a masodik meg jobb. A canyon 4000 eur kornyeken kinal hasonlot, amit a cube 3500ert. Es ez jobban le fogjak arazni, mint a canyonokat szoktak.

Nekem igy ket bringa utan vegyes a roluk kialakult kep.

arn módosította - 2018. február 03. - 10:03


#858
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

 
Szeretem a könnyebb kerékszetteket és nem a másodpercek miatt. Egy könnyebb szettel egyszerűen a kerékpározás élvezete más a jobb megindulás és az ezzel járó egyéb többletek miatt, no meg kellene pár gramm és akkor 10 kiló alatt lennék :).


Jah nekem is a tokkalvonoval 10kg ala csuszas volt a cel, viszont egy kerekbe sem sikerult sose nyolcast tenni, ezen meg csalen fut a gumi par het utan. Majd elviszem szervizbe, mert a canyon masfel honapos garjara nem vagyom.

Igazabol ez is bosszant a canyonnal, a nerveel nem volt semmi gond, viszont vmit elbaltaztak a vaznal, hogy a saggel kellett trukkozni, es a geoja se jott be. Az exceed forditva... remek geo, szuper vele menni, de gond van a kerekszettel, a teloval, a fekekkel. Nem durva bugok, de hazudnek, ha azt mondanam, hogy nem bosszant. A fek gariztatasabol kiindulva meg ugy erzem, mintha nem is lenne normalis gar hozza, max akkor kuldozgetnem, ha egyertelmu hiba lenne, mert a feknel is felhivtak ra a figyelmem, ha nem megalapozott a hiba, akkor ramverik a szallitasat. Ez nekem nem tetszik, a kov bringa kivalasztasanal ilyenek is szamitanak.

#859
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
Drágult a Canyon, de a piacon minden más is, csak különböző mértékben. Nekem nem tűnt fel, hogy pl. a Cube-okkal nagyon változott volna az árkülönbség, bár tény, hogy nem is követem rendszeresen. A top amerikai márkákat valamennyire közelítette (lehet, hogy éppen a Canyon és a többi webes bringa áruda okozta a versenyt, hogy kevésbé tudtak emelni), de hasonló felszereltségben és súlyban azért még mindig kell legalább egy 50-60%-os diszkont belőlük, hogy egyáltalán érdemes legyen nézegetni őket.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#860
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

Most,hogy ujra diagnosztizalom a teljesitmenyeket (zscs talan meg emlekszik, bar nagyon regen volt mar), ujra motivalt lettem a sajat hataraim feszegeteseben is.
Elotoltam 2 hete a scale-t, es verettem egyet a kevejen, mondvan ott ugysincs sar, eleg koves.
Volt sar.
Ra kellett ebredjek, hogy a scale meglehetosen szukolkodik a sarferohelyben, pedig 2,1-es RoRo van fent. Nino valami egyedi szeriaval mehet, avagy elkepzelni nem tudom, hogy hogy fer el ott a dugast.
Ekkor kezdtem nezni a canyont, mert ebben talan elfer a 2,25 kenyelmesen, de mondjuk a 2,4 jobb lenne, mert akkor leleknyugtato hely maradna a 2,25 mellett.
Most epp a radon-nal tartok, mert ott meg az e+h boost is stimmel. Na nem mintha kene, csak ez a jovo, konnyebb fejleszteni/eladni. De most ugyis epp kifogyott :)

Celkeresztbe tettem 8 oran belulre juli 14-en a B-t, ott meg mindegy, hogy esik vagy fuj, a sarferohely meg a scale-en sem fog szamitani. Azert jo lenne vegre egyszer meguszni szarazon... :)

Iszonyat sár van fent. Nagyon korán jött az első hó, megfagyott, esett még rá hó és eső is. A HHH reptér környéke mocsaras. Futni jó benne :), bringát nincsen kedvem takarítani. Ha kicsit fagyna megint akkor felmennék újra bringával is. 

Nekem simán a 25-ös felni lenne a cél 2.25-ös gumikkal de lehet marad így ahogy van.

 

A Canyon-ok előtt én is a Radon-t néztem. Kiegészítőkben talán a Radon és a Cube is most jobban áll mint a Canyon. 

Túl nagyot fejlődtek rövid idő alatt. Nem lehet egyszerű Németországból hirtelen lerohanni az US piacot, pro vonalon az élen lenni és olyan bringákat is gyártani, stb. Nem tartották meg ugyan azt az ár-érték arányt mint ami volt, DE így is viszik mint a cukrot és nekik ez a lényeg. Mikor az első Canyon-t rendeltem akkor még hasonló cég volt mint most a Radon. Hihetetlen, hogy elmentek mellettük. 

A jelenlegi vásárláskor azért szétnéztem rendesen, de geo-ra, minőségre és a szettekre (kerékre is) még mindig jobb volt a számomra mint a többi. A kinézet is számít és ezt nem szégyellem, fekete kell (még autóba is megrendelem a fekete tetőkárpitot :) ). 27.5 pluszos Giant játszott még de felszereltségben sehol nem volt a Canyon-hoz képest és iszonyatos színekben volt. 

Pluszos kerékpárokkal például nagyon le vannak maradva, gravel sincs, szerintem hiba a kevert boost és nem boost egy bringán, a Syntace kiegészítők már régen elmaradtak, és hol a Pinion???? :) Amúgy tényleg nagyon szeretem a bringám ahogy van. 

 

A 8 órához egy kalappal!

 

A Cube bringát nem én osztottam meg, de mindegy, nincs jelentősége :)

 

Nem is neked ment, így kezdtem: arn:

 

csak most neztem meg a bringaikat - vegulis a canyonhoz eleg hasonlo arban adjak. ezek a newman nevu cube kiegeszitok is igenyesnek tunnek, jo sulyban. ebben mar a kerekszett is carbon (1200g! 3500 euroert): https://www.cube.eu/...blackline-2018/

 

altalanos felhasznalasra szerintem jobban jartal az x1700al... mi a gond vele?

 

Rendben vannak most a Cube-ok, tényleg csak vicc volt. Ez is és a cx is is a másik topicban.

 

Szeretem a könnyebb kerékszetteket és nem a másodpercek miatt. Egy könnyebb szettel egyszerűen a kerékpározás élvezete más a jobb megindulás és az ezzel járó egyéb többletek miatt, no meg kellene pár gramm és akkor 10 kiló alatt lennék :)