arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
off
szívemből szóltál
on
arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
off
szívemből szóltál
on
arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.
csak most neztem meg a bringaikat - vegulis a canyonhoz eleg hasonlo arban adjak. ezek a newman nevu cube kiegeszitok is igenyesnek tunnek, jo sulyban. ebben mar a kerekszett is carbon (1200g! 3500 euroert): https://www.cube.eu/...blackline-2018/
altalanos felhasznalasra szerintem jobban jartal az x1700al... mi a gond vele?
arn módosította - 2018. február 02. - 22:54
arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.
A Cube bringát nem én osztottam meg, de mindegy, nincs jelentősége
arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.
arn: volt kint egy állás a Cube-nál?
Ne szemeteld tele a fórumot Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!
Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy m&
Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.
karakoram módosította - 2018. február 02. - 18:49
Az előre szélesebb felnit nem tartom ördögtől valónak, jó koncepciónak tartom. A Boost agyakat egy XC bringán már kevésbé...
canyon alternativa
https://www.cube.eu/...bonngreen-2018/
a telo kicsit lehetne jobb, amugy jo ahogy van - 1500g alatti kerekszett, karbon kiegeszitokkel. ez is erdekes lesz learazasokkor.
Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142.
Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni.
DE
Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni...
https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html
VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere.
(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)
Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy módosítani kellene a láncvillákon.
Megmértem az Exceed-et. M520-as pedálok kerültek bele, azzal együtt 10,5kg M méretben. A kerék még nem tubeles. Már nem tudom kinek ígértem a mérést
Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142.
Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni.
DE
Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni...
https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html
VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere.
(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)
exceednel emlekeim szerint amugyis 2.25 a max szelesseg, ahhoz meg talan lenne eleg hely a szelessebb felnivel is (mennyit szelesedik igy egyaltalan a gumi?) - tavaly meg elolhatul 22.5ossel jott. 22.5os felnin kb kijon az elvart szelesseg a guminal, vagy picivel kisebb csak. reszukrol igazabol csak egy pipa a berendelesi listan, amugy meg kuka lenne a sajat legyartott vaz plusz uj vazat is kellene tervezniuk.
masik oldalrol - maskor is gyakran csinaltak a gyartok, hogy elobbre szelesebb gumit tettek, mint hatra (elol jobb tapadas, hatul kevesebb pogo).
Van egy szett vadi új, 0 km-es Mavic Crossmax Elite szettem. Tömegét is mértem, egészen korrekt, alig 1700g - talán írtam is a grammozós topikban a pontos grammokat, már nem tudom. Első kerék 25mm belső szélesség, persze Boost, 15x110mm. Hátsó 12x142 - de Boost-kompatibilissá tettem egy adapter kittel, így jó Boost és non-boost vázakhoz.
Menettapasztalatom semmi velük, bele se tettem a villába az első kereket, hátsót egyből kiszedtem.
Viszont a külsőket mikor leszedtem feltűnt, milyen passzentosan volt a gumiperem beülve az egyébként 'hookless' perem mellé - meg is állapítottam, hogy a tubeless install erre egy álom lehet. Talán még kézi pumpával is fel lehet tenni rá a külsőt, sokkal könnyebben szerelhető lehet, mint a DT.
Az agyak szépen forognak, a hátsó agy reteszelése viszonylag halk, a megszokott ITS-4-es technológiájú.
Ennyit tudok megosztani.
Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142.
Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni.
DE
Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni...
https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html
VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere.
(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)
No még egy kép az új Canyon XC fully-ról. Jól látszik, helyes volt a tipp, 2 kulacshely lesz rajta.
nincs semmi kotyogas?
Nem tapasztaltam. Gondolom itt a nyeregcsőre vagy kíváncsi, mert egy Sid csak nem kotyog újonan.
Fekek, telo, nyeregcso?
A fékeknek még be kell kopnia. A teló és a nyeregcső perfekt!
Nekem bejön a Sram ezidáig. Igaz csak aszfalton mentem vele néhány kilométert, az igazi teszt még várat magára, de nagyon meggyőzők az első benyomások a váltás minőségéról. Markolatvátóval van szerelve amitől tartottam kicsit, de tulajdonképpen ok nélkül. Villámgyors. Nem kell újat fogni akkor sem, ha hirtelen kell átdobni a láncot akár 6-8 fogon, nem gondolkodik, vált.
Óóóó, hogy húznál el a ..... gratulálok, szép darabnak tűnik!!
Majd mikor elmész mellettem egy reggeli edzésen vágj hátba, fent várj meg és had csorgassam a nyálam egy kicsit.
Szép ez is, persze tetszik hiszen ilyen van nekem is (váz).
Sok-sok év Shimano után én nem tudtam megszokni a Sram-ot, átépítettem a megszokott 1x11-es XT-re.
Lehet abból gondom, hogy megfordítottam a nyeregcsőbilincset? A legutóbbi tisztítás után úgy raktam össze, hogy a csavar előre néz és nem hátra. Tiszta kosz lesz örökké, pattog. Látom paarv bringáján már robusztusabb bilincs van.
Nekem bejön a Sram ezidáig. Igaz csak aszfalton mentem vele néhány kilométert, az igazi teszt még várat magára, de nagyon meggyőzők az első benyomások a váltás minőségéról. Markolatvátóval van szerelve amitől tartottam kicsit, de tulajdonképpen ok nélkül. Villámgyors. Nem kell újat fogni akkor sem, ha hirtelen kell átdobni a láncot akár 6-8 fogon, nem gondolkodik, vált.
A luxon a kormanyrol vezerelheto locknal kombinalva van a telo es a tag karja?
igen, 1 kar vezérli mindkettőt és egyszerre.
Karakoram: köszi, biztosan összefutunk majd valamikor a Hármason!